KM jälkeen kuumeilevat

Lumi-Marjalle lämpimät onnittelut! Ihanaa, kun plussia tulee: se rohkaisee itseäkin. Ja pahoittelut niille, joille puolukkapäivät saapuivat.

Eikö ole muuten hyvä tuo "puolukkapäivät?" Periaatteessa vieroksun kaikkea näihin palstoihin liittyvää erikoisterminologiaa, mutta tämä kansanomainen ilmaisu on kertakaikkiaan vetoavaa.

Itsellä on hitusen jännittävä päivä: jälkitarkastus.

lumi-marjalle onnittelut!

snowball pahoittelut tädistä!

miracle upea puku. olen ilmeisesti myös oikolukenut tekstiä kun en ole aiemmin nähnyt... :D

(.) aamulla testattu nega. vituttaa oikein vaan paljon! vuosi yritystä takana ja olisi "lupa" mennä testeihin, mutta viittiikköhän?!? plääh... tämä on niin sieltä ja syvältä!

iltsu :hug: mut ainakin testeissä sit tietäis et onks kyse ollu vaan huonosta tuurista vai onks jotain muuta menossa. Ja sit sais apuja! Eikä se varmaan aina tarkoita niitä rankkoja hormonihoitoja... :hug:

woodoo, joo kait se oviksessa nousis sellasen 0,5-1 astetta. vai että hirttosilmukka.... :LOL: no mee vaikka tänne kuluttamaan aikaas: http://www.mtv3.fi/helmi/tyylitalo/makeover/ vähänkö oli hauskaa! :D Siel saa laittaa omaan kuvaansa minkälaisen tukan tahansa... mä näyttäisin NIIN rajulta jos olisin blondi!!

ON: mulla herätessä tänään lämmöt 36,7. ehkä enteilee hyvää, tänään tädin pitäis saapua... :whistle: kahvi ei oikein maistu, mutta siihen ne 'oireet' sitten jääkin. menkkamainen juilintakin on vähentyny, et en tiiä... jännityksellä odotamme tätä iltaa!

EM, oliks sul sit millo ovis? Toivot. ois tärppi käynä ja oisit paksuna! :)

iltsu, ni pääseeks hoitoihin vaikka ois tullu raskaaks kummiskii viimeks jo helmikuussa niinko sul on? Tai siis et sillo km oli.. Et eiks se nollaannukaa se yritysaika jos saa km:n? Vai onks siin joku et jos montakin km:ää ni sit pääsee aiemmin tutkimuksii?

Millukka linjoilla vaikka ei oo tullu nyt kirjoteltua kun oli etelän reissu ja loma välissä. menkkoja ei oo vielkään näkyny vaikka eilen tuli ruskeaa tuhrua hiukan ja oli sellanen olo mut nyt ei taas mitään. jälkitarkastus oli myös maanantaina ja kaikki ok. ei kyl näkyny etelän hetelmää ultrassa vaikka salaa toivoin :whistle: sanoi että menkat pitää oittaa ennen kuin yritystä kehiin :whistle: :whistle: joopati joo.... peittoja meinaan heilutella menkkoihin asti ihan normisti jos vaikka sattuis... ;)
mutta menkkoja tässä odotellen...tai sitten ei :LOL:

Allusmamma :LOL: mulla kävi sama juttu.... piti heti laittaa vahinko kiertämään! ;)
miracle, ovis oli mun mielestä kp 14, eli tasan kaks viikkoo sitten. =) Toivotaan parasta mutta jos ei nyt nappaa niin sitten ei. Ei se ole maailmanloppu! :D Vaikka se varmasti kiukuttaakin ja surettaa... :|

Jooba EM, tuli sitten otettua kännykällä loistava kuva itsestäni, onpahan tekemistä... Ei minustakaan kaunista blondia tulis.. Mä tossa välillä jo mietin, että alkaisko jotain hömppäsarjaa kattomaan netistä, siinähän nää päivät menis. Ku mä en juurikaan telkkua kato kotona, ni vois esim tuhkimotarinaa seurata sit netistä, sehän ois ilmasta. Siitä kun kaikki puhuu, siis siitä sarjasta ja mä en oo ikinä kattonu. Menis päivät lepposasti jos kattelis aina muutaman jakson jotan skeidasarjoja päivässä. Ja sit aina ku pomo tulee ni pyyhkis otsaa ja näyttäis stressaantuneelta..

Tässä ehtii itseään kovasti analysoimaan, mun nivusen hormonipatti on takaisin, taas. Yleensä on tullut kp 17-18 ny on siis 15. Meniskö kierto vähän etupainossa? Sehän passais, mitä aiemmin nyt tulevat sen vähemmän on etälänlomalla.. Omien analyysieni perusteella patti on aiemmin tullut oviksen jälkeen, eli tosiaan mitä ilmeisimmen moista tapahtumaa ei tässä kierrossa ollut.

Uus kierto uudet yritykset sitten!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

miracle ei ala päivät alusta vaikka km olisikin välissä. näin ainakin mua tyksissä ohjeistettiin juuri tuon viimoisen km:n myötä.

jaahas ja mulle saa pistää kp 1/33...
nyt en tiiä että pidetäänkö taukoa touhusta koska lähdemme elokuussa kaveriporukalla bulgariaan ja olisihan siellä kiva ottaa rennosti eikä esim. pelätä km:ää ( jos nyt muka joku ihme tapahtuisi ja raskautuisin...) täytyy jutella miehen kanssa illalla vaikka tiedän hänen vastuksen -ei mitään taukoja! :whistle:
harkitsen varaavani ajan "tutulle" gynelle...taikka sitten jatketaan vaan samaa rataa...
aah, mulla tänään vapaa ilta. lähdemme siskojeni kanssa syömään ravintolaan ja siten leffaan kattomaan sinkkuelämää. voih, siitä onkin jo aikaa ja paljon kun olen jossain ollut ilman lapsia ( jos satunnaisia töitä ei lasketa mukaan ). täytyy ajoissa ryhtyä valmistautumaan kun niin harvoin meikkaan tms siinä saattaa kulua "tovi".

vapaa ilta huumassa iltsunatsu :wave:

AAM
aah ihana vapaailta :) pitäkeehän hauskaa Iltsu :) mojitoja tai frozen drinkkejä :p nautiskellessa vaikka leffan jälkeen :D
mut kyl silti on ihana tulla kotio oman kullan kainaloon ja lasten luokse :heart: :)

).( ON: mä jäin miettimään taas tuota ovishärdelliä.. toisilla se tulee siinä 11-14 päivä.. ja toisilla superhedelmällisillä jopa kahdesti kuussa...(kai) :D
minä joka olen niitä tikkuja tuhlaillut ja yrittäny paikallistaa omaani aina siitä 10 päivästä etiäpäin (ja sit jopa siellä kierron loppupuolellakin) olen saanut vain niitä ihmehaamuja tikkuihin alkupäivinä (10-14 ja silloinkin vain 10 ja 11 pvä ) ?
tulkkaan se negaksi koska ohjeen kyljessä se on nega mutta kun sit tulee niitä selkeä nega päiviä ettei tikkuun tuu ko kontrolliviiva eikä haamuakaan... tarkoittaako se haalea viiva sit siinä alla että hormtaso on liian alhainen vai miksi edes tulee näkyviin.. ? perkele ko ei noista ota selvää vaikka ohjeet lukis kiljoona kertaa ?

:'( nimim. ikuovuloimaton

Allusmamma ihan sen verran vain, että mulla oli ennen keskenmenoa tosi selkeä ovis. Siis rytmimenetelmällä mentiin vuosia ja se toimi just sen takia, et tunnistan milloin ovuloin. ...ja sit kun aletttin yrittää, käännettiin se menetelmä toisinpäin ja just silloin, kun luulinkin ovuloivani mitä ilmeisemminkin ovuloin, sillä tulin raskaaksi. Samaten tässä kierrossa tiesin kyllä, että pe oli ollut, mutta lauantaina himot voitti... :whistle: Pointti on se, että tunnistan kropastani, milloin mulla on ovis ja milloin ei.

Mutta sain kerran siskolta noita ovistikkuja, kun sillä jäi niitä ylimääräisiä omasta raskausyrityksestään. Tein niistä sitten testiksi huvikseni neljä (muistaakseni) just silloin, kun tuntui, et ovis on päällä. Sain negan. Kyselin asiaa sitten myöhemmin siskoltani ja se sanoi, että joo ei hänkään niillä koskaan ovista löytänyt, mutta meni kropan mukaan ja kummasti tuli raskaaksi tikun mukaisesta ovuloimattomuudestaan huolimatta. :xmas:

...et joo... itse en niihin rahoja tuhlaa, koska en usko, et ne välttämättä toimii. Ja vaikka tikku ois nega, ei tarkoita, etteikö sulla olis ovista. :) :hug:

...ja kaikille muillekin tsemppiä ja kesäterveisiä. Varasin tänään ekan ultra-ajan, mutta harmikseni sain vasta 22.7. sen. Pitää vielä kolme viikkoa kärvistellä, mutta koitin lohduttautua sillä, et onpahan sitten varmaa, kun silloin on 8+3. =)

Onkin muuten pitänyt jo vähän aikaa kysyä, kun oon täällä käynyt teidän juttuja kurkkimassa, että ootteko työ muuten aatellu siirtyä vielä kohta heinäkuun pinoon? :whistle: B) :D

AAM
Tänks Kärppä ! :) eli ei siis matkaan heitetyt simpat välttis hukkaan menneetkään... :whistle: jee.. onhan noita nippailuit ollut tässä 11-18 päivinä joka toinen päivä suunnilleen joten ehkä ne testit on vaan **rseestä.. :LOL: :kieh:
Ihanan mukava huomata että sulla plussa pärähtänyt Kärppis.. on mulla mennyt (sekin ihan) ohi.. :hug: onneks olkoon vielä !! ja tarroja mukaan.. tukitaan kaik reiät mistä saattais tulla ulos ;) :p

Pinoilusta, tuossa yritin herätellä ajatusta mutta todettiin että jatketaan täällä toistaseksi :D kunnes alkaa tökkimään sivumäärällä...

Kp 39 :headwall:

Eli ei edistystä suuntaan tai toiseen. Sellainen ohkainen haaaaaalea "muka-viiva" ilmestyi aamuiseen testiin, mutta en kyllä sanoisi sitä edes haamuksi, joten negaksi tulkitsen tämänkin päiväisen testin. Odotellaan...

-Meritähti-

Jaksua piinailijoille, Iltsulle pahoittelut.

Itse kävin siis tänään keskenmenon jälkitarkastuksessa. Ovesta sisään mennessä vähän hätkähdytti, kun sattui miesgynekologi. Mutta hän osoittautui oikein perusteelliseksi ja tarkaksi lääkäriksi, mikä minua kovasti miellyttää.

Uutiset olivat ainakin osittain hyviä. Kohtu oli siisti eikä raskausjäämiä enää ollut. Vasemmasta munasarjasta löytyi 19,5 mm johtofollikkeli, joten ovis saattaa olla lähellä. Toisaalta limakalvo oli
vaivaiset 6 mm ja raskaushormoniakin oli vielä hitusen veressä, niin että raskautumisen toiveet heti kättelyssä lienevät minimaaliset. Varmuuden vuoksi aiomme miehen kanssa kuitenkin harrastaa lapsentekoa läipäivinä tihennettyyn tahtiin. Paras uutinen oli silti se, että elimistö näyttää palautuneen keskenmenosta ja munasarjoista löytyi ainakin jotain elämää. Pääsenpähän piinailemaan ainakin näön vuoksi...

4.7.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu...............KM 06/08
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 40/30-35
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP 30/36
Betania..........KM 06/07..........KP 29/27-30 (palstatauolla)
Riine.......................KM 10/07..............................KP 25/28-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 23/25-28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 22/26-29
Lakta....................KM 05/08................................ KP 14/?
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 7/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 4/32
Emiliana...............KM 04/08,05/08...................KP 3/28-33
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08...................KP 2/28
Miracle....................KM 04/08..............................KP 1/27
[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
pikkuvadelma.......KM 06/08
Leinikki................ KM 12/04, 01/08, TM 06/08
Sonja74..................KM 07/07..........................KP 52/26-29
myymä..............KM 09/07................................KP 22/28
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 21/26-27
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07........KP 18/29(palstatauolla)
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 8/30-40
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..........KM 05/08
mammaRoi...........KM 05/08
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08.......KP 22/30
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 13/32-36
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 12/?
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Rouva Pikkumyy........KM 02/08...............................KP 29/29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 24/29
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 15/30
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 2/33

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 40/30-34

HAAVEISSA KUUDES

Lumi-Marja.....enkelityttö-92, km 4/98, km5/99 rv 15+5 tyttö, km 11/04, km2/08 15+5 poika, km 7/08.............KP 1/28-30[color]

[color]

Taustalla:
JJ-t: kirjottelee enemmän lapsettomuuspuolella, esikoisen yritys jatkuu
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Äittä-67.........................04/08
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Mymmyryy.....................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08

miracle mulle voi tähänkin pinoon päivittää kp1 tälle päivälle... eli huomiselle kp2! Vuoto alkoi kellontarkasti ennen kymmentä! Se ei ainakaan petä! :LOL: Ihan hyvä että tulee niin kuin kuuluukin.

harmittaa, mutta uuteen kiertoon vaan.
Oonkin aina ajatellu, et mulle tulee kesävauva! :D ;)

EM pahoittelut. Ajatella, niin sitä elää muidenkin kierroissa että mulla oli sellanen *fiilis* että sulla natsaa. Minusta ei tule näkijää, ei. Onneks ei oo muutenkaan alanvaihto mielessä. Mutta Meritähden suhteen mä pidän *fiilistä* yllä, eiköhän se plussa tule.. Toivotaan.

Ja Matsalu se on kyllä aivan mahtavaa jos kroppa tuollalailla on jo normaali follikeleineen, mä oon kade. Mulla taas tänään lämpö 36,8 että kyllä se todentotta on lääkärin JA lämpöjen perusteella todettava, että mun kroppa on jälkeenjääny. Ottaa aikansa palautua. Vähän ehkä nyppii.

Arvatkaa miks mä oon hereillä? Nyt kehun itseäni, mä olen menossa spinningtunnille ennen töitä. Kyllä olen ahkera!!!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä