Ja eli kyllähä mä päivittelen siten miten toiset haluaa, et saavat omat kp:t kuten haluavat mut se on vaa yleistä faktaa tuo miten kp1 vaihtuu, iha samaten kun tuhruakaan ei lasketa. Esim. mullaha ny ois jo kp4 jos tuhrut laskettas.
mulla oli päivälleen samat viikot ja sanoi että hyvä ois yhdet odotella (mulla oli tuulimuna ja ei sykkeitä löytynyt ja samana iltana tuli spontaanisti itse pois).. ollaan yhdet ja toisetkin tässä odoteltu.. mitä ehkäisyä ei käytetty ollenkaan joten sujut heitin odotteluille. Mulla toi limakalvo vaan ei näyttäis olevan riittävä paksu ihan heti km:n jälkeen mutta jos sanoivat että yrittää heti saa niin eikö hommiin vaanAlkuperäinen kirjoittaja Dada:Uskoisin että täältä osataan vastata?
..jos km on ollut kuukautisista laskettuna rv6+3, ja kohtu tyhjentynyt kokonaan itsestään, niin voiko alkaa yrittämään uudelleen henkisen tilan salliessa heti vuodon loputtua vai pitäisikö odottaa ekat(/enemmänkin?)kuukautiset?
sanotaan että varhaisessa km ei tartte sitten odotella, mutta MIKÄ on varhainen?
Voiiihh kun sitä esikoista niin kovin toivoi(si)
-Helmikuisten odottelijoiden puolella ollut, teidän kiusaksi alkava :ashamed: