Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Käytiin Neidin evakkokoululla tutustumassa..ihan hienosti ovat saaneet muokattua entisestä kauppaoppilaitoksesta myös alakoululaisille sopivan paikan..kesän aikana kun vielä pihaa parannellaan (välituntipiha on tällä hetkellä entinen pieni parkkipaikka ) niin vielä paremmalta näyttää

ope kehui tytön askartelutaitoja, ja oli tuo Neiti tänään luokkakaverinsa nallen ottanut tohtoroitavaksi kotiin, kun korva oli irrallaan :heart:

ja Likka on ollut koko päivän luokkaretkellä, niin ne peruskoulunsa päättävät teinit nätisti opettajan toivetta noudatti ja lähtivät Heurekaan kun kemian ja fysiikan ope sinne halusi =)

töistä en viitti mitään mainitakkaan, ainoa positiivinen asia tais olla et pääsinkin jo tuntia aikaisemmin lähtemään kotiin :xmas:


(eikä saa unohtaa tätä ketjua |O tai mä alan kiukuttelemaan..)
 
Poika näki meidän takapihalla puumaiseksi kasvaneen pajun rungolla rastaankokoisen vihreän linnun (jonka lajinmäärityksessä hän päätyi pöllöön :D). Nyt mietin, voisiko olla harmaapäätikka... Ei olla nähty tuota lintua täällä aiemmin, se olisi kiva, jos sellainen olisi kotipihalla.

Ja poika on 17-v. eikä ihan keskikaupungilla ikänsä asunut sekään, joten... Pöllö. :D
 
Sain siivottua. Huomenna tulevat Neidin mummi ja fammu kyläilemään pariksi päiväksi. Se tietää aikaa itselle. Meinaan käydä shoppailemassa, teen puutarhahommia ihan omissa ajatuksissani ilman, että pitää vahtia neitokaisen touhuja. Karkaan vielä kasvimaallekin kaivamaan kurpitsoille kasvupenkkejä ja ehkä käydään miehen kanssa syömässäkin ihan kahdestaan jossain. Ihanan rentouttavaa! :cool:

Ps. Ihanan kivoja juttuja taas muilla! :)
 
Peyote
Oi mun on pakko kertoa, tää on niin hellyttävää! Meidän poika oli tänään opettanut tyttöä soittamaan ukulelea. Tulivat sitten soittamaan minulle, poika kitaralla ja tyttö ukulelella. Osasi ottaa sointuja ja vaihtaa niitä. Mun lapset on siis 13 ja 8 vuotiaat.

Ukulelessa on täysin erilainrn viritys kuin missään muussa kielisoittimessa ja soinnutkaan ei ole samoin kuin kitarassa. Nelikielinen soitin, joka näyttää minikitaralta. Poika on löytänyt netistä viritysohjeet ja soinnut.
 
Poika näki meidän takapihalla puumaiseksi kasvaneen pajun rungolla rastaankokoisen vihreän linnun (jonka lajinmäärityksessä hän päätyi pöllöön :D). Nyt mietin, voisiko olla harmaapäätikka... Ei olla nähty tuota lintua täällä aiemmin, se olisi kiva, jos sellainen olisi kotipihalla.

Ja poika on 17-v. eikä ihan keskikaupungilla ikänsä asunut sekään, joten... Pöllö. :D
Pöllöpä pöllö. :D Aivan ihana, nauroin ääneen! :)
 
Tuosta lintujutusta tuli mieleen, kun peruskouluaikana useampi opettaja seisoi ikkunassa ihastelemassa ja arpomassa ulkona puussa olevaa lintua ja sen lajia. Päätyivät helmipöllöön. Kaverin kanssa sitten ihan uteliaisuuttamme käytiin katsomassa, että mikä lintu se on. Saakelin roska-pölypallo, jolle naurettiin sitten siinä koivun juurella aivan pissat housussa! Enemmän kyllä naurettiin tietty niille opettajille. :D
 

Yhteistyössä