Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

lucifer
murkkuikäinen ottopoika ( vai liekko esimurkku, on 13v) yllätti tänään "vanhan"tätinsä heti aamusta. Tuli ihan spontaanisti kesken aamun mun luo, halas, pussasi poskelle ja sanoi "kiitos". ja häipyi paikalta liukkaasti.
Täällä tämä vanhus on sitten kyynel silmissä idioottimaisesti hymyillen tehnyt askareitaan.
 
Neuvolalääkärillä käyty. Meikäläisellä on näköjään jännä värkki, kun edellisessä tutkimuksessa oli sormelle auki + pehmeä tuo kohdunsuu ja nyt on paikat kiinni ja tiukkana. Rv 32 eli 31+0 tänään, Viktorin painoarvio 1704 grammaa. SF-mitta huikeat 31 cm, verrattuna siihen, että viime viikon maanantaina 28 cm!!! Lähete Kättärille synnytystapa-arvioon.
 
heräsin tänään ennen 5, herätin Neidin ja pistin sen ukon matkaan Helsingin suuntaan, ovat nyt korkeasaaressa kun osan päivän töistä olivat saaneet tehtyä =D
mä oon siivoillut hieman (paino sanalla hieman ) ja nautin tästä hiljaisuudesta..

hirveä hinku keksiä kaikkea kivaa leikkimökkiin,joka vihdoin on alkanut tyttöä ja kavereita kiinnostamaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
lucifer
Jotenkin eilinen sai niin hyvälle tuulelle ja fiilis on mitä mainioin. Tuntuu että ehkä sitä kuitenkin on osannut huolehtia toisen lapsesta vaikka alussa ajatuskin tuntui mahdottomalta, mutta onneksi uskalsin otta haasteen vastaan kaiken muun lisäksi. toivottavasti sitä onnistuisi omiensakin kanssa, tai edes saisi olla seuraamassa heidän kasvuaan.

Oikeasti, Elämä on ihanaa ja parasta juuri nyt ja tässä!

Tänään on ihanan viileää, mutta eiköhän tässä jotain kivaa keksitä lauman kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tykkään taas kaikista. Tämä on kyllä hyväntuulen ketju. :)

Neiti on alkanut sietämään pikkuisen vehnätärkkelystä!! Kokeilin ravintoterapeutin ohjeen mukaan ja oireita ei tullut (ainakaan vielä). Toivottavasti allergiat ovat helpottamassa.

Kasvimaa on valmis. Chilit ovat kasvihuoneessa omilla paikoillaan, kun taimet ovat pois tieltä. Chilit saivat isot istutuslaatikot altakastelusysteemillä. Ans kattoo toimiiko, kehittelin järjestelmän ihan itse... :D Tälle päivälle tilaan vesisateen, eilen kyllä ukkosti koko iltapäivän ja illan, mutta ei satanut. Kasvimaa tarttis vettä. Veden kantaminen ei houkuta, iskias vaivaa aika lailla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
lucifer
viileämmän hellepäivän kunniaksi ettei kukaan vaan vilustuisi liiasta järvessä läträämisestä, lastasin kaikki neljä miestäni autoon ja käytiin tutustumassa pariin museoon ja muihinkin nähtävyyksiin 100km säteellä. jäätelöä ja herkkuja nautittiin urakalla, päivänteema oli; syö herkkuja, älä ruokaa.
kohta grilli lämpiämään ja hampurilaistarpeet grillautumaan. tehdään kanapihvejä, ananasta, sieniä ja tietenkin sämpylät. muut soosit säästyy grilliltä.

Oli ilmeisesti mukavaa kun muksut ei ole tapelleet koko päivänä.

[video=youtube;YBOVKu8ywgI]http://www.youtube.com/watch?v=YBOVKu8ywgI[/video]
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä sain tiistaina uuden kännykän ja viimein sen näköönen puhelin mistä oon haaveillu jo pidemmän aikaa. Vaihtu samsung takaasi nokialaiseen ja kyllä sen eron vain huomaa, että nokia on hyvä! Sain tiistainaki heti ladattuaki tuon uuden puhelimen ku olin sen iltapäivällä hakenu ku ei ukkoostanu.

Täällä on varmaan viime perjantaista asti joka päivä jossaki vaihees ukkoonen jyrissy, yleensä illalla jossaki vaihees kolisee. Tänäänki kerran kuulin jyrinää tuos vähä aiemmin. Eilen olin menos Seinäjoelle niin Seinäjoen ja Ilmajoen rajalla tuli vettä kaatamalla, jyrisi, salamoi ja ihan varmuudeksi nakkas vähä viä rakeitaki sekaan. Siinä vaihees ajattelin, että onneks istun autos enkä aja pyörällä. :whistle:

Töissä oon aloottanu maanantaina ja vanhusten paris teen töitä. Aiva uus paikka mulle, että viä oon aika pihalla talon tavoosta. Ja ku oli sellaanen pehmiä lasku ku oli kaks päivää töitä ja sitte heti parin päivän vapaat. :D Ny sitte jännitän meneekö mun vapaatoive läpitte heinäkuun lopulle ku silloon olis haaveena päästä likan kans laivalle täältä lähtevän porukan kans. Ny on kuitenki töitä viis seuraavaa viikonloppua joista kaks niin, että sunnuntai vapaa. Olisin mä voinu yhden täysin kokonaan vapaan viikonlopun ottaa johonki kohtaan...
 
Meidän piti vaan vähän siivota tota ikivanhaa pihasaunaa, ettänähtäis kuin paljon siinä on remppahommia edessä ja paljonko se nielee tulevaisuudessa rahaa vai olisko peräti järkevintä rakentaa uus.
Oho, naapurin miäs tuli käymään iltapäivällä ja hoplaa, miehet hioi seinät, lauteet, ja pesi ja desinfioi koko mökin :D

Mikäs tässä istuessa, oman saunan puhtaana, omalla terassilla kone sylissä ja muki pommakkia käpälässä. Katsella kun "vuokralaiset" (n 15 pöntöllistä pikkulintuja) tekee puuhiaan. Naapurin lehmätkin tuoksuvat vaihteeksi tänne asti.

Mä rakastan asua meillä :heart:
 

Yhteistyössä