KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Elwi tuttuja tunteita käyt läpi :hug: Harmillista että kiertosi on sekoittuneet noin kovasti :/ Suosittelen kyllä että meet gynelle...luulen että antaa sulle Terolutit tasaamaan kiertoa. Välivuotelut johtui mulla ainakin keltarauhasen puutteesta!

zamoon aika jännää että sulla r-testi näyttäny positiivista ovisaikaan :whistle: Täytyy kyllä sanoo että noi testit voi näköjään sitten sekoittaa pään ihan täysin kun näyttelee millon mitäkin :eek:
Mun oli pakko kans kokeilla herkällä testillä kun ovisepäilys on nyt mitä suurin ja puhdas nega!! Samalla ainakin näki ettei r-hormonia oo enää km jäljiltä.
Ja wau,hienosti on paino pudonnut :) Tsemppiä!!

Heinämassu koskas sulla nyt sitten viimeksi oli menkat/km? Oliko normaalit? Voisko olla että ei olisikaan mennyt kesken? Kyllä sulla sitä r-hormonia varmaan veressä on koska o-testit näyttelee plussaa ja r-testissä on haamuja!
Oletko ajatellut käydä gynellä?

Tikruliinille++++++++++++++++++ :heart:

Sohville en osaa kyllä vastata :/ Mä en oo saanu ikinä mihinkään testiin viivanpaikkaa,ainoostaan plussan tai negan! Olisiko kyseessä haamu? :heart:

).( Eipä tässä sitten kai muu auta kuin aloittaa petipuuhat :whistle: ;) :p Isännälle jo asiasta vinkkasinkin että ovis alkaa olla käsillä...kai! No meni syteen tai saveen ;)

TIISTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 5/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 7/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 10/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 11/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 19/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 21/34
Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 25/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 27/27
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 28/26-30
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 30/32
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 33/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 33/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 33/30
pinkkimieli.........................KM 12/08...................KP 33/ (HAAMU)
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia............................KM 01/09 (HAAMU)
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09

HAAVEISSA TOINEN

Elwi..................................KM 11/08........................KP 9/28-42
Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 9/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 11/26
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 16/24-28
annuli-nannuli..................KM 12/08........................KP 24/28-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli...............................KM 12/08, 02/09

HAAVEISSA KOLMAS

Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 12/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 21/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 24/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 31/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 37/30
Amira.................................KM 06/07
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 22/28
Eppuliini..........................TM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Nemu, Piki80

Täällä ylisuuren surullisia uutisia Ristiinkulkijalla :'( Teille suuri ja lämmin halaus ja paljon voimia ja jaksamista. Ei tämmöiseen osaa muuta sanoa :heart:

Pikillä oli ilouutinen sitten taas, onnea sulle! Ja pysythän poissa tästä pinosta, jooko? :flower: :heart:

Olen taas ollut huonotapaisen epäaktiivinen :ashamed: mutta nyt on kuume väistynyt ja jäljellä on enää nenän tukkoisuus ja pieni kurkkukipu. Lähdin siltikin, kipeänä vanhempieni luo, koska näitä lomia tulee niin harvoin. Pääsiäinen olisi sitten seuraava mahdollisuus. Kamala syyllisyys, kun niin harvoin näen perhettäni, kun muut sisarukset asuvat tässä kotipaikkakunnalla kaikki. Täällä paistaa aurinko ja ulkona on kaunista, suunnittelen pientä kävelyä jäälle, kun vihdoinkin olen maalle päässyt :D Makaan sitten seuraavatkin päivät kipeenä :LOL:

Aurinkoa kaikille suruihin ja iloihin :heart:

Onnea Piki! :flower: Ihanaa kuulla jostain suunnasta hyviäkin uutisia. :)

:attn: Osaisiko joku kertoa millä perusteilla yksityisille lapsettomuusklinikoille voi hakeutua. Pitääkö raskautta olla yrittänyt pitkään (tuloksettomana) tai pitääkö olla monta keskenmenoa takana, ennenkuin sinne voi mennä. Voisiko sieltä saada apua uuden raskauden alulle laittamiseen tälläinen, joka on vuoden verran yrittänyt lasta ja kokenut sinä aikana yhden geneettisen keskeytyksen ja yhden varhaisen keskenmenon?

zamoon
Heinämassu: Soitappa ihan tk:n ja pyydä lähetettä tarkkaan hcg seulaan ja jos voisivat pistää lähetteen vaikka progesteroni kokeeseen..

Jennyli: Mä muistaakseni vielä heti seuraavassa kierrossa kokeilin oviksen bongattuani noita aconin rt liuskoja ja ovistestejä niin molemmat oli taas positiivisia. Se viiva oli ihan haaleanvaaleanpunainen mutta todella selkeästi nähtävissä. ei tarvinnu ees tihrustella :)

Mut noissakin vissiin käyttäjien kanssa eroja kun jollain se LH huippu tulee voimakkaampana kuin toisilla, nii oisko niin et toisilla näyttää ja joillaan taas ei?!?

Minäpä se tänään tuon vaa'an innostamana käyn ostamassa kk kortin kuntosalille.. Tästä lähtee tää akka kuosiin projekti! =) :kieh: :wave:

Snow Leopard kyllä voit hakeutua yksityiselle!! =) Mielestäni sinne voi hakeutua koska vain jos itsestä tuntuu että on avun tarpeessa?! Yksityisellä kun kaikki on maksettava omasta pussista niin onhan se otettava vastaan ilman sen suurempia rajoitteita ;)
Ainahan sitä voi mennä ultraan kuitenkin ja katsovat ensikäynnillä sitten mitä tehdään =)

Ja sitten sarjassamme tyhmiä kysymyksiä :whistle: Osaako kukaan sanoo voiko ns. vanhasta aamupissasta tehdä ovistestiä?!
Mulle luultavasti tulee cb:n digitesti huomena postissa ja minä kun oon vannoutunu sen nimiin. Jos aamulla liuska näyttää plussaa niin voinko säästää sen aamupissan ja tehdä parin tunnin päästä digitestillä? Vai onko sitä LH:ta enää seisoneessa pissassa?
:LOL:

Jennyli: 11 päivää sitten alkoi tuhru, kolme päivää ehti siis plussauksesta mennä. Se oli lauantai kun alkoi..Ja tosiaan maanantaina kohdussa ei näkynyt mitään, ja se r-hormoni oli 1,5, eli negatiivinen. Kyllä se kesken on mennyt, ei epäilystäkään asiasta. Noi haamut on todella haaleita, eli mistään plussasta ei puhettakaan..Ainoot plussat tullu ovistesteihin..En viitsi mihinkään lekuriin mennä, sit voin hätääntyy jos tää vuoto jatkuu vaan, ja plussaks muuttuu noi r-testit. Siihen asti mä vaan odottelen..taas kerran :D Oon melkosen varma että ovis on vasta tulossa, ehkä tänään illalla tai huomenna..Sen mukaan siis yritän elää nyt.

Voinen ilokseni teille ilmoittaa testanneeni tänään haamun :D
Torstaina testaan uusiks, kun silloin vasta tädin pitäis tulla kylään.
Nyt vaan yritän olla liikaa iloitsematta, koska ainahan on mahdollista että tähän pinoon taas palaan.

pinkkimieli Onnittelut haamusta. :flower:

Ja Pikikö on plussannut? Onnea. =)

Mä mietin omaa tilannettani taas. :kieh: Nyt siis kp33, luulin että 30 olisi mulle normaali. Tuumin, että jos oikealla puolella munasarjoissa onkin jotain häikkää, kierto on keskenmenon jälkeen ollut välillä 30 päivää, välillä 36. Eli siis, jos on oikean puolen vuoro kypsyttää munasolu, niin ehkä niin ei käykään. Onko kovin kaukaa haettu ajatus? Mulla oli tässä kierrossa ovismaisia limoja kylläkin ja ihan ajallaan. Halut oli puolestaan nollassa ja oviskipuilua ei ollenkaan, jota siis olen vasemmalta puolelta bongannut.

Sepustin asiani todella epäselvästi. :ashamed: Pitäisköhän sitä suunnata yksityiselle lekurille tarkastuttamaan paikat...V*tuttaa, että jos menkat alkaakin kp37, niin ne jatkuu Portugalin matkalle. Kääk!

Pinkkimieli Onnea haamusta!!

Täällä himotestaaja taas vauhdissa, vähän täytyy viirata jostain päästä :xmas: mutta siis, testasin tänään clearblue herkällä ja erittäin haalea viiva tuli testiajan (10min.) sisään. Voikohan olla mahdollista että tää nyt on EDELLEEN km:sta johtuvaa? Nyt siis km:sta yli 4 viikkoa. HCG on otettu 6.2, jonka arvo oli 27...tulehdusarvot ok. 11.2 testasin negan CB:lla. Ja jos tuo testaamani nega oliskin ollu väärä nega niin voiskohan olla mahd että hcg ei olis laskenu puolentoista viikon aikana ollenkaan? Kohtu on tyhjä, ultrattu on. Anteeks nää mun höpinät ja saman asian jankkaus mutta kun ei tää homma tunnu nyt etenevän :headwall:

Unohdin aikaisemmin halittaa Miukkaria :hug: :hug: tervetuloa joukkoomme, varmasti viihdyt täällä =)

pinkkimieli, ihanaa! :D Voi kun nyt vahvistuisi aina vaan!!!

Empuuu, en yhtään tiedä noista jutuista mitään, mutta sait ainakin kuulostamaan varsin loogiselta ajatukselta... :saint:

sohville isot peukut pystyssä, kyllä me täällä kestetään toistemme oireita, eikös vain?! Jokainen vuorollaan :kieh:

Mulla on tänään kp 2, eli menkat alkoi eilen 4 päivää myöhässä. Toivottavasti tulisi ovis kuitenkin vanhan aikataulun mukaan kiinnittymisyrityksestä huolimatta, niin kuin Snow Leopard sanoi itselleen käyneen.

Onnittelut Pikille plussasta ja peukkuja kaikille haamuilijoille! Loppusyksystä toivottavasti saatte syliinne oman nyytin.

Elviira Mulla näytti viime kierrossa ekan haamun dpo 9 tai 10. Valitettavasti vain ei limakalvo vielä ollut riittävän paksu, että olisi raskaus alkanut.

Iltoja kaikille!

Onnea kovasti kaikille haamuilijoille ja plussanneille :flower:

Tänään en oo testannut, vaikka vähän mielitekikin aamulla mutta ajattelin että huomenna sitten vasta =) eli aamua odotellessa. Vieläkin on hiukan huono olo muttei onneks mitään eilisen kaltaista,huh. Tänään kävin mittauttamassa verenpaineen se oli ihan ok ja hemoglobiinin tuloksen saan vasta huomenna, en maininnut mitään mahdollisesta raskaudesta. Töissä sitä kysytään multa nyt kokoajan. Ootko ihan varma ettet oo raskaana jne kysymyksiä satelee. En edes haluu kertoo sitä vielä tässä vaiheessa jos oonkin, mutta toisaalta en haluaisi sitä kieltääkään jos oon ja sitä kysytään. Noh vielä en edes tiedä.

Kanella sä olitkin saanut haamun aikaisin jo, no en nyt kuitenkaan vielä luovuta vaan katsellaan mitä tuleman pitää. Huomenna mulla dpo12, jännittää jo ihan aamuinen testaus.

Illan jatkoja kaikille, mie siirryn telkun viereen =)
:wave:

Testi tehty ei vieläkään mitään. Taitaa kierto vaan venyä. Kyllä plussan pitäisi jo näkyä kun peittoja heiluteltiin ainoastaa 24.1.
Vielä jäi yksi testi kaappiin katsoo teenkö sen viikonloppuna vai myöhemmin.
Ahdistaa meitä molempia tämä tilanne.

Mua ihan hävettää näin heti aamun kunniaksi :'(

Eilen ajattelin että pitää toi mies kellistää kun taitaa olla kuitenkin se ovis nyt käsillä..No, miespä ei jaksanutkaan sit illalla mitään, niin enkös alkanu huutamaan ja marssin sohvalle viltti kourassa :ashamed: Jotenkin vaan nyt tää turhautuminen noista keskenmenoista iski päälle. Tuli sellanen olo että me ei ikinä saada vauvaa, ja että mies ei edes halua (vaikka tiedän tasan että haluaa :heart: )

Mies vielä aamulla muistutti, että huusin eilen pojille, huusin eilen miehen kaverille, ja sitten vielä tolle mun rakkaalle.. Liekkö hormoneissa syy, vaiko pikkuruista stressiä näin hääpäivän tienoilla :snotty: Olkoon mitä vaan niin mä häpeen todella nyt mun käytöstäni!!

Onko täällä muut olleet tällä tavoin herkillä, että yht äkkiä suututtaa, sit itkettää.. :snotty: :| Luulin että olen tosi hyvin toipunu noista keskenmenoista henkisesti, mut ehkä mä en kuitenkaan ole? Rupee pelottamaan jo että iskeekö joku masennus kohta päälle |O

Parempaa päivää tästä toivoilen :wave: Mun on nyt melko turha laskee enää tässä kuussa mitään kiertopäiviä, ellei noi simpat olis onnistunu elämään taas noin kolmea vuorokautta sunnuntain jäljiltä.. (tosin edellisessä kierrossa kun tärppäs niin oli sama kuvio, ja hedelmöittyminen oli ainakin onnistunu).

Täällä ei näy menkkoja vielä, mutta en kyllä olettanutkaan niiden ihan vielä alkavan. No kuitenkin tänään piti RFSU:n liuskatesti tehdä. :ashamed: Siinä näkyy varmaan maailman haalein haamu. Silti edelleen odotan menkkojen alkavan. Ja jos ei ala ennen perjantaita, ni sit vasta testaan seuraavan kerran.

Huomenta :wave:

Nyt se sitten pläjähti!! Niin selkee ovisplussa että ei tässä digitestejä tarvita (ikinä saanu liuskalla näin sälvää ) :p Enkä sitten ollutkaan ihan hakoteillä tuntemusteni kanssa ;)

Ovis siis tulossa luomusti mutta kp JO 25 :eek: Joten mitä mieltä ootte, pitäiskö mun aloittaa terolutit tähän kiertoon että tukis kai sitten luteaalivaihetta?!

Ainoo murhe on nyt siinä että eilen kuitenkin hempeiltiin ja nyt täytyy sitten kehitellä kunnon viettelytaktiikka että tänäänkin onnistuu :whistle: :| ;) Ja pitäiskö huomenakin?! :eek:

Onnittelut plussanneille ja :hug: sitä tarvitseville.
Jennyli ei muuta kun ukko nurin tänään:) Mulla tärppäs viimeks kun oltiin silleen just sillon ku tuli ovisplussa testiin.

Tänään sitten koittaa se päivä kun meen kattoon kaverin vauvaa. Joka siis on syntyny kaks päivää aikasemmin kun meillekki ois pitänyt tulla.
Nyt onneks on vähän helpottanu että tuntuu että pystyy meneen kattoon. En ois kyllä heti kyenny kun se synty.

Menkkoja tässä kohta ootellaan alkavaks ja mielellään tulisivat heti ajallaan koska mies lähtee ens kuussa viikoks kursseille ja jos kierto venyy tärppiajat menee hukkaan:(

Jennyli mulla oo ikinä varmaan noin selkeetä viivaa ollut ovistestissä :D

ON: Oli pakko testata tänäänkin ja onhan se haamu siä viäläkin, seuraavan kerran kyllä testin vasta lauantaina =)

Tein kaks testiä samasta virtsasta. Toinen oli Acon ja toinen joku kotitestistä tilattu, kuitenkin molemmat sama herkkyys (10Miu/ML). Aconiin tuli haamujen haamu, et jouduin oikein tihrustaan ja toiseen tuli paljon selkeempi haamu. Miksi näin, vaikka sama herkkyys?

pinkkimieli onnittelut haamulaisesta :flower: :heart:
Mä muuten kummastelin viimekierrossa (jossa km) kans noiden r-testien kanssa. Mä en saanu liuskoihin viikon aikana muuta kun haaleita haamuja (mulla myös acon 10 ) mutta apteekin omaan ja cb:hen tuli kyllä kunnon plussat! Eipä taida siis laadultaan olla noi liuskat kauheen hyviä?!
Tosin kaksosista sain kyllä liuskaan vahvat viivat!

Enkä oo muuten minäkään tolla fertestillä saanut noin harvinaisen vahvaa plussaa ikinä :whistle: Nyt ei tarvinnu kyllä digitestiä varmistukseksi ;) Kun nyt sitten vaan munis vielä irtoiskin!!

Heipä hei!

Mahtuuko mukaan? Mun tilanne siis tämä: Toista vauvaa aloitettiin yrittämään marraskuussa ja kierto oli tällöin todella sekaisin (kierto 60 päivää noin) . Ehdin jo terotkin hakemaan ja asennoiduin, että yrityksestä voi tulla tosi pitkä, mutta iloksemme sainkin plussan jouluna. Tosi nopeaa toimintaa siis.. Ilo ei ollut kovin pitkäaikainen kun oireet yhtäkkiä hävis jo viikon päästä plussasta ja tiesin heti, että se oli siinä. Kävin ultrassa rv 7+? ja mitään ei näkynyt eikä myöskään viikon päästä ja sitten aloitettiinkin tyhjennys tuulimunan takia.

Lääkkeellisestä tyhjennyksestä tulee perjantaina 3 viikkoa. Vuoto on nyt kokonaisuudessaan loppunut (ensin tuli 4 päivää runsaampaa, mutta sen jälkeen vain pyyhkiessä). Tein 4 päivää tyhjennyksen jälkeen r-testin ja näytti negaa. Pitääkö mun kuitenkin jossain jälkitarkastuksessa käydä kun kaikki tuntuu olevan ok?

Lääkäri antoi luvan yrittää heti uutta ilman välikiertoja. Koskas mä voisin kuvitella, että ovis olis? Oon nyt jo viikon tehnyt ovistestejä ja aion sitkeesti jatkaa tikutusta vaikka niitä menis sata, sillä vauvaa tahdotaan kovasti. Koska teillä on ollut ovis tyhjennyksen jälkeen? Koska ensimmäiset menkat on siunaantuneet? Pitäskö ensimmäisten menkkojen antaa tulla sit kun tulee vai voisko ottaa jo terot jos kovin pitkäksi venyy?

Miten te ootte noita ovistestejä tehneet niin että on toimineet oikein? Ootteko siis olleet sen pari tuntia aina juomatta ja mihin aikaan päivästä teette? Kuinka nopeesti siihen testiin tulee vahva viiva jos ovis on, tuleeko niinkuin raskaustestiin eli alkaa heti muodostumaan? Entä tuleeko jo muutamaa päivää ennen ovista hailakkaa viivaa ja sit vahvenee vahvaksi viivaksi? Mulla kun testiin ei tule testiviivaan edes haaleista haaleinta viivaa vaan ihan tyhjää näyttää?

Huh, paljon oli asiaa.. =)

Ehkäpä minäkin tänne ilmoittaudun nyt sitten mukaan. Elämäni ensimmäin km koettu. Maanantaina alkoi vuoto ja viikkoja silloin 5+2. Eilen tiistaina vuosi ihan reippaasti ja tuli sitten kunnon hyytymiäkin :/ Mietinkin sitä että mikä on normaalin rajoissa, vaikka kyllähän keskenmenossa varmasti vuotaa ihan reippaasti? Tänään näyttää rauhoittuneen jo todella paljon ja vuotaa aika vähäisen verran. Soittelin maanantaina tottakai hätäpäissäni neuvolaan, menin paniikkiin kun vuoto alkoi :| Ja tänään soitin uudestaan että miten tästä eteenpäin? Antoi ajan huomiselle, parempi varmistaa vielä ettei mitään ole jäänyt kohtuun.

Otan asian aika raskaasti vaikka viikkoja oli noin vähän vasta. Takana kuitenkin neljä onnistunutta raskautta, eikä minkäänlaista kokemusta pienestäkään vuodosta.
Maanantaina tiesin kyllä heti mistä on kyse :'(
Raskausoireita on vielä ja se jotenkin pahentaa henkistä puolta.

Kysynkin, että kuinka kauan teillä on raskausoireet olleet mukana km:n jälkeen?

Aiheesta olen myös nyt tottakai lukenut mitä olen löytänyt netistä. Ilmeisesti tämä vuoto voi kestää muutamasta päivästä jopa pariin kolmeen viikkoon? Ja sitten on vielä odotettavissa menkat jotka tulee kun tulee. Vaikka viikon parin kuluttua km vuodon loppumisesta. Eli suomeksi vuodetaan pahimassa tapauksessa viikkotolkulla? :eek:

Eli tänään kp3

KESKIVIIKKO

HAAVEISSA ESIKOINEN

kanella..............................KM 05/08..........................KP 3/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 6/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 8/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 11/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 12/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 20/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 22/34
Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 26/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 28/27
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 29/26-30
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 31/32
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 34/28
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 34/30
pinkkimieli.........................KM 12/08...................KP 34/ (HAAMU)
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia............................KM 01/09 (HAAMU)
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09

HAAVEISSA TOINEN

Elwi..................................KM 11/08........................KP 10/28-42
Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 10/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 12/26
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 17/24-28
annuli-nannuli..................KM 12/08........................KP 25/28-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli...............................KM 12/08, 02/09
Olivia83.............................TM 01/09

HAAVEISSA KOLMAS

Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 13/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 22/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 25/32
sohvi77.............................KM 01/09....................KP 33/(HAAMU?)
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 38/30
Amira.................................KM 06/07
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

Chira...............................KM 02/09..........................KP 3/
mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 23/28
Eppuliini..........................TM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Nemu, Piki80

Yhteistyössä