KM jälkeen kuumeilevat

Kaa
Tuo Daizzin juttu on kyllä aivan mahtavan uskomaton. :heart: Äärettömän hienoa!

MieIte lyhyesti: Tänään on kp 31/35. Pari päivää sitten tuli tuhrua pariin otteesen, ei paljo mutta sen verran että huomasi. Saa nähdä mitä se merkkasi. En ole edes varma, että ovuloin tässä kierrossa. Mikään ei ainakaan viittaa siihen. En toivo tai pidä peukkuja erityisesti pystyssä, vaan otan sen vastaan mikä ensi viikolla on tullakseen.

Peukkuja kyllä pystyssä pidän ihan jokaiselle muulle tässä pinossa!

No onpa hiljasta täällä...

Merkintä valtavan mielenkiitoiseen ja tärkeään lämpöpäiväkirjaan: Tänään aamulämpö oli 37,4. Eli noussut 36,8 --> 37,4. Huisin jännittävää. Voikohan se muutenvaan nousta sillai valeovuloiden, ku mä vähän uskon sen lekurin sanoihin ettei toimintaa ollut? Eikä laskua ollut missään vaiheessa. Täytyyp tuunata taas huomenna aamulla tälle lämmönseurantajännitysnätelmäkanavalle.

KAikille hyvää mieltä ja halituksia!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

woodoo, sun noitavaistot on pettäny... tänään testasin aamulla puhtaan negan. :/ Nyt mä oon sit ihan varma et mulla on kysta tai jotain muuta vialla... :ashamed: PÖH.
Koska kait se nyt jo näkyis jos olisin raskaana?! kp 31/28.... :headwall:

Voih, onpa kurjaa EM.

Musta ei kohta enää kukaan tykkää ku mä oon liian positiivinen, mutta viimeksi mulla olisi menkat alkaneet to, su aamu oli vielä ihan puhdas nega. Ma-aamuna tuli haamu. Eikös sullakin se tuhru tullut to? Mulla muistaakseni tuhrautteli silloin jo ke.

Eli koskaan ei voi tietää. Toki, valtaosalla testit kyllä näyttää reippaasti jo noina päivinä.

Älä ellu masennu, tää naisen vartalo on ihan ihme kone, mitä tahansa voi tapahtua ilman että olisi varsinaista vikaa. Mä uskon (mun uskomiset on ihan totisinta totta joopa) että sulla ne menkat kohta pärähtää, se on ny se kurppatantta vaan veemäinen sulle. Tai sit plussa.

Ny ei masennuta, jookos?

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Minäkin uskaltauduin jo jotakin sanomaan tänne:)
Onko porukalla minkä aikaa kestäny jälkivuoto km jälkeen? On henkinen puoli jo suht omilla jaloillaan mut tuo fyysinen saa miettimään.. km tuli Torstai aamuna ja tänään näyttäs jo loppuvan vuoto. :eek: väsyttäs ihan vimmatusti. nyt ollaan kuitenkin siinä vaiheessa että oottelen innolla vuodon loppua ;)
ELINAMARIA Kaikilla naisilla ei hormonitaso kasva yhtä nopeesti kuin toisilla, ihan samalla tapaa kun jotkut on oireettomia ja jotkut halaa vessanpönttöö, eli vielä on toivoa tässäkin kierrossa :D

heips

Oi miten mieltä lämmitti lukea Daizzin uutisia =) Vaiika toinen pikkuinen ei jaksanutkaan mukana pysyä niin tuntuu aivan ihanan uskomattomalta asialta että toinen kuitenkin mukana edelleen!! :D

Dadalle
tervetuloa! ja muille uusille toki myös.. lukaisin vähän pomppien tällä erää niin en muista kaikkee :ashamed:
Mulla jälkivuoto tais kestää useemman viikon..

Kaa: aiotko millon testailla?? bd :D

ElinaMaria:
harmi nega mut eihän peliä oo vileä menetetty!!

täällä elellään kaiketi taas tämmöstä plaah vaihetta.. kaiketi.. kuvittelen kivuista ym päätellen että ovis varmaan mennyt.. nyt sitten vaan ootellaan mut en kyllä jaksa ihmeeseen edelleenkään uskoa.

päivällä käytiin kiertää konepäivät ja voi hemmetti kun oli kylmä :eek: ja poikaa ei meinannu saaha rattoreitten luota pois ei sitten kulumallakaan.. :whistle:

No niin, sukulaiset hoideltu ja saateltu kotimatkalle. Kiva kun kävivät, sain kerrottua keskenmenosta kälyille ja paria aviomiehen soittamaa puhelu perusteellisemmin anopillekin. Saimme runsaasti myötätuntoa suvun naisilta ja sekin on hyvä, että voimme nyt olla avoimesti sellaisia kuin ollaan kesän tulevissa tapaamisissa.

EM, vanha nyrkkisääntöhän sanoo, että kannattaa testata vasta sitten, kun kuukautiset ovat viikon myöhässä...

Woodoo, mahtavaa, että vuoto loppui! Tiedän tunteen.

Täällä oli jotain juttua kuukautisten kirjaamisesta. Itse merkitsen nykyisin niin, että kp 1 on se päivä, jolloin kunnon vuoto alkaa ennen klo 18. Jos on vain tuhrua, päivitys ei ala ja jos vuoto alkaa myöhään illalla, kp 1 on vasta seuraava päivä. Tätä logiikkaa tuntuvat käyttävän ainakin nuo lapsettomuuslääkärit ja yritän nyt päästä samaan ajanlaskuun heidän kanssaan.

Oma tilanne on nyt just epämääräinen. Ovistesti ei näytä plussaa, ei sitten millään, vaikka munarakkula oli aika iso jo torstaina ultrassa. Sekstattu ollaan silti joka toinen ilta, vaikka eilinen touhu oli kuin suoraan mykkäfilmistä sukulaisten takia. Taidan ostaa huomenna toista merkkiä, jos testitulokset paranisivat..

Voi kiitti kaikille :heart:

Täällä me siis mahaa kasvatet´llaan ja ollaan aivan ihmeissämme ja onnessamme.Koko vkoloppu mennyt ihan ihana ihanisissa merkeissä.Isännän kanssa ihan hihitetty suunnilleen että miten voikaan olla niin ihmeellistä...

Kerron siis tuon mun jutun...
Oli 23pvä rv 12 ja yhtäkkiä ílman varoituksia ja kipuja alkoi kamala vuoto...sitä oli joka paikassa.Löytyi istukka ja pikkurillin kokoinen pieni..ja olin ihan varma ettö siinä se sit oli...
No 25 pvä kävin hcg mittsaukses ja se oli huimat 30100 ja jotai...nooh sit kävin viime ke uuestaan et katotaan et se ois lähteny laskemaan jo reilusti..mutta ei..ei ollu laskenu juuri mitään.arvot oli 22700.Niin kun normaalisti yhestä.Neuvolan täti sit pe aamuna soitteli jos menisin et ultrattas et onko sinne jääny jotain vielä...
pelon sekaisin tuntein kävin makuulle ja ruettiin hommaan...'
Hetkenpästä kuvaan osui vilkutteleva ja virkeän oloinen kaveri...sykkeineen... :heart:
Ihan ihmeissään tippa linssissä neuvolan tätin kanssa yhessä että ei voi olla totta..siellä on sittenkin vielä yksi pieni...
Mullahan oli ekan ultran jälkeen epäily päällä että kaksoset siellä pian olisi..mutta ei sata varmasti...kohdussa näkyi vaan enempi tavasaa kuin yhestä.Nooh vkon päästä siitä uus ultra eikä siellä näkynyt oiekeestaa mitään ylimmäärästä.mutta se oli niin selkee istukka ja pieni ihmisen alku minkä löydöksen tein että ei epäilystä...että siellä oli sitten alkujaan kaksi...ja nyt on enä yksi...toinen pieni oli liian heikko kasvaakseen loppuunasti turvallisesti.

Eli siis kaameen järkytys vuodon jälkeen elämään tuli ihanan suloinen jotain uskomatonta...
Pieni ihmienn mun masussa jonka ääniä ollaan kuunneltu kotonakin doblerilla...

Että tämmösiä ihmeitä tapahtuu..ja on muillekkin joskus tapahtunut. :saint: :heart:

Daizz ja ihmelapsi niin rakas 13+5 <3

daizz tuo on niin uskomattoman ihana juttu, et ei voi kun ihmetellä ja onnitella. Sydämestäni toivon, että tämä pieni ihmeenne kasvaa ja voi hyvin. Enkeleitä matkaan toiselle pienelle. Jospa hän on sitten tämän masuun jääneen ikioma suojelusenkeli. Mut aivan uskomattoman ihanaa, onnea vielä ihan mahdottoman paljon :hug: :flower: :heart:

Mulla tuli aamupäivällä ihan järkkyjä kokkareita ja hyytymiä. Vuoto siihen asti aika rajua, kun pari kertaa tunnissa saanut sidettä vaihtaa ja pahimmat hetket isunu vaan pöntöllä. tuon kokkareisen lorahtelun jälkeen vuoto rauhoittunut huomattavasti. Taisi tulla pois kaikki tärkeimmät pienet rakennusaineet silloin. Kipukin pois ja päätä vain särkee. Olen leiponut ja touhunnut, nukkunut huonosti. Tämän yli nyt vain mennään ja käydään kohti uutta yritystä. Kyllä tästä helpomalla selviää kuin pidemmälle enhtineestä. Tämä nyt vain nostatti elävästi mieleen helmikuisen pienen pojan menetyksen, sitä on tullut itkeskeltyä, mutta eipä se mielestä hetimmiten pois menekkään.

Pitäis varmaan mennä nukkumaan, on aika nuuntunut olo. Henkisesti tuntuu ihan hyvältä oikeastaan, niin hyvältä kuin nyt vain voi. Vähän tyhjiin rutistettu olo, mutta valmis ottamaan vastaan uudet tuulet.

Lumi-Marja :wave:

Heipat taasen tänne! :flower:
Daizz Onnea kovasti!!! :heart:
Lumi-Marja Suuret pahoittelut :hug:
ElinaMarialle kovasti tsemppiä ja plussa-ajatuksia!! :heart:
Kaikille muillekin tsemppiä ja :hug: tarvitseville. Kovasti on tekstiä, kun en ole vähään aikaan päässyt lukemaan. Muutot on hoidettu ja remonttia suunnitellaan kovasti, ehkäpä kohta päästäis jo totéuttamaankin... =) Kesälomakin hujahti sateisissa merkeissä. Onneks olis viel viikon loma kuun vaihteessa, jos sillon olis vähän paremmat ilmat. Nettipirulainen vaan ei vielä toimi, kun yksi nimeltämainitsematon laajakaistapalvelun tarjoaja vähän sössi... :/ Onneks sentään täällä töissä pääsee nettiin ja näin yövuorossa ehtii kírjotteleenkin jotain.
Täällä olis kierron loppu jo menossa ja eilen oli ihan hirveet menkkamaiset kivut ja öklöolo. Olin ihan varma että tätsy kurvaa etuajassa, mutta mitään vuotoa ei ole ollut. Tänäänkin on kipuillut, mutta ei niin kovasti, vatsa on sellanen "hellä" ja kaikki tärähtelyt tuntuu ikävästi. Eipä ole ennen moista ollut. Rinnatkin on ollut oudot jo viikon verran, välillä aika kipeet... :eek: Muttamutta, odotellaan taas ihan "rauhassa". :kieh: Noi kipuiluthan voi johtua esim. siitä kun aloin syömään sitä Glandin25-valmistetta. Pessimistinen olo on plussauksen suhteen. :ashamed: Niin ja gynellekkään en ole vieläkään saanut mitään aikaa varattua, ehkä joskus senkin vois hoitaa...

*snif* :'( Te ootte ihania kun tsemppaatte ja lohdutatte. Ihan herkkiksenä oon täällä kyynel silmässä... voi hitto.

Matsalu toivotaan että sen oviksen bongaisit. Ja niinhän sitä sanotaan että viikko pitäisi oottaa. Siispä nyt minä odotan, muutakaan en voi... :ashamed:

Lumi-Marja, :hug: , kun mulla tuli toukokuussa se varhainen km niin mä juopottelin sen pahimman vuotopäivän... :ashamed: Sillä mä sain sen unohdettua...

OmaNapa: ei siis menkkoja edelleenkään. Ei ees tunnu siltä että olis tulossa. Selkää juilii ja puolin ja toisin nipistelee alavatsalla. :/ Tissit ei oo yhtään kipeet. lämpö pysyttelee siinä 36,5-37 paikkeilla...

Mutta nyt väsyttää ihan ylimaallisesti...

Millukalle saapui tätsky perjantaina mutta tänään rupesi vasta kunnolla lorottamaan...jee...ekat mensut keskenmenon jälkeen ja pääsee yrittämään kunnolla. eli ei pahasti venähtänyt kierto ku 40päivää meni.tavallisesti ollu joku 30-35päivää.eli mul nyt maanantaina kp4/30-35

Kaa
Nopeasti MieIte: Täällä kp 33/35. Testejä en aio edes tehdä ennen viikonloppua, odottelen alkaako menkat vai ei. Sunnuntaina olen luvannut itselleni sitten testata jos menkat eivät ole alkaneet. Eli torstaina näkee sitten millä tavoin kohti viikonloppua mennään.

Lämpö- ja ovulaatio-oraakkelit HOI!!

Lämpöpäiväkirjani on nyt ihan sikinsokin. Tänään oli lämpö 36,5. Voisko eilinen pompsahdus johtua siitä, että la-itana join "ihanvähän" alcoholia ja sunnuntaina nukuin "ihanvähän" (=5h) pidempään kuin yleensä? Kun nyt siis muuten ois kohtalaisen vakiolämpöä ollut? Eli lämmöt olleet ensin monta päivää tasan 36,8, sitten yks pvä 37 --> 36,8 --> 37,4 --> tänään 36,5.

Mä olen myös lima-asioita guuglettanu ja todennu, että multa tässä kierrossa on puuttunut sellainen lima, jonka voisin tulkita ovislimaksi. Entä jos mulla ovis vasta nyt pukkaa, kun toi lämpö on vähän alhaalla? Nyt siis en ainoastaan intopinkeenä seuraa lämpöjä, tässä alkaa olla lima-asiat voimakkaasti myös mukana.

Toisaalta niin tai näin, jos nyt pukkaa ovis ni menkat tulee liian pian eikä oviksesta ole hyötyä.
Repii tästä sitten.

Elämä oli helpompaa ennen lämpötilapäiväkirjaa....

Toi Daizzin tilanne on kyllä jotain niin uskomattoman mahtavaa, että huhhuh. Suorastaan ihastuttavan ihanaa!!! Onnea sinne.

Ei ku töitä keksimään.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Daizz Onnittelut toisen pienokaisen johdosta ja lämmin :hug: toisen menetyksen vuoksi.

Lumi-Marjalle suuret pahoittelut :hug:

Itsellä on meneillään kp 20/33. Ovistikkuun tuli plussa lauantaina, joten siitä tehty arvio tuosta kierron pituudesta.

Tsemppiä ja plussapuhureja kaikille! Käyn taustalla lukemassa ja myötäelämässä muiden kokemuksia, vaikka omat kirjoittelut jäävätkin aika harvakseen.

myymä
Daizz :flower: Ihana kuulla, vaikka toinen ei matkassa pysynytkään!! Mieletöntä..

Tänne ei mitään uutta. Ratsastamassa olin koko vkl:n ja nyt taas töissä. Oireita ei oikeen mihkään suuntaan. Rinnat vähän turvoksissa mutta on ollut ennen menkkojakin joten en ollenkaan luottaisi raskauden mahdollisuuteen! PArasta toivoen eteenpäin :) Yritän ottaa mahdollisimman rauhallisesti tätä kuumeilua kun muuten tuntuu että sekoon...

Omanapaista oli mutta luen myöhemmin lisää :)

moi Rovaniemeltä B)

tässä aamukahveella olen,ihmettelin itse kun toka menkat oli km jälkeen kestivät vain 4pvää :/ nyt saamme hellun kanssa yrittää vaavelia taas =) tässä mennt muuttotouhuissa ja siivoamisessa..15pv menen takasin töihin,loma vietetty..jaksuja kaikille jotka tarvii ja haleja :hug: alanpas tässä jollekin..hellukin mennyt töihin...

Sitäpaitsi NYT mä bongasin vessassa LIMAA joka voisi olla sitä kuuluisaa ovisLIMAA!!

Tää on vähän sillai veitsenterällä elämistä ku on niin jännää. Kp on siis, pitääpi oikein laskea.. Kp 19. Ni jos mä vaikka ovuloin ni oispa mahtavaa.

Mä täällä itsekeskeisesti itsestäni keskustelen itseni kanssa..

Siksi, että te ootte niin ihqja, että jos teitä kehuis loppuis aika kesken!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Hitto mulla viiraa päässä, nyt on ollu muutama pvä niiiiiiiiiin positiivinen mieli, kohta pukkaa pms ja ois haulikolla käyttöä.

:xmas: :xmas: :xmas: huhhei, taas pois.. :xmas: :xmas: :xmas:

Noooh, jos ny kerran kuukaudessa päivän vituttaa ni ei kai se musta kuitenkaan ihan psykoa tee, eihän? Huhu kertoo, etten ole ihan ainoa.......

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

woodoo mua vituttaa ainakin kerran päivässä! joskus tulee sellaisa oikein urakkavitutuspäiviä, jolloin kenenkään ei kannata olla mun lähellä!!! :LOL: mä oon nyt vasta tunnistanu mun PMS oireetkin... voi niitä asiakaspalvelijoita langan päässä silloin kun mun PMS on pahimmillaan... :D

Josta muuten tulikin mieleeni.... ei ole PMS oireita näkynyt. :|

Perkule, ei tullu kotitesti.fi:stä tilatut testit!! vaikka ne lähetettiin jo perjantaina!!! :eek: :kieh: Hitto. en siis voi ainakaan huomenna aamulla testata... :p

ElinaMaria, jos kovin myöhään tilasit tai ison satsin ni sen vuoks varmaan kestää toimituksessa. Esim. jos posti jo vienyt sen pvän postit, jollon oot tilauksen tehny :) Oottelet postia huomen ni voit sit testailla ;) Tai laitat pissaa talteen.

Yhteistyössä