Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Alkas kohta puoliin olla sauna lämmin, kelpaisko rantasaunonta kelleen? Uimaankin siis pääsee ja vesi on lämmintä.

Uitu on urakalla taas muksujen kanssa, alkaa tuo nuorempikin kohta olla uimataitoinen. Jotain hyödyllistä oon kesälomalla saanu aikaan.
Onnelliset :). Miun pitää vielä ootella juhannukseen asti, että pääsee saunaan järvenrannalle.
 
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä
Taas sai grillattuu itteesä hetken parvekkeella. En tiiä auttoiko noihin jalkojen värin saantiin. Mutta hieroin niihin rypsiöljyä :LOL:. Ainut ongelma alkaa olemaan se, että saan vaan etupuolelle aurinkoo tuossa partsilla. Joten alkaa olemaan naurettavan näköistä kohta kun selkä on valkoinen ja etupuoli ruskettunut :LOL:. No onneksi en kulje yleisillä paikoilla selkä paljaana.

Nyt pitäs jatkaa vissiin sitten siivousta. Kun aurinko katoisi partsilta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Keppälerttu, mul meni kans pari kolme kuukautta saaha aika tutkimuksiin.
Mie pelkäsin että menee pitempään.
 
Keppälerttu, mul meni kans pari kolme kuukautta saaha aika tutkimuksiin.
Mie pelkäsin että menee pitempään.
joo, välillä kestää..mä soitin sillo kesäkuun alussa, ja sanottiin et seuraava vapaa aika on joskus syyskuulla :O sit se hoitaja kuitenkin otti mun nro ylös ku sanoin et pääsen aika pienellä varoitusajalla jos joku sattuu perumaan, ja pari viikkoa siitä sit sieltä soitettiinkin et pääsetkö aamulla tulemaan..

toivotaan et pääsis taas täs kesän aikana, et tietäis mikä tota kättä vaivaa ja onko toivoa et se kestää vielä työntekoa.
 
Töiden jälkeen väsytti ihan mielettömästi mutta siitä huolimatta heitin apinan raivolla lakanat pyykkikoneeseen, matot pihalle ja kaivelin imurin, mopin ja rievut esille. Nyt on ihanaa, talo kiiltelee ja tuoksuu puhtauttaan, lakanat on narulla ja mulla kuppi kahvia ja jäätelö. Ja mikä parasta, olen yksin kotona eikä kukaan sotke!

Onnea Harava, ihan mahtava suoritus!

Moekoe, kyllä se ipana sieltä pullahtaa maailmaan!
 

Yhteistyössä