KM jälkeen kuumeilevat

25.6.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 46/30-33
emiliana...............KM 04/08,05/08...................KP 36/28-33
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 31/30-35
Pink1.....................KU 12/07...........KP 28/28 (palstatauolla)
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 27/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 27/32
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP 21/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08...................KP 20/28
Betania..........KM 06/07..........KP 20/27-30 (palstatauolla)
Miracle....................KM 04/08..............................KP 19/32-35
Riine.......................KM 10/07..............................KP 16/28-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 14/25-28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 13/26-29
Lakta....................KM 05/08................................ KP 5/?
[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
pikkuvadelma.......KM 06/08
Leinikki................ KM 12/04, 01/08, TM 06/08
Sonja74..................KM 07/07..........................KP 43/26-29
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 42/30-40
myymä..............KM 09/07................................KP 13/28
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 12/26-27
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07........KP 9/29(palstatauolla)
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..........KM 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 42/?
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08.......KP 13/30
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 4/32-36
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 25/33
Rouva Pikkumyy........KM 02/08...............................KP 20/29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 15/29
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 6/30

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 31/30-34
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Äittä-67.........................04/08
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Daizz............................05/08
Frizzante......................05/08
Mymmyryy.....................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Leinikki.........................06/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/708
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08

Päivän listaa ja nostoo samal :) Ompa ihana ko meist on nii monet plussannu tässäkii kuussa!! :heart: Kumpa minäkin pian!

Tänää siis vvuoto eka tahmaista ja valkosta ja sen jälkeen kirkasta.. Saa ny nähä.. maha ollu vähä sekasin, mut varmaan ko join maitoo eikä ollu laktoositonta.. ni kai se on uskottava, et miula jonki sortin laktoosi-intoleranssi on... :ashamed:

Lämmöt siis 37,2 lukemissa eli oikein kivaa sen puolest ees et ovuloin :)

Minä haluaisin kanssa jo kovasti oikeasti kuumeilemaan, mutta kun ei ole vielä ollut menkkojakaan... Mulla tulee KM:stä huomenna kuukausi ja edelleen jotain pientä tuhrua? Onko muilla joilla tehty lääkkeellinen vuodot ja tuhrut kestänyt näin pitkään? |O Maanantaina kävin hcg:ssä ja lääkärin kanssa sovittiin, että jos arvo on normaali niin lääkäri ei soita ja soittoa ei siis tullut joten kai se sitten oli normaali. Yrittää sais varmaan heti kun ei kerran tehty kaavintaa, mutta ei oikein innosta ennen kun tuhrutkin loppuu. Tai no jussina kyllä lipsahti :ashamed: Omasta mielestäni olen aina tunnistanut ovulaation aika hyvin, mutta nyt en näistä tuntemuksista ota mitää tolkkua. Ei siis mitään hajua koska menkat voisi alkaa vai onko jopa ovulaatio ajat käsillä. Kaiken kaikkiaa tylsää aika tämä. Kovasti on ikävä takaisin siihen olotilaan missä olin ja missä mielestäni kuuluisin olla. Siksi varmaan tympii tämä odottelu. Mutta hei tsemppiä kovasti piinailijoille. Oon teille kyllä vähän kade. Mae Onnea Onnea!!!

Miracle, jos viittit lisätä mut sinne listaan taas.

Leinikki..... km 12/04, 01/08, tm 06/08 ja toista pienokaista edelleenkin kuumeillaan.

Kiitos kaikille lämpimistä sanoistanne, kyllä ne vain lohduttavat kun kaikki tietävät kuitenkin miltä tämä tuntuu.
Täällä ihmettelen Cytotecien kourissa kotona ja mausteena hieman Padacodia. Kivut eivät onneksi ole kovin hirveät koska kohtu tyhjeni melkein kokonaan jo maanatai iltana jolloin olin TOSI kipeä, paljon kipeämpi kuin keskeytyneistä keskenmenoistani, mitä kovasti ihmettelen. Olo on tosi väsähtänyt.... :'(

Kyllä se aika vaan taitaa parantaa, kun lauantaina mies vielä sanoi, ettei enää ikinä toista lasta/yritystä meille. Eilen illalla jo sanoi, että no voidaan me kai yrittää luonnollisesti ilman "yrittämistä".. Meillä kun oli hormonit käytössä tätä toista yrittäessä. Kai hänellä se suurin järkytys mennyt ohi. Mutta luultavasti miehet toipuu tästä nopeammin? vai? kun meillä ei ainakaan mies ollut täysin vielä edes sisäistänyt, että vauva tulee. Tai hän kyllä pelkäsi alusta asti keskenmenoa (niin teki myös edellisestä ).

Mutta minulle pitäis taas saada järkeä päähän..nyt on tullut sellainen olo, että vauva on PAKKO saada! ja heti. En jaksais odottaa edes niitä yksi kuukautisia, vaan haluaisin ruveta yrittämään heti.. :ashamed:

Miun mies tuntu ottavan suht kevyesti mun km:n ko se tuki mua ja oli vahvana mut jossai vaihees sekin päästi sit sen surun pois sisältään. Toki se miehelle on erilaista kun ei ole oma keho, jossa tuntea ne kaikki eri oireet ja kaikki unelmat yms. Eikä mies tiedä yleensä tarkalleen milloin voi testata yms. sitä muuta jännitystä siinä. Et onhan se toki erilaista mut kyllähän se mieheenkin koskee, jos on lasta halunnut.

Voi Leinikki, olen todella pahoillani puolestasi :hug: Kenenkään tästä pinosta odotuspuolelle lähteneen ei pitäisi joutua palaamaan takaisin.

Plussiakin on taas tullut, onnea niistä kaikille tasapuolisesti :flower: Toivottavasti kaikkien teidän odotus on onnellinen. :heart:

ON: Nyt on palailtu mökiltä ja juhannuksen vietosta. Loppupäivät meni kyllä läskiksi koska mulla on ilmeisesti jokin tulehdus vasemmassa jalassa, repivää kovaa kipua nilkasta nivusiin saakka, eikä päässyt liikkumaan kun vessaan kahteen päivään. Nyt on jo vähän helpottanut kun sai lääkkeet ja tukisiteen.

Menkkoja ei vielä kuulu, mutta hätäpäissä tehty testi oli ihan puhdas nega... :'(
Mitään tuntemuksia kumpaankaan suuntaa, siis raskauteen saati menkkoihin viittaavaa, ei ole ollut. Tiedä sitten siitä.
Nyt kyllä petyn enemmän kuin koskaan jos se tänttärä sieltä saapuu. Alkoi vain toivo jo hiipua tuon negatiivisen testin jälkeen, vaikkei menkat olekaan alkanut. Mutta kun ei edes haamun haamua...

Jotenkin mulla on ollut jostain syystä niin luottavainen olo tämän kierron suhteen, joten jos sitä nyt lässähtää niin en kyllä enää ikinä luota tunteisiini tässä asiassa... :headwall:
Ei kai se auta kuin odotella...tätiä todennäköisesti.

Anteeksi purnaaminen, olen vain niin hermostunut tästä odottamisesta...se siitä stressittömyydestä. :ashamed:

-Meritähti-

miracle onhan mulla ollut aika ajoin tuo kierto jopa 35 tai 36 päivää, joten ei tässä sinänsä vielä mitään ihmeellistä. En kyllä haluaisi että alkaa taas kierto venyä, saisi pysyä siinä max.30 päivää, tänään kp 31.

Kyllä mielestäni pongasin ovulaation, mitään ovistestejä en ole käyttänyt, mutta limat ja nippailut oli kyllä sen mukaiset ja lämpö.

-Meritähti-

myymä
Meritähti SUUNNATTOMASTI plussasäteitä sinulle! toivotaan että plussa sieltä vielä pärähtää! :)

Mä oon ihan ymmälläni omista oloistani! tänään siis kp13/28 ja eilen oli kovia nippailuja oikealta alavatsalta MUTTA tänään ei mitään. Yleensä mun oviskivut on selkeästi kivuliaammat joten epäilin että olis ennakkoa tulevasta oviksesta mutta koska tänään ei mitään niin :eek:
mites valkovuoto oviksen aikaan. pitäiskö jotenkin lisääntyä vai tapahtuuko yleensä muutoksia? Mulla nimittäin nyt selkeästi runsaampaa...

myymä
pikkuvadelma Mulla rv 14+ josko sillä nyt mitään merkitystä on ja sain viikon sairaslomaa.. Työnantajan puolesta olisin varmaan saanut olla pidempäänkin poissa mutta kotona yksin märehtiminen olisi ollut vielä rankempaa :(

Mulle tuli 5päivää. Nyt mietin, että saanko sairasloman ajalta palkan, kun olen uudessa työssä ja työsuhde kestänyt vasta vajaan 2kk. Työnantajalle en kyllä keskenmenosta kerro (todistuksessa ei ollut kuin koodi syyn kohdalla).

Kai te kaikki muuten huomioitte, että eilen oli enää tasan puoli vuotta jouluaattoon? Aivan mahtavaa, kohta on siis joulu!!

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Meritähdelle: toivotaan, että sä oot niinku mä, ettei testit mitään haamuja bonggaile, vaan vasta tositoiminnot. Eli että se plussa tulee vielä. Mullahan aina vaati, että menkat tosiaan ovat usean päivän myöhässä ennenku testissä näkyy. Kun sen vielä sisästäis eikä tuhlais rahoja testeihin vaan testais vasta kun on reippaasti myöhässä. Peukkuja sulle.

Vattu: Eka km sain peräti viikon saikkua, mutta se siksi ettei aikaa tyhjennykseen ollut kuin vasta keskiviikoksa, maanantaina olin lekurissa. Totesin siellä vaan että perkele mähän en töihin tässä kohtaa mene ja siksi koko viikko saikulla. Tokan kanssa se kolme pvää. Kolme pvää lienee vakio varhaisissa kmissä, pidemmälle jos menee ni lienee yksilöllistä?

Ja Leinikki tosiaan, ihan pyllyjuttu tollanen, mitäs siitä muuta? Toivotaan, että sinä, minä ja muut useamman keskenmenon koneet ollaan huonotuurisia ja seuraava menee hyvin. Ja tietty alkais pian. Jaksamisia sinulle.

Ja mä päätin alkaa sitten mittaamaan lämpöä (korvasta, heh). Eilen laitoin kuumemittarin yöpöydälle, vaan enpä aamulla muistanut koko juttua. Varmaan ny on se viikko noin ovikseen, että jos tässä ennen sitä joinain aamuina muistais. Mä oon sellanen et pomppaan ylös ku ohjus ku kello soi ja suoraan kahvinkeittimelle. Ei siinä muistele mitään mittareita... Täytyypi miettiä miten tän pähkinän ratkaisia.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Voi kun oltais jouluna kaikki raskaana!

Woodoo laita se kuumemittari siihen kahvinkeittimen tai kahvipaketin päälle, niin voit mitata samalla kun kahvi porisee.

Mulla on kierto päässy nyt kunnolla vauhtiin km:n jälkeen. Viimeiset 2 krt on tullut ihan kunnolla verta eikä vain pari tippaa. Hyvä uutinen sinänsä, vaikkei vielä olekaan tärpännyt.

Kp on nyt 3/27-30. Onko kellään muulla sama kp menossa?

pikkuvadelma:Mä jäin ihan äitiyslomalle eli 105 arkipäivää tuli vapaata meidän enkelin nukuttua pois. Mulla kyllä olikin kohtukuolema eli viikoilla 23+5 mun nuppu menehtyi. Heinäkuun lopulla pitäis töihin palata, mut vieläkin arvelluttaa et olenko valmis.

woodoo on ihastunu noihin tonttuhymiöihin!

Aika mielenkiintoista et Tauski on jääny äitiyslomalle? Mä sain viikon sairaslomaa. Tai olisin saanu enemmänkin mut mä en halunnu... jos oisin jääny kotiin makoilemaan niin olis ollu viel pahempi.. Mut mulla keskeytys rv20 ja tauskin enkeli oli rv 23+5. Aika pienestä on kiinni tuo....

Edelleenkin mahanippailuja ja selkäjomotuksia.... :wave: menossa siis kp 20. Hirveesti nyt elättelen toiveita että kyseessä olis NE kivut... :) Kauheeta kun pitää oottaa!!!

PLUSSAPUHUREITA TÄHÄN VÄLIIN +++++++++++++++++++++ :whistle:

Yhteistyössä