KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

MeaMimosa Toivotaan parasta, ehkä ne oireet pian tulee ja maha-asukki siellä masussa olisi. :hug:
Heinämassu ja Annemaarit Mulla sama tilanne, eilen nega, en edes uutta testiä ole ostanut, enkä meinaa testata moneen päivään, oottelen rauhassa, eilinen nega oli niin suuri pettymys..
Empuu täällä myös ilmeisesti flunssa tulossa, eilen paleli ihan kauheasti ja nyt nuhainen olo ja muutenkin olo kipeä.
Ilmeisesti tuosta meidän isommasta pojasta minulle tarttunut, sillä nyt pari päivää on kova yskä ja lämpöä ollut.
 
Pahoittelut kaikille nega tuloksista !!

ON: itse täällä oon nyt tehny kaks testiä ja molempiin tuli tosi haalea haamu. Silti oon kokoajan luullu et menkat alkaa kun JÄLLEEN on tätä tuhruilua pyyhittäessä. Menkkajomoa myös. Saas nähä tuleeko haamusta vielä kunnon plussa vai käykö niinkun joulukuussakin :( Hemmetin pelottavaa. Esikoisestakin kyllä alussa tuli tuhrua pari päivää. Ei auta kun odottaa. :hug:
 
Pingulille tsemppiä. Toivotaan, että tuhruttelu loppuu ja haamu vahvistuu.

MeaMimosa sulla on vasta noin aikaiset viikot ja onhan toi pissatus ihan selvä oire. Ymmärrän kyllä, ettet halua antaa toiveiden herätä, ettet putoaisi sitten mahdollisten huonojen uutisten saatuasi korkealta. Mun mielestä sulla on kuitenkin ihan hyvät mahdollisuudet saada ultrassa hyviä uutisia. Pidän sulle varpaatkin pystyssä!

Pikkumyy. Hyvä, kun sait uuden ultra-ajan. Nehän katsoo samalle ne mahdolliset kystatkin. Toivotaan, että uudessa verikokeessa sun hcg on mennyt lähelle nollaa. Mää ihmettelen, kun jotkut lääkärit sanoo, että seurataan kunnes on alle 10 ja toiset sanoo, että lähelle 2.

 
Pahoittelut kaikille negoja testanneille :hug: Ens kierrossa sitten!

Pinguli toivottavasti asia vielä selviää parhain päin!

MeaMimosa ei heitetä vielä kirvestä kaivoon.
Pelätään pahinta mutta toivotaan parasta :hug:

Pikkumyy toivottavasti seuraavassa ultrassa on jo edistystä taas tapahtunut.

Oma napa: Eipä ihmeempiä. Vapaalla tämä loppiainen ja huomenna taas töihin. Kummallisen katkonainen tämä tammikuu, kun kaikki viikot tuntuu olevan pilkottu.

Tsempata pitäisi laiharin kanssa sillä paino jäi jo jumiin siihen reilun kilon pudotukseen. Tällä viikolla pitäisi saada vielä puoli kiloa pois, niin olisi hyvä aloitus tälle projektille.

Pohdin josko sen ultran jättäisi kumminkin väliin, kun se raskaustesti oli ihan puhdas nega.
Nyt kyllä ärsyttää kun ei tiedä milloin menkat alkaa. Toivon että tulis parin viikon päästä viimeistään, koska en tietenkään haluais siellä lomalla olla menkkaisena. Ei paljon houkuttele altaat ynnä muut menkkojen aikaan.
Että jos joku ei halua tätiä kylään, niin mulle saa laittaa YHDEN tädin tässä viikon tai viimeistään kahden päästä!

-Meritähti-
 
Täällä kanssa vähän nuhaista oloa, mut ei kuitenkaan ala kunnolla vaan kyttää vaan nurkan takana ja pitää olon kokoajan hiukan kurjana,pah. No kaipa se tästä taas, pitäis varmaan ottaa vähän vitamiiniakin jos vaikka se auttais oloon kanssa kun on jäänyt vähän ottamatta noi vitamiinit. Joskus otin säännöllisesti ja nyt otan tyyliin pari kertaa kuussa :D

Must on tullut nyt ihan laiska ja vetelä, oon vaan ja syön karkkia, kuulostipa kamalalle :eek: Alkais nyt jo ne jumpat niin pääsis tästä vetelästä olotilasta.

Vauva pyörii mielessä koko ajan melkein, olin eilen shoppailemassa enkä löytänyt oikein mitään vaan mieli teki vaan ostaa/katsella vauvan vaatteita. En sentään ostanut mitään, kun sain sentään sen verran puhuttua itselleni järkeä kun en edes ole raskaana vielä. Voi mun kanssa. Välillä on sellainen olo et haluan raskaaksi haluan raskaaksi haluan raskaaksi ja yks kaks se voi muuttua apua en uskalla,en uskalla.

Kaikille tarvitseville :hug:

++++++++++++++ :whistle:

:wave:
 
MeaMimosa: Täsmääkö viikot ihan varmasti, eli onko tuon 6 vai voiko olla että heittää?
Oon kuullut ainakin, että jos alkio viel iiihan pikkuinen (niinku viel noillaki viikoilla ) ja esimerkiksi ns. piilossa, ei sitä välttämättä nähdä vaik kaikki hyvin. Sydänäänetkin kun on ihan muutamasta päivästä kuulemani mukaan kii näkyykö vaiko ei.
Älä menetä toivoasi :heart:

ON: Kiertopv 17, eli ei kummempia tänne päin. olin eilen juhlimassa alkottomasti ja hemmetin piristävää oli :) tiedä sitten miksi, mutta tuo alko puoli ei maistunut ollenkaan.
Tänään yks vapaapäivä ja sit taas painamaan töitä senkin edestä. |O
 
Kaikille :hug: jotka ovat sen tarpeessa syystä tai toisesta.

Täällä on aloitettu uusi vuosi reipailun ja kevennetyn ruoan merkeissä. Tavoite on päästä noista kiloista, joita tuo raskaus jätti jälkeensä. Myös projekti "akka kuntoon" on menossa. :LOL: Kävin eilen kosmetologilla ja huomenna olisi kampaaja ja karvojen sokerointi. Ompahan sitten vähän hehkeempänä tuota miestä varten, kun pitäs kerran uusi yritys aloittaa.

Vuodot loppu täällä tasan 10 päivää kaavinnasta. Tosin vielä edeltävänä iltana tuli hyytymiä ja melkoinen vuoto kesti muutaman tunnin niiden jälkeen. Mutta nyt siis näyttäisi kaikki olevan kunnossa. Raskaustesti ostin ja ajattelin sen tehdä tällä viikolla. Toivottavasti on jo nega. Pääsee sitten odottamaan sitä plussaa.

Jotenkin alkaa tuntua jo muutenkin paremmalle. Eilen tuli ihan suorastaan hyvä olo ja mieli. Ajattelin, että kyllä se vauva meillekin tulee ajallaan. Tunne siitä, että sen on pakko tulla heti, että selviää alkaa siis hälvetä mielestä. Kai tästä pikkuhiljaa siis selvitään.
 
Ovulaatiosta kyselyä:

Testi näytti mahdollisesti oviksen pari päivää sitten, mutta aiemmissa kierroissa oon oireillu täysin eri tavalla.
Oviksen jälkeen lämmöt noussu huimasti menkkoihin asti, nännit ollu tosi kipeet jne.
Mutta nyt ei oo mitään.
Lämmöt on ihan norm. (oli vaan ovispäivänä ja sitä seuraavana kohollaan ) eikä rinnoissakaan tunnu mitään. '
Alaselkää jomottaa, tai tuntuu kun se olis jotenki tavallaan jumissa..samalla tapaa ku menkoissa.
Mitä tää voisi olla, tai siis voiko sitä ovista edes olla ollut?
 
Kiitokset kaikille tsemppaajille :flower: Ei tässä auta kuin odotella tiistaita, jolloin on se ultra. Dada: Tosiaan, en ole vielä päässyt kurkkaamaan masuun, että onko siel ketään tai mitään.

Ainoastaan tämä raskausoireiden puuttuminen huolettaa. Edellinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon, josta myös jäi oireet pois hiukka aiemmin kun huomattiin. Tosin silloin viikkoja oli jo enemmän, 11+5 ja vauva kuollut 2vk aiemmin.

Tsemppiä kaikille kovia kokeneille naisille :hug: Plussatuulia koitan täältä puhallella :whistle:
 
Kuis mie tänne eksyin... :D Ei vaine, pitää kai tunnustaa. Oon aina välillä käyny teitä täällä vaklaamassa, kun kovasti odotan varsinkin paria mieleenjäänyttä tuonne odottajiin. =)

Mut silmään pisti: Juu Dada kyllä sulla silti voi olla ollu ovis. On mullakin joskus ollu tuolleen, et lämpöä nousee vain yhtenä päivänä (itse asiassa useammin kuin niin, että jää koholleen, vaikka niinkin on ollut). Alaselkä voi viitata ovikseen, mut jos ei mene ohi, käy antamassa pissanäyte. ...semmoinen epämääräinen jumitus siellä on mulla pariinkin otteeseen osoittautunut oireettomaksi pissatulehdukseksi. :xmas:

MeaMimosalle kirjoiteltiin pitkät pätkät tuonne odotuspuolellekin, mutta saman toistan vielä tähän: mitään ei ole vielä menetetty. Pelkkien oireiden/oireettomuuden vuoksi ei kannata hanskoja tiskiin lyödä. Käypä kurkkaamassa, mitä sulle tuonne toisaalle kirjoiteltiin. :hug:

Plussatuulia muillekin!

Toivottelee Kärppä ja paputyttö 32+3
 
Toivottavasti MeaMimosa pääset pian tarkistamaan tilannetta. Varmasti oireettomuus huolettaa, huolettaisi se minuakin, mutta läheskään ainahan se ei ole huono merkki.
Kaikkien peukut on sun puolesta pystyssä! :hug:

Elviira mäkin hypistelin vauvan vaatteita kun shoppailin alennusmyynneissä.
Silloin kirpaisi vähän et helevate mitä sen nyt taas piti mennä kesken. Lindexillä oli heti ovilla kun meni sisään niin aivan ihania bodyja jotka vaan sulatti sydämen. :heart: Mieli teki jopa ostaa yksi, mutta maltin mieleni ja kävelin pois.

Barbapörrö hyvä että joku liittyy mun kanssa tähän "akka kuntoon" - projektiin.
Yksi kysymys: Mikä ihme on karvojen sokerointi?

Mä oikeesti suosittelen itsen hemmottelua jokaiselle. :attn: Mitä se sitten kenellekin tarkoittaa parhaimmillaan. Menkää tytöt parturiin, hierojalle tai mihin vaan. Mulle toimii shoppailu ja kaunistautuminen =) Ihanan eläväksi tuntee itsensä. On varmasti sen rahan arvoista.

Dadalle piti tuosta ovisasiasta sanomani, että mulla ainakin vaihtelee ovisoireet tosi paljon. Lämpöjä en mittaile, mutta esim. oviksen aikaisia nippailuja on joskus tosi vähän ja vain yhtenä päivänä, ja sit toisinaan monen monena päivänä peräkkäin ja kovempina.

Voi jestas miten ihanan pitkällä Kärppis jo on :heart: Mie muistan kun täällä hermoilit vuotojesi kanssa alkuraskaudessa ja kohta sulla on jo nyytti sylissä. Haikeeta :heart: =)

Miten mie oon taas täällä? :ashamed: Jotenkin on palstailu nyt maistunut, vaikkei meillä edes yritetä vielä. Tai no tulee jos on tullakseen mutta ei ole mitään hajua kierroista tai oviksista tai mistään. Aika vapauttavaa oikeastaan, kun ei ole mitään jännättävää.
Kirjoitelkaahan ahkerasti niin mulla on kommentoitavaa, kun ei itsellä ole mitään kummoista meneillään eikä mitään jännättävää tän asian suhteen.

-Meritähti-
 
Meritähti se sokerointi on siis vähän vastaava toimenpide kun ihokarvojen vahalla poisto. Mutta toi on paljon hellempi vaihtoehto ja ihanan pitkään pysyy sääret ja bikinirajat sileinä. Olen löytänyt hyvän ja edukkaan paikan, jossa on aikamoinen persoona se kosmetologi. Se on aina ihan piristävä toimenpide käydä siellä. =)

Täällä Tampereella päin on melkonen lumimyräkkä. Oltiin lenkillä ja meinasi ihan hyytyä tonne matkalle. Kunto ei taida olla ihan ennallaan raskauden ja keskenmenon jäljiltä. Mutta siinäpähän on projektia, kun kuntoilee ittensä taas kuntoon. Nyt on ihana saunanraikas olotila. Saiskohan tuon miehen vielä tonne makkariin houkuteltua. :whistle:
 
Iltaa kaikille!

Onpa taas aika mennyt nopsaan, enkä ole ehtinyt tänne kurkkimaan. Pahoittelut!

Iso :hug: kaikille sitä tarvitseville! Voi kun saatais näin vuoden alkuun paljon plussauutisia!

Oma napa: Kp taitaa tällä hetkellä olla 16/29. Peittoja ollaan heiluteltu ahkerasti ja ainakin ovislimat (sorry herkkähermoiset!) olivat melkoiset! Nyt sit taas vain odottelemaan, että pääsis testailemaan...Viime kierrossa sorruin testaamaan vaikka olinkin kyllä melko varma etten raskaana ole. Enkä sit ollutkaan..No, positiivinen mieli on onneksi vielä ainakin.

Oon tosi huonosti päässyt tänne palstalle, kun kotikone meni rikki ja töissä en oikein ehdi. Nyt meillä on onneton pikkuläppäri varakoneena, tää on armottoman hidas ja näyttö niin pieni, ettei oikein jaksa surffailla missään. Yritän kuitenkin roikkua täällä mukana.

Huomasin että muutamalla on täällä "akka kuntoon" projekti päällä. Taidan liittyä seuraanne! Kiloja pitäis pudottaa 5-8 ja ennen kaikkea saada parempi kunto. Oon ajatellut nyt ensin ruveta kävelemään työmatkoja ja sit mennä joogaan. Ja tietty keventää ruokavaliota, näin joulun aikaan se on kyllä ryöpsähtänyt turhaksi mässäilyksi.

Tsemppiä kaikille ja erityistsempit negan testanneille. Kyllä me vielä kaikki plussat saadaan! :hug:
 
MeaMimosalle :hug: Älä nyt vielä toivosta luovu vaikka ymmärrän kyllä pelkosi. Mutta toivotaan että ultrassa sitten kaikki hyvin :heart:

Pinguli :hug:

Elviira kovin tutuilta kuulostaa noi sun fiilikset. Mä kovasti kuumeilen ja toivon uutta raskautta, mutta välillä iskee hirvee pelko :ashamed:

Täällä oli paljon flunssan hätyyttelemiä :snotty: Itsekin olen jo pian viikon ollut vähän tukkoinen ja paleleva ja eilen tuli kurkkukin kipeeks. Toivottavasti ei kuitenkaan pahemmin iske tauti päälle ja jaksais loppuviikon kunnolla töissä kun kiirettä riittää. Liikkumaankin olis kiva vihdoin päästä reilun kahden viikon tauon jälkeen.
 
Voi että, mulla alkaa taas suru hiipimään puseroon. :'( Keskenmenosta tuli maanantaina neljä kuukautta. Mihin ihmeeseen nuo kuukaudet ovat kuluneet?

Mulla oli viime kierrossakin juuri oviksen ja menkkojen välissä tämmöinen itkukausi. Sitä NIIN kovasti haluaisi olla jo taas raskaana. Km-raskauden laskettuun aikaan kohta enää kaksi kuukautta. :ashamed:
 
Emppuuu :hug: mulla on sama vaihe päällä (vaikka km:stä onkin vasta kuukausi) eilen kiukkusin negatestin jälkeen, mies ihmetteli että mikä mulla on..Enpä osannu muuta todeta, kuin että mun pitäis olla jo raskaana ja toi nega suututtaa. Oon eilisen ja toissapäivän melkein itkenyt sen takia, että nyt pitäisi jo liikkeiden tuntua ym :'(

On: mulla lämmöt edelleen koholla, ja näköjään valkkaria tulee enemmän kuin laki sallii :eek: näin oli viimeks raskaana ollessa.Eikä siis menkoista tietoakaan. Mahaa nipistelee aika ajoin, ja VÄSYTTÄÄ! oon parina iltana meinannu nukahtaa ennen kahdeksaa. Nenä on tukossa, koko ajan saa niistää. Eli kaikki raskausoireet löytyy, testi vaan nega |O eipä tässä auta muuta kuin odotella.

Toiset täällä laihduttaa, mun pitäis saada painoa lisää :) tosin jotain täytyis tehdä että kiinteytyis, mulla kertyy kaikki vähäkin tonne takamukseen ja reisiin. Aiemmin ajoin polkupyörällä 10 km 5 kertaa viikossa..eron huomaa nyt kun ei ole sitä tehnyt toukokuun jälkeen, alkaa paikat löystyä :kieh:
 
Pahoittelut negoista niitä saaneille :hug: Ja MeaMimosalle tsemppiä.
Tänään on tasan viikko km:stä. Ja ens viikolla ois pitänyt meidän vauvan syntyä josta kesällä tuli km. Enpä todellakaan ois uskonut että tässä vielä näinkin kerkiää käydä:(
Onko täällä muilta otettu sitä keskenmenopaketin verikoetta? Meinasivat että siinä menee kaks viikkoa kun saa tietää onko niissä mitään. Eli vielä viikko pitäs niitä ootella.
Jälkivuotoki alko hiipua ettei tullut paljon mitään ja taas tänään enempi. Varoittelivat kyllä jo sairaalassa että niinkin voi käydä. Voi pläähh loppus nyt vaan äkkiä.
 
J84
KESKIVIKKO

7.1.2009





HAAVEISSA ESIKOINEN



Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 10/26-27
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 17/29
Dada................................KU 07/08...........................KP 18/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 18/28
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 19/26-28
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 20/29
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 20/28-32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 21/27-28
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 22/30
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 31/?
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 32/35
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 1/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 1/30
nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 20/28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 28/26
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 63/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 4/23-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 20/31(38)
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 20/28-30
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 29/26-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 39/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS






HAAVEISSA VIIDES



Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka
Ristiinkulkija





[/quote]

 
Juuh, minä ainakin iloiten lapset pakkasin aamulla kouluun. Okei, herättäminen oli vaikeeta, mutta tästä se normirytmi taas lähtee. Aivan MAHTAVAA!!!

Ja päivittäjiäkin on ruuhkaksi asti, ai että te olettekin kauniita, hehkeitä ja nuoria!!! KIITOS aktiivisille!!

Mä yritän keskittyä positiiviseen, ja mä olen nyt kääntänyt asiat niin, että vaikka aika tuntuu menevän hitaasti, ni silti se menee oikeesti nopeesti. Mulla oli kutina, että kärppis oli täällä silloin kun itse tulin tähän kasaan. Kävin oikein pläräämässä, ja JESTASsentään, niinhän se oli!!! Siis voi juma, toisaalta odottavan aika ON pitkä, mutta toisaalta.... Miten voi joku olla jo viikolla 33, joka on mun kanssa yhtäaikaa kuumeillut?? Aivan uskomatonta, ja ONNEA mahtavasti Kärpälle. Herranjestas, jos mä oisin heti raskautunu silloin kmn jälkeen, mähän oisin jo melkein pukkaamassa vauvaa pihalle. USKOMATONTA!!!!

Kuitenkin aika tällä tuntuu niin kovin nopsaan menneen. Ja siinä ajatuksessa nyt elän, ihan kohta on taas kesä, ihan kohta mä voin oikeesti miettiä, että mitä seuraavaksi. Raastavan hitaasti etenee kuukaudet, mutta kun ne ovat meneet, ni onkin että hupshei. Oikein mietin, että pitäiskö mennä vaklaamaan odotuspuolelle, että miten siellä menee, mutta enpä tohdi.. Se on jotenkin niiin eri maailma, ja toisaalta tuntuu kaukaiselta, että enköhän jää tänne märisemään.


KUUMEILU etenee kyllä jokseenkin hassusti. ensin tulin tänne ja olin että HÄH, mikä juttu tää on. Sitten oikein latasin itseni tunnelmaan, tuli limat ja ovikset ynnä muut mieleen, kptkin tutuiksi. Nyt mä olen tyytyväinen, jotenkin, nyt me pannaan ilman paisetta. Jos tulee ni tulee.

Sit taas pinon suhteen oon huomannu, että jossain kohtaa oli lähes pakottava tarve raportoida tänne jatkuvasti, nyt taas huomaan, että ei mulla ole asiaa. Limatkaan ei edes vitsinä jaksa kiinnostaa ketään kuukaudesta toiseen. Toki rehellisyyden nimissä tulee niitä limoja analysoitua, limojen perusteella mulla alkaa tuhrut viimestään perjantaina. :)

Ai niin, ja iloiseen mieleeni tällä hetkellä vaikuttaa myös se, että ystäväni hormonipatti ("vanhemmat" palstailijat muistanevät ko kaverin?) IS BACK! Kaksi kiertoa meni ilman sitä, nyt se eräänä aamuna jomotti niin, ettei meinannu farkkuja saada jalkaan, kun mukamas "painoivat" pattia. Piti oikein laskea kiertopäiviä, se on myöhemmin nyt kuin missään kierrossa toukokuun kmn jälkeen, toisaalta kmn jälkeen kierrot ovat lyhentyneet, elän toivossa, että patin myöhäinen ilmestyminen kertoo kierron tasaantumisesta ja normalisoitumisesta ja siis pitenemisestä? Jää nähtäväksi, mutta on toi sellanen juttu, että kun se mulla on aina ollut, ni hyvältä tuntuu paluu, se poisjääminen on vaivannu, että MIKSI?

HYVÄÄ TÄTÄ VUOTTA MEILLE KAIKILLE; Taas on ryhmähalin paikka kun en erkseen ala halaamaan!!


Vielä pakko lisätä että ootte te kyllä kaikki niin ihania, pidetään huoli itsestämme ja toisistamme ja perheistämme eiks je? Koitetaan pysyä positiivisina, vaikka aina ei jaksais. On tää elämä kuitenkin ihanaa!!!


:hug: :hug:


:heart: :heart: :heart: :xmas: :xmas: :xmas: :heart: :heart: :heart:
 
Mother4 mulla otettiin verikokeet km:n jälkeen kahtena päivänä jolloin todettiin et raskaushormoni on laskussa ja muuta ei tarvinnu tehdä. :hug:

Woodoo ihanan positiivinen sä oot. Toit kyllä tähän päivään paljon iloa, kiitos <3

ON: Täällä kp 1, eilen oli vielä pyyhittäessä tuhruttelua. Ja sitähän sanotaan et km:n jälkeen menkat voi olla runsaammat ja herranjestas..en olis halunnu herätä aamulla..huh huh. No joo, nyt toiveikkaana tähän toiseen kiertoon. Ja yritys ilman stressiä...ja GREIPPIMEHUN kanssa :D

HALIT KAIKILLE
 
Pinoudumpa minäkin...
Takana tuulimuna 12/08.Tiesin ekaan lääkärintarkistukseen mentäessä että kaikki ei ole kohdallaan,mutta lääkäri ei sanonu mitään poikkeavaa löysin vain bakteeritulehduksen...
Seuraavana päivänä menin NP-ultraan jossa mun enneuneni toteutui...tuulimunaraskaus. Epävarma lääkäri laittoi uuteen ultraan vajaa parin viikon päähän ja tasaseen vuotelin sinne asti. Sain aattoa edeltävälle viikolle kaavinta-ajan kun itse soittelin :kieh:
Päätin etten joulua pilaa vuotelulla... kaavintaan en koskaan ehtiny koska esilääkkeet (syotec) teki tehtävänsä ja sikiöpussi jäi jo sairaalaan. Loput tuli kipujen saattelemana jouluostosten päättyessä mummulan vessaan. Olin VAIN 4 päivää kipeä ja vuoto kesti vajaan viikon :whistle:
Henkinen puoli hoitui yhden illan hillittömällä itkulla ja nyt olo on kuin uudella immeisellä.
Perheessämme on jo 4 lasta jotka pitävät arjessa tiukasti kiinni =)

Nyt yritystä on ollut kiitettävästi...rinnat tuli uudelleen kipeäksi ja kylmäaroiksi uuden vuoden kunniaksi ja alakerta helottaa tummanpunaisena :ashamed:
Katellaan kuis immeisen käy...

Eppuliini
 

Yhteistyössä