KM jälkeen kuumeilevat

AAM


1.9.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 5/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 16/28
Kanella..................KM 05/08..............................KP 19/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 22/30-40
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 25/28
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP 27/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 30/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 32/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 35/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 37/29
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 18/20(palstatauolla)
diddlina..................KM 07/08................................KP 23/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 31/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 37/30-40
Pesonen.................KM 07/08................................
Sonja74..................KM 07/07................................KP 52/26-29


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 2/36
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 9/28
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 15/28-30
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08................KP (taustalla)
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 11/30
Unicco......................KM 07/07......................................KP 13/
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08....................KP 6/32 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 23/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 5/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08.................................KP 15/32-38
Millukka...................KM 05/08.................................KP 25/35 *yk12


HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP (taustailee)
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
Nirtsu
Sini74
L-M
Sussoo
[color]

Haamuilijat:

[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Taaperotx4 tervetuloa ja pahoittelut menetyksestänne :hug:

Nirtsu, Onnea hurjan paljon ja ripakopallinen tarrasukkia matkaan :heart:


Täällähän on ollut juttua paljon. Työt sitten alkoivat ja eka reissu yksin tehtynä. Hyvin meni Kotohommia on ollut riittävästi ja liikaakin, puimaan on päästy yksi pelto sentäs ja tänään aloitetaan toinen. Kunhan nuo kyydit ensin iltapäivällä on ajettu.

Kuumerintamalla heikkoa lämpöilyä ja ihmettelyä. Perjantaina tuli tällainen. Tuli testattua, kun tuntui olo niin ovismaiselta. Ukkokin muka näytti hyvältä kaiken kiireen keskellä ja noi muut valumat kans pisti testaan ja epä tässäkään "kierrossa" tarvinnu digipaketista yhtä testiä enempää tuhlata.

Mitähän mun kropassa oikeasti on meneillään. Mitähän gyne näki silloin? Herää pieni kysymys, oliko ovis todella silloin tapahtunut ja lisää muniksia irtoamassa juuri parin päivän sisällä gynekäynnistä. Mikäs tuo ovisplussa sitten on? En kai mä nyt sentään kolmesti ovuloi, menis liian utopistiseksi ajatukseksi. Samasta erästä testasin liuskatestillä ja siihenkin tuli hyvin vahva ovisviiva, mutta onnistuin pudottamaan sen vessanpyttyyn joten kuvaa en siitä sitten ottanut, sattuneesta syystä se myös jäi sinne pyttyyn, kun siellä nyt oli muutakin kuin kirkasta vettä Varmuudeksi vielä r-testi ja siinä nega. Lähinnä tarkistusmielessä, vieläkö hcg näkyy ja ei enää siis näy.

Mieshän tuosta digiplussasta innostui vallan kovasti ja sitähän sitten on hyödynnetty, kun isot lapset olivat kaikki mummolassa vkl ajan ja pikkuneiti vain kotona. Miehellä vapaa vkl ja appivaarin väki meillä, jotta saatiin olla pellolla vuorotta. No, tuli harrastettua maalaisromantiikkaa metsänsiimeksessä ja vähän siellä sun täällä joten ei näänyt ainkaan yritystä puuttumaan tällä kertaa. Tosi, ei mitenkään pelkkää ovisajan puuskutukseksi jäänyt, nyt oli mielessä vain hauskanpito, kerrankin Meillähän on ollut tekemisenmaku ja kauan mukana, joten tämä "pellossa pyöriminen" oli tervetullutta vaihtelua Jälkeenpäin vain tuli mieleen, että mitäs jos naapurinisäntä oliskin tullu tiluksiaan tarkisteleen, kun on pelloilla vain oja välissä rajana :eek: :whistle:

Nyt pitää palata muihin hommiin, ruuan laittoa ja sitten toinen riessu ajoa :wave:

Plussapuhureita, Lumi-Marja
 
oho... :eek: täytyypä vilkaista. Aika mielenkiintoista...

Lumi-Marjalle plussatuulosia!! +++++++++ :whistle: Jospa se olis ollut ovis. :D

Mie: tänään odotan menkkoja viimeistään alkavaksi. Olen varustautunut punaviinillä ja tummalla suklaalla. Sodin tätiä vastaan endorfiinilla!! :LOL:
Jos eivät ala niin huomenna lähtee soitto gynelle. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sini74:
Kiitos Herkkupeppu tiedosta, että menkat voi tulla heti jälkivuodon perään... tosin en todellakaan tiedä onko kohdallani kyse siitä. No, vuotoa siis edelleen on, mutta ei tuo nyt ole kuitenkaan lisääntynyt.
Ollos hyvä, mikäli tuota tiedoksi voi kutsua B) Itse olin sitä mieltä, kun vuoto lisääntyi ja neuvolasta kysyttäessä sanoi olevan mahdollista. Tosin olin edellisenä päivänä käynyt jälkitarkastuksessa ja ultratessa sanoi limakalvon olevan niin paksu, että ihan kuin kuukautiset alkaisivat (jos vuoto ei olisi loppunut kahteen viikkoon tuon ultrauksen jälkeen, olisi kaavittu). Eli hyvinkin mahdollista!
 
Huhtityttö:no niin miekin lähin heti kun rupes siltä tuntumaan,ja ne ois lähettänyt mut vielä kotiin..mut mie sanoin että mä en lähde ennen kuin vauva on ulkona ja sain onnex jäädä sinne ja siitä se sitten lähtikin etenemään nopeeta..mutta tänää oli meijän tyttöjen eka tarhapäivä,tais äitiä enemmän jännittää kuin noita tyttöjä.

Tänään mua on vaivannu koko päivän pieni pahoinvointi,se iski siis ihan yllättäen ja on nyt jatkunut koko päivän..ja väsyttää ihan törkeesti kokoajan ja sitten tulee näitä vilunväreitä,mut ei niitä raskausoireita vielä voi olla jos on tärpännyt,kun nyt on menossa vasta kp 16/32-38
 
Lissuli: Kiitos, ompa mielenkiintoiselta vaikuttava ohjelma, täytyy ehdottomasti katsoa.

EM: Mulla oli kesällä samantapainen tilanne kuin sullakin, menkat oli kaksi viikkoa myöhässä ja testi näytti negaa. Kävin lääkärissä, missä otettiin vielä vähän lisää kokeita, mutta kaikki oli ok. Ilmeisesti ovista ei ollut tullut, ja kierto venyi siksi (olin niihin aikoihin kyllä aika järkyttynyt ja poissa tolalatani, valvonut paljon jne, joten kai se on joku luonnon oma suojamekanismi tai jotain). Tuo on kyllä tooooodella ärsyttävä tilanne. Mun kohdalla menkat tuli tietenkin suunnilleen heti tuon lääkärikäynnin jälkeen, ennenkuin ehdin edes samaan labrasta paria päivää myöhemmin ensimmäistäkään tulosta. Mutta ompa noikin arvot sitten tsekattuna.

Tänään testattu, kuten arvelinkin, puhdas nega, täti tulee siis koska tahansa. Ei tästä taida tulla mitään. Ihan kun saisin ne samat keskenmenot yhä uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Aamuisen testituloksen jälkeen otin luurin kauniiseen käteen ja soitin erääseen paikkaan, missä vaiheessa pitäisi aloittaa tarkemmat tutkimukset (siis niiden lisäksi, mitä mulle tehtiin joskus silloin keväällä ja alkukesästä km jälkeen kun pyysin). Jos raskaaksi tuleminen ja lapsen syntyminen on yksi maailman luonnollisimmista asioista, niin musta se alkaa tuntua lähes mahdottomalta ja todellakin ihmeeltä. Anteeksi synkistely, nyt on vain aika kurja fiilis.
 
Julietta älä tyydy tohon. Vaadi pääsyä testeihin. Rtestit ei anna väärää positiivista, väärän negan voi kyllä antaa. :hug: :hug: . Voinko päivittää sulle tonne päijät-hämeen kuumeilijoihin oikeet kp:t, kun ne siellä huitelee ties missä?!

Joku kyseli, että millainen synnyttäjä on/olis. No mä oon "hyvä" synnyttäjä, näin mulle on kätilö sanonnu. Itse kyllä mietin, että mikä musta tekee hyvän synnyttäjän? Ponnistus vaiheessa on kyllä jokunen ärräpää lentänyt, mutta muuten oon ollu rauhallinen.

(.) Mulle on tänään tarjottu uutta työpaikkaa. IIks!

*muoks. Ja varasin itselleni ajan hgin yhelle lapsettomuusklinikan lääkärille, joka on erikoistunut toistuvien km:jen hoitoon. Toivottavasti tästä olis apua jatkossa.
 
mymmyryy: Kiitos, voit päivittää!! :heart: Onnea uudesta työpaikasta!! Ootkos millä alalla? Niin ja ihan kuulemma ylilääkärin mukaan testit antavat vääriäkin plussia.....

emiliana: juu, ei se raskaaksi tuleminen näköjänsä olekaan mitenkään luonnollista... tai joo.. kyllä kaikenmaailman narkkarit ja ne ketkä eivät lasta halua, tulevat raskaaksi kyllä.... mäkin on vähän negatiivisella tuulella tänään, joten ollaan yhdessä! =)

Lissuli: Kiinnostava aihe. Kiitos vinkistä!!

Mihin se mun teksti oikein katosi?? No tässä uudestaan lyhyesti....

Eli USKOKAA TAI ÄLKÄÄ.... MÄ EN USKO!

Menin siis tänään lähetteen kera keskussairaalaan ja ne siellä tutki ja totesi limakalvon olevan niin ohut, että kaikki on kyllä tullut ulos. Ottivat kuitenkin hcg:n varmuuden vuoksi ja sitten pääsin saikun kanssa kotiin.

Kotiin päästyäni soittivat jo sieltä että testi on nega ja mitään testejä ei oteta koska mulla onkin vaan tavalliset menkat ja mun tekemät testit on antaneet vääriä tuloksia. :eek: :eek: |O |O |O olin vaan että aha ja itku kurkussa en saanut sanotuksi mitään vaikka vaikka mitä kaikkea oli tarkoitus sanoa ja valittaa!

Eli mulla ei olekaan kolmatta km:a, vaan olen kuvitellut kaiken ja nähnyt unta positiivisesta testistä. Mitä ihmettä mä nyt teen, kun usko alkaa loppua ja mieheltä palaa pinna kun mulla on koko ajan paha olla... Mä en tod. halua enää neljättä keskenmenoa... eikös tässä oo jo tarpeeksi?

Juu, ja meidän tuurilla mä tuun raskaaksi joskus puolen vuoden päästä tuloksena tuulimuna. No sittenpähän ainakin pääsen tutkimuksiin...

Päivittäjä: Kuka on muuten päivittäjä? Mulle voisitko kiltti laittaa kp 5/20 (jos se siitä minimaalisesta ruskeasta tuhrusta sitten lasketaan) ja km 0808. Kiitos!!!!
:flower:
 
Julietta :hug: jospa se oli sellainen kemiallinen raskaus ja se raskaushormoni katosi kropasta saman tien? Mulla oli toukokuussa sellainen. Eli menkat kaks päivää myöhässä ja tein testin, tuli haalee viiva. Sitten viikon mittaan se haaleni ja haaleni ja 6 vrk testauksesta alkoi vuoto. :| Mä uskon että sulla on ollut kemiallinen. Eihän ne testit nyt mitään näytä jos et oo raskaana. :hug: Jaksamisia!

emiliana :hug: ehkä tosiaan ne tutkimukset auttaa. Ainakin saatte selvitettyä, että onko jossain vikaa. Silloin raskautuminenkin on helpompaa kun osataan korjata asiaa lääkkeillä tms. Ja tuota ovuloimatonta kiertoa mä oon ajatellu kanssa. Se tai sitten ehkä joku kysta... tässä on kuitenkin ollut vuotohäiriöitä ja kipuja yms.

Mutta me ei lannistuta! :heart: Hajotaan joka kuukausi pieniksi sirpaleiksi mutta kasataan itsemme aina uudestaan. Liimataan palaset taas yhteen. :hug:

mymmyryy onnea työtarjouksesta! :D
 
Mutta me ei lannistuta! :heart: Hajotaan joka kuukausi pieniksi sirpaleiksi mutta kasataan itsemme aina uudestaan. Liimataan palaset taas yhteen. :hug: [/quote]

ElinaMaria: tuota ei voisi enää paremmin sanoa! On nyt eria asia, mennäänkö vielä tässä vaiheessa mihinkään tutkittavaksi, kun yritystä on puolisen vuotta, mutta sitä mahdollisuutta olen kelaillut. Saisi ainakin suljettua vaihtoehtoja pois. "Huono tuuri" tuntuu jotenkin niin... no, kyllähän te tiedätte.. minäkin pystyn ilman kuuden vuoden lääkistä + erikoistumisopintoja päättelemään tuon.

 
Mää en kyllä nyt ihan usko tuohon, että testit antais vääriä plussia. Olkoon vaikka yliylilääkäri. Jos ei kellään oo siis mitään tutkimustietoa näyttää asiasta.

Kuulostaa siltä, että yks jos toinenkin on pistänyt pökkyä pesään vauvaprojektissaan. Lumimarjan syyskynnöt oli kyllä huippu. Itse en ole koskaan tuolleen reippaillut ulkosalla. Voishan se olla aika jännää jossain metsässä tai rannalla B)

(.) Uskomatonta. Kiertopäivä menossa jo/taas yhdessätoista. Yritän vakuutella miehelleni, että ei mitään paineita, ei se ovis *pieni vale* ole vielä tulossa moneen päivään. Raasu, kun painaa paniikissa, että sais naisensa onnellisesti paksuksi. Nyt jos sais sen vielä kerran kellistettyä vaikka huomenna, niin olis parempi osumatarkkuus. Mulla on tosin ollut jo limoja ja nippailua ihan kuin ovis olis jo tai olis just ollu. Iski piheys kaupassa, enkä raaskinu ostaa niitä ovistestejä, joten tarkkaa munimisaikaa ei nyt ole tiedossa. Pitää yrittää ammuskella sitten vähän useemminn, jos vaikka sattuis osumaan.

Kukas saa kunnian aloittaa syyskuun plussapinon? Plussia olis taas jaossa ne keskimääräiset 9 kpl. Ottakaa omanne ennenkuin loppuu, mutta jättäkää mullekin yks :D
 
Huomenia kaikille!




Eilen illalla ensimmäinen kerta vuodon jälkeen hellimme


Minulla jo nyt munasolun-munasolujen kypsyttelytuntemuksia, la asti alan tikuttamaan, katsotaan ilmeneekö joku pv plussana ja jälkitarkastus on 16.9.2008 :heart:


Ihanin , iloisin aamuterveisin rva Pikkumyy
 
AAM


2.9.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 5/20
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 6/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 17/28
Kanella..................KM 05/08..............................KP 20/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 23/30-40
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 26/28
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP 28/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 31/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 33/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 36/27-28 (palstatauolla)
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 19/20(palstatauolla)
diddlina..................KM 07/08................................KP 24/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 32/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 38/30-40
Pesonen.................KM 07/08................................
Sonja74..................KM 07/07................................KP 53/26-29


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 3/36
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 10/28
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 16/28-30
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08................KP (taustalla)
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 12/30
Unicco......................KM 07/07......................................KP 14/
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08....................KP 7/32 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 24/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 6/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08.................................KP 16/32-38
Millukka...................KM 05/08.................................KP 26/35 *yk12


HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP (taustailee)
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
Nirtsu
Sini74
L-M
Sussoo
[color]

Haamuilijat:

[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Huomenta vaan. Täällä on sekä positiivista että negatiivista porukkaa tänään/eilen. Onnea työpaikkatarjouksen johdosta!
Minä lukeudun noihin jälkimmäisiin. En malttanut olla tekemättä r.testiä, koska niissä luvataan näyttöä jo ennen kierron loppumista. Tyhjää se näytti, ...kele. Olin ihan varma tällä kertaa päänsäryn, turvonneiden rintojen, oudon paineen, metallin maun suussa ja nipistelyjen jälkeen. Grrrrr.
Äsken alkoi sitten tiputtelukin eli kierto jäi lyhyemmäksi. Mulle ei näköjään ovulaatiosta alkuun kestä sitä 12 (vai 14:ko se oli) päivää. Oliskohan mulla ongelma vaikka kiinnittymisessä ja kiinni pysymisessä? Vuoto alkaa nykyään tuollaisena parin päivän alkaako vai eikö alkaa tiputtelulla eikä niinkuin aikana ennen km:a. Silloin vuoto alkoi aina keskellä yötä niin, että sänky kastui ja varmasti tuntui.

Ps. Lisätkää jokaisen lauseen loppuun kirosana. Riepoo.
 
Herkkupeppu koitahan sinnitellä. :hug:

Huhtityttö :hug: negasta.

Mie: ei menkkoja. VIELÄKÄÄN! :headwall: voi KAKKA! |O
Pakko tehdä jossain vaiheessa tällä viikolla vielä yksi raskaustesti. Sitten soitto gynelle ja tutkimuksiin. eihän tämä normaalia voi olla.... enkä usko että olis ovuloimaton kierto kun lämmötkin on ollu ihan koholla. :(
 
Huhtityttö: pahoittelut negasta!!

EM: Mulla oli ovuloimattomassa kierrossa lämmöt koholla kyllä. Ja ovistestikin näytti plussaa... gyne sitten totesi että ovulaatiota ei ole ollut.

Allusmamma: Aika lyhyen kierron oot mulle pistäny. ;) :D Viittisitkö laittaa mulle vähän pidemmän? :D Eli tänään ois 6/29. Kiitos paljon!!! :flower:

Täällä jatkuu vi**tus... Päätettiin miehen kanssa mennä yksityiselle testeihin... onhan meillä jo vuosi yritystäkin.. tuloksina hetken iloja... keskenmenoja, ovuloimattomia kiertoja... eli ei mitään. Ja huhtitytön tavoin voisin myöskin käyttää joka lauseen perässä kirosanaa.... :saint:
 
Minä laitoin tänään kanssa kyselyä yksityiselle puolelle heidän jonotusaikojensa pituudesta. Ensimmäinen kerta näkyi olevan maksuton. Mitään vikaa meistä ei kummastakaan ole aiemmin neuvolan kautta löydetty. Nyt alkaa hermo pettää yläpäästä.
 
heissan!

lumi-marjalla kunnon tohinat päällä! kuullostaa hyvälle! ;)

julietalle vielä suuri :hug: koita kestää!

me kävimme tänään tykissä varhaisultrassa ja kaikki näyttäisi olevan hyvin, sydän sykki komiasti :heart: joten ehkäpä pitää alkaa uskomaan että meille tulee huhti vauva... ehkä! ;)

teitä kaikkia kovasti toiselle puolelle odotellen
iltsu ja beibe 8+5
 
Huhtityttö: Joo, mäkin laitoin eilen, ei oo tullut vielä vastausta. Mistä sä kyselit??

Iltsu-natsu: joo, koitetaan tässä parhaimman mukaan, mutta huumorintaju alkaa kohta olla lopuillaan.... ONNEA teille kovasti sydänäänistä!!! :heart: :flower: tarroja ja liimaa matkaan pikkuiselle!!!
 

Yhteistyössä