KM jälkeen kuumeilevat

Onnittelut ElinaMarialle :heart: ja toivotaan että vauveli siellä pysyy mukana =)

Nyt pitäis viikonlopun aikana alkaa peiton heiluttelut =) Ukkeli meni eilen Tampereelle turvamessuille palokuntalaisten kans ja tänään onneks sit kotiutuu :)
Ja tänään pitäis aloitella tikutus.... vähän paniikki kun viime kierrossa en sitä plussaa saanu että tuleeko nytkään....

Vai on se Lumi-Marja harrastanu ittensä kans mutapainia :D Minäki pompein eilen pellolla, mutta vain perunoita kuokkimassa. Saas nähä kuin huomena on jalat kipeenä.

Hauskat päiväntoivotukset kaikille :heart:

No johan on.....kirjotus hävis kun pieru saharaan....eli uus yritys

ElinaMarialle valtavat onnittelut plussasta :heart:

Täällä alkais viikonloppuna peiton heiluttelut urakalla ja hhhmmm pitäis siis muksuille keksiä paljo tekemistä =) Jostain luin vinkin että ostaa pikkusia karkkeja ja nakata huoneen lattialle lapsille niin kerää niitä ja aikuiset ehtii tehdä hommansa sillä aikaa :D
Ukkeliki lähti eilen turvamessuille Tampereelle palokuntalaisten kans, mutta onneks se jo tänään kotiutuu =)

Lumi-Marjaki se sitte on oikein harrastanu ittensä kans mutapainia :D Minäkin eilen kävin pellolla pomppimassa, mutta tosin vain kuokkimassa perunaa. Saas nähä onko huomenna jalat kipeenä.

Kaikille oikein mukavaa päivää :heart:

emiliana selvä haamuhan tuo on!! :D sitten huomenna vaan uutta testiä kehiin!!! Tutkin mun mukana toukokuisten pinoon!!! :p

kiitos mother4 ja Lumi-Marja! :D Ja Lumi-Marjalla ei ainakaan tylsiä päiviä näytä olevan! :LOL:

Kaiken huippu oli eilen kyllä se kun iltapäivällä mulle vielä soitettiin sellaisesta työpaikasta, johon hain ihan piruuttani. En nimittäin usko että pääsen edes haastatteluun niin sitähän ne soitti! Tuletko haastatteluun? Täytyy sanoa että eilinen oli kyllä aika hyvä päivä. :) On se jo aikakin! :/ Nyt oottelen postissa tulevia testejä et voin rauhoittaa hermojani ja tehä YHEN testin.... :ashamed:

EM: sanos muuta! En edes uskonut plussaavani tästä kierrosta. Mutta ootellaan ja katsotaan, miten tässä käy. Muista, vain _yksi_ testi :D! Nimim. tässä taidetaan tarvita varmaan kymmeniä testejä, että uskon tuon todeksi, jos se on sitä. Onnea työhaastatteluun!

Muuten, miten tänne saikaan liitettyä kuvan suoraan? Olen tyystin unohtanut..

emiliana se mun työhaastattelu on vasta ens viikon torstaina. :) Onneks.
Tänään meen käymään helsingissä katsomassa ilotulituksia. Nään siellä kavereita jotka kyllä HETI arvaa et mä oon raskaana ku en juo mitään. :LOL: hitto kun mä oon helppo.

EM: mä olen myös menossa pikkusiskon kanssa. Tosin menen autolla ja juon muutenkin todella vähän ja harvoin, joten ehkä se ei aavista mitään... toivottavasti ainakaan vielä. Väsyttää kyllä ihan pirusti nyt tälläkin hetkellä..

Oletko vielä kertonut ystäville tai muulle lähipiirillesi?

Nyt tää yrittäin mennä tekemään töitä.. piti käyttää kaksi tuntia tehokkaasti ensi viikon tuntien suunnitteluun ja tarkistamiseen, mutta jotain kumman syystä siit ei nyt tullutkaan oikein mitään.. Täytyy yrittää pitää tunnit edes suht normaalisti.

ONNITTELUT UUSILLE PLUSSILLE!

ElinaMaria tulihan se plussa sieltä, hienoa :flower: Tämä vauva pysyy matkassa sitten toukokuuhun saakka, jookosta :heart: Onnittelut!!

Emiliana, mun silmät näkee aivan selvät kaksi viivaa: Onnea, onnea :heart: Ja tosiaan onnittelut kaikille muillekin plussanneille!

En ole ihan joka päivä käynyt koneella. Olen saikulla suppareiden takia, ollut jo muutaman viikon ja maanantaina palailen takas töihin. Työmotivaatio ei ole aivan huipussaan...Kiirettä on pitänyt näin saikulla olessakin, kun arjen pyörittäminen on hidasta ja varovaista suppareiden ja tietysti keskenmenopelonkin takia. Kauhistuttaa, ettö miten tästä kaikesta selviää sitten, kun lisäksi on vielä n. 9-10 h päivässä töissä. Katotaan, en vaadi iteltäni liikoja.

Ihanaa syyskuun alkua teille kaikille!

Muumiska ja Näppylä 17+5 :wave:

kiitos muumiska! :heart: toivotaan että pysyy mukana loppuun saakka.

emiliana, olen yhdelle kaverille kertonut, mutta en vielä tuleville mummeille ja vaarille. Mä kirjotan blogia, jossa mä kyllä sen aion paljastaa pian. Varmaan kun rv 5 tulee täyteen ens tiistaina. Siis sitä blogia lukee muutama sukulainen, jotka on kyllä sellaisia juorukoneita että ei mene kuin muutama minuutti ja koko suku tietää. :LOL: Mut en aio salailla asiaa. Jos menee kesken niin ainakin saan tukea kaikilta. Sitten surraan koko suvun voimin. :)

EM: aivan, meidän suvussa on vähän samaa vikaa. Olen myös seurannut sun blogia, kun avasin sen ekan kerran luin kaiken yhdeltä istumalta. Kaiken kokemasi jälkeen :heart: toivon, että sinulla menisi kaikki nyt hyvin loppuun saakka.

ElinaMaria onnea!!!! =) :flower:

emiliana onnea!! kyllä sa raskaana olet :heart:

(.) pitkästä aikaa tääl taas, ollut kaikenmaailman autoremonttijuttuja :headwall: ja esikoinen ollut vähän vaativammalla päällä :D
multa loppui tiistaina vuoto, ja sitä ennen oli ihan rusehtavaa.. ja nyt sitten eilen kun kaupasta kotiin pääsin ni holahti oikeen kunnon kirkkaanpunanen verisatsi.. toivottavasti pian loppuis..

nyt ulos pojan kanssa..... :wave:

Jee lisää plussia! =) Tuhannesti onnea emiliana :flower: :heart:

Ja muistakee sitten että mä tulen teidän mukaan tuonne toukokuisiin, mä olen nyt päättänyt olla raskaana...penkele. :whistle:

Eilen illalla ennen nukkumaan menoa kun kumarruin nostamaan jotain lattialta, tuli oksu suuhun. Sillä, että meillä on töissä liikkeellä mahatautia, ei tietystikään voi olla mitään tekemistä asian kanssa. Nuha pukkaa päälle, joka siis ei voi johtua viilenevistä ilmoista. Vatsaan sattuilee aika ajoin, joka ei sekään siis voi johtua mistään muusta kun...
:headwall: :saint: :ashamed:

-Meritähti-

emiliana...onnittelut plussahan se on =)

minä tossa tikuttelin ovista ja haamun sain...toivotaan että se nyt siitä lähtee vahvistuun pikku hiljaa:)
Sitä pitikin kysymäni että annatteko te seistä sen pissin hetken että jäähtyy? Kotitestin liuskoissa luki että pitää olla 10min vähintään ennen ku testaa. Nyt tilasin ovistikut babyplussalta ja niissä ei lukenu mitään jäähdyttämisestä. Että onkohan niitäki sit erilaisia.

Meritähti...no ilmiselvästi kohta kerrot meille plussauutisia lisää....toivottavasti tuo plussaus on tarttuvaa =)

Hienoa, lisää viivoja! Onnea ElinaMarialle ja Emilianalle :flower: Lisää vaan plussia kaikille niin todennäköisyys omallekin kohdalle kasvaa...
Minä lähdin toiseen suuntaan eli varasin eilen ajan lekurille. Saavat sitten katsoa vanhat lapsettomuustulokset ja ultrata uudelleen, jos vaikka näkisivät jotain mitä neuvolassa ei tajuttu. Tällaisessa tiputteluvuodossa on se ärsyttävä piirre, että kuukautisia edeltävä ärsytys ja herkkyys jatkuu päivä tolkulla. Koko viikon on ollut todella tympiintynyt olo. Alkaisivat nyt jo kunnolla tai menee vkloppukin pilalle :headwall:
Lähteekö joku mun kaa pellolle painii? Kuulostaa Lumi-Marja hyvältä agression-purku-touhulta.

mother4 onnea ovispongailuun. Sillä minäkin nyt niin toiveikkaana ja höperönä olen täällä kun pongasin sen oviksen...

Mutta ohjeethan noissa testeissä vaihtelee, joitain esim. ei saa tehdä heti aamuvirtsasta ja toisissa ei ole ajalla väliä. Että luottaisin kyllä niihin ohjeisiin ja ajattelisin, ettei ole niin väliä sillä jäähdytteleekö sitä pissaa, kun ei kerran käsketä.

Mulla oli nuita mammaksin testiliuskoja ja ohjeissa luki, että virtsan tulee olla huoneen lämpöistä...mitäköhän sekin sit käytännössä meinaa ton jäähdyttelyn kannalta...?
En kyllä kovin kauaa jäähdytellyt.

Huhtityttö mulla on työmotivaatio tällä hetkellä sen verran alhaalla, että mieluusti lähtisin pellolle painimaan tai vaikka mutasotaan. :wave:
Tuo on kyllä ärsyttävää tuo "muka menkkailu" , toivottavasti pääset siitä pian.

-Meritähti-

Yhteistyössä