noh, tulipahan käytyä lekurissa. Kaikki hyvin, kohtu kuulemma siisti ja puhdas. Ihanaa. Laskun suhteen en tiedä, että kuinka iso oli tällä kertaa, sen tohtorisedän tietsikka hajos niin, ettei se saanu mun tietoja sinne. Oon mä kanssa täystuho, pelkkä läsnäolo poksauttaa koneen.
Sitten kysyin sedältä kanssa, että mitäs siellä näkyi munasarjoissa, tarttisko mennä kotiin bylsimään samantien. Tämä hieman vanhempi ja jäykkä tohtorisetä katto mua just sillai että taas yks päästetty suljetulta liian aikaisin ja totesi hyvin virallisesti "Rakasteleminen kannattaa aina, mutta hedelmöittymistä ei kyllä tule tapahtumaan". Kuulemma ei mitään rakkulaan viittavaa. Harmi, tässä kun on se puoliväli kierrosta. Ensi kierrossa sitten ehkä... Seuraanpa huvikseni silti lämpöjä.
Hyvä mieli tuli kyllä silti käynnistä kun tohtori kuitenkin sanoi kohtua tosi siistiksi.
Ja ovistestailijoille kaikille taas muistutan, ettei testit mulle ole ovista näyttäneet vaikka hedelmöityminen tapahtui, että ei saa liikaa niihin luottaa....
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: