KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Onnitteluja plussanneille :flower:
Täällä ovis on ohi ja nyt ootellaan sitten vaan. Nyt tulikin vuosi täyteen toiveilua.....ois ihan kiva jos onnistais jo. Tosin onneks meillä on noita lapsia jo, kun yks kaveri on kohta puoltoistavuotta toiveillu sitä ekaa.

Tunnin päästä pitäis mennä viemään tyttöä maastojuoksukilpailuihin ja illalla grillausta.

Hauskaa Vappua kaikille!!!!!!!!
 
morjens!
iloista vappua kaikille B)
ovistikussa oli niin haalea viiva vielä, että eipä tässä taida olla kiire pupuilla. ne on jotain ihme halpistestejä, niissä näkyy kunnon viiva monta päivää, pitää osata vaan valita se kaikken tummin ja päättää et nyt on ovis. :headwall:

meilläkin päin ystävällä on ihana vauva syntynyt juuri. olen tosi, tosi onnellinen heidän puolestaan, mutta kohdunpohjaa kirpaisee -meillä piti olla syksynä myös vauva sylissä... tään ystävän kans hehkutettiin miten ihanaa kun saadaan samana vuonna vauvat...
tuntuu et mä en käytä enää ikinä ehkäisyä kun en kerran tule raskaaks tuosta vain :kieh:
määääääääääääääääääääää haluan sen vauvan! mies haluaa! esikoinen haluaa! miks mun kroppa ei toimi!?! :headwall: :headwall: :headwall:

ääh, mä alan painua esikon kanssa tuonne pihalle vappujuhlia katsastelemaan ja ostamaan heliumpallon

morientes! :wave:
 
No kiitos että saan purkautua.. <3
tuntuu että kukaan ystävä/kaveri ei ymmärrä.. Kun me oltiin just ehditty sanoa että meille on pieni tulossa ja sit oli ultra ja sit ei ollukaa enään pieni elossa.. ei kukaan ystävä oo kysynyt miten jaksellaan.. jne.. se tuntuu oudolta.. onko muilla ollu niin`?

Melkin yritettiin eka 5kk ja saatiin plussa mutta se muuttu pian negaks ja sit meni 2kk nii tuli taas plussa ja pelottaa että jos sitä pitää oottaa taas 5kk ennenkun saa pienen alulle..
huoh onpa taas vaikea aika menossa.. kai tää on normaalia että tulee hetkiä jollon tää kaikki tuntuu niin sekavalta jne..
 
tiitu87 purkaudu rauhassa vaan. Ei meilläkään ketään kiinnosta miten voidaan. Toisaalta itse oon sanonut ettei tarvitse tehdä tästä numeroa, mutta edes jokunen lohdutuksen sana olis joskus paikallaan. Onneksi en ole ainoa :hug:
 
Ne ei uskalla kysyä, kun eivät tiedä, mitä sanoa. Luulevat, että pitää jotenkin lohduttaa, eivätkä osaa.

).( Mulla on kp 3, mutta on tullut vaan suunnilleen paperiin kaikki tuo veri. Siis todella vähän. Ei ruskeeta, vaan punasta. Ehkä nää menkat alkaa vaan tosi hitaasti. Tulee vaan niin mieleen se viimekertanen kohdunulkoinen, jossa mulle tuli muka minimenkat ja sitten testasin, kun oli niin niukat menkat eikä rinnat lässähtäneet (niinkuin ne yleensä menkkojen seurauksena tekee). Ei kai tää vaan oo taas sitä!!!! Pelottaa. Siis mää en kestä, jos on. Mun pitäis lähtä viikon päästä Englantiin kahden viikon reissulle. Oiskohan mulla vielä joku testi tuolla kaapissa...

Voiko nää menkat olla enää näin niukat, kun kaavinnasta on jo 4 kk? Nää on kai 4. menkat sen jälkeen ja kaikki olleet niukkoja. Muistelen kyllä, että edelliset ei ollu ihan näin niukat.

Sekin alko niin tympiin, kun ollaan vauvaa yritetty nyt yhteensä puolitoista vuotta ja mitä saatu aikaan : yks keskeytynyt keskenmeno ja yks kohdunulkoinen. Meillä piti olla jo tähän aikaan vauva. Alkaa usko loppua ja sitten jos nyt onkin taas joku ***keleen KU, jonka seurauksena menee taas monta kuukautta ennenkuin kroppa alkaa toimiin. Meen ehkä vähän asioiden edelle, mutta entä, jos se on taas siellä hankalassa paikassa?!?! Tää on niitä harvoja kertoja, kun toivoo negaa. *huokaus* Kerron sitten, kun saan testin tehtyä (ehkä huomenna), mikä on tulos. Paniikkia pukkaa :eek:
 
happihyppy, tuokin on totta, ettei tiedetä mitä sanoa. Mutta karttelu on paljon kamalempaa kuin mahdolliset sammakot..

Voi kai sulla myös valemenkat olla jos on niukat? En osaa kyllä sanoa, mutta voin kuvitella miten ärsyttää.

Edelleen menkkoja odotellen... :wave:
 
LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



mely.................................KM 12/08..........................KP 8/27-37
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09................KP 11/
aMansikka..........................KM 11/08..........................KP 13/27-32
Empuuu.............................KM 09/08..........................KP 13/28-30
vauva-10..........................KM 04/09..........................KP 13/28 yk 3
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 14/28-38
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 28/27-35
nanakuu...........................KM 11/08......................KP 29/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 30/28
Orion...............................KM 02/09..........................KP 37/
Hempukka87.....................KM 12/08..........................KP 44/25-30
Sokruli..............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
kuumetta..........................KM 12/08
Julietta.............................KM 09/07, 03/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Tash................................KM 12/08
Alppiina............................KM 04/09
harakanhattu....................KM 04/09



HAAVEISSA TOINEN



Elwi................................KM 11/08..........................KP 8/17-42
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 11/27-34
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 22/24-28
maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09............KP 28/
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83...........................TM 01/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
Heidi1985.........................KM 07/08
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 4/28
P-E..................................KM 10/08.........................KP 7/28
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 28/23-30
Jennyli..............................KM 01/09
Varanikki...........................KM 04/09
pinpella.............................KM 04/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 18/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 17/28
Eppuliini..........................TM 12/08
viides09..........................KU 04/09






TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma-TYTTÖ, Miracle=suukkosuulle-POIKA, Inkaliina83, Superheppuli-TYTTÖ, Oxford-POIKA, JJ-t-POIKA, iltsu-natsu-POIKA, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123

Toukokuu: Pinguli



 
Pingulille, peukkuja viivan vahvistumiseen!!! b =) d
Mullakin tosiaan etova olo joka tulee ja menee, ollut monta päivää jo. Toivon kovasti et ois sitä itteään eikä sitä vatsatautia... jännät paikat. Näihin aikoihin pitäisi menkkojen alkaa... pitäisiköhän käydä ostaas huomiselle testi?

mymmyryy lisäilenkö sittenkin listalle? :D Turhauttavan lyhyiksi menee kierrot sulla |O
 
Sun Rise: Voi vitsi, kuullostaa niiiiiin tutulta. Mulla lähinnä vaan onneks päivällä toi etova olo. Vatsatautia tuskin on, kun meillä just oli, joten vois hyvin ollakin tätä vaavi juttua :)
Käy ihmees ostaa testi :) Tuu kertoo sit heti :) :) En suinkaan oo malttamaton :)

ON: Täällä tosiaan etova olo jatkuu, yök. Tänään äkkinäisistä liikkeistä tullut vihlomista alavatsaan. Tein taas aamulla testin..pakkomiellekö? :) Ja viiva oli vahvistunut eilisestä. Pitänee toivoa parasta ja pelätä TAAS pahinta :)
 
Pinguli, jee!! Kyllä se vahvistuu aina vain :D Saako jo laittaa plussanneisiin? Tuota vihlontaa ollut muuten mullakin, hmm... toisaalta nyt aristaa rintoja, ja sitä ne tekee yleensä ennen menkkojen alkua. huoh! Kunhan saan auton käyttööni, lähden kipaisemaan kaupungilla hakemassa sen testin, ja mahdollisesti jo huomenna testaan. Vaan onko aikaista ja hölmöä... kp 28 tänään, et se ois just ja just...
 
Tänään kierto 26/26 (ennen km:a oli tuon pituinen)
Rintoja aristaa, mahaa pömpöttää, hermoja kiristää...jospas täti tulis käymään... Toivottavasti kierto ei ole mennytaivan sekaisin....Onnea plussanneille, antaa taas niin toivoa meille muille :heart: :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Tein tänä aamuna negatiivisen r-testin, David merkkinen liuska, kai se on ihan luotettava. ( ?? )
Oman mielenrauhani takia toki testasin ja levottomuus on tiessään, ja ehkäpä ne menkatkin sitten uskaltavat tulla, laittakaas täti kurvaamaan tänne :wave:

Ja ulos :wave:
 
Sun rise: Voit kyl varmaan mut laittaa plussanneisiin. Tein äsken testin ja pissa oli tunnin rakossa. Ja tuli selkeempi viiva kun eilen aamupissasta. Elikkä tänään olis ollu varmaan kunnon plussa jo aamupissasta. :)
Toivottavasti sun nega muuttuis viel plussaks :hug:

Varanikille kanssa toivon että nega muuttuis plussaks :hug:
 
jasimi :hug: itse sain keskenmenon suunnilleen samoilla viikoilla niin kyllä mä neuvolaan ilmoitin. Kehoittivat menemään lääkäriin ja sitä kautta ultrattiin ja otettiin verikokeita.

Vapusta on selvitty ja rauhallisesti vietettiin. Nyt alkaan taas arkinen aherrus. Ovis taisi olla loppuviikolla ja kyllä se hyödynnettiin tehokkaasti. Huomenna tulee kaks viikkoa keskenmenosta ja vieläkin on päiviä jolloin itkettää. :'(

kp 14/ 28(?), yk 3
 
Pingulille lopulliset onnittelut plussasta! :flower: :heart: :flower: :heart: Laitoin sut toukokuun ekaksi plussaajaksi, vaix haamun sait jo huhtikuussa, on niin ihana aloittaa aina uusi plussakuukausi :D Itse olen kyllä salaa asennoitunut plussaamaan vielä tässä kierrossa, mutta päättänyt, että se tapahtuu siinä tapauksessa vasta viikon päästä B) Eli ei turhia testejä joka päivä kahden tunnin välein....

jasimille suuren suuri voimahali :hug: Tosi kurja juttu :'( Lisäsin sut nyt tohon listalle, niin jää ihmeessä tukijoukkojen lohduteltavaksi! Oisko yhtään mahdollista et on harmitonta vuotoa?
 

Yhteistyössä