KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

MML
APUAA! Tein tänään taas vilja testin, sama viivanpaikka/haamu kummitteli siinä, vähän selvempänä kun aijemmin. Nyt oli mieskin katsomassa ja hänkin näki sen, ihmetteli vaan et voiko tuo mikään olla kun on niiin vaalee. No sitten kymmenen minuutin päästä se katosi! Olisiko siis vaan viivanpaikka joka näkyy kun testi on märkä ja sitten häviää vai?? Kiertopäivien puolesta kyllä pitäisi näkyä jo jotain muutakin kun nuin haalea haamu, kun on herkkätesti kuitenki kyseessä, vai?? Anteeksi pelkkä itsestä puhelu taas, mutta hämmentää sen verran ettei nyt muuta irtoa :D
 
=) :heart: Sain eilen mahtavan ystävänpäivälahjan. Mies kun ei tätä ennen ole halunnut lapsilleen syntymäpäivää loppuvuoteen, niin eilen kun lapset lähtivät kyläilemään ja jäimme kahden kotiin, niin..... :heart: :heart:
Toiveet nostavat taas päätään ja ainakin tämä kierto vielä katsotaan tärppääkö?! Sitten pidetään yhden kierron tauko, jotta vuosi vaihtuisi.

Aurinkoista sunnuntain jatkoa teille kaikille!
 
MML
Purkasin sen testin tarkempaa tutkimista varten niin kyllä se viiva sielä vieläkin on, nyt sitten ootellaan et onko se haamu vai viivanpaikka. Mies selitti kissalle, et nyt siitä on tullu mielenvikanen, kun revin sitä muovia auki :D
 
Mä vaan huomaan oireita, vaikken niitä haluiaisikaan miettiä, ettei sitten pety kun täti taas tulee kylään. Mahaa nippailee tänään kummasti, kumpa ei olisi täti...
No eiköhän se ens viikolla selviä.

Nauttikaahan naiset sunnuntaista =)
 
Heippa kaikille!

Ostin sitte eilen lisää testejä taas. Kääääks sentään mua. No joo ja taas aamulla tein sen herkän testin ja ei taaskaan mitään. Höh höh. Enpä taida olla raskaana vieläkään kun ei ole edes mitään oireen tynkää eikä testiin tule edes haamua vielä :( onhan se nyt tietenkin vielä mahdollista mut mä oon jo melkein luovuttanut tämän kierron osalta.

Plussa puhureita teille muille kovasti toivon ++++++++++++++++++ :whistle:
:wave:
 
Snow Leopard Kauanko sulla meni silloin aikaa viivan vaalenemisen alkamisesta menkkojen alkuun? Mulla oli tänään testissä puhdas nega, mutta menkkoja ei vieläkään kuulu. Varasin nyt gynelle ajan ensi viikolle, jos vaikka sais jotain limakalvoja vahvistavaa. Kuukautisten käynnistämiseen käytetään yleensä progesteronia. Yleisesti käytetään Terolutia (progestiinivalmiste), jonka voi määrätä ihan tavan yleislääkäri. Käynnistämistarkoituksessa sitä syödään kahden viikon kuuri, jonka jälkeen kuukautisten pitäisi alkaa.
 
Täällä taas pitkästä aikaa. Lueskelin viestejänne läpi, mutta koska niitä on kertynyt niin paljon, ei mulla pysynyt mielessä, että kelle on sattunut ja mitä. Siispä halit ja pahoittelut uusille :hug:
Tsemppiä haamuilijoille ;) ja onnea plussanneille :flower: . Pikkumyylle hyvää jatkoa :wave:

Mulla nyt sitten kai alkoi menkat perjantaina. En ole ihan varma, kun tuota epämääräistä vuotoa on ollut jo niin pitkään. Perjantaina oli kuitenkin ihan selvästi menkkakipuja ja ankara ketutus päällä, joten eiköhän ne menkat ole :kieh: Keskeytyksestä/kaavinnasta on nyt 10 viikkoa. Enää en käy polilla seurannassa. Saan mennä sinne ultraan, jos tulen raskaaksi (viikolla 6-7). Nyt on kuitenkin ehkäisyrengas käytössä ainakin maaliskuun loppuun joulukuun lopussa saadun metotreksiinipiikin takia.

Vieläkin iskee silloin tällöin suru siitä menetetystä pikkuisesta. Tää on ollut siinä mielessä surullisempaa kuin se eka keskeytynyt keskenmeno, kun tämä piti elävänä ottaa pois :'( .
 
amansikka ymmärrän täysin tuon omasta navasta juttelun täällä.. meillä miehen napa näytti eilen ärähdyksen merkit kun miehenä on hankala tajuta, että voi olla raskaustesti hetken positiivinen ja sitten hiipua pois. Se haluaisi jo kuuluttaa kaikelle kansalle meidän haamuista :LOL: . Onhan ne tietty tullut testiajan sisään mutta mä olen hirveän epäluuloinen. Uskon puutetta on oireista huolimatta. Ja tänään ei tehdä testin testiä itsesuojelun nimissä! Vasta parin päivän päästä. Lämmöt yhä 37 ja päätä kivistää ja kuvotusta. Outoja "kylmiä väreitä" takaraivossa.

Pinkkimielellä on toivottavasti "jänis" matkassa! Toivottavasti pysyy ja tarttuu! :)

Happihypylle iso :hug: !
 
Perhosia toivottavasti haamulainen vahvistuu++++++++++++ :heart:

Iso :hug: Kaikille niitä tarvitseville!

).( Kroppa on kyllä ihan sekaisin...ensin ei oireen tynkääkään ja epäilys että ovis oli heti km vuodon jälkeen. Nännit kipeytyi ja lämmöt huitelee missä sattuu |O
Nyt voisi siis menkkoja odotella jos ovis olisi ollut ja pientä tuhrutusta onkin ollut eilisestä asti MUTTA tänään on iskenyt kananmunalimat kehiin :x
Onko kukaan muu huomannut että ennen menkkoja tulis ovismaista limaa?!
Lisäks mulla on kohdun kohta kipee painettaessa...ettei nyt vaan tulehdusta pukkais :eek: Vuoto ei kyllä haise!!
Onko ketään kellä olis olut km jälkeen kohtutulehdus?! Millaiset oireet siinä on?!

Voi kun saisin vanhan kiertoni takaisin!! Kerrankin toivon että menkat alkais,saisin aloittaa taas lääkityksen ja vauva haaveilun täysillä :heart:
 
Kanella, mulla kävi niin, että hailut plussat jatkuivat vielä keskenmenovuodon aikana. rv4+2 testasin hailakan plussan ja siitä kahden päivän päästä alkoi vuoto. Ennen vuodon alkamista ihmettelin, kun viivat ei ollenkaan tummene vaikka HCG-hormoonin määrän olisi pitänyt tuplaantua siinä ajassa ainakin kerran. rv4+5 kävin verikokeessa ja HCG näytti 30:tä. Tasan viikonpäästä siitä arvo oli laskenut alle viiteen ja samana päivänä ovistesti näytti positiivista. Ovis tuli joitakin päiviä aikaisemmin kuin yleensä ja kierron pituuskin jäi aika lyhyeksi (22pv).


 
Heippa tytöt!!

nyt menee jo sekaisin kenelle kuuluu mitä mutta haamuja on ainakin tainnut tulla pinkkimielelle ja perhosialle....varovaiset onnittelut :flower: ja viivoihin lisää väriä =)


Happihypylle :hug: :hug: ja myös kaikille muille halinkaipuisille joita en nyt osannut pongata :hug:


ON: täällä aletaan varustautumaan seuraavan viikon tunnelmiin eli jännitysmieli on alkanut hieman kohoilla mutta yritän taas valmistaa itseäni loppuviikon pettymykseen...Toisaalta mulla tais ovis olla aika myöhään eli olen varautunut myös odottelemaan menkkoja hieman myöhempään...testaamisen olen kuitenkin päättänyt jättää vasta aikaisintaan 10 päivän päähän... (niin varmaan :D )

Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille!!!
 
Hmph..Anteeksi jo valmiiksi seuraava omanapainen tilitys :ashamed:

Tää saakelin vuoto ei ota loppuakseen |O alkoi siis jo sillon lauantaina 7.2. Nyt on kymmenes päivä jo vuotoa!!!Ja näin varhainen km mikä mulla oli??

Ovulaatiotestiin tuli lauantaina plussa, mut miten ihmeessä mikään kiinnittyminen vois onnistua kun vuodan |O ei tätä nyt paljoo tule, mut kuitenkin..Ja ihan selkeetä melko kirkasta verta edelleen.KÖKKÖ! Greippimehua oon lipittänyt ja vitamiineja syönyt. Jos edes vähän auttais palautumaan :/

Häät olis perjantaina, pitää käydä tänään lisää tampaxeja ostamassa, prkl!!Loppuis nyt tää.

Parempaa viikon alkua muille... :wave:
 
Heinämassu toivottavasti vuoto loppuisi pian!
Tää on kyllä ihan syvältä ettei km jälkeen osaa lukee kroppaansa enää ollenkaan :kieh: Minä kun oon aina oviksen ym. tuntenu ihan selkeesti ja nyt tarttee arpoo onko vai ei sitä ollenkaan |O 2pvää tuli pientä tuhrua,nyt ei mitään....eilen ovislimaa mutta o-testi nega |O
Olisimpa osannut ottaa tän kierron vaan ihan rennosti ja unohtanu vaikka koko vauvailun mutta eih!!
Kerrankin sais menkat alkaa ja PIAN!! ;)
 
MML
Heinämassu82 :hug: Kyllähän se vuoto aikanaan loppuu. Luulisi että tuo 10 päivää on aika normaalia, mulla kesti KM:män jälkeiset kuukautiset muistaakseni 11 päivää. Sulla kuitenkin on alkanu se vuoto niin hissukseen, että sielä varmaan vielä tavaraa riittää. Mulle sano lääkäri KM:män jälkeen, kun tuntu ettei se vuoto lopu, että voi olla joku hiussuoni katkennu jossain kohdunsuulla joka hissukseen tiputtaa ja aukee uudelleen kovassa rasituksessa tai petipuuhissa. Jos kohtu oli ultratessa kuitenkin tyhjä niin ei se varmaan enää kauaa kestä :hug:

Jennyli ymmärrän täysin miltä susta tuntuu, mullakin kroppassa kaikkia tosi ihme tuntemuksia joista ei vaan ota tolkkua. Kaipa se joskus palautuu, odottavan aika vaan on niiiin pitkä.

Minä oon tänä aamuna taas niin kyllästyny tähän kuumeeseen, että tekisi mieli laittaa pillit pussiin. Luulin jo että voisi olla tärpänny kun se vilja sensitive näytti niitä viivojaan, mutta turha toive taisi olla. Aamulla tehty prisman pregnent stick oli nega ilman toisen viivan häivähdystäkään. Meinaa oikeen itku tulla kun pistää niin vihaksi. Varasin ensi viikolle lekuri ajan, polvet on ollu jo pitkään kipeet, mutten oo viittiny kipulääkettä ottaa, kun jos oisin raskaana. Alkaa käydä aika raskaaksi, kun on vuoden eläny niin että entäs JOS. Ei jaksa enää!!! Kumpa sitä osaisi elää rennosti ja antaa sen uutisen tulla jos tulee.. Surkeuden surkeus. Kohta tarvii hoitoa päällekkin, kun tää on tämmöstä :( Onneksi tänne saa purkautua. Kiitos!
 
MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 4/28-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 9/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 10/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 18/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 20/34
Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 24/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 26/27
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 27/26-30
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 29/32
Piki80.............................. KM 10/08..........................KP 30/27-28
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 32/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 32/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 32/30
pinkkimieli.........................KM 12/08...........................KP 32/
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 34/26-34
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia............................KM 01/09 (HAAMU)
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09



HAAVEISSA TOINEN



Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 8/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 10/26
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 15/24-28
annuli-nannuli..................KM 12/08........................KP 23/28-30
Elwi..................................KM 11/08........................KP 31/28-42
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli...............................KM 12/08, 02/09



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 11/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 20/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 23/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 30/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 36/30
Amira.................................KM 06/07
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 21/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Nemu



 
Heinämassu...minä puhun kyllä kokemuksesta pitkästä vuodosta. Km vuoto kesti kolme viikkoa ja muutama päivä oli vuotamatta kun alko kuukautiset jotka kesti pari viikkoa. Ja senkin jälkeen pientä ruskeaa tuhrua välillä pyyhitäessä. Nyt muutama päivä on ollu että ei oo tullu mitään. Uskaltaako tässä nyt ajatella että jospa se tästä kierto tasaantus kun seuraavat kk:t tulee.

Mulla taas toiveilu on ollu sivussa kun on kaikkea muuta sairastellu...Välillä tuntuu että jospa sitä heittäs pyyhkeen kehään kun noita lapsiaki on jo neljä, mutta katotaan nyt.
 
heips..

aMansikka, huomasin nyt että sullakin oli jollain testillä tullut pienoinen haamu. Pidä mieli korkealla silla eihän se vielä mitään tarkoita jos prisman testillä ei mitään tullu, se toinenhan oli herkempi...toivotaan parasta b =) d

Heinämassu :hug:
 
Juu, on tää ihmismieli niin ailahtelevainen ja tämä vauvakuume on yhtä ylä ja alamäkeä :/ Tämä kolmosen kuumeilu piti ottaa niin löysin rantein ja ensimmäinen puolivuotta menikin kyllä tjot-asenteella MUTTA niinvain kuume muuttui kovemmaksi ja itsensätutkiskelu,ilo ja pettymys sekä katkeruus on jokapäiväinen seuralainen :ashamed:
Puolivuotta ehti kulua myös siinä että yritettiin jo ihan tosissaan plussan kiilto silmissä ja sitten kun sen niin toivotun plussan testiin sai niin kaikki unelmat valuikin jo viikon päästä pois :ashamed:
Yritän olla positiivinen ja uskon että se kolmas meillekin vielä tulee mutta kyllä tää välillä käy pään päälle! Mutta luovuta en ;) :heart:

Mulla oli ennen esikoisia niin järkky vauvakuume että se sääteli jo totaalisesti mun elämää ja olin tosi katkeroitunut. En osannut iloita edes parhaan ystäväni raskaudesta vaan se oli kuin puukon isku suoraan sydämeen :/ Elin sellaiset lasit päässä että en nähnyt ympärillä kun raskaana olevia naisia ja olo oli tosi hirvee!
Tällaista kuumetta en enää haluaisi itselleni tulevan mutta pieniä tunnusmerkkejä on jo ilmassa :eek:
Olen huomannut että läheisten iloiset uutiset satuttaa, samoin jatkuvat plussat tällä palstallakin (tosin ei tässä pinossa). Tai joku Tanja Karpelan raskaus!!
Pitkään yrittäneiden kohdalla olen kyllä aidosti onnellinen mutta plussat yk 1 satuttaa kyllä tosi lujaa :ashamed:
Toisten onni ei ole minulta pois joten tämä oma käyttäytyminen on ihan peestä :kieh:

Mutta nyt leidit laitan sellaiset plussapuhurit liikenteeseen että varmasti plussaamme pian kaikki+++++++++++++++++++++ :whistle: ;) :heart:
 
Täältä plussapuhureita tasaisesti kaikille!!!!! En päässy tänä aamuna testaamaan kun loppui tikut eikä ole uusia päässy hankkimaan. Käyn hakee sen digitaalisen raskaustestin tänään apteekista. Nyt olis sit dpo 13 että pitäis alkaa näkymään. =) Pelottaa kyllä ihan hirveästi että täti tulee tällä viikolla!
 
Heippa kaikille!

Eli kova kuume päällä, vaikka ikävät tapahtumat ovat ihan lähipäiviltä. Perjantaina nt-ultrassa selvisi keskenmeno (9+5) ja lääkkeellinen tyhjennys takana (olipa kokemus sekin, huh). Tekisi mieli alkaa heti jälkivuotojen loputtua puuhiin. Mutta mutta, ollaan lähdössä reissuun kuukauden päästä ja nythän ei ole sitten mitään tietoa koska menkat alkaa. Tai siis juuri reissussa ollessa, ollaan kolme viikkoa lomalla. Sain lääkäriltä reseptillä keltarauhashormonia, mutta mietin että syönkö vai en. Onko menkat suht normaalit km:n jälkeen? että kestäiskö sen muutaman päivän reissussa, tosin se odottelu koska ne alkaa olis ärsyttävää. Vai olisko syömättä ja kova yritys päälle? Onko neuvoja? :)

Eli siis esikoinen olis toiveissa, minä -79 ja mies-80. Ollaan oltu yhdessä pari vuotta ja "ehkäisynä" varmat päivät, mitkä ei sitten ollutkaan ihan niin varmat :D Oon muuten ihan hukassa kaikissa termeissä yms mitä näissä keskusteluissa vilisee :)
 

Yhteistyössä