KM jälkeen kuumeilevat

Tällä on tänään aamulla testattu puhdas nega. Tätiä odotellaan siis kyläilemaan, mutta ei ole mitään merkkejä puoleen eikä toiseen... Joten Meritähti, ollaan edelleen samassa veneessä... Mie olen vielä semmoinen kaikki nyt, eikä viidestoista päivä- tyyppi, joten piinaavaa tämä odottelu...

Nätti kimppu Miraclella

myymä
Hei te jotka niin hienosti kerroitte siitä keltarauhasesta ja sen surkastumisesta!
Voisinko nyt vähän edes haaveilla tulevasta plussasta (jos kiinnittyminen vielä onnistuis ja JOS ois hedelmöittynyt) kun mulla on ovis ikäänkuin jäänyt päälle. Ovis siis oli viime viikolla ja ovis kipu on vain jäänyt. Äsken ylösnoustessa oikeen vihlas oikealta alhaalta ja jos painelee niin on TOSI tosi arka kohta siinä oikealla. ihan kun ois ovis käynnissä koko ajan :eek: Ja tosiaan vielä toi menkkajomotus koko alavatsalla.. hmmm..
(kp 19/28)
Minä ja mun typerät haaveet.... :saint:

AINIIN ja mulla siis oviskipu tähän asti kestänyt AINA max 1vuorokauden!

myymä, mulla ihan sama homma! kp 18 lähtien menkkamaista / ovismaista jomotusta. :) Ja mäkin luulin et jos mulla tuli ovis vasta kp 18 mut kun ei mitään limoja tullu ollenkaan.... Et ehkäpä siellä tapahtuu jotain ihanaa... :heart: :heart: :D

Matsalu Niin tuohon en kyllä osaa pahemmin kommentoida mutta uskoisin että Glandinia voisit käyttää syömällä sitä esim. vain yhden kapselin päivässä ovikseen asti on siitäkin varmasti apua eikä se siten käytettynä vielä pahemmin pääse rasvatasapainoja heiluttamaan kun yleensä kai ihmisisillä on enemmän puutettakin tästä omega 6:sta.
Glandin 25 on omega-6 ja se on purasruohon siemenestä puristettua öljyä ja se auttaa kyllä kivasti raskautumaan. Se auttaa kaikkiin hormonihäiriöihin ja jopa vaihdevuosiin. Mä huomasin heti suuren eron kierrossa kun sitä aloin syömään. Mieli oli paljon tasapainoisempi ja paikat toimivat kuin rasvattu ;) Varsinkin kuin minä olen tavallisesti sellainen PMS-hirviö!!! Että jos km:n jälkeen jää hormonihäikkää niin se varmasti auttaa. Suosittelen lämpimästi. =)

Myymä ja ElinaMaria Mulla viimeksi just jatku tuo ovis kipuilu oviksen jälkeen ja ihmettelin että miten mulla muka koko ajan voi olla ovis mutta mä olinkin raskaana =)
Joten hyvältä vaikuttaa!!! Nyt vaan peukut pystyyn. Mulla se kipuilu oli vasemman puoleisessa munasarjassa ja jälkeen päin ajattelinkin että se oli keltarauhaskipua =)

Snowballille pahoittelut negasta! :hug:

Niin ja Miraclen morsiuskimpusta tulee kyllä hieno! Voi niitä aikoja kun itse menin vihille toistamiseen reilut kaks vuotta sitten. Oli se niin ihanaa etten kyllä enää kolmatta kertaa aijo alttarille enää siinä mielessä astella. Siis just hyvässä mielessä. Sain kyllä niin maailman parhaimman ja ihanimman miehen etten olisi ikinä uskonut että mulle voisi enää noin hyvä tuuri käydäkkään. Ja sitten vielä häälahjaksi sain pariviikkoa häiden jälkeen plussan testiin ja aloin odottamaan meidän esikois pojan koltiaista, oli se vaan niin ihanaa! :heart: :heart: :heart:

Ja nyt taas kotihommia puurtamaan kun sisko tulee huomenna kyläilemään.

Nyt on aikaa roikkua palstoilla, kun olen lomalla ja tämän viikon kotona. Ensi viikolla sitten maalle, missä en pääse vaivaamaan teitä ihan joka tunti.

Snowball, tiedän, että katteeton optimismi on p...stä, mutta toisaalta - niin kauan kuin menkat pysyvät poissa, on toivoa.

Minun täytyy kysyä tuttavaltani luontaistuotekauppiaalta tuosta Glandinista. Todennäköistä kuitenkin on, että joudun imemään rasvahapponi entiseen malliin kalasta ja pähkinöistä. Just aamulla lehdestä luin, että lisäravinteista ne ravintoaineet ei kuitenkaan imeydy elimistöön yhtä hyvin kuin oikeasta ruuasta.

Tein ovistestinkin sitten. Kupla meinasi otsaan nousta, kun kuljin ympäri huushollia ja pidättelin pissaa sen neljä tuntia! Tosissaan mietin, että ihanko vakavissani haluan taas mukaan tähän rumbaan... Eikä se tikkupakana edes näyttänyt mitään ovulaatiota.

Huomenna menen Hcg-testiin ja sitten torstaina jälkitarkastukseen. Itse olen kyllä jo raskaustestillä tsekkaillut tilannetta muutamaan kertaan ja kyllä se tyhjää näytti jo viime perjantaina eli raskaushormonit on hävinneet. Että sen puoleen voisi ovis tullakin.

noh, tulipahan käytyä lekurissa. Kaikki hyvin, kohtu kuulemma siisti ja puhdas. Ihanaa. Laskun suhteen en tiedä, että kuinka iso oli tällä kertaa, sen tohtorisedän tietsikka hajos niin, ettei se saanu mun tietoja sinne. Oon mä kanssa täystuho, pelkkä läsnäolo poksauttaa koneen.

Sitten kysyin sedältä kanssa, että mitäs siellä näkyi munasarjoissa, tarttisko mennä kotiin bylsimään samantien. Tämä hieman vanhempi ja jäykkä tohtorisetä katto mua just sillai että taas yks päästetty suljetulta liian aikaisin ja totesi hyvin virallisesti "Rakasteleminen kannattaa aina, mutta hedelmöittymistä ei kyllä tule tapahtumaan". Kuulemma ei mitään rakkulaan viittavaa. Harmi, tässä kun on se puoliväli kierrosta. Ensi kierrossa sitten ehkä... Seuraanpa huvikseni silti lämpöjä.

Hyvä mieli tuli kyllä silti käynnistä kun tohtori kuitenkin sanoi kohtua tosi siistiksi.

Ja ovistestailijoille kaikille taas muistutan, ettei testit mulle ole ovista näyttäneet vaikka hedelmöityminen tapahtui, että ei saa liikaa niihin luottaa....

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Seuraavaksi kysyisin, sattuuko yhdyntä keskenmenon jälkeen? tai siis, kun minut lääkkeellisesti tyhjennettiin, niin onko paikat voinu niistä lääkkeistä tms. tulla aroiksi? Mietityttään vaan, kun sisätutkimus oli ainakin erittäin kivulias.. muttei voi tietenkään seksiin verrata sitä asiaa =)

Woodoo... mä en myöskään liiemmin luota ultralaitteisiinkaan vaan enemmän omaan kroppaan ja tuntemuksiin. =) Ultriin itse asiassa luotetaan vähän liikaakin nykyisin, sillä ne on toisinaan kaikkea muuta kuin tarkkoja ja ultraajan taidotkin vaihtelee.

Mulla gyne sanoi kaavinnan jälkitarkastuksessa, ettei menkkoja ole luvassa vielä pariin viikkoon. Sen verran ohut kuulemma limakalvo vielä. Joo. Menkat alkoi seuraavana aamuna eikä varmaan koskaan ole olleetkaan niin runsaat... :xmas:

AAM
woodooTämä hieman vanhempi ja jäykkä tohtorisetä katto mua just sillai että taas yks päästetty suljetulta liian aikaisin...
mä saan kans välillä noita katseita ihan tosielämässä :D :LOL: :hug:
kiva kuulla että on muitakin "avohoitopotilaita" liikkeellä :saint: B)

hymmm... olen koitanut olla välittämättä omista oireistani tässä kierrossa ( heh heh hyvin onnistunut...) mutta pakko paljastaa että täällä samoja oireita kuin myymällä ja elina marialla... lisäksi valkkaria ja vattassa painon tunnetta sekä turvoksissa. plus tissit kipiät. mutta jalat maassa koitetaan olla. mulla myös kipuilee oikealta puolelta. välillä öisinkin kun vaihtaa asentoa vihlasee oikein kunnolla.

postiviisia uutisiahan nuo oli kuitenkin woodoo . ja en luottaisi niin siihen tohtorin sanaan ettei mitään irtoa... jos onkin irronnut jo... ;)

miraclelle :hug: voi pahuksen pahus! :headwall:

:wave: iltsunatsu :wave:

woodoo hihii.... "rakasteleminen kannattaa aina...." voin kuvitella kuinka se setä on katsonut sua silmälasiensa yli sillai kulmakarvat koholla... :LOL:

mircale, nyt hae se kirves pois kaivosta etkä luovuta ennen ku vuotaa kunnolla! :hug:

iltsu-natsu, toivotaan et tärppää!! =)

Pikkuvadelmalle jos vielä vastais =) Ei mulla ainakaan eilen tuntunut yhtään pahalta touhuilla, päinvastoin ja mulla ei ole edes vielä viikkoa tyhjennyksen jälkeen täynnä. Mutta jos raskauden ja keskenmenon jäljiltä on vielä hormoni toiminta vähäistä niin limakalvot voivat olla ohuet ja arat. Mulla teki imetys muinoin tosi ohueksi limakalvot ja pupuilu oli tosi epämukavaa ja aika kivuliasta. Mutta siihenkin on apukeinoja esim. just toi Glandini palauttaa hormonitoimintaa ja sitten on myös sellaisia paikallisesti käytettäviä rasvoja mitä saa ostaa apteekista kuten Pausanol, mitä voi käyttää kuuriluontoisesti. Mutta se vain vahvistaa alapäästä niitä limakalvoja eikä muuten palauta sitä hormonitoimintaa. Mutta kumminpäin sitä vaivaa sitten haluaakin hoitaa. Musta tuntui eilen että mulla toimi paikat vähän turhankin hyvin siihen verrattuna että tyhjennyksestä on niin vähän aikaa.

Miraclelle vielä lohtuhaleja! :hug: :hug: Kyllä se sinunkin aika vielä pian tulee että saat kunnon ison plussan testiin. Minä ainakin uskon ettei siihen enää mene kauan. =)

Kuten jo kerran mainitsin, katteeton toiveikkuus on p...stä. Mutta Miraclelle tiedoksi, että mun plussaa edelsi tuhruvuoto. Muillekin piinailijoille pitkää pinnaa.

Tuosta ovistelusta sen verran, että ennen keskenmenoa bongasin kyllä oviksen ihan luonnonmenetelmin, ovislima oli sen verran runsasta. Ja tiesihän sen siitäkin, että seksihalut lisääntyivät. Mutta nythän ei sitten yhtään tiedä, toimiiko mikään normaalisti. Tikkuja olen käyttänyt viimeksi joskus neljä vuotta sitten.

Pikkuvadelma: kyllä, ekat rakastelut jälkivuodon loppumisen jälkeen ovat sattuneet hiukan. Ei siis kuitenkaan niin paljon, että olisivat toimintaa mitenkään rajoittaneet. Ja minulle tehtiin sitäpaitsi kaavinta, lääkkeellinen tyhjennys on varmaan hellempi toimenpide.

heips taas :wave:

Kerkesinpä tännekkin tulla pari riviä n äpyttelemään..

poika jäi sunnuntaina mummolaan ja kauhee ikävä! Tulee vasta torstaina...
mut hyvin tuntuu viihtyvän siellä ;)
on vaan kumman hiljasta ja elotonta :eek:

nytpäs sitten heitän ilmoille semmosen kysymyksen että onko kukaan kuullut sen nimisistä tipoista kun mulimen???
menin luontaistuotekauppaan ja sanoin että jotain semmosta joka tasottaa kiertoa.. antovat mulle mukaan mulimen pullon.. sitä olen nyt alku kierron nautiskellut.. ja kas kummaa.. (voin tietty vain kuvitella tai sitten toivon niin kovasti että se tepsii..) menkat oli paljon helpommat mitä pitkään aikaan.. nyt on vasta jotain kp10 ehkä mut ihan (anteeksi :ashmed: ) hirveät limat olleet liikenteessä.. ja eilen "kirveli"/kipuili vasen puoli.. voisko ovis olla muka jo nyt... *raapii päätään* ikään oo ohan näin selviä oireita ollut...

negan saaneille pahoittelut!!

Miraclelle
:hug:
todella nätti kimppu sulle tulossa.. ite oon aatellut kallunaa (vai kirjotetaanko c:llä.... :whistle: ) tai sitten gerberaa.. saas nähdä mihin sitten päädyn..

täällä tulee vähän väliä ukkos kuuroja ja paukkuu.. sitten taas paistaa aurinko.. ihme sää.. millon se kesä tulee...

no ,mut nyt suihkuun

Danjuska, kalluna... en oo koskaa kuullu :D Kallan oon kyl :p nii ja tuost en oo myöskää koskaa kuullu noista mulimen tipoista.. :p

Matsalu, juu tiedän et joillain ollu sitä vuotoo mut jotenkii oon suht varma et täti sielt vaa tuloaan tekee ko ei ennee oo raskautunu olokaan ja nännitkää ei ennee oo kute aiemmin.. Eli pingottuneet eikä juuri ees arat enää..
(muokattu ja poistin vikan osan :))

miracle jos sulla jäljellä pari kiertoa ennen häähumua niin voittehan rauhassa yrittää vielä seuraavan kierron... eikös? ja sitten seuraavassa meititte mitä teette, jos tarvetta. toisin sanoen toivotaan että astelisit alttarille aarre massussa =) ymmärrän kyllä pelon, mutta tosiasia on että km ei pysty itse vaikuttamaan. luonto poimii elinkelvottomat pois. ihan fiksu systeemi sinänsä, vaikka siinä oma suru onkin mukana.

(muokattu)

Vitjat tuli kyl siittä hyvä mieli ko kahtoin ifolorin noit kaikkii tuotevaihtohtoi ni vitsit et on kyl kaikkee hyvää siel! Sillai siis ko mietin tota et ottais noit kuvakirjoja sit niist hääkuvista yms! Vitjat et moon onnellinen!!! Niin älyttömän onnellinen!! Mut samal kyl surulline ton lapsen yrittämisjutun suhteen...

miracle vaikeita päätöksiä! oishan sekin hienoa jos vauva saisi alkunsa hääyönä... me otimme varaslähdön aikoinaan koska häämatkalla huomasin olevani raskaana :D
me uusimme valat 10 vuotis häääivänä, vielä 4 vuotta aikaa, mutta kummasti se mielessä jo kummittelee suunnitelminen kaikkineen.
ps. todella nätti sun kimppu. pistätkö morsiuspuvustakin kuvan?

leinikki otatko koko kierron ajan sitä glandiksia (?) vaiko miten? taidan kävästä myös hakemassa -otetaan kaikki keinot käyttöön- :D

Yhteistyössä