KM jälkeen kuumeilevat

Matsalu tosi kiva nähdä sua täällä!! Jäit keskenmenopuoleta mun mieleen, ja jossain kohtaa tossa oikein pohdin, että mitä teille kuuluu. 44v ei kuitenkaan ole mitekään tavattoman "vanha", miehen suku on lestadiolaisia ja ne kyllä sikiää ihan reippaasti lähellä viittäkymppiäkin. Mielettömästi peukutuksia ja toivoa teille(kin) tänne kuumepuolelle.

Mua vallan nolottaa tollanen kehu, että jutut naurattaa, minä kun tunnetusti suhtaudun asioihin :xmas: haudanvakavasti.... :xmas:

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Miracle Onpa todella kaunis kimppu. Ihan tässä itsellekin tulee hääkuume, kun teidän juttuja kuuntelee. Meillä on tarkoitus avioitua syksyllä ihan kaikessa hiljaisuudessa, korkeintaan vanhemmat ja sisarukset kutsutaan.

kanella, ei ko siittä ny vaa suuren suuret häät järkkäämään isolla meiningillä! :D Ei vaine, meillekää ei tuu just ku se noin 60 henkee ja just passelisti :) Mut muutoin voikin sit panostaa (kampaaja, häämeikki ammattilaise luona, kunno kimppu ja puku yms yms.), ja häämatka tehhään vaa kotoisasti parin pvän pituisena ja koto Suomes :heart: Molemmat tykätää tehhä s e niin, koska kihlajaismatka oli jo Tunisias ni kiva vaihteeks men Suomes johkii kylpylään kasvohoitojen ja hierontojen kera :heart:

1.7.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
emiliana...............KM 04/08,05/08...................KP 42/28-33
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 37/30-35
Snowball.................KM 04/08.............................KP 33/32
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP 27/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08...................KP 26/28
Betania..........KM 06/07..........KP 26/27-30 (palstatauolla)
Miracle....................KM 04/08..............................KP 25/27
Riine.......................KM 10/07..............................KP 22/28-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 20/25-28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 19/26-29
Lakta....................KM 05/08................................ KP 11/?
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 4/?
[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
pikkuvadelma.......KM 06/08
Leinikki................ KM 12/04, 01/08, TM 06/08
Sonja74..................KM 07/07..........................KP 49/26-29
myymä..............KM 09/07................................KP 19/28
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 18/26-27
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07........KP 15/29(palstatauolla)
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 5/30-40
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..........KM 05/08
mammaRoi...........KM 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 48/?
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08.......KP 19/30
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 10/32-36
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 31/33
Rouva Pikkumyy........KM 02/08...............................KP 26/29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 21/29
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 12/30

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 37/30-34
[color]

Taustalla:
JJ-t: kirjottelee enemmän lapsettomuuspuolella, esikoisen yritys jatkuu
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Äittä-67.........................04/08
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Mymmyryy.....................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Leinikki.........................06/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08

myymä
Perskale, kipu sen kun jatkuu :O Enimmäkseen oikealla alahaalla mutta välillä vihlasee myös vasemmalta :( Mitähän tämä lie sittne on. Koko alavatsa tuntuu olevan vähän arkana! Raskautta en edes mieti koska miksi tällaisia oireita olisi nyt tällä hetkellä kun ovis oli vasta mahdollisesti viikonloppuna (tai loppuviikosta) . Plah!

Itsekkäästi omanapaisesti vain kipasen ;)

En myö taida sitä plussaa saada :headwall: Nega testattu tänään aamuvirtsasta ja kp:t huitelee jo kp37... ei mitään menkkatuntemuksia havaittavissa...mitäköhän tämä nyt on?
Vai voisko vielä olla toivoa... :'(

-Meritähti-

Vuotoasiaa:

Onko muilla kokemuksia ekojen menkkojen jälkeen siitä, että vuoto vaan jatkuu? Tossa jo aiemmin mainitsin, ettei menkkojen jälkeen ole puhdasta päivää ollut, koko ajan on tullut pientä tuhrua. Nyt on kp 13 ja tulee ihan selvää verta. Haalempaa kuin menkat, mutta sillai kuitenkin, että tulee.

Onko kellään muulla ollut näin? Edellisen km:n jälkeen oli joka kierrossa 1-2 pvää epämääräistä tuhrua, mutta tällenen jatkuva ei oikein tunnu normaalilta? Varsinkin kun aiemmin mulla ei ole IKINÄ mitään välivuotoja ollut.

Mähän jo ton tokan keskenmenon yhteydessä diagnosoin itse itsenäisesti kohtuuni polyyppejä (kun niitä kerta kohdunkaulalta jo poistettiin). Onkohan tämä vuoto nyt tukemassa diagnoosiani? Minneköhän mä nyt kuuluisin, jos seuraavien menkkojen jälkeen aina vaan jatkuu? Ei varmaan enää sinne äitipolille, ku keskenmenosta jo on aikaa?

Lämpöasia: Nyt oon muistanu joka aamu, aina on tasan 36,8. Jännityksellä odotan nouseeko... Toisaalta, kun tuolta kerran jatkuvasti lorisee jotain ulos ni saa kyllä olla helkutin sitkeä sissi jos meinaa vastavirrassa pysyä. En siis ole kovinkaan toiveikas.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Kaa
Itselläni kaavinnan jälkeen oli vuotoa 10 päivää, ja ekat kuukautiset kestivät sen saman 10 päivää. Olivat myös kovin kivuliaat menkat. Mutta äkkiä se kierto sitten tasaantui siihen kuuteen päivään.

Woodoo, oletkos tosiaan varma, että kyseessä oli menkat eikä vain pitkittynyt vuoto keskenmenon jälkeen? Mullahan vuosi vaihtelevalla voluumilla ja enimmäkseen vain tuhruttaen 3 vk ja yhden päivän kaavinnan jälkeen... Äitipolille voit minusta ilman muuta mennä, ovathan nuo vuodot nyt selvästi vielä keskenmenon "jälkikaikuja." Tuskin ne sieltä poiskaan käännyttää.

Myymä, ehkä ne on vaan munasarjat, jotka kipuilevat, kun munasolut siellä oviksen lähestyessä kasvavat. Semmoista esiintyy.

Oma kuumeilu etenee sitä tahtia, että olen ostanut Cittarista RSFU-ovulaatiotestejä ja niihin pissinyt jo muutamana päivänä. Ei ole ovista vielä näkynyt, vahvuudeltaan epämääräisesti vaihtelevia viivoja kylläkin. Se vähän ihmetyttää, kun testin ohjeissa käsketään olla pissimättä neljä tuntia ennen testin tekoa. Kuka niin kauan jaksaa olla? Onkohan tämä ihan tosissaan otettava ohje?

Joskus takavuosina mittailin myös lämpöjä, siinä tarkoituksessa, että voisin todeta oviksen tapahtuneen. Ja nousivathan ne. Niin suureen hienosäätöön en koskaan päässyt, että olisin pystynyt ENNAKOIMAAN oviksen sitä edeltävästä pienestä lämmön laskusta. Saa nähdä mihin mittaan kuumeilu nyt yltyy, täytyykö kaivaa mittari taas esiin.

meritähti :hug:

woodoo,mulla vuoto kesti noin 7 päivää.... Pitäisköhän sun kohta soittaa gynelle? Ettei vaan oo sit mitään tulehduksia tai jos sinne on jääny jotain?

Siis onko mulla jo kp26??? wau. Enää kaks päivää ja sit tiedetään miten käy! :) Paitsi et mä meinasin testata vasta ens viikon alussa... :p Katotaan maltanko jos ei menkkoja sit näy..

Ai ja sitten täytyy vielä onnitella kaikkia naimisiinmenijöitä! Naimisissa on kuulkaa tosi kiva olla, voin sanoa näin vajaan viiden vuoden kokemuksella. Sitoutuminen parantaa minun mielestäni suhdetta. Kun lopullinen päätös on tehty, kumpikin uskaltaa olla vapaammin ja enemmän oma itsensä. Onnea vielä kerran!

kiitos kiitos :D Mie oonki aika innoissani ko pääsee naimisii ja o löytäny noi mahtavan ukkokullan! :)

Nii ja mun olot sen kun poistuvat vaan.. Ennee vain nännit kertois raskautumisesta.. Plussakierros sillo iho meni iha kauheaks ja finnei pukkas todel suuri määrä.. Nyt ei mitään.. TOSIN viime kierrossakii niit tuli kauheesti.. Et ota niist ny selvää ko on nega tai plussakierto ni finnei tulee :p Tosin viimeks en ovuloinu ni oisko finnit johtuna siit et kierto veny jne.. Mut plussaa ennen olleet negakierrot kyl oli finnittömiä lähinnä siks et viel pillerit vaikutti.. Ko mullaha pillerit vaikutti myös akneen todella hyvin (vaikkei mul aknea ollutkaa mut puhuin ne pillerit mulle silti ko näppyi tuli ain silti liikaa).

Meritähti mä elättelen sun suhteen toiveita, edelleen kun mulla se plussa aina tulee jälkijunassa 4-6 pvää.

Joopa, mä oon tällanen kaikkimullehetinyt-tyyppi, ni varasin sitten gynekologille ajan. Tänään viideltä menen, tulen illalla varmaan kertomaan jos on kerrottavaa. En mä sinne polille jaksa mennä selittämään, että vuotoa on ja ei ole ja ottakaa mut jooko. Vaikka ne ottais ni joutuis jonottamaan.

Viimeksi kun kävin yksityisell lasku oli 130 euroa, setä katto sisään ja sano kuollu on. Minusta todella kova hinta kun tuttukin on sanonut, että toisessa kaupungissa saa saman hoidon viiteenkymppin. Nyt varasin eri lääkärille, mutta kertokaas, mitä teillä on maksanut yksityinen gyne ultrauksella?

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :heart:

myymä
Mulla edellisen raskauden alkuraskaudenultrassa käynti kustansi 120e korvauksineen... Esikoista odottaessa toisessa paikassa oli n. 80 e! Nyt päätin etten mene alkuraskauden ultraan jos plussa minulle pärähtää vaan odotan neuvolaan asti jotta saan kuunnella sydänäänet. (Mulla niin ihana neuvolantäti että ottaa ilman neuvolanaikaakin kuuntelemaan jos haluaa) Kaksi edellistä raskautta sydänäänet kuuluneet jo rv 9+

Jee!!! Jälkivuoto loppui jo ja paljon parempi mieli!! Eilen pupuiltiin jo ekan kerran ja ehkäisy unohtui siinä rytäkässä... mies oli sitä mieltä ettei ehkäistä lainkaan!!?? No sanoin sitten että antaa mennä vain syteen tai saveen. Voi olla että itkuun päättyy koko juttu. Mutta jotenkin en nyt jaksa ottaa mitään ressiä mistään.
Ajattelin että olisin pitänyt vähän kuumeilutaukoa menkoihin asti kun tuntui että pää hajoo, mutta kun toi vuoto loppui niin onkin ihan eri mieli. Ensin ajattelin että en aloita edes rakkaita Glandineitakaan kun joskus vasta mutta nyt oon jo porhaltamassa hakemaan niitä lisää:LOL: Niin ja ovis ja raskaustestit on jo tilattu. 18 ovistestiä ja muutama raskaustesti. Kyllä ihminen on hullu
Mutta kyllä kesä saa hormonit hyrräämään!

Matsalulle kovasti tervetuloa tänne! Ja suuret pahoittelut Santerialkion menetyksestä! Luin sun juttua silloin aikaisemin kun Santeri oli nähty elossa ja itkin ilon kyyneliä sinun puolesta! Ja nyt tuli kyllä itku myös kun luin että menetittte Santerin. Halauksia täältä hirmuisesti! :hug: :hug: Kokeile noita Glandin 25 kapseleita! Tosi moni on raskautunut niiden avulla nopeasti. Myös minä viimeksi, mutta se sitten oli se tuulimuna. Mutta niitä saa ihan luontaistuote kaupoista. Itse söin niitä kaksi kapselia päivässä ovikseen asti , ja omega 3 koko kierron. Uskoisin että sinä onnistut vielä tulemaan hyvin raskaaksi. =)
Niin ja niistä ovistesteistä. Kyllä vaan kannattaa yrittää olla pissimättä se neljä tuntia. Tulin siihen tulokseen kun joskus en malttanut ja testi ei sitten kunnolla näyttänytkään mitään. Itse tein siten että aamulla kävin vessassa ja join ihan pienen lasillisen vain. Ja sitten panttasin sen neljätuntia ja olin juomatta, jos oli pakko juoda niin otin vain pari kulausta, niin kyllä testi näytti aina vahvasti oviksen.

Meritähti Kyllä kai sitä toivoa vielä voi olla. Minä ainakin kovasti toivon sun puolesta että plussa sieltä tulisi.

ElinaMarialle ja Miraclelle Hirmuistesti tsemppiä viimeisiin piinispäiviin ja suuret plussa puhurit!!!!

Myymälle tsemppiä kipuiluihin! Jos se kuitenkin olisi sitä mitä pitääkin!! bd bd

Ei nyt täytyy palautua koti hommiin!!

Palailen! =) =)

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja woodoo:
Meritähti mä elättelen sun suhteen toiveita, edelleen kun mulla se plussa aina tulee jälkijunassa 4-6 pvää.

Joopa, mä oon tällanen kaikkimullehetinyt-tyyppi, ni varasin sitten gynekologille ajan. Tänään viideltä menen, tulen illalla varmaan kertomaan jos on kerrottavaa. En mä sinne polille jaksa mennä selittämään, että vuotoa on ja ei ole ja ottakaa mut jooko. Vaikka ne ottais ni joutuis jonottamaan.
Viimeksi kun kävin yksityisell lasku oli 130 euroa, setä katto sisään ja sano kuollu on. Minusta todella kova hinta kun tuttukin on sanonut, että toisessa kaupungissa saa saman hoidon viiteenkymppin. Nyt varasin eri lääkärille, mutta kertokaas, mitä teillä on maksanut yksityinen gyne ultrauksella?

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :heart:
134 eur adenova espoon tapiola, ei vissiin vaan tohtinu sanoa samaa mulle silloi ko sydänääniä ei kuullut 6+3 viikolla.. et raato on :( :'(
woodoo mä ja kans mullekaikkihetinyteikäyhtäänmyöhemminvaanNYT- tyyppiä :ashamed:

Hei Leinikki, mitä tuo Glandin on? En yleensä ole kovin innostunut luontaituotteista, mutta kaipa tässä nyt voisi kokeilla melkein mitä vaan... Omega3 ei mulle käy, kun on lievä veren hyytymishäiriö ja se vain ohentaisi verta lisää

Yhteistyössä