Allusmamma ihan sen verran vain, että mulla oli ennen keskenmenoa tosi selkeä ovis. Siis rytmimenetelmällä mentiin vuosia ja se toimi just sen takia, et tunnistan milloin ovuloin. ...ja sit kun aletttin yrittää, käännettiin se menetelmä toisinpäin ja just silloin, kun luulinkin ovuloivani mitä ilmeisemminkin ovuloin, sillä tulin raskaaksi. Samaten tässä kierrossa tiesin kyllä, että pe oli ollut, mutta lauantaina himot voitti...
Pointti on se, että tunnistan kropastani, milloin mulla on ovis ja milloin ei.
Mutta sain kerran siskolta noita ovistikkuja, kun sillä jäi niitä ylimääräisiä omasta raskausyrityksestään. Tein niistä sitten testiksi huvikseni neljä (muistaakseni) just silloin, kun tuntui, et ovis on päällä. Sain negan. Kyselin asiaa sitten myöhemmin siskoltani ja se sanoi, että joo ei hänkään niillä koskaan ovista löytänyt, mutta meni kropan mukaan ja kummasti tuli raskaaksi tikun mukaisesta ovuloimattomuudestaan huolimatta. :xmas:
...et joo... itse en niihin rahoja tuhlaa, koska en usko, et ne välttämättä toimii. Ja vaikka tikku ois nega, ei tarkoita, etteikö sulla olis ovista.
:hug:
...ja kaikille muillekin tsemppiä ja kesäterveisiä. Varasin tänään ekan ultra-ajan, mutta harmikseni sain vasta 22.7. sen. Pitää vielä kolme viikkoa kärvistellä, mutta koitin lohduttautua sillä, et onpahan sitten varmaa, kun silloin on 8+3. =)
Onkin muuten pitänyt jo vähän aikaa kysyä, kun oon täällä käynyt teidän juttuja kurkkimassa, että ootteko työ muuten aatellu siirtyä vielä kohta heinäkuun pinoon?
B)