KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Moikka!!

Piitkän palstatauon ( omasta mielestäni ) jälkeen palailin ilmoittamaan,että taas kerran on plussa plakkarissa....itse odottelin kyllä tätiä.... :ashamed: No mutta oireita ei oo, ei minkäänlaisia, ja se huolestuttaa, en siirry odottajien puolelle, vaan vietän hiljaiseloa, ristin käteni ja TOIVON, että tällä kertaa ois kyytiläinen mukana, ja se syliin asti saataisin! Ilo, ei ole tällä hetkellä päällimäisenä, vaan huoli....niin kova huoli :(

Kiitän teitä kaikkia ja toivon, että teidän matkanne täällä olisi seuraavaksi se viimeinen, sillä se yksikin menetys on liikaa, KIITOS teille kaikille, olette ihania! Hyvää kevättä ja plussa tuulia!!

maaliskuu ja ja oireeton :(
 
maaliskuu Paljon onnea :flower:
Mä olen sitä mieltä ettei niitä oireita tarvite edes olla. Ei niitä varmaan aina tule.Ensikoista odottaessa mä en huomannut koko kyytiläistä ku vasta viikolla 9. Eikä sillonkaa mitää muita oireita ku tädin pois jäänti..
Mutta varmasti huolettaa ja toivottaan että se pikkuhiljaa vähenee ku masu kasvaa :heart:
 
Onnea maaliskuu ja vauvaliimaa kovasti matkaasi mukaan! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: :flower:

Itselläni tosi ärhäkkä täti kylässä. Alkuun ei tullut paljon mitään ja ei koskenut yhtään mutta kolmantena päivänä alkoi kunnon vuoto ja kauheat kivut :eek: :eek: :eek: :eek: Toivottavasti täti ei jatkossakin tule tälläisenä käymään tai oikeastaan toivon etten näkisi tätiä enää pitkilleen :D
 
maaliskuu, rystyset valkoisina täällä sinun puolestasi ristin minäkin! Kyllä se varmasti tällä kertaa :heart: :heart: :heart: :heart: Onnittelut! :flower:

Kiitos mymmis ilouutisesta! ElinaMaria oli ensimmäisiä joihin täällä tutustuin viime kesänä :D
 
Saanko liittyä jonon jatkoksi mukaan? Tämän viikon maananataina käytiin miehen kanssa iloisin ja odottavin mielin np-ultrassa kurkkaamassa pikkuista (esikoista), mutta toisin kävi. Vatsassa ei ollut enää asukkia, joten diagnoosina oli tuulimuna. Sain lääkkeet kotia ja tiistaina sitten suurinosa raskausmateriaalista hävisi wc-pöntön uumeniin.. :( Keskiviikkona tuli vielä yksi klöntti ja sen jälkeen vuoto on ollut ihan vähäistä rusehtavaa tuhruttelua. Täällä jo kovasti odotellaan, että päästäisiin uusiin harjoituksiin.

Mitä teille on sanottu seksin harrastamisesta tyhjennyksen jälkeen? Milloin voi jatkaa harjoituksia? Onkos täällä muita, jotka tarvitsevat jotain apuja vauvan alkuun saattamiseksi? Itse söin clomeja ja teroja, joista sitten on ollutkin apua. Mulla nimittäin on ollut aina todella epäsäännöllinen kierto ja en nyt usko, että se kierto sieltä itsestään palautuu tämän jälkeen. Maanantaina eli huomenna on gynelle aika, joka tarkistaa onko kohtu tyhjä ja keskustelemme hormoonien jatkamisesta. Miten teillä muilla loppui vuoto tyhjennyksen/kaavinnan jälkeen?

**Muoks. Voiko tuosta vuodon määrästä (kun se on minimaalista) päätellä, että onko kohtu tyhjä? Mulla tosiaan sillon tiistaina vuotoa tuli reilusti ja 3 hyytymää pulahti pönttöön. Mutta voinko edes haaveilla, että kaikki olisi tullut pois, kuitenkin tuulimuna kysessä?

Oikein Hyvää Äitienpäivää Kaikille Äideille! :flower:
 
P-E
Maaliskuu Tuhannesti onnea ja tarrasukkia mukaan :heart:

Alisa :hug: :hug:

Oma napa: Ovis kateissa :eek: Tässä kierrossa ei sitten nyt kp 14 tullutkaan limavuotoa jossa hiven verta mukana. Jo kp 8 oli moista vuotoa, mutta voisko ovis olla jo niin pian?? No peittoa heiluteltu ahkeraan koko kierto tähän asti ja jatketaan katkeraan loppuun asti=tädin tulo.
+++++++ :whistle:

Hyvää Äitienpäivää kaikille :flower: :wave:
 
:wave: Tohtisinko tulla joukkoonne mukaan? Meille km tapahtui huhtikuun alussa, rv 10+6.. Nyt pikkuhiljaa alkaa haaveet nousta uudelleen, vaikka silloin alussa tuntui että ikinä ei enää tähän pysty. Esikoista odoteltiin tulevaksi. Jälkitarkastus ensi viikolla, jonka jälkeen toivottavasti saa uusi yritys alkaa. Olen taustaillut täällä koko ajan ja saanut loistavaa vertaistukea vaikka en ole mitään sanonutkaan :) Kai se niin on, että vain keskenmenon kokenut voi todella tietää miltä tuntuu...
 
Onnittelut plussanneille! :heart:

Ja halit uusille ja muille tarvitseville.. :hug:
(kuten esim. mulle itelle)

Tänään se sitten tapahtu...uutinen jota olen pelänny jo
pari kuukautta..! Lähisukuun on tulossa vauva!!
Mä en kestä!! Ihan itku-potku-raivari-fiilis...
Luulin jo päässeeni km:stä yli, mutta nyt vaan itkettää!
Juhannuksena (eli ihan kohta) vuosi yritystä täynnä, ja
tuloksena vaan kevennetty toinen johdin ja lääkkeellisesti
tyhjennetty vauva pois.. :'(

Pitäisi osata olla onnellinen toisen puolesta, mutta tällä hetkellä
en vaan pysty! Olen kamala, itsekäs lehmä!
Oon illan ollu ihan omissa oloissani, mies tuskin ymmärtää enkä
jaksais selittää...kun tuskin ymmärtää senkään jälkeen..
(varsinkin kun kyse hänen siskostaan!)
Voi luoja, että on paha olla... :snotty:
 
A-L-M , tervetuloa mukaan ja ikävä kuulla km:sta. :hug:
Mutta täällä on hyvä keskustella jos jokin asia painaa mieltä. Tosiaan kaikki osataan tukea jollain tavalla toisiamme, sillä ollaan kuitenkin koettu sama ja hiveä tapaus, josta on varmasti vaikea puhua sellaisille ihmisille ketkä eivät ole kokeneet tätä ikävää tapahtumaa.
Tälläiset keskustelupaikat ovat kyllä antaneet toivoa ja tukea, mitä on tarvinnut.
 
tinttamaaria , sinun itku-potku-raivari-fiilis on helposti ymmärrettävissä:s:D minulla oli aika sama juttu heti keskenmenon jälkeen.. alkoi heti kuulua joka puolelta vauvauutisia.. mikä sisimmässäni ärsytti kovasti, mutta yritin silti olla onnellinen heidän puolestaan.oli se hiukan hankalaa, mutta kyllä siitäkin pääsi ylitte jonkin ajan päästä. kyllä mä kadehdin sisimmässäni vieläkin ihmisiä, jotka ovat raskaana. toivoisin itseni heidän sijaan:D olen varmasti hirveä. mutta uskon etten ole ainut?:D
 
Ensinnäkin kaikille uusille :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Olen pahoillani.

Ja plussanneille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Itselle ei mitään uutta. Tosin lauantaina tuli ihan vainoharhainen olo ja alkoi jo toivoon kaikenlaista hömppää, kun tuli metallin maku suuhun. Silloin ku kerroin aikaisemmasta (keskeytyneestä ) raskaudesta äidilleni niin hän kysyi ekana, että onko ollut metallinmakua suussa, kun kuulemma hänellä oli se yleinen vaiva silloin kun minua odotti. Heheheh. Ehkä turhaa toivoa.. :ashamed:

Mieltä painaa: Tänään on tasan kuukausi keskenmenosta. :(

Onnistumisen tunteita: Kasasin tänään Ikeasta ostetut yöpöydät ihan ite. :)

Harakanhattu
 
MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise............................KM 10/08 .........................KP 8/28-30
mely.................................KM 12/08..........................KP 17/27-37
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09................KP 20/
aMansikka..........................KM 11/08..........................KP 22/27-32
Empuuu.............................KM 09/08..........................KP 22/28-30
vauva-10..........................KM 04/09..........................KP 22/28 yk 3
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 23/28-38
Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 30/29-30
nanakuu...........................KM 11/08......................KP 38/25-28 yk 5
Orion...............................KM 02/09..........................KP 46/
Hempukka87.....................KM 12/08..........................KP 53/25-30
Perhosia...........................KM 01/09
Sokruli..............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Alppiina............................KM 04/09
harakanhattu....................KM 04/09
Alisa84.............................TM 05/09
A-L-M..............................KM 04/09



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 6/24-28
Elwi................................KM 11/08..........................KP 17/17-42
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 20/27-34
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
Zalmiakki.........................KM 03/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis................................KM 04/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki...........................KM 04/09.........................KP 6/28-32
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 8/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 13/28
P-E..................................KM 10/08.........................KP 16/28
pinpella.............................KM 04/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 27/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09



HAAVEISSA VIIDES



coitus interruptus..............KU 04/09......................KP 6/26-28
mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 26/28






TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma-TYTTÖ, Miracle=suukkosuulle-POIKA, Inkaliina83, Superheppuli-TYTTÖ, Oxford-POIKA, JJ-t-POIKA, iltsu-natsu-POIKA, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, Tash, maaliskuu



 
Huomenta kaikille!

Palstalla taas pitkästä aikaa jotain kirjoittelemassa... Lueskelen kyllä aktiivisesti teidän juttuja, mutta jostain syystä en saa kirjoiteltua yhtä usein :ashamed:

Kaikille uusille lämmin :hug: ja toivotaan, että vierailunne tällä palstalla jää lyhyeksi :heart:
Plussanneille paljon tarrasukkia ja iso onnittelu :hug:

).( Ovis bongattu (tosin ei niin vahvat tuntemukset kuin viime kierrossa) ja toivottavasti ehdittiin se hyödyntämäänkin. en ole vielä sortunut ovistesteihin, mutta täytyy myöntää, että kohta varmaan niitä alan kokeilemaan. Jotenkin alkaa tää yrittäminen käymään työstä :headwall: Tai ainakin itsenin mielestä. Koko ajan kyttää kiertopäiviä ja kuullostelee kroppaa, onko ovis, tuleeko menkat, yms. yms. Argh, pitäis varmaan saada muuta ajateltavaa! Km:stä nyt puoli vuotta aikaa. Tasan kuukauden päästä ois ollut la. No, ei tässä pidä märehtiä menneessä, mutta kyllä se vaan tulee aina välillä mieleen..
Itku-potku-raivareista oli puhetta. Myönnän, että itsellänikin on välillä katkeria tunteita raskaana olevia kohtaan. Yrittää olla onnellinen toisen puolesta, mutta samalla miettii, että miksei meille... Ehkä ne fiilikset ovat ihan normaaleja ja jokaisen km:n kokeneen ajatuksia ainakin jollain tasolla.

Onkos täällä muuten vielä akka kuntoon-projektilaisia? Miten on mennyt?
Mä aloin reilu kk sitten polkemaan pyörällä töihin, joten hyötyliikuntaa tulee päivittäin n. 15km. Tosin olen kyllä sitten herkutellutkin useasti mukamas paremmalla omalla tunnolla kun liikkuu nyt enemmän..tuloksena siis, että paino ei ole laskenut yhtään :kieh:
Nyt tarttis saada tsemppiä ja potkua ahteriin tuon painon laskun suhteen. Siinäkin ois sellainen rojekti, jonka myötä sais ajatuksia muualle :/ Miten musta tuntuu, että näin olen toitottanut aiemminkin täällä :ashamed: :D
Aurinkoista viikkoa kaikille!
 
tinttamaaria :hug: tuo on ihan hirveä tunne, kun ei osaa vaan iloita toisen onnesta :( Koitat vaan ainakin olla pahoittamatta toisen mielen vaikka hammasta purren. Hehän eivät ole syyllisiä meidän tilanteisiin täällä. Todellakin tiedän tunteen, etkä varmasti ole ainoa, itsellä viisi viikkoa KM:stä ja noita tunteita tulee välillä.. :hug:

Mulle vois ton kp:n laittaa 6/28-32 . Täti lähti tänään

:wave:
 

Yhteistyössä