KM jälkeen kuumeilevat

onnittelut kaikille plussanneille!!

mulla itelläni on taas ollutkoko päivän pahoinvointia ja autossa ollessa se vaan voimistui ja on siitä asti sitten jatkunut koko illan niin pahana..kerran on melkein jo täytyny oksentaa,ei ollut kaukana..ja masua nippailee päivisin aika usein ja vessassa saa ravata tiuhaan..

meijän tytöt ei menneet tänään tarhaan ollenkaa koska ovat nyt kipeinä ja sen takia eivät saa hyvin ees nukuttua :(
 
woodoo ja diddlina :hug:

EM ja emiliana :heart: onnea :heart:

(.) Kärvistelen tuskissani... Tuntuu ihan siltä, että menkat alkaa :headwall: Paino nousee, MUTTA. Etoo ja oksu meinaa tulla, hiukset on jo aamulla ihan rasvaset (vaikka illalla pesin) ja on jotenkin herkkä fiilis. Vai kuvittelenko noita oireita kun vieläkin "olen" raskaana??? Mulla on apteekin testi odottamassa, millon uskaltaisin testailla? kp 28/30-31
 
emilianallekin suuren suuret onnittelut! :flower:

Minulla tuo vaalea tuhruvuoto muuttui eilen menkoiksi :( Eli minulle saa päivittää listaan kp2/~28. Ei vitsi mä en jaksa :headwall: Ensimmäiseen tärppiin meni puoli vuotta... Nyt taas tätä samaa...
 
ElinaMarialle isot onnittelut plussasta!!!! :flower: :flower: :flower:

Ja myöskin Emilianallekin hirmuisesti onnitteluita, hieno viiva sulla oli testissä! :flower: :flower: :flower:

On. Tänne saa merkitä kp 2/ 31-34. Mulla ilmeisesti kierto sekoilee ihan täysillä. Kerkesin jo olla aika varma että olen raskaana mutta testi näytti puhtaan negan ja täti ryntäsi eilen paikalle. :headwall: :headwall: :headwall:
 
herkkupeppu:kuulostaa lupaavalta! Toivottavasti se olisi sitä itseään :)

Plussaonnea myös muille testaajille +++++

Kiitos teille kaikille onnitteluista! Olette niin ihania ja kultaisia; vertaansa vailla olevaa tukea ja myötäelämistä tilanteessa kuin tilanteessa. Se on ollut todella arvokasta -eikä vähiten niinä lukuisina vaikeina hetkinä. Laskurin mukaan nyt olisi 4+6. Toisaalta olen äärimmäisen iloinen, kiitollinen ja onnellinen. Toisaalta en ole vielä edes kunnolla käsittänyt, että tää taitaa olla nyt viimein totta. Toisaalta taas pelottaa, meneekö kaikki loppuun saakka hyvin. Täytyy vain uskoa ja toivoa..
 
+++++++++++ :whistle: kaikille!

(.) Esikoisen synttärit onnellisesti ohi *helpotuksen huokaus*. Totesin jälleen, että on turhaa siivota ennen juhlia, koska jälkeen on pakko siivota... Onneksi enää lattian pesu, muuten sain jo siivottua. Nyt vaan sauna päälle ja siideriä lasiin ja jalat ylös. Kakkua taidan maistaa pienen palan :p .
Ovis bongattu eilen, mutta sitä ei saa hyödyntää :headwall: :headwall: . Mutta tieto on siitä, että roppa toimii :D .
 
AAM


7.9.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN



Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 2/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 10/20
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 12/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 22/28
Kanella..................KM 05/08..............................KP 25/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 28/30-40
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 31/28
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP 33/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 36/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 38/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 41/27-28 (palstatauolla)
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Annemaarit............KM 08/08................................KP 4/24-28
diddlina..................KM 07/08................................KP 4/26-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 24/20(palstatauolla)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 2/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 43/30-40
Pesonen.................KM 07/08................................
Sonja74..................KM 07/07................................KP 58/26-29
Nemu......................KM 08/06, 08/08.....................KP


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 8/36
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 15/28
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 17/30
Unicco......................KM 07/07......................................KP 19/
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 21/28-30
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08................KP (taustalla)

[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08....................KP 12/32 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 29/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 11/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08.................................KP 21/32-38
Millukka...................KM 05/08.................................KP 31/35 *yk12


HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP (taustailee)
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
Sini74
L-M
Sussoo
[color]

Haamuilijat:
Mötiäinen
ElinaMaria
emiliana
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08
Snowball........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
[/quote]

 
AAM
mymmyryylle onskut Oilin bongaamisesta, ensi kierrossako on licence to have :whistle: hot sweatty SEX ?
Tädin yllättämät liinakko ja Leinikki :hug: :hug: :( ensi kierrossa eiks jeh :) ?
Herkkis sähän voisit tällei lepopäivän kunniaksi heittää kusemat testille ;) vai onks oilista jo se dpo 9-10 mennyt ?

).) tämään Flamingoon spousen kanssa iltapäivästä kerron sitten mitä kaikkea ehdittiin kokeilemaan :D ... :hug: vointeja !!

:heart::lla AM
 
Kiitos onnitteluista Leinikki ja Herkkupeppu!

Ja leinikille ja liinakolle myös :hug: menkoista. Uutta panosta putkeen vaan...

Herkkupeppu, testaa kun menkat on myöhässä. Sitten ainakin tulee vahva viiva! :p Kuulostaa hyvältä nuo oireet. :)

Mulla oli yks selvistä merkeistä finnit, jotka ilmesty selkään ja kaulaan. Mulla ei oo KOSKAAN finnejä selässä.

AM :wave: minut voi siirtää plussanneisiin. :D Kyllä niin vahva viiva piirtyi perjantaina testiin ettei ole mitään epäilystä asiasta. :heart:

 
Pahoittelut Leinikille.liinakolle ja Millukalle. :hug:
Herkkupepulle peukutuksia!

Eilen oli kiva päivä =), kun päästiin miehen kanssa purjehtiin. Se olikin viimeinen kerta tälle "kesälle". Sää oli mitä upein ja oli ihan kesäfiilis (mitä nyt alkumatkasta oli pipo päässä). Suunniteltiin veneessä ens tai sitä seuraavalle kesälle purjehdusreissua Tanskaan ja ehkäpä vähän kauemmaksikin. Oli kiva haaveilla yhdessä B)

(.) Nyt on sitten kakka fiilikset. Oon ihan sata varma, ettei tällä kierroksella tärpännyt. Selkäkin jo oireilee tulossa olevia menkkoja. Tympii ja jokapaikassa on niin sotkusta. Selvästi siis menkat tulossa. Sekin tympii, että kiertopäivä on vasta 17 ja jo tympii.
 
happihyppy: mulla oli tässä kierrossa _juuri tuo_ fiilis, ja kuinkas kävikään...? Eli sitä ei koskaan tiedä, mihin ne pikku veitikat voi pystyä :). Toivotaan parasta!

omaa napaa: tein tänää vielä yhden varmistustestin :ashamed:, testiviiva nyt suunnilleen yhtä tumma kuin kotrollikin, laskurin mukaan 5+0.. Saattaisiin uskaltaa tituleeraamaan itseäni plussanneeksi...ehkä
 
Allusmamma no siis periatteessa ei ihan vielä sais (lääkäri suositteli odottamaan siihen saakka, että tutkimustulokset olis kaikki selvillä).
Mutta mä oon päättänyt, että kortsut lentää ja kovaa pois käytöstä, kunhan tää kierto on mennyt. Siinä vaiheessa kaikki nyt jo sovitut tutkimukset on tehty, ja tulokset tulee justiinsa niinä päivinä, kun kuukautiset olis muutaman päivän myöhässä, joten apua tilanteeseen olis kuitenkin saatavilla, jos jotain olis löytynyt ja JOS TÄRPPI OLISI EDES TULLUT.
Harjoittelukin on ollut toisaalta kivaa, kun ei tekemisen maku suussa :LOL: :saint: :headwall: :D .
 
:'( Täällä on suuri suru ja huoli puserossa. Sain tänään tekstiviestin, että ystäväni on saanut pikkupojan rv 25+. Painoa pikkuruisella vain vajaa puoli kiloa! Hetki hetkeltä eteenpäin mennään, rukoilen suojelusenkeleitä heille :heart: Tämä päivä onkin mennyt itkeskellessä maailman epäreiluutta.

).( Aattelin mennä apteekkiin ostaan foolihappoa. Olikos teillä sen käytöstä kokemusta? Kait sitä kuitenkin on pakko uskaltaa yrittää raskautua, vaikka vaikeaa onkin luottaa siihen, että pikkukolmonen vielä saataisiin. Mieskin totes, että onneksi meillä ja tällä kyseisellä ystäväperheellämme on kuitenki kaksi tervettä lasta... :x
 
Muutama päivä poissa ja täällä on tapahtunut vaikka mitä... Elinamaria, emiliana :flower: :flower: :flower: Onnea tuhannesti. Nyt sen täytyy onnistua.
Ja no kaikille meille muille tsemppiä. Syyskuu on ainakin alkanut kovin lupaavasti.
Erikoisjaksuja linneaborealikselle :hug: Toivottavasti kaikki päättyy pienokaisen kohdalla hyvin. Ja Itse ostin luontaistuotekaupasta biofolin nimistä ainetta joku taisi mainita, että se imeytyy erityisen hyvin.

Ja joku pohti mistä kierto lasketaan alkavaksi, itse sain lääkäriltä ohjeeksi, että oikeasta vuodosta aletaan laskemaan kiertoa. Ei siis tuhrusta.

Mä täällä odottelen edelleen lääkäriä ja mahdollista lähetettä, siitä sitten raportoin viikolla.
Muuten olen näin niinkuin sunnuntain ratoksi pohtinut, että miten niitä limoja muka voi oikeasti tulkita yhtään mitenkään... Ainakun ilotellaan punkassa miehen kanssa niin ainakin seuraavana päivänä ja kyllä vielä senkin jälkeen mulla hmm no paljon erilaista limaa
:p Ja kun yleensä vähintään pari kertaa viikossa viihdytetään toisiamme niin enhän mä pysty mitään oikeaoppista tulkintaa vääntämään tästä asiasta. Oletteko te koskaan suuremmin ajatelleet tätä tulkinnan vaikeutta?
Ja sorry toivottavasti ei ollut liian ällöä pohdintaa. Mutta kun voisi lehmiä tarkkaillessa luulla, että omallakin kohdalla voisi onnisua mutta ei. Siis kun lehmillähän tarkkaillaan limoja siemennyskohdan ajoittamiseksi... Taitaa olla ammattitauti mulla tämä limajuttu :whistle:

Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille, olkoon se onnekas meille ja kaikille muillekin :heart:
 
Linneaborealis. Suosittelen kanssa sitä BioFolinia, se on tosiaan kaikista parhaiten imeytyvä ja siinä pakkauksessa on paljon tavaraa noihin apteekin surkeisiin verrattuna ja hinta on aika edullinen. Itse syön sen lisäksi myös seleeniä koska luin että sen puute voi aihettaa keskenmenoja. Samaten E-vitamiinia ja sinkkiä syön. Ne auttavat myös raskaaksi tulemiseen =) =) =)
Toivon kanssa hirveästi suojelusenkeleitä ystäväsi pojalle. Toivottavasti kaikki sujuisi hyvin ja pieni jaksaisi taistella elämästään. Elämä on aina niin epäreilua...

Unicco. Hih, mä oon kanssa metsästänyt noita limoja ja aika hyvin niitä oon bongannut. Jopa silloin kun ovistestikin on näuttänyt plussaa. Mutta pupuilun jälkeiset aamulimat on kyllä toisaan aika mielenkiintoiset :LOL: :LOL: :LOL:
 
Hei kaikille!

Taidan liittyä tänne kuumeilemaan teidän kanssanne. Mulla todettiin elokuun alussa keskenmeno ensimmäisessä ultrassa rv 11+3 (mitan mukaan mennyt kesken noin viikko aikaisemmin) ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin seuraavana päivänä :snotty:
Nyt sitten "kauan" odotetut ensimmäiset menkat eli kp 4/24-28 (kovasti yleensä vaihtelee). Vaikka mieli edelleen surullinen ja olo tyhjä, niin nyt jaksaa jo katsoa toiveikkaana tulevaisuuteen ja mahdolliseen uuteen raskauteen. Toisaalta taas pelottaa kestääkö raskaaksi tuleminen pitkään ja miten mahdollinen uusi raskaus menee... Tuttuja pelkoja varmasti lähes kaikille täällä.
Onneksi meillä ennestään 3 vuotias poika, joka on ollut paras lohtu näinä viikkoina :heart:

Täällä viime päivien plussauutiset ovat piristäneet mieltä ja luoneet toivoa itsellekin. Onnea kaikille plussanneille, toivottavasti meitä on pian joukko lisää!
 
Tervetuloa Annemaarit:hug: Toivottavasti et ole täällä seuranamme pitkään, vaan siirryt pian odottavien puolelle. :p Sinne kai tuota joutais jo itsekin, kun vaan pääsis. Antakaa mulle työntö-/vetoapua :| Haluaa plussabingo-osuman omaan ruutuun. Iik, oon unohtanut ottaa vitamiinit kahtena päivänä :eek: *kipittää keittiöön*...
 
Linneaborealis toivottavasti ystäväsi pieni poika jaksaa!

Annemaarit pahoittelut menetyksestäsi :hug: ja tervetuloa mukaan.

Pahoittelut kaikille tädin löytämille, ensi kiertoon suuren suuret plussapuhurit!

Ja mymmyryy, hieno juttu että kroppa pelaa!

Oma Napa: Täällä ollaan varsin toiveikkaita, sillä tissit on kipeytyneet kovin, yhtään ei voi puristaa ilman että sattuu oikein kunnolla. Myös satunnaista menkkajuilintaa on ollut eilisillasta lähtien, siis tunnetta että menkat alkaisi. Ovisplussasta kuitenkin vasta 9 päivää, joten ei pitäisi alkaa vielä... Tuntemukset ovat aivan samoja kuin viimeksi plussatessani...

Piruuttani mittasin lämmöt ja päivällä on normit, mutta illalla 37,3. En tiedä miten noita lämpöjä pitäisi tulkita. Eikö sen pitäisi olla koko ajan koholla jos on tärpännyt...että ei taida tuo normaalilämpö kuitenkaan enteillä hyvää?

Voi kun tämä ei olisi taas jotain kropan temppuiluja...penkele...
Taidan kyllä piakkoin testata, tiistaiaamuna varmaan viimeistään kun silloin on jo dpo11 ja kaapissa on noita herkkiä testejä. Ihme on jos maltan sitä pidempään odotella...

-Meritähti-
 

Yhteistyössä