KM jälkeen kuumeilevat

EM mahtaa jo nyppiä tuo tilanne, ihan perusnyppimistä ilman pmssää..

auttaisko jos mä pöllin meidän rinsessoilta taikasauvan ja teen epämääräisiä noitatoimintoja? Metelöin ja vispaan sauvaa niin että pölyt sekottuu kunnolla meidän kotona?

no niin, testaan hymiözyzsteemiä:

onnistukohan mua jänskättää..

mä tässä just laskeskelin... :p mun ekassa raskaudessa hedelmöitys tapahtu 25.9. ja ekan testin tein jotain dpo 18. Ja oli puhdas nega koska sitten lähdin ryyppäämään. :) Kaks viikkoo sen jälkeen mun oireet vaan jatku ja päätin sit testata uudestaan ja vahva plussa tietenkin. ... eli ehkä mä oon vähän vaan hidas ton hcg;n kanssa.... voi olla.

woodoo, mä muistelen et sillon ku tulit tähän pinoon sanoit et sä et oikein noista hymyiöistä välitä... :D ;) Gotcha!

ElinaMaria, äläs ny ;) koeta aatella positiivisesti, ja tiä vaiks sielt onni putkahtaakin!! Varsinkii jos kerra oviksesta oot varma millo se ol, ja menkat myöhäs ni minen kyl keksi mittään muuta ko raskauven, minkä vuoks myöhäs.. Ko jos kerran oot varma lämpöjenkin takia oviksesta ni en mie muuta syytä keksi :p

elinamaria "todisteet" huomioon ottaen on hyvinkin mahdollista että olet raskaana. joten vedä kirves pois kaivosta :D

(.) ihtelle ei mitään uutta. täti yhä vierailulla.... :kieh: pikku sisareni oli ruisrokissa viikonloppuna ja tuli kotiin (asuu omassa kämpässä) klo 4. hänellä oli sitten nälkä -ihme- ja päätti ruveta keittämään spagettia kuinkas ollakkaan sammui kesken ruuan valmistuksen ja heräsi klo 5 kun palomiehet seisoivat sängyn vieressä :eek: olivat murtaneet oven kun ei toinen koomaltaan ollut herännyt ovikelloon taikka palohälyttimeen. naapurit ilmeisesti soittaneet palokunnalle. onneksi ei käynyt mitään. olisi kannatanut hakea se känni pitsa...
iso siskoni vietti taasen miehensä kanssa 10 vuotis hääpäivää viime viikolla ja tällä hetkellä näyttää siltä että seuraavaa ei tule. se on niin kauhea tarina että sitä en voi tänne kirjoittaa koska tuttuja käy lukemassa.
ja äitini sählää suhteissaan.. tämä on kuin kauniissa ja rohkeissa, kyllä omat vauva ajatukset ovat todella olleet taka-alalla.
huh huijaa. oli pakko avautua, koska te olette niin ihania naisia!

ajatukset ja tunteet sekaisin; iltsunatsu :wave:

iltsu...huh sullahan on menoa perhepiirissä. B) :|

Mie: tänään on vähän tullu ruskeeta tuhrua. :/ Mut sitä on niin vähän että en kyllä laske menkoiksi. Ihme homma. noh... huomenna tulee anoppi ja sen äiti meille kylään. Pitää vissiin leipoa jotain tarjottavaa... :p aattelin tehä sienipasteijoita ja sit sulatan viime viikolla tehtyjä korvapuusteja. Ja jos ostais vielä vaikka jotain keksejä... :D

Moiks! :wave:

Täällä käynnistellään hiljalleen piinaviikkoa (kp 21/27). Gynen käskystä piti harrastaa ovisbongausta ja taas kerran se jäi bongaamatta :/ Että mä sitten inhoan niitä ovistikkuja :kieh: Kp 8 kävin siellä SSG-tutkimuksessa ja silloin näkyi 12mm johtofollikkeli, et vähän nyt toiveita elättelen, että se ovis ois kuitenkin ollut. :saint: Tilausta laitettiin menemään ihan kivasti ja nyt sitten jänskäillään kuin kävi. Gynen mukaan usein tuon SSG:n jälkeen tärppää, kun on röörit huuhdeltu :D

Plussapuhureita muille piinailijoille +++++++++++++++++++ :whistle:

Tervehdys arvon naiset! Tällä palstalla sitä sattuu ja tapahtuu; sitten eilisen on jälleen käyty läpi koko elämän kirjo suuresta murheesta suurimpaan iloon. Elämä on...

Omasta puolestani yhdyn Ekskepsin tuskaan ovulaatiotestien suhteen. Miracle,aloitin tikuttelun heti kun lääkäri torstaina näki irtoamiskelpoisen follikkelin. Citymarketin Rfsu on näyttänyt vain haaleita viivoja, joten ostin tänään Prismasta ennestään tuttuja Fertest-merkkisiä ovistikkuja. Kotiin tultua tein molemmat testit, ja tulos oli raflaava: Fertest näytti ovista, samassa pissakipossa uitettu Rfsu edelleen vain haaleaa viivaa. Tosin limoja ei ole ollut ja tein Fertestin vasta päivällä enkä aamulla kuten ohjeessa käsketään. Mutta silti, Rfsu:t lentävät nyt roskikseen! Tai ehkä teen niillä seuraavassakin kierrossa rinnakkaistestejä nähdäkseni, näyttävätkö ne ikinä plussaa...

SusSoo
Iltsu-natsu :eek: johan teillä on tapahtunut. Taidatte tosiaankin olla Suomen Forresterit. Jos perhepiirissä jollakin vastustaa, niin kyllä se valitettavasti ainakin vähän vaikuttaa omaankin mielialaan. Mutta tsemppiä kaikille ja onneksi siitä spagetin valmistamisesta ei syntynyt suurempaa vahinkoa.

ElinaMarialle täällä edelleen pidän peukkua pystyssä. Toivon kovasti, että kyseessä on "hyvänlaatuinen tuhru". :whistle: tulipa taas heitettyä hyvänlaatuinen kommentti :D

Mä häippäsen tästä koneelta nyt pois. Vieraita oli koko päivän ja mun vanhemmat ilmestyvät kohta meille grillailemaan. Namskis :p

Ihana näky juuri nyt ikkunasta. Kaksi pientä tyttöä ratsastaa haravilla meidän puutarhassa =)

Kuulumisiin :wave: -Sussoo-

ElinaMarialle kovasti peukkuja. Toivottavasti ei ferrari parkkeeraan teidän kohdalle vaan ajaltaa suoraan naapuriin :)

Täällä odotellaan, että mies palaa reissulta, jos vaikka ovis olisikin hiukan myöhemmin... Parempi pelata varman päälle, jos siitä nyt voi puhua, kun ei olla kolmeen päivään nähty miehen kaa. Toivottavasti ei sattunut just tällä ajalle se ovis, kun mie en sitä tosissaan bongaa. Tai nyt kovasti yritin ja se olisi voinut alkuviikosta olla, mutta mitään selkeitä merkkejä mulla ei koskaan ole ollut. Eli sen näkee sitten...

Muutoin olo hiukan |O

Täällä ollut sellainen vitutusmaanantai, et oksat pois. Niittokone levis ja perkuleen heinä jaäi puoleenväliin niittoa :headwall: Lähdin sit kiukun keskellä ajeleen Seinäjoelle kameran akkua vaihtaan, kun hommasin uuden kameran ja sen akku ei ota virtaa vastaan. No sen sai veihdettua, mutta annas olla, kun tuun kotia.... :headwall: Mulla oli muutakin asiaa kuten apteekki ja unohdin :headwall: :headwall: Eikä täällä päässä "kaupunkia" ole apteekki auki ku viiteen ja arvakkaas kellä on migreeni pukkaamassa päälle :kieh: Sit pikkuneiti keksi tempasta paskavaipan auki keskelle mattoo ja lääräs sen siihen, poika huomas sen ja oksens toiselle matolle....ukko poltti ruuan pohjaan ja vanhimmainen unohti koiratarhan oven auki ja pirun koirakin karkas :headwall: Koira kotona jo, kun sukelsin sen pirhananperään nokkospuskaan ja nyt on kädet sit hieman hellänä.

Jos jollain muulla on elämä kuin Forrestereilla, niin meillä se oli tänään jostain paimmasta Suomikomediasta, jossa kaikki menee päin vit*'ua ja toisilla on hauskaa. Huh, alkaa olla päivä pulkassa. Vielä tietty voi sattua jotain...mut paree laittaa muksut maate ja mennä ite perässä. Mun tuurilla tosin liukastun vessassa johonkin käsittämättömään ja lyön pääni tai putoon sängystä tai mottaan unissanu ukkoo silmäkulmaan. Oon muuten sen kerran tehnykki ja ukkoparka oli viikon silmä mustana :LOL:

Huomenna paremmalla onnella liikkelle, Lumi-Marja :wave:

Voi tsiisus, Lumi-Marja, melkein olen iloinen ollessani mä enkä sä :LOL: . Vitutusta kuuluu kyllä tännekin. Tänään jo kp 40/28 eikä vieläkään menkkoja näy eikä kuulu. Vähän rupeaa hirvittämään, että kaavinta ei sittenkään onnistunut, kun näin kauan kestää.

SusSoo
Lumi-Marja :wave: sullahan on ollu kovin toiminnallinen päivä
No jospa huominen olisi sitten vaikka ihan normaali arkipäivä ilman yllätyksiä ja unohduksia.

Oma napa... Meille tuli sitten vielä kolmannetkin vieraat heti kun mun vanhemmat lähti eli harvinaisen vierastäyteinen päivä ollut meillä. Hetki sitten vasta laitoin lapsia yöpuulle. Ja voi vitsit kun mulla oli huono olo. Sanoin jo miehelle, että kohta menen okselle. Mulla on taas melkoiset raskausoireet: etova olo, hajuaisti tosi terävöitynyt, lämmöt n. 37.2 ja palelee vietävästi
Eilen illallakin miehellä oli yllään vain t-paita ja shortsit. Mulla oli samaan aikaan farkut, villasukat ja tosi paksu villapaita. Lisäksi olin lämpimän huovan alla lämmittelemässä. Kaikista näistä oireista huolimatta pelkään kuitenkin pahinta, että täti kurvailee ferrarillaan paikalle
Katsotaan miten Sussoon käy.

Huomiseen! -Sussoo-

AAM
lyhyesti ja ytimekkäästi.. sen enempiä marisematta.. 07.07.08 KP1 |O *Vituttaa ISOLLA V:llä*

*muoks* 08.07.08 KP2 kiertopäiviä oli sit 24 nytten ja jatkossa voi varmaan merkata sen 24-28 !! PErsaus ko ei mee yksiin yhtään kroppa..:'(

Lumi-Marja hui mikä päivä oisin varmaan repisny pelihousuini aikasemmin ko sie :D
Iltsu joo ei taida tunteet ja tuoksutkaan riittää teitin perheen "juhliin" :| ja välillä ne omat ongelmat jää hetkellisesti kovin kovin pieniksi, sillei ko miettii vaikka onkin isoin juttu loppupeleissä...

Sussoo & EM voikun.... *toivoo hurjasti* :heart: :heart: :heart: ettei sen tädin tarttis teidän viikkoa tulla pilaamaan jo kun pilas mun viikon.. :(
woodoo i`ll join your vitutusklubiin ja niihin bipolaarisiin heppuihin.. mulla on kans tuo split personality syndrooma.. :p :whistle:

Voi itku Lumi-Marja! Siinä mielessä olit oikeassa tossa Suomi-filmijutussa, että mä ainakin tunnustan nauraneeni, kun luin juttuasi. Ja kutsuin vielä oikein miehenkin nauramaan!

Kanella, koska se sinun kaavintasi olikaan? Minuthan kaavittiin 6.6. ja nyt vasta on ovis eli menkat seuraavat about kahden viikon päästä. Eli kuukautiset tulevat varmaan vasta joitan 6 vk päästä kaavinnasta. Muistaakseni niissä sairaalan keskenmonlapuissa sanottiinkin, että kuukautiset tulevat tavallisesti 3-6 viikon kuluttua kaavinnan jälkeen.

allusmamma :hug:

sussoo plussaa piakkoin ;)

lumi-marja teillä tapahtuu. noita päiviä sattuu mullekkin ( ihan vaan omassa porukassa... ) säännöllisin väliajoin. sukulaisten touhut sitten vasta ovatkin!
tuo koira juttu kuullostaa niin tutulta.... meiän tipsu kun juoksee karkuunkin vielä minkä kintuistaan pääsee...

(.) jep kyllähän nuo muitten ongelmat vetävät vähän hiljaiseksi. olen kai liian empaattinen kun "uhraan" itseni 100% mukaan kaikkeen ja aina! välilllä pitäisi osata sulkea korvat ja silmät, mutta ei osaa niin ei ossaa.
voi olla että meiän vauva touhut jäävät tauolle toviksi, koska kuukauden päästä edessä bulgarian matka, toista tuskin odotettavissa lähivuosina. joten kannattaa ottaa kaikki irti tilaisuudesta.
hain muuten glandinit ja omegat... kahtotaan.... ;)

:wave: heippa

SusSoo
iltsu-natsu :wave: meillä on suunnitteilla etelänloma ensi helmikuulle. Hirvee matkakuume! Ei vielä olla varattu, vaan odotellaan mitä tämä kierto tuo tullessaan. Jos nyt plussaan, niin matkaa siirretään sitten eteenpäin hamaan tulevaisuuteen. Jos plussa tulee vasta myöhemmin, niin sitten pystyy vielä helmikuussa matkustamaan kun ei ihan viimeisillään ole... Eli ihan tällaista käänteisajattelua vois taas kokeilla, että toivottavasti ei tule plussaa että päästäisiin helmikuussa lomalle :D Mulle molemmat vaihtoehdot eli vauva tai lomailu on ihan sopivia vaihtoehtoja, mutta toivottavasti kuitenkin tuo ensimmäinen olisi helmikuun ohjelmassa :heart:

Onko teillä kokemusta, kun mulle sanotiin, että aikasintaan 4vko päästä tulee ekat kuukautiset km jälkeen, mutta juhannuksena siis km ja nyt eilen alko menkkakivut ja tänään rupesikin v.pun vuotoa tulemaan.. jälkivuoto on jo loppunut aika päivää sitten.

Yhteistyössä