KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Km:n kokeneet; mitä teiltä on tutkittu kun olette lääkärissä asiasta käyneet? Mulle tehtiin sisätutkimus silloin lääkärissä ja huomenna mennään ultraan katsomaan onko kaikki tullut pois. Huomenna otetaan myös klamydia testi ( aiheuttaa kuulemma keskenmenoja). Mua pelotta huominen ultra.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauva-10:
Km:n kokeneet; mitä teiltä on tutkittu kun olette lääkärissä asiasta käyneet? Mulle tehtiin sisätutkimus silloin lääkärissä ja huomenna mennään ultraan katsomaan onko kaikki tullut pois. Huomenna otetaan myös klamydia testi ( aiheuttaa kuulemma keskenmenoja). Mua pelotta huominen ultra.
Multa otettiin verikokeita ja alapäästä näytteitä (olivat kaikki puhtaat) ja ultrattiin, eipä oikeastaan muuta.

vauva-10 :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Onnea plussanneille!! Ja tervetuloa uusille, toivottavasti visiitti täällä lyhyt!!

Mulleki tehtiin kaikki testit, kaikki oli normaalit. Ja ultrattiin. Kaikki oli ok.

ON: ei hajuakaa mikä kp tänään. Mut hirveit menkkakipuja ollu tänään, täti kolkuttelee vissiin jo ovella :( Voi perse sentään TAAS! Meillä poika oksentanu tänään varmaan 10 kertaa, oon niin poikki et kai se on mentävä nukkumaan :(



 
MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



mely.................................KM 12/08..........................KP 3/27-37
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09..............KP 6/
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 8/27-32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 8/28-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 9/28-38
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 23/27-35
nanakuu...........................KM 11/08........................KP 24/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 25/28
Orion................................KM 02/09..........................KP 32/
Hempukka87....................KM 12/08..........................KP 39/25-30
Sokruli...............................KM 02/09
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08
kuumetta..........................KM 12/08
Julietta..............................KM 09/07, 03/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Tash.................................KM 12/08
Alppiina.............................KM 04/09
harakanhattu....................KM 04/09
vauva-10...........................KM 04/09



HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 6/27-34
Annemaarit........................KM 08/08..........................KP 17/24-28
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09..........KP 23/
Pinguli..........................KM 12/08, 02/09................KP 24/26-31 yk 8
Elwi....................................KM 11/08..........................KP 31/17-42
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
pyrola.................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
Heidi1985..........................KM 07/08
mama-L.............................KM 04/09



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 23/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08.........KP 25(/28)
P-E....................................KM 10/08..........................KP 29/28
Jennyli...............................KM 01/09
Varanikki...........................KM 04/09
pinpella.............................KM 04/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 13/30-33



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 12/28
Eppuliini..........................TM 12/08
viides09..........................KU 04/09






TAUSTALLA:

awek123, Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma-TYTTÖ, Miracle=suukkosuulle-POIKA, Inkaliina83, Superheppuli-TYTTÖ, Oxford-POIKA, JJ-t-POIKA, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, sohvi77, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77



 
Vauva-10, mulle tehtiin vaan ultra, että nähtiin jos kohtuun on jäänyt mitään. Eipä ollut onneksi.
Jaksuja :hug:

Tällä suunnalla ei muutoksia, kp kai 24/28-? ( yleensä ollut tuo 28, mutta nyt km jälkeen odotellaan vielä.. )
 
Tervetuloa uudet ja hus pois myös täältä palstalta pikaisesti :heart: :hug:
Vauva-10 mulle tehtiin normaali sisätutkimus eikä mitään muuta. Terv.keskus lääkäri vaan totesi, että kohtu tyhjentynyt ei tarvitse verikokeita tms. Itse olisin toivonut perusteellisempaa tutkimusta, mutta lääkärillä näytti muutenkin olevan kiire ja tuli fiilis, että äkkiä nyt tämä potilas pois alta ja uusi kehiin....

Mulle voi päivittää kp3. Kierto oli siis 28pv ja oviksen bongasin kp13-15 tienoilla tuntemuksista. NÄyttää siis, että kierrot alkaisivat normalisoitua. Tai näin ainakin toivon. Km:stä on nyt puolisen vuotta, joten toivottavasti kierrot ovat normalisoitumaan päin...
Uuteen kiertoon taas ovista bongaillen tuntemusten perusteella. Ihmeen hyvin otin vastaan tuon menkkojen alkamisen, vaikka toiveikkaana olin kun tuli ovis viime kierrossa hyödynnettyä. Ehkä se on tuo kesän tulo ja auringonpaiste kun saa ajatukset välillä vähän muuallekin =)
Aurinkoista wappuviikkoa kaikille!
Mitäs muuten teidän wappusuunnitelmiin kuuluu?
Me ollaan kotosalla tytön kanssa kun ukko menee ylitöihin. Ajattelin vähän jotain hyvää ruokaa laittaa ja wappupallo pitää käydä torilta tytölle ostamassa :) Viime vuonna ei vielä wappupalloista meidän likka tajunnut mitään kun oli niin pieni :)
 
Vappuviikkoa mennään ja ihanaa kun on näin keväistä. Me mennään anoppilaan grillaamaan ja vappupäivänä olis tarkoitus suunnata torille =)
Ovista odottelen vapuntienoille.Saa nähdä sitten miten tuon kerkee hyödyntää siinä kaiken tohinan keskellä.Tänään pitäis testejä hakee ja meinaan kyllä tuolle ukko-kullalle sanoa että varaa aikaa myös vauvantekoon :LOL: Niin ei tule sitten yllätyksenä ku patistan sen kesken juhlimisen hommiin.Musta kans on tuntunu ,et pari kiertoo km jälkeen meni palautumiseen.Viimmekierto oli ehkä jo ihan normaali, joten jos kohta rupeis tapahtuu...

Ainii ja lauantaina sitte vietetään mun kummitytön kastejuhlaa :heart:
On taas ohjelmaa tiedossa koko lomalle.
 
En kyllä nyt ymmärrä mun kroppaa.. menkat oli joo ja oikeestaan oli sellasta kunnon vuotoa 2päivää ja sit se loppu ja nyt taas tulee vähän pyyhkiessä.. ja vatsassa tuntuu vähän oudolta.. onko tää ihan normaalia.. vai pitääkö mun vaa käydä lääkärissä:/
 
Tänään nyt sitten käytiin siellä kontrolliultrassa ja onneks kaikki oli kunnossa. Parin viikon päästä pitää sitten mennä vielä verikokeille. Nyt vaan uutta harjoittelemaan....

Vappusuunnitelmia on sen verran, että on tarkoitus mennä isäni luokse viikonloppua viettämään. Siellä sitten syödään tippaleipiä ja juodaan simaa. Kotiin taidetaan muutama ilmapallo puhaltaa ja serpenttiiniä vähän laittaa.

 
:hug: Kaikille sitä tarvitseville.

Täälä ei tapahdu mitään... Vyöhyketerapian alottelin taas, jospa auttas toisenkin kerran raskautumaan.

Eipä oo ihmeempiä vappusuunnitelmia, otetaan rennosti. Anoppilassa varmaan käydään simalla ja munkilla, ei tieten vieläkään tehä ite ollenkaan. Mä en noista munkeista niin välitä... Vois samalla vähä ammuskella ilmakiväärillä. Tämmöstä pientä...
 
orion Sinullakos on auttanut vyöhyketerapia? Oletko ihan sanonut että yritätte lasta? Mitä pisteitä käsittelee?
Nyt muistin kun joskus kärsin kovista selkäkivuista (kävelin keppien kanssa ja särkylääkkeet eivät auttaneet) hain apua vyöhyketerapiasta ja sainkin avun, pääsin nopeasti eroon kepeistä ja särkylääkkeistä. Sitten muistan kerran kun otin koko kropan käsittelyn niin käsitteli kehräsluun alapuolella olevaa pistettä ja ai kamala miten teki kipeää :eek: :eek: :eek: Säikähti oikein ja sanoi ettet kai ole raskaana? No en ollut, mutta käsittelyn jälkeen kun alkoi menkat niin ne oli aivan järjettömän kipeet ja vuotoa tuli paljon ja seuraavia menkkoja ei sit tullutkaan :saint: Tulin "yllättäen" raskaaksi.
Olenkin miettinyt et auttoiko käsittely jotenkin puhdistumisessa?
 
Heippa taas, täällä on aika kulunut nopsaan kun sunnuntaina juhlittiin ekan kerran tytön 6-vuotis synttäreitä ja huomenna toisen kerran. Onneksi tekemistä riittää niin saa ajatukset välillä muihinkin asioihin.

Osaisko joku antaa villin arvauksen siitä mitä mun kroppa oikein puuhaa. Eli eilen tuli kerran vessakäynnin yhteydessä veriviiruista valkovuotoa. Eilen oli 18 päivää kulunut lääkkeellisen tyhjennyksen aloituksesta ja 10 päivää kaavinnasta. Kaavinnan jälkeen mun pienen pieni jälkivuoto loppui viiden päivän päästä.

Eilen oli myös lieviä vatsa ja alaselkä kipuja. Nyt sitten mietin et oisko voinut olla ovis joka aiheutti tuon vuodon ja kivut. Toinen mitä pelkään olis kohtutulehdus, mutta taas tänään ei ole enää mitään kipuja ollut.

No ajattelin tänään ostaa r-testin ja loppuviikosta testailen, että vieläkö se näyttää km:n jälkeen plussaa vai joko olis HCG laskenut niin alas, että ovulaatio olisi joskus jopa mahdollista.

Onnea jasimi plussasta! :flower:

 
jasimi Onnea :flower: ja tarrasukkia pienelle :heart:

pinpella Mun arvaus on et ovis.Eiks se kuitenki ajallisestikkin vois olla ja jos vuoto ei ole "oudon/pahan" hajuista niin ei kai se tulehdus ole ,vaikka itsekkin km jälkeen olin ihan varma et joku tulehdus tulee...

Mä kävin sitte eilen ostaa niitä ovis testejä mut en löytäny prismasta mitään. Enkä kehdannut kysy :ashamed: Mistäköhän niitä olis pitäny etsii? Ostin sitte CMarketista mut niissä oli et 10 jälkeen. Eilen siihen ei tullu ku haalea viiva joten sen tummumista odotellessa :whistle:
 
Minut voi ainakin toistaiseksi poistaa taustailijasta. Uusinta ultrassa kävin, ja siellä se kirppu oli, ja kasvanutkin!!! Ihan ihmeessä olen, olin ihan varma että keskeen oli mennyt. Mutta varovaisin mieliin eteenpäin, ei uskalta vielä iloita, km kuitenkin pelotta.
Plussaonnea kaikille ja toivottavasti odottajin puollella tapaamme;)
 
Jasimi: Onnittelut! :flower:

Viides: Juu, 11 kertaa kävin (10 kertaa viikon välein) ja sit tulin paksuksi. Muuta hoitoa ei silloin ollu, luomusti mentiin, söinki huonosti (paljo karkkia) silloin ja lihoin, ja niin vain raskauduin liki 2,5v yrittämisen jälkeen. En osaa sanoa mitä ne pisteet on mitä painelee, 3 pistettä pottuvarpaasta ja 1 jossain keskellä jalkapohjaa tuntuu olevan tärkeimmät. Sieltä kehräsluun alapuolelta se vaan hinkkaa ja pyörittelee muistaakseni. Ihan selvästi puhdistuin kyllä, koska nuo em. mainitut pisteet ei alkuun tuntunu ollenkaan! Lopulta saatiin 2 selkeä tuntuma (makea kipu), 2 jäi vielä heikoiksi.

Nyt vaan harmittaa, ku oon taas ihan älyttömästi syöny kaikkea mättöä, karkkia, jäätelöä, limsaa ja muita tukkivia mömmöjä. Et pitää taas puhistua... Mut en sentään niin tukossa ole ku sillon ku ekaa kertaa alotin. :) Ehkä vois ajatella kuukauden, parin päähä jo mahollisuutta raskautua. :) (Varsinki jos saan piettyä syömiset kurissa..)

Jotai 275-280? maksoin siitä että raskauduin vyöhyketerapian avulla, ja totta mooses olen valmis maksamaan toistamiseen saman summan että raskaaksi taas tulisin. Vaikka 2 kertaa tuon verran. Uskon kyllä että auttaa toisenki kerran. :)
 
Orion itsekin olen tuota vyöhyketerapiaa ajatellut, mutta hinnat ovat olleet paljon kovemmat, kun olen netistä katsellut eli noin 50-60 eur / kerta. Näin ainakin täällä pääkaupunkiseudulla, itse olet ilmeisesti muualta vai voiko täältäkin löytää hyvän vyöhyketerapeutin edullisemmin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja awek123:
Uusinta ultrassa kävin, ja siellä se kirppu oli, ja kasvanutkin!!! Ihan ihmeessä olen, olin ihan varma että keskeen oli mennyt. Mutta varovaisin mieliin eteenpäin, ei uskalta vielä iloita, km kuitenkin pelotta.
Plussaonnea kaikille ja toivottavasti odottajin puollella tapaamme;)
Ihanaa awek :flower:

Minä tulin kertomaan samanlaisia kuulumisia!

Eka varhaisultra reilu viikko sitten ja syke oli liian hidas.
Tänään kontrolli ja kaikki olikin hyvin. Koko yli tuplaantunut, syke aivan normaali ja liikkuikin mokoma.
Miekin olin jo meinannut luovuttaa mutta nyt oon niin iloinen... :D
Tietty vielä voi mennä paljon pieleen mutta toivossa on hyvä elää joten elämpä nyt kun sitä noin annettiin...

Meritähti :heart: Pömppis 8+0
 

Yhteistyössä