KM jälkeen kuumeilevat

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Käväsin lukemassa, jopas jotakin!! Voi hurja miten ihanaa :):):) :heart: :heart: onnea Daizzille viel täältäkii ja PALJO! :heart:
huih kävin kans lukaisemassa, oisin varmaan paskonu housuuni ja pyörtynyt lopuksi jos ois samalla tavalla käynyt :LOL: onni onnettomuudessa... :heart:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1065049,325 tuossa on se katju jos joku ei ole löytänyt.. ja pari sivua etiäpäin niin 03.07. kertoo siellä miten kävi.

Dada musta voit alkaa yrittämään uudestaan suoraan. :) Mulla meni rv 5 kesken toukokussa ja alettiin yrittämään suoraan. Pahoittelut keskenmenosta! :hug:

ON: torstai-illan pienen liruvuodon jälkeen ei ole ollut merkkiäkään menkoista. Perjantaina tein testin, joka oli nega. Laitoin viime yöksi kuukupin mutta tyhjentäessäni sitä siellä oli vain kirkasta valkkaria... :/ Huomenna pitää testata uudestaan jos ei ne menkat ala. Mistä mä oon itseasiassa ihan melkein varma että ei ala. Älkää kysykö miks... :|

Tää akka on NIIN pihalla tällä hetkellä. :attn:

tässä oikea linkki tuo oli kesäkuun linkki..

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1092076,25#m11554968

Toka sivu ja aika alhaalla..

Ja mulla oli eka kuiva pvä eilen. Näin ollen mun jälkivuoto kesti 6viikkoa ja 2 päivää.. Jeejee

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ja Dadalle pahoittelut ja tervetuloa, ohjeita on monenlaisia, mä aloittaisin yrittämisen heti!!! Tsemppiä!!

:xmas: :xmas:

Doddii, ny täälläkii vihdoin alko ne menkat. Kipuja on koko ajan.. niitä jo ihmettelinkin eilen, et mihi ovat jääneet :D Mut ny pääsee ainaskii uuteen kiertoon. Ja HUOM! En testannut täs kierros ollenkaan!!! Hyvä minä!!! Kerrankin maltoin olla testaamatta! :D B)

miracle, no kait se olis voinu olla... mut kaks viikkoa oviksen jälkeen kiinnittymisvuoto? en nyt oo ihan varma.... :/ ja jos ovis on ollu myöhemmin niin sit ei kyllä oo simpoilla ollu mitään mahollisuutta... sen verran nyt on kipuillu mua että ei oo kovasti tehny mieli tuolla makuuhuoneen puolella.. :ashamed:

lämmöt oli nyt tasan 37. :/ joo, tiiän et päivälämmöt ei sinänsä merkkaa mitään, mut mun normilämpö on kuitenkin lähempänä 36. voi voi.... testaiskohan kuitenkin jo tänään jossain vaiheessa? jos ei jois ja pidättelis ja sit testais..... :p hitto. ei millään meinais malttaa huomiseen.... :ashamed:

Koska sulla on EM edellisistä testi näyttäny? Mulla on nuo kaks viimesintä molemmat alkaneet minimaalisella tuhrulla ja tokassa vielä neljännen päivän aamupissi näytti negaa. Mulla nousee toivo koska myn psykedeelinen puoleni *näkee* edelleen sulle sen vauvan. Sit vois kato vaihtaa alaa... Nythän mä vasta hokasin et toi mun nimimerkkikin viittaa siihen, mä olen selkeesti jotenkin noiduttu. jipii. Ja onnea äidillesi kun pysyit kyydissä!!

JA pahoittelut miraclelle, mutta jos yrittää nähdä hyvää, ni ku sulla on ne häät tulossa ni onpahan ainakin vielä se 4 viikkoa ilman pahoinvointeja tai väsymystä, voit sataprosenttisesti ja täydellä teholla keskittyä siihen, että siitä päivästä tulee elämäsi paras.

Mä oon muuten yksin kotona koko viikonlopun, mies vei skidit mökille. Mitä ihmiset tekee yksin? Ei ny viittis täälläkään roikkua ku arkipäivät tulee tehtyä töissä sitä. Tarttis jotain keksiä.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

woodoo eilen näytti päivällä negaa... :/ mä mietin et jos malttais oottaa huomiseen aamuun niin vois näkyä jotain jos on näkyäkseen. hahaa! senkin noita-akka! :LOL: sun pitää perustaa joku ennustusfirma!! jos tää sun 'näkö' kertoo et mä oisin raskaana.... hehee. Joo ja se mun kaksonen oli ollu poika, ja lääkärit oli sanonu et usein tytöt on siinä tilanteessa voimakkaampia. Eli mä olin ominu kaiken ruuan itselleni ja mun veliparkani oli jäänyt ilman sapuskaa... oon mä julma. Ai ei oo tekemistä? Lähe vaikka ongelle? tai baariin. Tai.... shoppailemaan.... tai leffaan... tai tai tai.....kesäteatteriin. :)

miracle kiitos listalle lisäämisestä :flower: Olipas siellä ihanat perhoset. Olen mahdoton perhosfani, joten piristi tätä ankeaa päivää :heart: Tätipahoittelu, mutta uutta kiertoa päin, ajatukset kohti huhtikuun kevätaurinkoa ja vauvantuoksuisia ajatuksia :heart:

Aivan uskomaton tuo Daizzin tarina! Siis aivan uskomaton. Eka maailma murenee ja sit saa kuulla maailman onnellisimman uutisen. Aivan uskomatonta. Onnea heille ja vaaville, että jaksaa mukana loppuun asti :heart:

(.) Nooh, kipiä jonkin verran olen. Piti tästä heinätöihin lähtee, mutta ei siitä mitään tullu. Vuodan kuin seula ja jos jotain klöttäräistä mukana. Yö oli melkoista ravaamista vessan ja sängyn välillä. Tyhjeneekin vauhdilla näköjään. Eipä ainakaan jää mitään arvailujen varaan. Mies oli vaan aamulla omituinen. Sillä ei kai oikein ole menny jakeluun mitä olen sanonut. Tämä kysyi, että oonko testannu, et tuliko jo vahvempi viiva. Mullahan ei hormoonit juuri pissaan erity, joten parasta varmistaa aina veritestillä kaikki. No, minähän siinä repesin sit itkun ja raivon sekaiseen mekkalanpitoon ja tiuskin, et mitä hele***tiä sitä enää testata, kun pönttöpunasena oon pian puolvuorokautta vessas istunu ja et mitä se mistään mitään tietää, kun ei oo edes kotona, kun pitää sitä pi**un taksia ajaa kaiket vkl yöt |O

Mies siinä istu kaffekuppi kädes kuin pieneksi kutistunut hiiri hämmentyneenä. Olen toki kertonut jo hänelle ikävät uutiset, mutta kai menny jotenkin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mies vain selitteli, et ei oikein tajunnu mitä niistä HCG arvoista sanoin ja muu meni jotenkin ymmärryksen ohi. Tuota mun on vaikee uskoo, kun tämä herra tuntee lämpökäyrätkin tarkemmin kuin minä! Uskon, että ei oikein halunnut ajatella koko asiaa. Nyt sit on menny silläkin tajuntaan ja pahoitti mielensä. Pyysin anteeksi purkaustani ja yhdessä juteltu asiaa aamu halki. Mies meni nukkuun, et jaksaa taas ens yön ajaa.

Nyt vaan pitää keksiä kotosalla muuta tekemistä ainakin tälle päivää, että saa muuta ajateltavaa. Vaikea vaan unohtaa, kun lorahtelee koko ajan. Mut onneks oli muksut ulkona aamusta, kun suutehdin. Eipä heidän tarvi tietää mitä on meneillään. Ei jeh, jospa leipois vaikka jotain. Tekee vaan niin paljon jotian hyvää nyt mieli. Suklaata en pysty allergian takia syödä, joten pakko turvautua johonkin muuhun. Tuokin mokoma allergia puhkes helmikuussa edellisen menetyksen jälkeen, kun tuli syötyä vähän liikaa suklaata. Mut helmikuinen menetys olikin ihan erisarjaa kuin tämä. Siitä en ole vieläkään täysin selvinnyt.

Nyt lähden vuodattamasta tuntemuksia ja pahoittelut tästä omanapa valituksesta :ashamed:

5.7.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu...............KM 06/08
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP 31/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08...................KP30/28
Betania..........KM 06/07..........KP 30/27-30 (palstatauolla)
Riine.......................KM 10/07..............................KP 26/28-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 23/25-28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 23/26-29
Lakta....................KM 05/08................................ KP 15/?
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 8/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 5/32
Emiliana...............KM 04/08,05/08...................KP 4/28-33
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 1/30-40
Miracle....................KM 04/08..............................KP 1/28

[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
pikkuvadelma.......KM 06/08
Leinikki................ KM 12/04, 01/08, TM 06/08
Sonja74..................KM 07/07..........................KP 53/26-29
myymä..............KM 09/07................................KP 23/28
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 22/26-27
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07........KP 19/29(palstatauolla)
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 9/30-40
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..........KM 05/08
mammaRoi...........KM 05/08
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08.......KP 23/30
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 14/32-36
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 13/?
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Rouva Pikkumyy........KM 02/08...............................KP 30/29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 25/29
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 16/30
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 3/33

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 3/30-35

HAAVEISSA KUUDES

Lumi-Marja.....enkelityttö-92, km 4/98, km5/99 rv 15+5 tyttö, km 11/04, km2/08 15+5 poika, km 7/08.............KP 2/28-30[color]

[color]

Taustalla:
JJ-t: kirjottelee enemmän lapsettomuuspuolella, esikoisen yritys jatkuu
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Äittä-67.........................04/08
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Mymmyryy.....................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08

listaan varmaa men joitaki virheitä ko mua keskeytettii sitä tehdes ni menin vähä sekasi :D (tul puhelu)

woodoo, no ei se oikeen oo hyvä juttu ku kummiskii sit jos raskaudun vaiks täst kierrost, ni sit kummiskii se maholline pahoinvointi enempi ja enempi menis sit sinne lähelle häitä. Häät siis syyskuussa.. Mut ompahan varmaa et puku mahtuu ainaki hyvi päälle ettei ehi tulla turvotusta :p

Täällä on nyt sitten kp1, vuoto alkoi aamulla. :|
Loppujen lopuksi harmittaa yllättävän vähän. Kai sitä oli jo niin turtunut tähän tilanteeseen, että mikä tahansa ratkaisu tuntui paremmalta kuin odottelu. Niin pitkäksi nyt venyi kierto, liekö loma tehnyt tepposiaan.

Lumi-Marjalle pahoittelut tätäkin kautta, sinulle en olisi enää näitä vastoinkäymisiä suonut. Halaus myös kaikille muille sitä tarvitseville :hug:

ElinaMaria toivottavasti se plussa sieltä pärähtää!

-Meritähti-

Meritähti :hug: se luuska teillekkin sit löysi. Tsemppiä uuteen kiertoon. Jospas vaikka nyt se plussa tästä kierrosta pärähtäis :hug:

Minä kans sitä Rouva Pikkumyytä kaipailen. Minnekkähän on mahtanut mennä, lomareissulla veikkaisin häenn olevan.

Kävin vähän purkautumassa tuolla km palstalla. Tuli vaan niin kaikki entisetkin mieleen, et helpotti kovasti vähän purkaa sinne. Laitoin pullataikinan tulemaan ja niitä korvapuusteja ainakin teen. Rahkapiirakkaa ja tiikerikakun siinä samalla. Oon himolaipoja, joten perhe saa herkkuja suht usein. Alko satamaankin ja arvatkaas ekllä pyykit ulkona :kieh: Tuleepa huhdeltua oikein kunnolla...argh...

ElinaMaria, sulla oli tuolla km puolella hyvin koskettava kirjoitus ja niin paljon tuttuja tunteita. Jokunen aika sinne sun alotuksen alle jotain kirjoittelinkin ja oot varmaan nähnykki. Mut eiköhän se onni sieltä tule teillekkin, tiedä vaikka olis jo tulossa :heart: Nyt kovasti sitä plussauutista odotellaan ja pidetään kaikki peukut ja varpaat psytyssä :wave:

Nyt pursuaa pullataikina, Lumi-Marja :wave:

Lumi-Marja kiitos. :heart: Ja toivon että tekin sen pienen vauvan vielä saatte. :hug: :heart: Ja tiedän kyllä vaikka nyt ei onnistuisikaan, että se meidänkin aika tulee. Vaikka se tuntuu olevan ikuisuuksien päässä! :|

Tuo kirjoittamalla ajatusten ja tunteiden purkaminen on ainakin minulle ollut paras vaihtoehto, ja samalla saa aina jäsenneltyä omat ajatuksensa kun ne kirjoittaa ylös.

Nyt lähden ostamaan kylppäriin kaappia. Meillä ei kertakaikkiaan oo tarpeeks tilaa mun kaikille purkeille ja tärkeille puteleille... ;)

Onpas taas tullut tekstejä ja juttuja, kun ei oo pariin päivään päässyt lukemaan.

Siispä tarvitseville :hug: ja toisille :flower:

Oma napa sanoo, että kalenterin mukaan eilen olisi ollut ovis, itse en sitä ikinä oo oikein bongannut. Mutta pupuilemaan ei päästy, kun mies reissussa ja tulee vasta maanantaina. Mutta keskiviikkoon asti kyllä pupuiltiin sitten varmaan viikko päivittäin, että kovasti toivon, että ovis olisi ollut aiemmin tai uimarit jaksaneet uiskennella. Katsellaan nyt... :)

SusSoo
Moikka kaikille!

Tosi vaikeeta päästä taas selvyyteen, että mitä täällä on tapahtunut viikon aikana
Näin pikaisella lukemisella sekä iloisia että surullisia uutisia on tullut.

Lumi-Marja
hei vaan! Pahoittelut keskenmenosta

Daizz :wave: vitsit kun hienoja uutisia! Kiitos linkityksestä, niin pääsin toiseen pinoon helposti vakoilemaan

ElinaMaria
onnea testaukseen. Toivottavasti plussa pärähtäisi!

Hyvä kun Miracle olet viitsinyt päivittää listaa

(.) Kp oli jo yli 20, hyvä hyvä! Nyt pitää vielä viikko jännätä miten käy. Mä olen taas kehitellyt joitain raskausoireita itselleni... välillä etoo pahemmankin kerran. Mutta luulenpa vaan, että ihan voin kiittää omaa vilkasta mielikuvitustani
Hirveen turvonnut olo on, mutta sekin johtuu vain ja ainoastaan siitä että lomalla tuli syötyä normaalia enemmän :ashamed:

Kovasti tsemppiä kaikille tässä pinossa oleville

-Sussoo-

Yhteistyössä