KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

P-E
Miukkari pahoitteluni ja tervetuloa joukkoon :hug:
:hug: Myös muille tarvitseville.
Oma napa: Tänään kävin lääkärissä kun on nuo endo/kysta kivut taas loppukierrosta niin mahtavat etten kunnolla pysty liikkumaan. Tämä nuori mies lääkäri oli ihan vakaasti sitä mieltä pilleireitä vaan popsimaan niin kivut helpottaa :kieh: Sanoin että meillä raskausyritys päällä, että ei kiitos. Siihen sanoi kummastuneena että sinähän olet menossa leikkaukseen. No ei ne sairaalalta ole raskauden yrittämistä kieltäneet, sanoivat vain että jos raskaus onnistuu niin endokin siitä rauhoittuu :headwall: Kirjoitti sitten vahvempaa kipulääkettä ja kehoitti vielä pois lähtiessä vakavasti harkitsemaan pillereitä kun ei tuo raskaus näytä ilman leikkausta alkavan :eek:
Olipas sekava sepustus, mutta pakko oli purkautua :ashamed:

Mut voipi poistaa plussanneista, mä oon täällä taas. Tänään todettu keskeytynyt keskenmeno tämän raskauden nro 9 kohdalta. Kaavinta parin päivän päästä. Toiveet on taas jälleen poljettu maahan, tää alkaa oleen jo liian mones kerta. Yritystaukoa tulee noin 3kk. Tosin eipä ihan äkkiä tuu mieleen tätä samaa haluta kokea. Päivä on ollut raskas, eikä tästä tällä kertaa enempää.

MML
Ensin pahoittelut ristiinkulkijalle, en voi edes kuvitella miten pahalta varmasti tuntuu. Voimia tulevaan ja muista pitää itsestäsi huolta, syödä ja nukkua vaikka se varmasti on vaikeaa.

Sitten täyty tulla kertomaan teille, että oon tehny jotain ihan uskomattoman epätoivosta!! :LOL: Eilen tein tosiaan sen haamu vilja testin ja otin siitä tosi epäselvän kuvan. Tänään sitten lannistuin siitä aamun negatestistä täysin. Äsken aloin kattelemaan sitä kuvaa, että oonko muka kuvitellu sen viivan?? No ei sitä näkyny, ennenkun vähän muokkailin sitä! :kieh: Lisäsin vähän kontrastia ja vähensin valoa, ja kas! melkeimpä plussaksi luokiteltava testitulos!! :D :D Eli nyt on kyllä vauvakuume ylikiehuttanu aivot ja pahasti. Täytyy kai hakeutua hoitoon.

:headwall: :headwall:

Mä oon kummastellu tässä kun ovistesteissä on ollut tosi vahvoja viivoja (silti mun mielestä negoja) jo viime tiistaista asti..Ja nää lämmöt on olleet viime keskiviikosta asti koholla.Teinpä äsken piruuttani raskaustestin, ja mitä hittoa??!!Siihen tuli haalea viiva??

Olenko voinu ovuloida jo sillon viime maanantaina tai tiistaina kun oli se hcg 1,5, ja todettiin että kohtu on tyhjä??Kipujen takia menin sillon sinne päivystykseen, ja nyt kun jälkikäteen ajattelen, niin ne kivut olis voinu olla oviskipuja! Enpä vaan sillon osannu niitä ajatella siltä kantilta, kun luulin olevani raskaana vielä kun sinne menin?? Sori nää kaikki huutomerkit ja kysymysmerkit, mut mä oon ihan kysymysmerkkinä itsekkin! Pitää tehdä huomenna uus raskaustesti, ja jos siihen tulee myös kaksi viivaa niin pitää varmaan soittaa lekuriin |O

Ristiinkulkija :'( :hug:
tikruliini
Omaan napaan ei mitään ihmeitä.. alotin tänään äippäloman ja hoitovapaan jälkeen työt.. kyl :kieh: ku työkaveri lohkas (ei tiedä mun km), et teiän pitää kireen vilkkaa esikolle kaveri hommata :'( joo joo.. "hommataanhan" me.. ku tulis edes ne ekat menkat :x
Muutenki oli melko :x eka päivä.. täysillä heti töihin (vanha työ, mut uus työpaikka)..joo no näytettiinhän mulle missä on kahvihuone..et se siitä perehdytyksestä.

Täällä sitä jännäillään, vaikka ei pitänyt vielä alkaa mitään toivomaan ja jännäilemään. Olen yrittänyt itselleni hokea, että vielä on niin epätodennäköistä, että tärppäisi. KM kuitenkin niin vähän aikaa. Mutta kun oireitakin olen itselleni kehitellyt. Viluttaa ja ajoittain närästää. Tosin luulen, että kierto on pidempi kuin toi ilmoittamani 27 päivää.

Päätin, että aikasintaan perjantaina testailua harkitsen, jos nyt ei menkat ala ennen sitä. Toisaalta realisti minussa huutaa, että kohta se vuoto alkaa, mutta toiveikas kuumeilija pitää vielä toivoa yllä. Sekopäistä touhua, tiedän. :kieh:

Ristiinkulkijalle :hug: . En pysty edes kuvittelemaan surun ja tuskan määrää, kun on jo monta menetystä takana.

Haamuilijoille ja epämääräisten tulosten kanssa kärvisteleville pidetään peukkuja!

Heissan!

:hug: :hug: :hug: :hug: kaikille niitä tarvitseville ja uusille tervetuloa

Ristiinkulkijalle :hug: voi miten ikävää, koittakaa jaksaa

Mulla oli aamulla niin huono olo että huh huh. Menin pitkin seiniä kun sängystä ylös nousin kun huimas niin etten meinannut pystyssä pysyä. Muutamaan otteeseen sitte halailin vessan pönttöäkin jo kun yökkäilin siellä vaikkei mitään ylös tullutkaan. Olin aika huonon vointinen kun töihin lähdin ja töissä kaikki sitten tietenkin että sä oot raskaana. Tein aamulla testin mutta mitään se ei näyttänyt, tänään vissiin dpo10 et taitaa vielä olla aika aikaista kuitenkin. Ainakin sen perusteella mitä tuolla muualla lueskelin niin dpo11 jälkeen oli vasta alkanut haamuja näkymään herkilläkin testeillä. No mun huono olo voi tietysti johtua jostain muustakin, vaikka mun ruokavaliosta kun oon nyt yrittänyt vähentää niitä hiilihydraatteja tai sitten mulla on niskat niin jumissa tms, mut kyllä olin aamulla kauhuissani kun aattelin että jos tää johtuu raskaudesta niin tuleepa kurjat oltavat sitten, kun viimeks kun olin raskaana ei ollut mitään tohon verrattavaa huonovointisuutta. Vieläkään ei oo mikään normaali olotila vaan hiukan huonovointinen oon yhä vieläkin. Saas nähdä mitä huomenna sitten. Nyt aattelin kyllä et seuraavaks testaisin keskiviikkona kun nyt oon kolmena päivänä peräkkäin testaillu, tosin kaikki on olleet erimerkkisiä testejä. Kun eilen selailin ketjuja niin jossain oli et eka oli tullut viivanpaikka ja sitten lähtenyt tummumaan seuraavissa testeissä ja jostain luin että viljan testissä ei olis viivan paikkaa mut mulle siihen ainakin tuli viivan paikka. Tosin en nyt tiedä sitten miten se muilla on mennyt, mutta mutta... kaikenlaista pyörii mielessä nyt.

Illan jatkoja kaikille :wave:

Voimia sitä tarvitseville surun keskellä...

Oma napa: Täällä odotellaan ensimmäisiä kuukautisia keskenmenon jälkeen. Huomenna tulee kolme viikkoa täyteen lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja kaavinnasta. Keskenmenosta en edelleekään ole päässyt yli, mutta tänään olen viettänyt päivän ilman kyyneleitä. Murheen keskellä odotan kovasti, että uusi raskaus alkaisi mahdollisimman pian. Silti ensimmäistä on vaikea unohtaa, tuskin koskaan voikaan... Huomenna on taas uusi päivä.

Moikka kaikille :wave:

Nyt tulee vaan omaa napaa, anteeksi. Jouduin lauantaina testaamaan vähän etuajassa, kun olisi ollut juopottelua tiedossa. Plussahan sieltä tuli ja samalla melkein itku... hyvä ystäväni sai juuri viime viikolla suru-uutisia ja joutui kokemaan lääkkeellisen tyhjennyksen :'( . Tänään tehty varmistustesti vahvisti tuloksen. Usko on tosin vähän koetuksella, että onnistuuko tämäkään, mutta toivon silti parasta :heart:

:hug: ja plussatuulia teille kaikille, nähdään taas ( ja mieluiten sitten tuolla odotuspuolella ;) )

Niin muuten, se yöllinen vihlaisu, johon heräsin reilu viikko sitten oli kuin olikin näköjään kiinnittyminen :whistle:

Ristiinkulkijalle :hug: En edes osaa mitään sanoa :'( Voimia.

Piki80 Onnea :flower:

Heinämassa Vähän outoa, mut toivotaan parasta =)

Ja pidetään peukkuja kaikille jännäilijöille ja haamuilijoille :heart:

Meillä podetaan vieläkin vatsatautia.Nyt on miehen vuoro. Mut nyt on oikein sopiva hetki potea ;) Jos sitte loppuviikosta alkais harjottelu ja ensiviikolla saatais jotai aikaiseksi...Mulla kyllä rupee olee jo ihan halivajaus ku tuo monta päivää sairastelee...

Onnea piki :flower: :heart:

).( Voi tätä kroppaa ja epätietoisuutta :whistle: :kieh: Anteeksi että tuun taas analysoimaan mun oireita tänne :x Mutta tänään kp 24 iski hirveet kananmunalimat ja kn alkaa olla auki :x :eek: Siis voisko mulla sittenkin olla tulossa ovis?! Tänään kuitenkin o-testi nega vaikka liuska oli melkein tasavahva mut digi oli nega! Huomena vois olla sitten huippu jos on ollakseen. mä periaatteessa heitin jo hanskat tiskiin ja odottelin menkkoja...nyt oon sitten ihan ymmälläni!!
Eikai tällaisia limoja voi ennen menkkoja kuitenkaan tulla?!!?

Ristiinkulkijalle lämmin :hug: :'(

Heinämassu sulla on kyllä erikoinen tilanne! =) Toivotaan parasta ettei testi näytä vaan km jälkeistä plussaa vaan ihan oikeesti olis pieni mukana :heart:

Heinämassu en usko että r-testi vois reagoida oviksesta. Mut o-testi näytti mulla plussaa raskaudessa joten ootko kokeillu sitä?

).( Vas. puolta nippailee joten saattais sielä sittenkin olla folli kasvanu vaikkei lääkitystä ollutkaan ;) Olishan se kiva päästä taas jännäileen :heart:

Nettipimennossa viikonlopun viettänyt täällä taas...

Heinämassulle ym epäselvyyksien kanssa hermoileville (itseni mukaanlukien) isot :hug: ja kärsivällisyyttä, vaikeaa, tiedän... :snotty:

Ja tietysti paljon :flower: iloisia uutisia saaneille!!!!

Itsekin jatkan tätä ihmettelyä ja kyselyä; Kuinka kauan teillä mennyt että eka menkat km:n jälkeen tulleet? Kokemuksia rfsu r-testistä; näkyykö viivanpaikka jo 5 min jälkeen?

Moikka pitkästä aikaa!

Paljon on tullut uusia tänne palstalle, mikä on surullista.. toivottavasti kaikki saavat lohtua kuitenkin täältä ja pääsevät purkamaan ja jakamaan tuntojaan. Rutistus :hug: kaikille sitä tarvitseville.
Plussanvahvistumisia ja plussia kaikille toivon sydämeni pohjasta, jotka niitä kovasti tällä hetkellä jännäävät. :heart:

).( Päivittäjälle ensinnäkin tiedoksi, että mulla nyt kp9. Siis hormoonit ovat aivan sekaisin vielä marraskuisen keskenmenon jälkeen! Menkat kestävät n.2vkoa ja sitten saattaa olla 10 päivän tauko ja taas alkavat menkat. Vuotokin on tosi runsasta ja sitten taas on päiviä, ettei vuoda ollenkaan...ja juuri kun luulee, että menkat ovat ohi niin eikös taas ala vuotaa kuin seula :headwall: :headwall:
Pakko kait tässä on hakeutua gynelle ja pyytää jotain lääkitystä, että sais tuon kierron normaaliksi. Ovista en ole bongannut kun ei tässä hormoonien sekamelskassa ikinä tiedä mikä jomotus vois olla ovista kun vähän väliä vuotaa ja jomottelee :headwall:

Näiden hormoonien sekamelskassa minusta on myös tullut katkera akka. Tästä aiheesta vissiin oli puhettakin aiemmin. Mutta siis huomaan olevani kateellinen raskaana oleville ohikulkijoille kauppakeskuksessa, omalle siskolleni olen katkera kun tulee raskaaksi kalsareita tuijottamalla, en osaa iloita tuttavieni raskautumisuutisista...olen katkera ja kateellinen. tekisi vaan mieli rypeä itse säälissä ja huutaa kovaan ääneen, että MIKSI??!!
Ja tämä tunteiden vuoristorata on sitten raivostuttavaa. On päiviä ettei koko km paljoa hetkauta, mutta sitten taas on niitä päiviä, että voisin vaan uppoutua sohvalle peiton alle ja itkeä.
Huokaus...kaipa se aurinko paistaa risukasaankin vielä jonain kauniina päivänä ja toivossa on hyvä elää + muut kliseet päälle. :kieh: :kieh:
Sorry vuodattelu, tsempataan enskerralla.
Terveisin,
katkera akka

zamoon
olipa ihana vkl vapaa!! =)
Oltiin ukon kanssa mökillä ja hiihdettiin ja pilkittiin.. pitkästä aikaa erilainen vkl :)

Täällä paukkuu jo kp7.
Lääkäriin varasin ajan kun nuo oviksen ja kiertopäivien sykli ei oikein täsmää.. Oviksen bongasin viimekierrossa kp 18-19 ja kierto olikin sit 28 päivää.. Jos sais vaikka terot ja clomit takataskuun.. :)

Joku tuossa ihmetteli voiko raskaustesti näyttää oviksen; mulla on aconin raskaus liuskatesti näyttänyt selkeää positiivista oviksen aikaan. (tämä tarkastettiin ultrassa ja ovishan se siellä teki tuloa) kierron sekavuudesta johtuen oli pakko testailla kaiken maailman nippailujen takia mutta oli siis ovis.

Tänäään aamulla oli ihana yllätys kun vaaka näytti -6kg!! Vaikka tuota tiputettavaa on vielä ja paaaljon mut kummasti piristi!! :D tavoitteena on vielä -20 niin olen erittäin tyytyväinen..

zamoon: mulla kans toi acon haamuilee! Ovista kyllä epäilen, kiertopäivien perusteella varsinkin =) edellisessäkin kierrossa oli kp 12, ja nyt taitaa olla 11 menossa.

Nyt voisin taas halia kaikkia tarpeessa olevia :hug: kurjaa lukea ikäviä uutisia.

Yhteistyössä