KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Annemaarit, aloitan perjantaina tikuttelun :D Alisa ehdotti kymmenettä päivää, mutta mulla on kauhea hinku |O

Eellis mulla puolestaan KM:n jälkeen menkat olivat viisi päivää myöhässä, ja ovista en saanut tikuilla kiinni, en usko sen tapahtuneen ollenkaan. Tärppiäkään kun ei tullut tiheästä peitonheiluttelusta huolimatta.

Facebookin haikaratestin estin heti :D

Tupu-76 *puuuh* :whistle:

aMansikka :D Mulle sopii toi puuhaaminen tosi hyvin :kieh: :LOL: :saint:

Heippa taas!!! Minun matkani onnellisena odottajana päättyi kovin nopeasti, eli mut voi taas poistaa plussanneista, vuoto alkoi aamulla hyytymien kera, kipuja ei ole, mutta kyllähän sen vanhasta tottumuksesta jo tietää, että tämä oli nyt tässä :'( Km 10/08, tm 01/09 ja nyt taas, olikohan kemiallinen vai alkuraskauden km, sitä en koskaan saa tietää, mutta näillä mennään! Neuvolasta olis laittanut tyks:iin vielä ultralle, mutta en halua, tyhjä kohtuhan sielä näkyis, lupasin mennä jos kovat kivut tai vuoto jatkuu! Pääsisimme nyt myös jatkotutkimuksiin, kun 3 km, mutta uskomme vielä että meille se pieni, terve vauva joskus suotaisiin, olemmehan jo yhden saaneet, emme siis halua tutkimuksiin!!! Liityn taustailijoihin, ja käyn teitä välillä moikkaamassa, nyt vaan tuntuu ylivoimaiselta aloittaa kuumeilu!!

Kiitos vielä kaikille!!!

maaliskuu ja tyhjä sydän
:( :'(

Hei!
Ehkä vielä mahtuu mukaan tänne? Neljättä kuumeillaan meidän perheessä, keskenmeno oli 3/09. Nyt on toiset menkat lopuillaan keskenmenon jälkeen. Ehkäpä sitä uskaltaisi yrittää vielä, tunteet menevät aika vuoristo rataa...

Alkuperäinen kirjoittaja maaliskuu:
Heippa taas!!! Minun matkani onnellisena odottajana päättyi kovin nopeasti, eli mut voi taas poistaa plussanneista, vuoto alkoi aamulla hyytymien kera, kipuja ei ole, mutta kyllähän sen vanhasta tottumuksesta jo tietää, että tämä oli nyt tässä :'( Km 10/08, tm 01/09 ja nyt taas, olikohan kemiallinen vai alkuraskauden km, sitä en koskaan saa tietää, mutta näillä mennään! Neuvolasta olis laittanut tyks:iin vielä ultralle, mutta en halua, tyhjä kohtuhan sielä näkyis, lupasin mennä jos kovat kivut tai vuoto jatkuu! Pääsisimme nyt myös jatkotutkimuksiin, kun 3 km, mutta uskomme vielä että meille se pieni, terve vauva joskus suotaisiin, olemmehan jo yhden saaneet, emme siis halua tutkimuksiin!!! Liityn taustailijoihin, ja käyn teitä välillä moikkaamassa, nyt vaan tuntuu ylivoimaiselta aloittaa kuumeilu!!

Kiitos vielä kaikille!!!

maaliskuu ja tyhjä sydän
:( :'(
Ei oo totta :hug: Kovasti jaksamista!! Tää on niin väärin. HALEJA SINNE!! :hug:

Heippa taas ja kiitokset kaikille lohdutuksen sanoista ja halauksista. Jännä miten tuo virtuaalihali lämmittää mieltä!

Eli tänään käyty jälkitarkastuksessa ja olipahan taas "turha" käynti. Siellä oli tk-lääkäri jolla oon aiemminkin käyny muissa asioissa monta kertaa, enkä kyllä tykkää yhtään kun se on semmonen mölli. Ei paljoo tehny mieli jutella mistään, eikä se oikein osannu olla mitenkään erityisen sympaattinen. Mullahan km-vuoto kesti 2vkoa, jonka jälkeen viikko taukoa ja nyt sitten taas viikon verran vuotoa, ihan kun ois menkat ollut. Tuo lekuri oli sitä mieltä että olis vielä km-vuotoa, ja käski edelleen odotella seuraavia menkkoja ennen yritystä, huoh. Muutamakin teistä mainitsi, että joillain ollut vuotoajat juuri samanlaisia kuin mulla, ja siis menkat ollut kyseessä... Miehellekin juuri sanoin että mehän ei ootella enää yhtään, ihan sama mitä toi puoskari sanoo :)

Maaliskuu: :hug: Olen niin pahoillani...

MannaHari :hug: tervetuloa joukkoon. Täällä on vuoristorata-tunteet se tavallinen olotila :)

Muhun on ainakin iskenyt joku kevätmasis, tosi lannistunut olo ja väsy jotenkin... Näen vauvaunia koko ajan, jotka päättyy omituisesti, viime yönä synnytin vauvan, joka muuttuikin kissanpennuksi! Mikä pettymys... Ois vissiin jo aika plussata, niin pääsis elämässä vähän eteenpäin. Mies sanoi, että ruvetaanpas yrittämään jo kovemmin, kun oon yritäänyt pitää coolina tämän jutun. Eli enköhän kesän aikana saa sen plussan aikaiseksi, prkl! (taisteluasenne päällä hetkellisesti |O )

pikaiseen selailin juttunne.. oon jättäny ihan liian vähälle tän palstailun viime päivinä..

omia kuulumisia: tää km:n jälkeinen tyhjennys eiliseen asti on menny ihan ok.. eilen sit yhtäkkiä mulla alko tuntuun aamupäivästä sellasta kuumekolotusta lihaksissa harteissa ja selässä, illalla nous korkea kuume ja ristiselkäkipu/polte oli aivan kamala.. :( tänään sit gynepolille näytille ja siellähän oli jotain roinaa kohdunsuulla jumissa, jonka lääkäri kaivo pihdeillä pois ja ultrassa näky et kohtu ei oo viel tyhjä, näinhän mä pelkäsinki alusta asti.. :/

ei muuta ku uudet cytotecit ränniin ja kotiin kärsimään.. että tämmöstä tällä.. hemoglobiini huitelee jossain 100 hujakoilla ja verenpaine 115/52, tosi alhainen, pyörryttää, väsyttää ja päätä särkee jatkuvasti.. hyvin menee.. :p saikkua ens viikon ke asti, sit pitäs vissiin jo pystyä töihin.. ei huvittas kyl tippaakaan.. :/

lääkäri puhu kyl lohduttelevaan sävyyn et meillä nyt on ollu vaan äärettömän huono tuuri et tääki raskaus sykkeistä huolimatta meni kesken..:( sanoi että on tosi harvinaista että sykkeitten toteamisen jälkeen enää menee kesken.. mut tosiaan vasta kolmannen km:n jälkeen alkavat selvittään mahdollisia syitä..

puhuttiin mun kierrosta ja muusta, sano et tosi hyvät mahdollisuudet raskautua nyt nopeemmin ku ei oo tehty kaavintaa, vaan elimistö hoitaa tän tyhjennyksen lääkkeitten avulla, mut silti mua pelottaa kyl jatko.. :/

että tämmöstä täällä.. just niin mun tuuria.. :'( mies sano eilen ku tihrustelin taas jälleen et kyllä tää meidänki onni vielä kääntyy, mut multa kyllä alkaa usko jo loppua.. :ashamed:

kellopeliappelsiini :hug: voi sua, iso halitus!
Mulla kanssa usko hiipunut toisen saannin kanssa,
vaikka muut vakuuttelee että toivoa vielä on...ite ei
vaan jaksa uskoa kaiken tän masentelun keskellä..

maaliskuu voimahaleja paljon!!! Toi on niiiin väärin!!

aMansikka sovittu! Plussat meille ja toiselle puolelle...ja
sassiin kans!

ja kukas se kyseli siitä akat kuntoon-projektista?! Täällä yks jolla
projekti takkuilee ja pahasti... Voiku sais itteään niskasta taas
kiinni ja pääsis alkuun! Mutta kun aina on muka niin hyvä tekosyy
ostaa kaupasta jotain hyvää... :(
Nyt on kyllä pakko tehä se herkkulakko tai muutun virtaheposeks.. :x

ja Sunrise peitset tanaan, nyt alko sota!! Yhdyn rintamaan! :LOL:

ja sitte vielä :hug: tarvitseville ja onnittelut hyvistä uutisista!

ja anteeks viime aikainen omanapaisuus..

Täällä edellinen harmitus unohtunut uuden tilalta...saatiin eilen kirje,
että meillä alkaa parvekeremppa 1.6. !! Törkeetä!
Just sain mansikat amppeleihin, kun ei tommosesta ollu tietoa..
Ja meijän 2v. vanhat partsilasit on arvoltaan 0e ja menee roskiin!!!
Ainaski semmonen viis metrinen uloke tuossa otsikossa ollu eilisestä asti..

maaliskuulle paljon, paljon haleja :hug:
kellopeliappelsiinille toivon pikaista tyhjentymistä!!

Eilen valitin supervuodosta ja onneksi se sitten illan aikana rauhoittui. Tänään ollut aika vähäistä. Jos ne vaan oli ne kaivatut kuukautiset. Mistä senkin sitten tietää :/
Pitäis varmaan niihin ovistesteihin tutustua. Ehkäpä niistä olis oikeasti hyötyä.

P-E
:'( Maaliskuu, olen niin pahoillani vuoksesi :hug: ja voimia!!

Uusille tervetuloa ja :hug:

Täällä yksi akka kuntoon projektilainen, jolta mopo karannut käsistä :LOL: eli akka ei ole kunnossa. Vaan täytynee varata taas aika kampaajalle ja aloittaa sillä, jospa taas sitten saisi voimia pudottaa painoa.
Minä ainakin mielelläni liittyisin joukkoonne ja poistuisin odottajiin. Johan km:stä on kohta 8kk, jotta eikö olisi jo mun aika |O ja monen muunkin tietenkin. Kaikille täällä olijoille soisin sen pienen nyytin.
Usko itsellä vaan jo mennyt....en sitten edes odottanut tätiä vaan eilen varasin/ostin matkan kesäkuun lopulle. Onpahan sitten jotain mitä odottaa :heart:
Mymmyryy :hug:
Aurinkoista päivää kaikille :wave:

TORSTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

harakanhattu.....................KM 04/09..........................KP 1/
Sun Rise............................KM 10/08 .........................KP 11/28-30
mely.................................KM 12/08..........................KP 20/27-37
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09................KP 23/
aMansikka..........................KM 11/08..........................KP 25/27-32
Empuuu.............................KM 09/08..........................KP 25/28-30
vauva-10..........................KM 04/09..........................KP 25/28 yk 3
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 26/28-38
Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 33/29-30
nanakuu...........................KM 11/08......................KP 41/25-28 yk 5
Orion...............................KM 02/09..........................KP 49/
Hempukka87.....................KM 12/08
Perhosia...........................KM 01/09
Sokruli..............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Alppiina............................KM 04/09
Alisa84.............................TM 05/09
A-L-M..............................KM 04/09

HAAVEISSA TOINEN

Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 9/24-28
Elwi................................KM 11/08..........................KP 20/17-42
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 23/27-34
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
Zalmiakki.........................KM 03/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis................................KM 04/09

HAAVEISSA KOLMAS

Varanikki...........................KM 04/09.........................KP 9/28-32
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 11/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 16/28
P-E..................................KM 10/08.........................KP 19/28
pinpella.............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 30/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09
MannaHari.........................KM 03/09

HAAVEISSA VIIDES

mother4..............TM 02, KM 06/08, 12/08..............KP 2/28
coitus interruptus..............KU 04/09......................KP 9/26-28

TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, Tash

Varanikki Ei muutakuin tikuttelmaan :D Mikäs kp sulla sillon on? Millon sulla yleensä ovis on ollu? Entäs kui pitkä kierto? Ainahan se on parempi alottaa aikasin ku liian myöhään ;)

Maaliskuu olen niin pahoillani :hug: On tämä vain väärin, kun toisia kohtaa suru toisensa jälkeen :'( oikein iso VoimaHali :hug:

MannaHari Tervetuloa mukaan, vaikka eih'n tämä kiva palsta ole kuumeilla.. :/ Pahoittelut myös sinulle! :hug:

ALM Mitäpä sitä odottelemaan, ei muutakuin harjoituksiin vain ;)

Sun Rise Täällä sama fiilis, että taistuhenki päällä heti ku vain saan aloittaa hormoonit, pakkohan tässä sen uuden plussan on tulla ennen loppu vuotta (joo, voi hemmetti ku lohduttaa) :)

Kellopeliappelsiini Täällä sama, ettei kohtu ole vielä aivan tyhjä.. Mutta toistaiseksi ei mihinkään toimenpiteisiin alettu, lekuri meinas, että se pikku "köntti" tuhoutuu itsekseen. Meille gyne sano samaa sillonku rv 6 ultrattiin ja sykkeet näky, että nyt on todella pieni todennäköisyys, että kesken menee ja kas kummaa.. Mites kävi. Ei muutaku lotto vetämään. :headwall: Meillä mies kans yrittää lohduttaa, että kyllä meillekin se pikkuinen suodaan.. osaispa itekkin olla yhtä positiivinen. Haleja! :hug:

Mymmyryy Sulla paljon keskenmenoja takana :hug: Olen niin pahoillani.. :(

PE Mihinkäs päin ootte lähössä? B)

Kävin tiistaina verikokeissa mittauttamassa hcg:n ja arvo oli viikko tyhjennyksestä 43. Onko muilla kokemusta tuosta arvosta? Paljonko ollut, esim. viikko, kaks tai kolme km:sta/tyhjennyksestä ja miten lähtenyt laskemaan? 3 viikon päästä uusi verikoe ja lääkärin mukaan sitten pitäs olla jo nollilla. Jos näin onnellisesti käy, niin saan aloittaa hormoonit uudestaan. Ja sen jälkeen jännäily vasta alkaakin...

maaliskuu olen niin suunnattoman pahoillani puolestasi, oikein paljon voimahaleja :hug: :hug: :hug:

aMansikka ja tinttamaaria liityn joukkoonne, joten eiköhän nyt aleta plussaamaan oikein joukolla!!

Kellopeliappelsiini ja Alisa84 :hug: Meillä myös sykkeet näkyi varhaisultrassa ja kuinkas kävikään :'( Joten ei toi taida niin hirveän harvinaista olla...
Mulla muuten vielä noin 3 vko tyhjennyksestä hcg 150. Varmaan ekojen menkkojen mukana tuli viimeset rippeet pois ja 6 vko tyhjennyksestä kun varalta ultrattiin. niin kaikki ok.

En ole nyt taas muutamaan päivään mitään kirjoitellut kun on ollut mieli niin maassa. Eilen kävin mittauttamassa hcg:n. Itse en halua vastausta soittaa joten mies lupas sen ystävällisesti tehdä tänään.

On: Menkkamaista kipuilua on ollut eilen ja tänään. Uskon siis vahvasti menkkojen viikonlopulla alkavan ja se masentaa jo nyt. Mutta sitten vaan uutta yritystä ens kuulle.

Tervetuloa uusille, sellaisia on muistaakseni tullut viime kirjoittamiseni jälkeen. Mahtoiko siellä joku plussakin olla, onnittelut niille.

Kp25/28 ,yk 3

Heippa taas, nopeasti se viikko vierähti edellisestä kirjoittelusta.

Alisa84 itse kävin viime perjantaina mittauttamassa HCG:n, kaavinnasta oli silloin kulunut tasan 3 viikkoa. Tiistaina soitti lääkäri tuloksen joka oli 35,9 ja sanoi että hienosti on laskenut ja laskee normaalille tasolle (<5) luultavasti viikon aikana. Tänään sitten vihdoin alkoi ekat menkat =) eli kaavinnasta meni 27 päivää (luulisin että se HCG on nyt sitten siellä normaalilla tasolla). Nyt sitten päästään kunnolla alkamaan yritystä uudelleen.

Maaliskuulle iso :hug: olen niin pahoillani siitä, että yksi joutuu tämän surun kokemaan aina uudestaan.

Voi Maaliskuu :hug: kovasti voimia sinnepäin.....

Mulle voi päivittää kp2 tälle päivää:( Reilu vuosi jo täynnä toiveilua ja alkaa jo tuntua että eihän tästä ikinä valmista näytä tulevan. Saapa nähdä kauanko tässä jaksaa vielä toiveilla vai heittääkö pyyhkeen kehään ja nauttii noista lapsista. Vaikka ainahan tämä menkkojen alku on masis aikaa.....

Yhteistyössä