KM jälkeen kuumeilevat

Ja eli kyllähä mä päivittelen siten miten toiset haluaa, et saavat omat kp:t kuten haluavat :D mut se on vaa yleistä faktaa tuo miten kp1 vaihtuu, iha samaten kun tuhruakaan ei lasketa. Esim. mullaha ny ois jo kp4 jos tuhrut laskettas.

myymä
miracle Mutta siis miten se aika siihen määrittyy? Jos vuoto alkaa kunnolla heti suoraan klo 22.00 illalla niin mistä ajasta lähtien se kääntyy seuraavalle päivälle se kp1?!

Mä lasken aina siitä päivästä ku vuoto alkaa ihan sama mihin aikaan alkaa. Enpä ole ees ajatellu, että lääketiede ois eri mieltä.

Lieneekö tuolla mitään merkitystä kunhan itse tietää mitä laskee?

Ihana päivä tänään ja mahtava fillis ku alko pvä taas liikunnalla!!!

:heart: :heart: :xmas: :xmas: :heart: :heart: :xmas: :xmas:

Ei kai sillä ookaa väliä mut sil periaattees on et ko monet merkihtee et esim. /27 ja menkat pitäs alkaa sillon kp27 ni sillo se pitäs merkata /26 ni pysyis paremmin toistenkin kierroissa mukana, ja ossais kahtoo millon toisel pitäs menkkojen alkaa JOS kaikki merkihtis samal taval :p

Kp 40... woodoo se vielä uskoo meikäläisen plussaan...toivottavasti sun vibat on oikeessa.

Mä olen jo pari kertaa menettänyt toivoni mutta sitten se on sieltä aina hiipinyt takaisin.
Tosin nyt mä ajattelin mennä lakkoon kunnes joko menkat alkaa tai tulee plussa, mitähän työnantaja siitä sanois... :kieh:

Nuista kiertopäivistä, niin merkkaan kanssa kp1 sen päivän jolloin alkaa vuoto, oli mihin aikaan vaan. Samapa se miten kukin merkkaa, kunhan pysyy itse kärryillä. Valtaosa kyllä tuntuu merkkaavan näin kuin minäkin, joten pitäydyn tässä niin on samanlailla kuin muilla ja käy sitten omaankin järkeen.

ElinaMaria ja muut tädin yllättämät :hug:

-Meritähti-

Voisin varmaan hypätä tähän pinoon mukaan. Olen jo täällä ollutkin yhteen aikaan. Pienen hetken sain olla onnellinen alkaneesta raskaudesta, mutta niin se vaan elämä hettelee meikäläistä kuin perunasäkkiä. Kovien kipujen myötä tänäaamuna soittelin neuvolaan, mihin ehdin eilen jo varata aikaa ja kysyin, voisinko käydä uudemman kerran labrassa. HCG oli ekalla kertaa 145, nyt enää 85. Tässä odottelen sit vuodon alkamista. Eipä oikein osaa ajatella tyynesti, että "näitähän sattuu". Meille tämä olisi ollut niin kovin toivottu, mutta ei.

Terkan mukaan ei tarvi odotella vaan saa aloittaa heti uuden yrityksen. Tämä kun oli "vain tällainen hyvin varhainen km". Tuntui pahalta kuulla nuo sanat, vaikka tottahan se tietysti on. Papereihin merkkas, varhainen km rv5 alussa.

Tulen tekemään rivini tänne, kunhan saan tuon aamupuurohässäkän tehtyä. Sain vahvempaa särkylääkettä ja sen voimalla tässä jaksaa jotenkin olla. Nyt vain odotellaan vuodon alkua, eipä tässä muutakaan voi.

Lumi-Marja

Voi ei Lumi-Marja, mä tosiaan tyslyyttäni olen täällä lueskellut kaikki pinot läpi ja sinutkin jostain bongganut!! Harmitus, että tuollalailla.

Mutta nyt voit sitten opastaa meitäkin taskulampun ja testien kanssa, hienot naurut sain jossain pinossa kun kattelin kuvia ja selontekoja taskulamppuplussista!!! Aivan varmasti itsekin vielä moiseen bonggailuun sorrun jos plussa antaa odottaa ja menkat myöhässä!!

Jaksamista sinulle!!

Ja meritähti, jos meet lakkoon ni kerro, ku mä tuun sitte tukilakkoon!! Niinhän ne muillakin aloilla....

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Kiitos haliesta :hug:

miracle, mun rivistä tulee sen verran pitkä, että teen tähän kaksi vaihtoehtoa, joten saat sit päättää kumman laitat listalle ja saat vielä muoksiakkin sitä jos tahdot, joten päivittäjälle vapaat kädet.

HAAVEISSA KUUDES
Lumi-Marja.....enkelityttö-92, km 4/98, km5/99 rv 15+5 tyttö, km 11/04, km2/08 15+5 poika, km 7/08.............kp ?/28

HAAVEISSA KUUDES
Lumi-Marja......enkelityttö-92, KM 4/98, 5/99, 11/04, 2/08, 7/08....kp ?/28

woodoo juu, tuolla +35 pinossa olen olut ja vierailulla 40+ pinossa. Mut varmaan muistetaan hamaan tulevaisuuteen tuosta taskulamppu jutusta :ashamed: :saint: On tässä sen verran monen monituista kuukautta yhteen laskettuna noita tikkuja tullut tutkittua, että kaikkea hölmöä tulee tehtyä. Mut toisaalta, olen ainakin saanut toisille kunnon naurut :D

Voi Lumi-Marja, olen todella pahoillani puolestasi. Anna surulle sen vaatima tila. Minä sain sairaalasta aikanaan mukaan paperin keskenmenoista ja siinä sanottiin, että surun määrä ei ole riippuuvainen raskauden kestosta. Voimia sulle!

Woodoo, älä ole kade. Mullahan on varmasti kyse siitä, että vaikka munasoluja kypsyy, ne ovat niin huonolaatuisia, ettei todellista mahdollisuutta hedelmöittymiseen ole kovinkaan usein. Tämän päättelen siitä, että ekan plussan saaminen kesti neljä ja puoli vuotta.

Matsalu, eikös jos johtofoliikkeli oli niinkin iso, ni se merkkaa vain sitä et limakalvos on täl kertaa ohut ja sen vuoksi raskauteen aika mitätön mahdollisuus? Eli vika ei ole munasoluissa vaan limakalvossa, joka nyt juuri km jälkeen on aika mitätön.

Lumi-Marja: Siis ei voi olla todellaista :hug: . Kyllä yks keskenmeno on jo liikaa, mut että sua noin koetellaan :'( .

miracle: Voi kurjuus :( . Olin jo niin toiveis mukana et plussaisit. Saatais kyl kaikki jo päästä täältä tonne odottajiin odottelemaan iloisempia aikoja.

Tänään bongattu eka ovis ovistestillä. Soitinkin sit heti ukolle et lepäilee nyt sit kunnolla töissä, koska viikonlopusta tuleekin sit työntäyteinen :) .

:'( kp1/28-30 :headwall:

Vuoto sit pikkuhiljaa alkoi. Voimistuu koko ajan. Menin purkamaan kiukkua, tuskaa ja ehkä ihan silkkaa raivoakin ruohonleikkuuseen ikivanhalla klenulla, joka täristää kuin sähkövatkain, rämisee, renkaat irtoilee ja sammuu tuon tuostakin. Leikkasin sillä rottosella tuon puolenhehtaarin nurmikon ja sain komean aurinkoihottuman naamaan ja käsivarsiin. Ainakin se tuota kiukkupuolta tasoitti ja vessareissulla sai huomata, että vuoto on alkanut.

Toisaalta hyvä niin, ettei venynyt pidemmälle. Hyvä, että kävin aamulla labrassa, etten nyt peljästynyt suotta. Luulen vain, että pieni alku ei ollut elämään kelvollinen, kun näin varhain päättyi elämä. Voihan olla tuulimunakin, kuka tietää. Kukaan ei voi sitä tietää. Pää on ajatuksia täynnä ja kylläpä se yksi sana, miksi, siellä liikkuu. Tästä noustaan kuitenkin, kiitos kaikille tuesta :hugh:

Palailen taas, kun tästä vähän ajatukset selkenee. Nyt alkaa heinätyötkin, joten on ainakin tekemistä, ettei jää vain kotisohvalle lojumaan.

Lumi-Marja :wave:

PS, kopsasin tämän tuolta 35+ pinosta.

Tauski82, niin, onhan tuo elämä mokoma vähän koetellut tässä lasten saamisessa, mutta aina sitä on noustu jaloilleen. Eka tyttöni olisi jo täyttänyt jokunen päivä sitten 16, mutta hänen kaksoisveljensä on kuitenkin täällä meidän kanssa. Onhan minulla viisi ihanaa lasta, josta olen kiitollinen. Toista yhteistä tässä kovasti silti kaivataan. Jospa joskus vielä...Onnea sinulle kovasti oviksenlöytymisestä :flower: Toivottavasti yritystuottaisi ihanan plussan sit parin viikon päähän :flower: :heart:

Lumi-Marja :hug:

Meritähti Mie pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä, että tulee vielä kunnon viiva testiin

Täällä odotellaan kovasti jo tädin vierailun päättymistä ja lauantaita, kun lähdetään vanhan hyvän ystävän kanssa radalle :)

Tosi pikaseen nyt poikkean vain kertomaan kuulumiset. Eilen kävin hcg-testissä ja tänään sain tulokset ja nega tuli!! joten saan ihan rauhassa kuumeilla seuraavaa. Eilen tuli ovis testit postissa joten pian alan bongailemaan sitäkin. Jee, kyllä on taas oikein vauvakuumeen puuska menillään meidän taloudessa. =)

Niin ja käykääpä ihmeessä lukemassa Daizzinuskomattomia uutisia tuolta odotus pinosta. Kyllä elämä on ihania ihmeitä kuitenkin täynnä!!

Leinikki joka on suuntaamassa lujaa mökille!

Käväsin lukemassa, jopas jotakin!! Voi hurja miten ihanaa :):):) :heart: :heart: onnea Daizzille viel täältäkii ja PALJO! :heart:

Täällä se tättärä kovasti yrittää tulla.. vaaleenruskeeta vuotoo eli ny ei enää oo et tulis vain paperii, joskus tulee siteeseenkin, ol tuossa kuppi vähä huonosti ni pikkase tuli. Mut kunno vuodoks asti ei oo tullu, ko tul vaa yks musta hyytymä ja sekin iha pien.. Hohhoijaa, yrittäs ny jo puskee sen vuodon sielt poies :D ni pääsis uutee kiertoonkii joskus :)

Uskoisin että täältä osataan vastata?

..jos km on ollut kuukautisista laskettuna rv6+3, ja kohtu tyhjentynyt kokonaan itsestään, niin voiko alkaa yrittämään uudelleen henkisen tilan salliessa heti vuodon loputtua vai pitäisikö odottaa ekat(/enemmänkin?)kuukautiset?
sanotaan että varhaisessa km ei tartte sitten odotella, mutta MIKÄ on varhainen?

Voiiihh kun sitä esikoista niin kovin toivoi(si) :(

-Helmikuisten odottelijoiden puolella ollut, teidän kiusaksi alkava :ashamed:

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Uskoisin että täältä osataan vastata?

..jos km on ollut kuukautisista laskettuna rv6+3, ja kohtu tyhjentynyt kokonaan itsestään, niin voiko alkaa yrittämään uudelleen henkisen tilan salliessa heti vuodon loputtua vai pitäisikö odottaa ekat(/enemmänkin?)kuukautiset?
sanotaan että varhaisessa km ei tartte sitten odotella, mutta MIKÄ on varhainen?

Voiiihh kun sitä esikoista niin kovin toivoi(si) :(

-Helmikuisten odottelijoiden puolella ollut, teidän kiusaksi alkava :ashamed:
mulla oli päivälleen samat viikot ja sanoi että hyvä ois yhdet odotella (mulla oli tuulimuna ja ei sykkeitä löytynyt ja samana iltana tuli spontaanisti itse pois).. ollaan yhdet ja toisetkin tässä odoteltu.. mitä ehkäisyä ei käytetty ollenkaan joten sujut heitin odotteluille. Mulla toi limakalvo vaan ei näyttäis olevan riittävä paksu ihan heti km:n jälkeen mutta jos sanoivat että yrittää heti saa niin eikö hommiin vaan :D

Yhteistyössä