Kai te kaikki muuten huomioitte, että eilen oli enää tasan puoli vuotta jouluaattoon? Aivan mahtavaa, kohta on siis joulu!!
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
Meritähdelle: toivotaan, että sä oot niinku mä, ettei testit mitään haamuja bonggaile, vaan vasta tositoiminnot. Eli että se plussa tulee vielä. Mullahan aina vaati, että menkat tosiaan ovat usean päivän myöhässä ennenku testissä näkyy. Kun sen vielä sisästäis eikä tuhlais rahoja testeihin vaan testais vasta kun on reippaasti myöhässä. Peukkuja sulle.
Vattu: Eka km sain peräti viikon saikkua, mutta se siksi ettei aikaa tyhjennykseen ollut kuin vasta keskiviikoksa, maanantaina olin lekurissa. Totesin siellä vaan että perkele mähän en töihin tässä kohtaa mene ja siksi koko viikko saikulla. Tokan kanssa se kolme pvää. Kolme pvää lienee vakio varhaisissa kmissä, pidemmälle jos menee ni lienee yksilöllistä?
Ja Leinikki tosiaan, ihan pyllyjuttu tollanen, mitäs siitä muuta? Toivotaan, että sinä, minä ja muut useamman keskenmenon koneet ollaan huonotuurisia ja seuraava menee hyvin. Ja tietty alkais pian. Jaksamisia sinulle.
Ja mä päätin alkaa sitten mittaamaan lämpöä (korvasta, heh). Eilen laitoin kuumemittarin yöpöydälle, vaan enpä aamulla muistanut koko juttua. Varmaan ny on se viikko noin ovikseen, että jos tässä ennen sitä joinain aamuina muistais. Mä oon sellanen et pomppaan ylös ku ohjus ku kello soi ja suoraan kahvinkeittimelle. Ei siinä muistele mitään mittareita... Täytyypi miettiä miten tän pähkinän ratkaisia.
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: