Muutama päivä poissa ja täällä on tapahtunut vaikka mitä...
Elinamaria, emiliana :flower: :flower: :flower: Onnea tuhannesti. Nyt sen täytyy onnistua.
Ja no kaikille meille muille tsemppiä. Syyskuu on ainakin alkanut kovin lupaavasti.
Erikoisjaksuja
linneaborealikselle :hug: Toivottavasti kaikki päättyy pienokaisen kohdalla hyvin. Ja Itse ostin luontaistuotekaupasta biofolin nimistä ainetta joku taisi mainita, että se imeytyy erityisen hyvin.
Ja joku pohti mistä kierto lasketaan alkavaksi, itse sain lääkäriltä ohjeeksi, että oikeasta vuodosta aletaan laskemaan kiertoa. Ei siis tuhrusta.
Mä täällä odottelen edelleen lääkäriä ja mahdollista lähetettä, siitä sitten raportoin viikolla.
Muuten olen näin niinkuin sunnuntain ratoksi pohtinut, että miten niitä limoja muka voi oikeasti tulkita yhtään mitenkään... Ainakun ilotellaan punkassa miehen kanssa niin ainakin seuraavana päivänä ja kyllä vielä senkin jälkeen mulla hmm no paljon erilaista limaa
Ja kun yleensä vähintään pari kertaa viikossa viihdytetään toisiamme niin enhän mä pysty mitään oikeaoppista tulkintaa vääntämään tästä asiasta. Oletteko te koskaan suuremmin ajatelleet tätä tulkinnan vaikeutta?
Ja sorry toivottavasti ei ollut liian ällöä pohdintaa. Mutta kun voisi lehmiä tarkkaillessa luulla, että omallakin kohdalla voisi onnisua mutta ei. Siis kun lehmillähän tarkkaillaan limoja siemennyskohdan ajoittamiseksi... Taitaa olla ammattitauti mulla tämä limajuttu
Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille, olkoon se onnekas meille ja kaikille muillekin :heart: