Jee!!! Jälkivuoto loppui jo ja paljon parempi mieli!! Eilen pupuiltiin jo ekan kerran ja ehkäisy unohtui siinä rytäkässä... mies oli sitä mieltä ettei ehkäistä lainkaan!!?? No sanoin sitten että antaa mennä vain syteen tai saveen. Voi olla että itkuun päättyy koko juttu. Mutta jotenkin en nyt jaksa ottaa mitään ressiä mistään.
Ajattelin että olisin pitänyt vähän kuumeilutaukoa menkoihin asti kun tuntui että pää hajoo, mutta kun toi vuoto loppui niin onkin ihan eri mieli. Ensin ajattelin että en aloita edes rakkaita Glandineitakaan kun joskus vasta mutta nyt oon jo porhaltamassa hakemaan niitä lisää
Niin ja ovis ja raskaustestit on jo tilattu. 18 ovistestiä ja muutama raskaustesti. Kyllä ihminen on hullu
Mutta kyllä kesä saa hormonit hyrräämään!
Matsalulle kovasti tervetuloa tänne! Ja suuret pahoittelut Santerialkion menetyksestä! Luin sun juttua silloin aikaisemin kun Santeri oli nähty elossa ja itkin ilon kyyneliä sinun puolesta! Ja nyt tuli kyllä itku myös kun luin että menetittte Santerin. Halauksia täältä hirmuisesti! :hug: :hug: Kokeile noita Glandin 25 kapseleita! Tosi moni on raskautunut niiden avulla nopeasti. Myös minä viimeksi, mutta se sitten oli se tuulimuna. Mutta niitä saa ihan luontaistuote kaupoista. Itse söin niitä kaksi kapselia päivässä ovikseen asti , ja omega 3 koko kierron. Uskoisin että sinä onnistut vielä tulemaan hyvin raskaaksi. =)
Niin ja niistä ovistesteistä. Kyllä vaan kannattaa yrittää olla pissimättä se neljä tuntia. Tulin siihen tulokseen kun joskus en malttanut ja testi ei sitten kunnolla näyttänytkään mitään. Itse tein siten että aamulla kävin vessassa ja join ihan pienen lasillisen vain. Ja sitten panttasin sen neljätuntia ja olin juomatta, jos oli pakko juoda niin otin vain pari kulausta, niin kyllä testi näytti aina vahvasti oviksen.
Meritähti Kyllä kai sitä toivoa vielä voi olla. Minä ainakin kovasti toivon sun puolesta että plussa sieltä tulisi.
ElinaMarialle ja
Miraclelle Hirmuistesti tsemppiä viimeisiin piinispäiviin ja suuret plussa puhurit!!!!
Myymälle tsemppiä kipuiluihin! Jos se kuitenkin olisi sitä mitä pitääkin!! bd bd
Ei nyt täytyy palautua koti hommiin!!
Palailen! =) =)