Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Sain töistä vapaaksi toivomani viikonlopun, mutta sitä ennen tästä siihen asti 7 peräkkääsenä viikonloppuna töitä. :| Kahtena viikonloppuna niin, että sunnuntait vapaat ja yhtenä niin, että lauantai vapaa. Plaah.
 
"vieras"
Ostin lorealin päivä- ja yövoiteen, a 5€. Kaupanpäälliseksi meikkipussukka sisältäen 3 matkajuttua, arvo 20€. Sitä sitten saa hyvän mielen ihan krääsästäkin.

Eilen ostin mustan nahkaisen käsilaukun kirpparilta 3€. Niitä löytyy kyllä lähes parikymmentä jo ennestäänkin. Olen kyllä jollain tasolla tietoinen, että mulla on paha riippuvuus. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mulla on ollut niin kiireinen viikko etten ole ehtinyt hirveesti kirjottelemaan, mutta heinäkuussa lähdetään kuopuksen kanssa Pärnuun, elokuussa lähdetään Espanjan-kotiin ja lokakuussa odottaa Krabin-reissu 20v hääpäivän kunniaksi!

Meillä on talon maalaus meneillään ja illat olen keikkunut telineillä, eilen illalla olin ensin Suomen futismatsissa ja illalla pogosin esikoisen kanssa Kivenlahdessa Whitesnakea fanittamassa :)
 
kutkuttavan jännittävä-viikko alkamassa huomenna.

Neiti 8v lähtee aamulla ensimmäiselle leirilleen, Likka 15v menee kesätoimintaan töihin viikoksi, ja torstaina pitäis tulla tieto pääseekö se kouluun syksyllä vai ei :D

äiti just soitti, lähdetään kuulemma tiistaina ikea-reissulle.

loma siis jatkuu vielä ens viikonkin.

verhot leikkimökkiin on valmiina ja mietin et pitäiskös tehdä Neidille ylläri ja pistää koko mökki remonttiin tän viikon aikana, ikeasta varmaan löytyis kaikkee kivaa sinne sisustukseen.
tosin kangaskaupassa oli jo hankalaa kun Neiti halus "ihan vääränlaista" verhokangasta :LOL: :snotty: tietty kuitenkin ostettiin se mitä hän halusi, vaikka oltais mummin kans löydetty paljon hienompaa vaihtoehtoa.. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Kais
Iso yhteistykkäys taas kaikille. :)

Multa leikataan tiistaina viisaudenhammas ja iskiaskin kiusaa todella paljon. Mutta oloa piristi, kun veljenpoika 12-v soitti ja sanoi tulevansa auttamaan tätiään lapsenhoidossa. :heart: Tosi kiva, kun itellä on kävelykin hankalaa. Enkä edes halua ajatella kuinka kipeä olen hetken siitä hampaanpoistosta. Äitinikin matkustaa mukana, joten ruokahuoltokin toimii ilman omaa touhua. Saan levätä ihan oikeasti.

 
Telineillä kiipeily, vanhan maalin raaputtaminen, uuden sutiminen ja auringossa hikoilu on pudottaneet mun painoa 3 kg viikossa!!!!! Kävin aamulla vaa'alla ja keräilin hetken leukaani lattialta.

Taidan perustaa kesäajaksi jonkun maalauspalvelun, jos saisi loputkin ylimääräiset pois ;)
 
Ihana vesisade raikasti ilmaa. :)
Hyvä ruoka.
Toi lemon soda on tosiaan hyvää, sai metsästää kuukausia ennen kuin löysin kaupasta.
 
lucifer
olen syönyt kakkua, kakkua, kakkua ja pikkasen kakkua.... otin päälle vähän suklaata ja jälkkäriksi kakkua....

Rennosti on menty tänään, palvelua olen saanut lapsiltä ja isännältä. Tuntee itsensä oikein kuningattereksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
huomenta, lähden viemään leiriläistä matkaan :D

aurinko paistaa, vaikka sääennusteen mukaan pitäis 19min päästä tulla vettä..toivotaan ettei ny ainakaan koko viikkoa satais, olis leiriläisillä himpun verran hauskempaa.

ei olla uutta liettä vielä käyty ostamassa, alkaa ruoanlaitto olemaan haasteellista ku ei enää keksi mitä ruokia tekis ilman uunia :mad: kastikkeet tulee korvista ulos.
 

Yhteistyössä