Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Ihana mies, pesi pari koneellista pyykkiä (jätti kylppäriin, ei laittanut partsille aurinkoon) ja laittoi karjalanpaistin (uuni päällä pari tuntia tällä helteellä) ennen yövuoroon lähtöä. Todella huomaavaista häneltä. Olisi voinut myös nukkua koko päivän.
Sisällä kostean tunkkaista ja lämmintä 28 astetta, oi voi ja tässä ketjussa ei saa valittaa
 
"vieras"
Ruohosipulit, tillit ja persiljat ovat jo hyvässä vauhdissa parvekkeella. Samoin kaikki kukkaset roudasin sinne kesäksi. Hyvin menestyvät, kun ovat valoisassa. Myös ne limoviikunat, jotka kärsi talven aikana kuivuudesta ja valon puutteesta.

Nyt tarttis varmaan kaivaa tuuletin pakkauksesta pois yötä varten. Ties vaikka on kuinka lämmintä. Mutta nyt suihkuun, sitten mansikka-bansku -smoothie ja katttelen JFK. Siinä on sentään *** Kevin Costner ***. :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja moona81
Antakaas kun mä kerron =) Töissä oli ihan loistava päivä, hyvä keli, hyvä homma, hyvä porukka.. Luulin että hirnun itteni hengiltä vahingossa siinä loppupäivästä vielä. Ja sopivan fyysistä repimistä, en olis ehtinytkään lenkille. Sitten oli pojan kevätjuhla, ensimmäistä kertaa mun ei tarvinnut mennä sinne yksin :heart: Mä en yhtään tiedä mitä oon tehnyt ansaitakseni näin hyvän elämän mutta kyllä mä olen onnellinen siitä =)

Ainiin muoks vielä. En oo sitonut ainakaan sataan vuoteen mitään ja tänään sidoin omasta mielestäni aika onnistuneen kimpun pojan opelle :D
 
Viimeksi muokattu:
Hemmottelupäivä =) Pirusti meni rahaa, onneks näitä päiviä ei ole kun ehkä kerran vuoteen.. Käytiin pojan kanssa kaupungissa, ostettiin kaikkea kivaa, otettiin ex tempore lävistykset, pojalle korvis, mulle toinen napakoru :D Varasin ajan tatuointiin, yhtä konkurssia siis koko päivä, onneks loput 364 päivää on yleensä älä osta mitään- päiviä :D
 
Minulta mukavaa vuosipäivää Datalle ja Astrolle. Muille ihanaa päivää ihan muuten vain. Lukea pitäisi, mutta mökillekin täytyy lähteä autoa palauttamaan. Katsoin eilen ehkä Walking Deadia muutaman jakson peräperään ja näin hiukkasen levottomia unia sitten läpi yön. Jostain kumman syystä heräsin myös jokaiseen narahdukseen :snotty: Jos huonot puolet on, että väsyttää kuin pakkoherätettyä laiskiaista, niin hyvät puolet sitten varmaa löytyy tulevista päiväunista. Oi joi, aion niin kuhnia jonkun puolituntisen tänään sohvan pohjalla!
 
  • Tykkää
Reactions: Data ja astrolabe
Vuosipäiväonnittelut siis täältäkin Astolabelle ja Datalle!

Ja sitten hehkutan omaa päivääni. :) Viikon ainoa vapaapäivä! Olen talossa ihan yksin! Koko kahdeksan hehtaaria on vain minun! Pehmeäksi ajeltu nurmi, rantakalliot, laituri ja niitynreuna odottelevat juuri minua patjoinen lojumaan ja nauttimaan auringosta nakuna. Aaaaah! :D
 

Yhteistyössä