KM jälkeen kuumeilevat

snowball uskallan onnitella sua jo koska ei siihen apteekin omaan tule "nega viivoja"/ viivanpaikkoja. siinähän on vahvuus 25 luokkaa. kaikki plussat itsekkin samalla testillä tehnyt ja paikkansa pitäneet! onneksi olkoon! :heart:

mötiäisen oireet kuullostaa myös hyvälle... :heart:

iltsu ja beibe 8+6
 
mulla on nyt kokoajan vaan voimistunut tää pahoinvointi mut oksentaa mun ei o tarvinnut,mut etoo kummiskin ihan kiitettävästi kokoajan..ja nuo rinnat on edelleen tosi kosketusherkät vaikka mulla on nyt vasta menossa kp 18/32-38 ja silti on tämmösiä oireita,mistä mahtaa johtua,onko teillä muilla koskaan tässä vaiheessa kiertoa tämmöstä?
mutta nyt on riennettävä bussi pysäkille kun täytyy mennä poitsun kaa lääkäriin..
 
Snowball onnittelut plussasta =)

Täällä aletaan pikku hiljaa odotella viikonloppua kun tarttee yritellä ovisbongausta. Eli tikut otetaan kehiin. Tulis ny edes niihin se plussa aluks.

Eilinen oli varsin kiireinen päivä lasten parissa kun oli omien lisäks kolme hoitolaista. Ihan kiva vaan että saa muutakin ajateltavaa =)

Taaperotx4 mulla oli nyt viime kierrossa pahoivointia viikon verran ennen ku kk:t alko ja tiiä sitten tekee kroppa tepposet vai kuvitteleeko sitä vain kun niin plussaa odottaa :/
 
snowball: Kyllä se plussa on! Onnea! Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa!

Plussatuulia kaikille ++++++++++++++++++ :whistle:

Miellä on nyt sitten lääkäriaika varattuna kahden viikon päähän. Sitten keskustellaan tutkimuksista ja hoidoista.. ihanaa että asiat lähtevät rullaamaan!!
 
Syyskuun plusapino auki, hyvähyvähyvä, ja onnea!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Minä: jos taas hakee niitä hyviä puolia ni mielummin lyhyempi kuin pidempi kierto. Eli eipä tartte enää läpivalaista vessapaperia, töhnät alko etuajassa, kuten odotinkin. Eli mennään taas 5 päivää töhnällä ja sit hanat auki. Jipiajee ja uus kierto. Nää ekat päivät on aina kyllä paskoja. Mäkin kuitenkin ihan oikeesti uskottelin, että vois olla natsannu. Toisaalta, se lämpöasia kokoajan kolkutteli. Että jos ei nouse ni ei tapahdu. Ens kierrossa EN mittaile mitään, Perkele jos silti toivoo vaikkei värähdä ni parempi olla tietämättä ja toivoa.

Muille syyskuun toivoille edelleen plussaonnea.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Kiitoksia kovasti kaikille ja kaikki muut sitten pian perässä! Pikku hiljaa tässä alkaa asian hahmottamaan, mutta pelko persiissä mennään. Täytyy varmaan alkaa selvittelemään kohta varhaisultraa yms. En kyllä uskalla siirtyä vielä kokonaan odotuspuolelle, toivottavasti sallitte, että pyörin hetken vielä täällä teidän kiusana :whistle:

Miulla näköjään toimi, että en laskenut mitään päiviä tai mittaillut lämpöjä, tikuttanut ovista tai mitään muutakaan. Pelottaa kyllä ihan pirusti, että miten tässä käy, mutta päivä kerrallaan se on mentävä. Viivassa oli kuitenkin väriä, vaikka se haalea olikin, joten kai se on uskottava. Mie toivon ihan oikeasti niiiiin paljon, että plussia tulee syyskuulle ihan ennätyspaljon :heart: Hirveästi plussatuulosia kaikille täältä puhaltelen ja :hug: kaikille sitä tarvitseville.
 
Moikka! Täällä yks kuumeilija joka ei vielä kiertopäiviä tiedä, koska vielä tulee km:n jälkeistä vuotoa, kerron sitten ku alkanu menkat.. Mulla km 08/06 ja esikoinen syntynyt 07/07 ja nyt taas 9kk yrityksen jälkeen raskauduin mutta meni kesken 08/08 viikkoja oli tässä 5+4...

Joku kirottu elokuu, ku sillon mulla noi km:t :'(
 
heippa kaikille =)
tulin vain raportoimaan että tein testin tänä aamuna ja tuli "hailakashaamu" :) mutta pysyn listoilla vielä koska haluan varmistua asiasta viikonloppuna.odotetaan ny ihan rauhassa tissit entisestään kipeenä :LOL: sanoin jo äijälle että tekis mieli laittaa mobilaattia että helpottais :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
mulla on nyt kokoajan vaan voimistunut tää pahoinvointi mut oksentaa mun ei o tarvinnut,mut etoo kummiskin ihan kiitettävästi kokoajan..ja nuo rinnat on edelleen tosi kosketusherkät vaikka mulla on nyt vasta menossa kp 18/32-38
Jep, kuulostaa mun raskausoireilta viime keväältä. Etominen alkoi ja rinnat (etenkin nännit ihan sairaan kipeät) tulivat kosketusaroiksi kp19.

Nyt mä muistankin, miksi menkat on niin epämukavat - ei sen takia, että vuoto on runsasta, eikä sen takia, että mahaan sattuu, ei myöskään oikeasti sen takia, etten ole raskaana - vaan siksi, että tää *********** ummetus turvottaa ja sattuu pirusti! Onko kellään muulla ummetus menkkaoireena?

Lauantaina pitäis menkkojen alkaa, jo rusahtaa hieman.. ja raskaana en ole, koska emme vielä ole jatkaneet yrityksiä.

 
Lumipallolle ja Mötiäiselle tarrasukkia masuun! Nemulle haleja :hug: :hug: :hug: ja tervetulotoivotukset. Toivottavasti seuraavalla kerralla raskaudut hiukan nopeammin.

Mulla on kans Diddlina ummetusta ennen menkkoja. Helpottaa aina silloin kun hanat aukee. Ihan niinkuin sitä jotenkin pidättelis, ettei menkat alkais ja samalla suolikin lakkaa toimimasta.

(.) Kp 14 ja hommailut ei oikein onnistunu miehen kans viimeyönä, kun hällä oli liian kovat paineet, vaikka yritin olla ihan hymyssäsuin, että ei se haittaa, ei tarvi onnistua, ei mitään hätää. Raasu yrittää tosissaan :heart: Saa nyt nähä menikö tää kierto hukkaan :( vai olisko edellisestä kerrasta (su) jääny jotain. Nyt se taas alkaa se oireiden kyttääminen ja ajan mateleminen.
 
Nemulle :hug: ja tervetuloa.

Snowball ja Mötiäinen: kyllä teitä varmaan jo uskaltaa onnitella: ONNEA ja paljon tarrasukkia mukaan!

ON: Aamulla heräsin koiran vinkumiseen ja pomppasin päästämään sen ulos ja sellainen pieni kuvotuksen poikanen iski... Todennäköisesti ei tarkoita mitään, mutta eihän sitä tiedä. Katsellaan alkaako menkat viikonloppuna/alkuviikosta. Toivottavasti ei!
 
Onnea plussanneille plussista :flower: :heart: , ja liimaa matkaan mukaan.
+++++++++++++ :whistle: kaikille jännääjille.
(.) Ei kurjuutta kummempaa. Huomena olis kampaaja ja pitäis miettiä mitä sitä pehkolleen tekis :headwall: . Pitäis myös siivota, koska meillä on esikon synttärit, mutta ei vielä kannata siivota, kun sotkeentuu moneen kertaan...

nemu tervetuloa ja :hug: menetyksestänne.
 
Joo mulla on kanssa noi nännit tosi kipeet ja se vasta kivasti tuntuu kun poika potkii niihin vaippaa vaihtaessa.Mä oon nyt parina päivänä huomannut että mulla tulee noita repäsy kipuja masun oikeelta puolen,varsinkin sillon jos mie nostan muksua tai nousen ite seisomaan tai kävellessäkin tulee välillä semmosia,ja sitten mulla on armoton väsy kokoajan vaikka nukunkin hyvät yöunet mutta silti meinaan tuossa 2-4 aikaan päivällä jo nukahtaa ihan väkisin,mut en vaan silti voi mennä nukkumaan koska on nuo lapset tossa hyörimässä.Etominen on jatkunut taas koko päivän,se alkoi heti kun nousin aamulla ylös sängystä ja loppuu kun meen nukkumaan mut alkaa sitten taas heti herättyäni..

kuinka monta lasta teillä on jo ennestään?jos meille suodaan nyt lapsi niin hän ois meille jo viides kullannuppu :heart:
 
Onnittelut plussanneille/haamuilijoille :heart:
Paljon kaikille teille vauvaliimaa mukaan..

ON:

Alkaa olemaan itsellä jo hippasen pinna lopussa tämän oman kehon kanssa,
ei vieläkään menkkoja! :|
Niitä siis edelleenkin ootellessa..ei myöskään tähän viittaavia tuntemuksia minkäänlaisia.
*odottaa kuin kuuta nousevaa*
KU siis leikattiin 21.7..

ottaakohan tohtorit kuinka tosissaan jos sitä jo soittelisi perään, ja kyselisi josko jotakin tehtävissä??
Ei malttas oottaa, ei.

- minä ja ajatuksenpoikanen
 
Dada Hyvin voisit minusta jo kysellä vaikka Terolut-kuuria tai ainakin tilanteen tarkistamista. Itse kävin pyytämässä terot, kun kierto oli kaavinnan jälkeen jo 43 päivää, eikä merkkiäkään menkoista. Tiedä sitten, vaikuttiko asiaan se, että oli kyseessä yksityinen, tai se, että olen itsekin lääketieteen kandi, mutta ainakin minä sain reseptin ilman sen kummempia venkoiluita. Kysyä ainakin kannattaa.

Omaa napaa: hermo menee minullakin taas kropan kanssa. Ei ole ilmeisesti vieläkään hormonit asettuneet kohdilleen, vaikka km:sta on jo yli 3 kk aikaa. Mielestäni bongasin oviksen kp 12, ja sen jälkeen ovistikun viivakin himmeni ja katosi sitten kokonaan. Nyt kuitenkin tänään piruuttani testasin, kun on ruvennut mahaa nipistelemään ihan kuin oviksen aikaan, ja tikkuun tuli selkeä viiva, ei tosin kovin tumma mutta ei mikään haamukaan. Taitaa olla taas piiiitkä kierto tulossa, teroja minäkin varmaan sitten pääsen taas vinkumaan. Tylsää.
 
woodoo, voi ei :'( Joko aiot luovuttaa vai vieläkö olet raskaana ennen kuin toisin todistetaan (eli kunnon menkat alkaa)??? Jospa tuo tuhru olisi vain alkuraskauteen liittyvä juttu?

Nemulle :hug: ja osanottoni :'(

minä ite... Olen alkanut ajattelemaan, että entäs jos vaan kuvittelen kaiken... Nämä etomiset, huonot olot, palelemiset jne... Eilen kun raksalla nostin painavaa juttua, niin tuntui repäisykipuja ja oksu tuli suuhun :x Jotenkin vaan on niin outo olo. Testata haluaisin, mutta en uskalla (eikä varmaan vielä saiskaan), entäs jos tulee nega ja sitten pettyy ja pahasti :ashamed: Täytyy nyt yrittää ottaa ihan rauhassa ja lähteä tyhjentämään vaatehuone, kun lvv sanoi lauantaina poks ja huomenna saadaan jo uusi... Ei tuo vuokranantaja uskonut ennenkuin putkimies pääsi katsomaan onko rikki (tuli jo tiistaina) :headwall: :headwall: |O Onneksi on tullut vettä vaikka vuotaa kun näin h*****tin kauan kestää :snotty:
 
AAM


4.9.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 7/20
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 8/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 19/28
Kanella..................KM 05/08..............................KP 22/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 25/30-40
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 28/28
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP 30/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 33/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 35/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 38/27-28 (palstatauolla)
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
diddlina..................KM 07/08................................KP 1/26-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 21/20(palstatauolla)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 34/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 40/30-40
Pesonen.................KM 07/08................................
Sonja74..................KM 07/07................................KP 55/26-29
Nemu......................KM 08/06, 08/08.....................KP


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 5/36
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 12/28
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 14/30
Unicco......................KM 07/07......................................KP 16/
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 18/28-30
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08................KP (taustalla)

[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08....................KP 9/32 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 26/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 8/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08.................................KP 18/32-38
Millukka...................KM 05/08.................................KP 28/35 *yk12


HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP (taustailee)
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
Nirtsu
Sini74
L-M
Sussoo
[color]

Haamuilijat:
Mötiäinen
Snowball
ElinaMaria
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Huomenta vaan kaikille!
Ajattelin nyt uskaltaa siirtyä tonne odotuspuolelle. Katsotaan sit pysynkö siellä... Kaikille niitä tarvitseville plussapuhureita +++++++++ ja peukut pystyssä yrityksiin! :) Ja halit niitä tarvitseville :hug:
 

Nemulle tervetuloa tähän aina yhtä iloiseen porukkaan. Pahoittelen kokemaasi.




Itse olen iloni huipentumassa taas: joo, ei, ei tässä ole epäselvää, ei ole mikään alkuraskauden tuhru, vaan ihan sitä itseensä.

Lievä masis pukkaa, oikein eilen aloin miettimään, että tässä on nyt vuosi täynnä yrittämistä. Ja ykskaks taas kierto on 22 päivää, että ei tässä juurikaan ehtisi tapahtua vaikka haluaisi. Joo, okei, monilla on asiat huonommin ei saisi valittaa.

Sitä oikein pohdin, että on tää elämä oikeesti nyt just aneemista. Tuntuu, että kokoajan vaan miettii näitä asioita, limoja, vatsatuntemuksia yms. Ihan pimeetä. Aamulla kun katsoin pöksyihin ni tuli ihan sellanen halleluuja-fiilis, että pitääkö meidän kohta alkaa menkkasiteitä kuvaamaan, että analysoidaan OIKEIN kunnolla kuka vuotaa ja mitä. Vitsi, vitsi, mutta jotenkin on ihan plääääh olo. Ja mikä piru mulla nyt muuten on ollut, oletetusta oviksesta alkaen mahaan on oikeesti sattunut päivittäin, ja nyt ennen menkkoja mun megafinnit jäi tulematta. Ei ole normaaliaoloa nyt. Ja normaali pms-hirviömäisyys on kanssa jäänyt pois. Täytyy ottaa nyt takaisin oiken isolla kädellä ja riehua kunnolla.

MINULLA on kaksi lasta, on ihana mies, on hyvä työpaikka, ihana oma kotikin on ja tällä hetkellä vähän opiskelenkin, ni pitäis osata nauttia ja olla, eikä elää tällasta aneemista limaa-eilimaa-vuotaa-ei-vuoda jne-elämää.

Kattellaan pari päivää, eiköhän sitä taas tästä piristy.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
AAM
woodoo :hug: :hug: :( sitä aina saattaa itsensä jotenkin siihen tilaan että nyt nyt nyt ... ja sit tullaan alas ja lujaa.. :'( ei saisi tuudittautua liikaa jotenkin siihen hekuma fiilikseen... joo ei ja ei mutta.. :kieh:

).) mä en esim vieläkään osaa nauttia tästä raskaudesta, pelko perseessä edelleen kun en sinne varhikseen mennyt ja en osaa kuvitella että tuolla kukaan asuu.. :ashamed: :| neuvolassa eilen käyty ja keskusteltu asiasta terkan kanssa mutta eipä se paljon auttanut, sama kutina hanurissa siitä että ei siellä kukaan ole. TM on jättänyt takaraivoon aikalaisen paakun... if u catch my drift... |O
 

Yhteistyössä