Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28587735:
huomenta, lähden viemään leiriläistä matkaan :D

aurinko paistaa, vaikka sääennusteen mukaan pitäis 19min päästä tulla vettä..toivotaan ettei ny ainakaan koko viikkoa satais, olis leiriläisillä himpun verran hauskempaa.

ei olla uutta liettä vielä käyty ostamassa, alkaa ruoanlaitto olemaan haasteellista ku ei enää keksi mitä ruokia tekis ilman uunia :mad: kastikkeet tulee korvista ulos.
Raakaravinto on terveellistä. Vihersmoothiet nokkosista, voikukanlehdistä jne. kaikki ravintoaineet mukana.

=)
 
Se olis tänään rv 40 tasan. Voi kuinka olen jo niin kypsä |O
Esikoinen oireilee mukavasti tätä vauvajännitystä, ja kotona onkin niin ihana tunnelma, että huilin mieluummin 35 tuntia nonstop avautumiskipuja kuin vaikka vielä 3 päivää perhe-elämää tällaisenaan :mad: :ashamed:
Kun tuo on muutenkin haastava ja kovapäinen tyttö, ihan kuin minä pienenä, mutta nyt toi äidin tarve ja takertuminen on vaan toisaalta niin hellyyttävää ja ihanaa, mutta kumminkin todella ahdistavaa, kun olo on muutenkin mitä sattuu.

Mutta niihin positiivisiin, niin synnytys ei ole varmaan ikinä ollut lähempänä kuin nyt :p
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja Kais
Neiti soitti leiriltä:

mäoonsaanupaljokavereitapäästäänjotänäänuimaansiivouskisassapitäävähänparantaajatorstainaondiscoMOI

:D

viikko sitten kovaan ääneen ilmoitti ettei halua koko leirille lähteä.

Likalla oli ollut mukava päivä töissä, on srk kesäleiritoiminnassa ohjaajana, 8-14 tän viikon.Oli tykännyt hommasta ja innolla odottaa jo huomista työpäivää.
 
Viimeksi muokattu:
Iso tykkäys teille kaikille! :kiss:

Mä olen ollut niin pahalla päällä viikon, etten ole löytänyt mistään mitään iloa... :snotty: Joten pysyin poissa tästä ketjusta hapantamasta muiden hyvää tuulta. :saint:

Mutta kyllä tää tästä. Tänään ilahduttaa se, että mun etupihaprojekti on melkein valmis. Enää tarvii ostaa koristekiviä yks pussillinen lisää ja multaa ruukkuun. Kukat on siellä ruukussa kyllä, mutta multaa ei ole siellä kukkamultapaakkujen välissä. Yks kunnon tuulenpuuska ja kukat lentää ketoon. Mutta nätiltä näyttää jo. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja moekoe
lucifer
Mitäs positiivista tänään... yksi mies vähemmän taloudessa ( ei niin positiivinen asia äidin mielestä)

Tänään ripsi välillä vettä, sateen ajan kulutettiin aikaa ja sipsipusseja jäljellä jääneiden kanssa katsomalla nemoa etsimässä-leffa pitkästä aikaa.
Isännän kanssa rassailtiin yhtä autoa nuorimmaisen päikkreiden aikana ja siinä samalla ajauduttiin takapenkille... teinimeininkiäteinimeininkiä:ashamed:

Isäntä lähti ottopojan kanssa ampumaan ja nuorimmainen pulikoi tuossa rantavedessä. Saunan lämmitys käynnissä.
 
Mulla oli viimeviikolla hirveästi hyvää sanottavaa mut en saanut aikaiseksi etsiä ketjua. Kerrotaan vaikka että eilen oli ihana nähdä ystävää pitkästä aikaa, saatiin tänään kunnalta lupa kaataa pihalta huonokuntoinen kuusi, sunnuntaina mennään katsomaan vauvaa, mun Alppiruusu teki ensimmäisen kukkansa, juhannussuunnitelmat varmistuivat, perjantaina oli virkistyspäivä töissä, oli kivaa.
 
Taas tykkäys kaikille!

Mies lupasi viedä mut huomenna hammaslääkäriin ja taluttaa ovesta sisälle etten vaan karkaa. :D Miten sitä aikuinen ihminen voikin olla näin hölmö, että pelkää hammaslääkäriä?

Veljenpoika tulee ihan just. Laitetaan pystyyn hotdog-baari. Täti hemmottelee heti herkuilla. :heart: Grillijuusto-leipä-pekonivartaita teen kans. Ne ovat älyttömän hyviä. :) Syön vielä, kun pystyn...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Lähdössä pian hammaslääkäriin viisaudenhampaanpoistoon. :(

Onneksi serkukset viihtyivät eilen hyvin yhdessä ja toivottavasti tänäänkin. Kaksikkoa ei meinannut millään saada ensin pois järvestä ja myöhemmin oli nukkumaanmenovaikeuksia. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Vettä sataa täälläkin, ihanaa !
Mies oli tiskannut sillä aikaa kun olin kaupungilla ja nyt tekee mun lemppariherkkua :p :heart:
Mun tilaama hääpäivälahja miehelle tuli. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: moekoe

Yhteistyössä