KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 4/27-35
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 6/28
Orion................................KM 02/09..........................KP 13/
mely.................................KM 12/08..........................KP 14/27-37
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 16/30-32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 17/30
Hempukka87....................KM 12/08..........................KP 20/25-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 23/28-38
kanella..............................KM 05/08..........................KP 27/27-33
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 29/26-34
Sokruli...............................KM 02/09.........................KP 32/30
nanakuu...........................KM 11/08........................KP 33/25-28 yk 5
kuumetta..........................KM 12/08
Julietta..............................KM 09/07, 03/08
Elviira-76...........................RK 11/07
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Tash.................................KM 12/08
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09
Alppiina.............................KM 04/09
Barbapörrö.......................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN



maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09..........KP 4/
Pinguli..........................KM 12/08, 02/09................KP 5/26-31 yk 8
Elwi....................................KM 11/08..........................KP 12/17-42
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 14/27-34
Leinikki........KM 12/04,01/08,12/08, TM 07/08,...........kp 22/35
Annemaarit........................KM 08/08
pikku-pirpana.....................KM 09/08
Maaria75............................KM -05,-07, 12/08
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
pyrola.................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
Heidi1985..........................KM 07/08



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 4/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08.........KP 6(/28)
P-E....................................KM 10/08..........................KP 10/28
Jennyli...............................KM 01/09
Varanikki...........................KM 04/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 26/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 19/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, sohvi77, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari


 
Tervetulohalaus uusille, toivottavasti visiittinne jääpi lyhyeksi :hug:

Tänne ei kummempia, maailman tylsin mutta samalla ehkä helpoin vaihe kierrossa, kp 4. Tosiaan, nyt katse kohti vuotta 10, mukava pyöreä luku :D Tosin nyt musta tulee sittenkin 30-vuotias ensisynnyttäjä, vaikka aina kuvittelin ensimmäisen pyöräyttäväni ennen tuota pelottavaa ikää :eek: positiivisena puolena, olen ainakin henkisesti kypsä (?) hommaan viimeistään silloin :kieh:

Kohta on pääsiäinen, pääsiäispupua siis odotellessa... :saint: Hauskaa päivää!
 
Täältäkin tervetulohali uusille ja toivotaan, ettei kauaa tarvitse täällä palstalla pyöriä :heart:

Täällä kp12 eli ovis toivottavasti pääsiäisen aikaan. Viime kierrossa oli NIIIN vahvat ovistuntemukset, ettei sellaisia vielä ole ollutkaan. Täällä olikin puhetta ja jollain ollutkin km:n jälkeen eka ovis todella erilainen ja voimakas. Itse jo mietin, että olikohan ehkä mullakin vasta eka ovis viime kierrossa. Toivottavasti olis taas samanlaiset tuntemukset tässä kierrossa, ei nimittäin jää epäselväksi, että mikä vaivaa ja ois sitten helpompikin sitä ovista hyödyntää ;)

Pyöreä luku tosiaan tuo vuosi 2010. Se pidettäköön siis tavoitteena tällä palstalla :D
Itsellä tänään synttärit, mittariin pärähti 31v.... voisin toivoa sitä ovista synttärilahjaksi :D

Paljon pääsiäispupuja (=lue pupuilua) ja makoisaa pääsiäistä kaikille! :hug:
 
Elwi Paljon Onnea!!

Kysymyksiä kaikille: mitä ovistikkuja ootte käyttäneet, mitkä on mielestänne parhaita ja mistä kannattaa ostaa? Entä osaako kukaan sanoa, miten keskenmenon jälkeen kuukausikierto lasketaan? Lääkärianoppini sanoi, että kuukausikierto alkaa normaalisti tyhjennysvuodon loputtua. Voisin tietenkin häneltäkin asian tarkentaa, mutta kysytään nyt teiltä ensin. :)

 
Onnea Elwi! :flower:

Mistäs noita ovistikkuja saa tilattua edullisimmin? Vihjaili tuo ultraaja eilen että se ovis voi olla nyt kateissa kun raskaushormonia ehti olla elimistössä.. Säännöllinen kierto mulla oli ainakin tähän asti.

Eipä muuta tällä kertaa... :wave:
 
Voi kiesus, miten kovat kuukautiskivut :'( Ja mä en oo koskaan kovista kivuista ennen kärsiny....ja my God mistä tätä verta riittää??!! Toivon että tämän ekan tädin häivyttyä toista kertaa ei tarvitse tullakkaan.....jos se kuitenkin tulee, niin minimaalisilla kivuilla ja vuodolla KIITOS!!

Hyvää keskiviikkoa kaikille!! Mä nautin vapaasta ja siivotakkin tarttis.... :/
 
Alppiina. Mun mielestä kaikista parhaat ovistikut ovat Fertestin tikut. Niissä on hintalaatusuhde kohdillaan. Mammaksit on mun mielestä hirveän monimutkaisia kun sitä ei voi ottaa aamupissasta vaan vasta klo 12 jälkeen ja silti pissaa pitäisi pidättää sitä 4 tuntia ja olla juomatta. Mutta Fertestin saa tehdä suoraan aamupissasta ja ne on tosi luotettavia =)
Itse olen nyt testeillut ovista jo 1.5 v kaiken laisilla testeillä mutta Fertest vie voiton :D Pistän tähän vielä linkin mistä saa tilata niitä parhaiten :wave: Niin ja tervetuloa ja pahoittelut menetyksestäsi




http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/1154



maaliskuulle
vielä. Mulla on kanssa aina ekat ja tokat menkat tyhjenyksen jälkeen olleet tosi kamalat ja kivuliaat. Ja minäkään en ole kovin kivuliaista kuukautisista koksaan kärsinyt. Mutta kolmannet ovat sitten olleet jo tosi normaalit. :hug:
 
Onnea plussanneille :heart: ja halit sitä tarvitseville.

On: Täällä täti melkein häädetty. Vatsautaudin kourissa, tosin olo alkaa jo helpottaa. Mies nyt raukka huonoa oloaan valitellu eilis illasta asti :( ehkä tää tästä.
Ihana kevät sää ainakin tääl meillä :) Mukavaa pääsiäistä :)
 
tänään tuli sitten virallisesti lupa että saa uutta raskautta yrittää jos haluaa mutta en nyt sit tiiä onko tää ollu ovis mikä meni vai mikä se oli.. kun raskaushormoni arvo oli eilen 10.. ja lääkäri sanoi että kieto normalisoituu ku on alle 5.. eli ei tietoa nyt sit.. mutta ei oo kuulemma pakko ootta yhtiä menkkoja.. kaavinnasta on siis 3viikkoa nyt.. IHanaa kun voi jatkaa elämää eteenpäin.. !! :) =) =) =)
 
Mulla on ollu nyt km:non jälkeen aika olemattomat kuukautiset.Menny parissa kolmessa päivässä ohi...En ole edes ollu hirveen kipee...

Tänään on ollu hyvä päivä =) Ihana keväinen ilma. Eikä ole niin vaivanneet vauva asiat kun nauttii muista jutuista.
Huomenna mennään anoppilaan ja piilotellaan sielä munia joita lapset saavat sitten etsiä =)

Hauskaa pääsiäistä ja pupuilkaa paljon.
 
Kiitos Leinikki vinkeistä! Menin ja tilasin kyseisiä testejä heti saman tien. En tiedä kyllä että kannattaako heti ekasta kierrosta yrittää ees testa, kun kierron pituutta ei varmaan oikein pysty arvaamaan. Onko kellään tästä kokemusta?
 
varanikki se on ihan lääkärikohtaista, mitä kukakin ohjeeks antaa, toiset on sitämieltä, että yhdet menkat kannattaa ja toiset taas sitä, että ei mitään merkitystä.

Elwille paljon onnea!!! :flower:

SunRise mä olin kans aina ajatellu, että ekan lapseni saan alle 30v, mutta siinä se sit meni viimekuussa sekin mahdollisuus.. että kypsä ja valmis äidiksi sitä rupee kyllä jo oleen :kieh: mutta jospa sit enne ku täyttää 40 olis jo jotain tapahtunu..

Ihana kevätaurinko, mä pongasin tänään ensimmäiset leskenlehdet, ja tulipas siitä pienestä keltaisesta kukasta hyvälle tuulelle B)

Onnea oviksen metsästäjille! ja kaikille meille ++++++ :whistle:
 
sanoi vain lääkäri että silloin on vain vaikea määrittää raskaudenkesto mutta sanoi että kyllä voidaan yrittää heti uutta raskautta.. kai se on lääkärien näkemyserot..
hei siis voiko ovuloida jos on 10 raskaushormonit vai pitääkö se olla nollassa?:O
 
Paljon onnea sukkaparille, ihanaa :D :heart: :flower: :flower: :flower:

Tänään viimeinen työpäivä, tiistaina uudestaan, ihanaa sekin :D Pääsiäinen tulee... Me tosin erkaannutaan toisistamme, kun minä lähden perhevisiitille koko lomaksi, ja mies jää tänne. Eli pääsiäismunat jää tänä vuonna suklaisiksi ja hyvin kelpaa nekin :p

(en voi muuten käsittää miten tämä on mahdollista... ostin kolme päivää sitten niitä salmiakkisia Draculapillereitä miehelle, ne on sen lempikarkkeja. Ja niitä on vieläkin tässä koneen vierellä!!! :eek: Pussi painaa 65 g... itse taisin ostaa jotain suklaista samalla itselleni, ja kyllä huitasin tunnin sisään. :ashamed: Todella kadehdittavaa tämä...)
 
Tulinpas taas ihmettelemään tänne omia juttujani. Herkät, älkää lukeko! :ashamed:

Eli nyt on siis viikonlopusta lähtien tullut enemmän tai vähemmän verta, eilen enemmän. Masuun on myös sattunut vähän. Noh, äsken kun heräsin ja käsin wc:ssä, niin pyyhkiessä tuli ensin yksi kiinteä, tummanpunainen, vähintäänkin mynthon-kurkkupastillin kokoinen möllykkä paperiin, ja heti perään toinen. Nyt menossa kp18, mitä tämä voi olla? :eek:

Sitten vielä mietin, että pitääkö niistä kilpirauhashormonituloksista soittaa TK:een vai laittaako ne mulle tulokset postin mukana? En muista yhtään. :ashamed:

 
Empuuu, vaikuttaa vähän samankaltaiselta kuin mitä minä vielä tässä km jäljiltä valuttelen.. Veri tulee siis välillä hyytyminä mulla. Mutta onkos sulla mahdollisesti menkat tulossa tai varhainen km? En ole niin tarkkaan lukenut nyt täällä, että arvailen vain.. :hug:
 
Empuuu. Sun kannattaisi mennä Gynelle tutkituttamaan missä on häiriö, se voi määrätä sulle vähän jotain kierron tueksi. Tuo kuulostaisi vähän siltä että limis olisi heikohko ja alkaa tiputtamaan ennen aikojaan :/ Lääkäri voisi määrätä Terot tai Luget limakalvoa vahvistamaan. Mulla myös alkoi kierrot hajoilemaan tuon viimeisimmän km:n jälkeen, ja nyt alkoi taas homma toimimaan kun sain Luget :D Jotkut toipuu km: sta tosi hitaasti ja jotkut heti seuraavassa kierrossa. Itse kuulun siihen hitaaseen ryhmään... :headwall:
 
Leinikki, mä kävin lääkärillä vajaa kuukausi sitten, ja limakalvo on normaali, kohtu on normaali ja ainakin siinä kierrossa ovuloin. Tässäkin kierrossa tuli ovislimoja ja halut oli huipussaan siinä kp15-16. Tuo vuotokin näyttää nyt vähentyneen noiden möykkyjen ulostulon jälkeen.

Muoks. Viime kierrossa oviksen aikaan kärsin hiivasta, joten ei tullut pupuiltua. En usko raskauteen.
 
Moi!
Taustailijana olen ollut, mutta sain viikko sitten hailakkan plussan raskaustestiin. Ei osa oikein ilota, kun oli kuitenkin niukka vuotoa ja hirveitä kipuja siinä samassa. Varasin varhaisultran ajan, ihan varmistakseen että ei ole KU tai TM. En jaksais taas odotella 12 viikkoa ja sitten rampata päivystyksessä useita kertoja...
Onnea kuitenkin plussaneille ja peukkoja pidetaan että tärppäis kaikilla ainakin sen vuoden sisällä.
Minulla muuten olivat Km jälkeen myös aivan huippu niukat menkat plussan asti. Mutta kai se normaali, tai mistä sen tietää.
Roikun ainakin sen ultran asti vielä täällä puolella, niin epäluuloinen kun olen.
awek123
 

Yhteistyössä