Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

lucifer
:'( esikoinen ( joka on lomaillu viikon mummolassa. 6v) soitti ja kertoi ihan pienellä äänellä asiansa että hän saattas jo ens viikoksi tulla kotiin :D niin ku sitä lähtiessä uhottiin että kyllä mä nyt yhen kaksi viikkoa oon mummun luona kerran menen.

Pitäs vissiin huomenissa käydä hakemassa se kotio.

Tatska paranee kivasti ja tummelia kuluu, on jotain näytettävää pojulle huomenna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28603680:
tulipas hyvä mieli, kun Likka töistä äsken laittoi viestin et opo oli pistänyt sille sähköpostia et miten nyt jatkossa kannattaa edetä. en tiiä onko toi yleinen käytäntö kouluissa et opolle menee tieto niistä jotka ei kouluihin pääse, vai oliko toi sopinut et ilmottaa kuin käy.

kivoja tuollaiset ihmiset jotka välittää :heart:
Toi on opon työtä. Mutta ei se sitä toki sen vähempiarvoiseksi muuta! Tsemppiä sinulle ja tytölle erityisesti - täydennyshaussa useimpia vielä onnistaa!
 
Mä siivosin meidän keittiön kaapit ja laatikot ja laitettiin pari puuttuvaa listaakin paikoilleen :O
Vielä kun olis virtaa niin imuroisin, mutta joku raja nyt sentään :D Suihkussa käydessäni sentään pesaisin kylppärinkin.

Nyt lähden toiviokävelylle: A, josko alkais vauva syntymään ja B josko näkyis naapurien uunituoretta koiranpentua. On ihan pallero, eilen näin vilaukselta, joku karhukoira tai porokoira tai sellainen harmaa nalle. PAKKO nähdä se läheltä ja mennä pahentamaan mun koirakuumetta :LOL:
Missäs moekoe riehuu tänään...? :snotty: Kai tässä kohta kuullaan kivoja vauvajuttuja? Tai sitten niitä naapurin koirajuttuja edes...
 
Jee, pystyn syömään muutakin kuin jäätelöä. :)

Veljenpoika ja Neiti tulivat hyvin toimeen. Oli ihana seurata, kun kaksikko juoksi ja leikki ja kohelsi. Ihanasti tehty 12-v pojalta tulla tätinsä avuksi. :heart:

Löysin kaupasta Neidille sopivia jäätelötötteröitä. Viimeinkin lapsukainen sai ihan oikean jäätelötötterön. Jätski kylläkin oli äidin tekemää -ton jäätelöä, mutta herkku kelpasi. Äidille tuli melkein tippa linssiin, kun lapsukainen sai syödä jotain melkein tavallista. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja rockyroad
Tänään tuli lisää hyvää uutisia ku eräs läheinen pääsee parin viikon päästä lopullisesti kotiin sairaalasta. En halua tästä sen tarkemmin kertoa, mutta voin sanoa, että tämä on iso ja tärkiä asia monelle.

Lisäksi on varmistunu, että paapan 90v. synttäreitä vietetään heinäkuus. Paappa oli vähä epärööny, mutta vaimonsa lopulta päätti asian ja sano, että juhlat pidetään. :D Toivon mukaan mahdollisimman moni paapan jälkelääsistä pääsis paikalle, kaikkein mahtavinta olis jos kaikki lapset, lapsenlapset ja lapsenlapsenlapset olis paikalla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
"tiipii"
Meiän perheeseen tuli tällä viikolla 2 uutta ajotaitoista, toisin sanoen siis 2 lapsistamme läpäisi ajokokeensa! Tyttösemme tiistaina ja poika tänään! Aika messevä fiilis, vaikkei äitillä olekaan siihen osaa eikä arpaa...
 
:wave:

Ei vauvaa, ei naapurin koiraa... Ne ryökäleet lähti reissuun pitkäksi viikonlopuksi.

Meillä ei toimi netti, tietyömiehet jyräs jonkun piuhan katki ja nyt täällä naapurissa käydessä vaan poikkean pikaisesti tääläkin.

Ensviikolle käynnistyspäivä saatiin, josko viimeistään sit juhannusvauvaa? Mä kyllä olen valmis synnyttämään vaikka heti ja nyt tähän naapurin keittiöön. Vaikka se sanoi, etten saa :LOL:
 
Muksu on terve! Johan taas kestikin ja kauhunhetkiäkin saatiin kokea kun sai tautinsa aikana elämänsä ensimmäisen kuumekouristuksen keskiviikkona. Oli ihana ihminen hätäkeskuksessa, ambulanssissa, sairaalassa ja vielä tk:n päivystyksessä kun jouduttii eilen käymään vielä näytillä.

Voi saisipa pieni olla loppuvuoden terveenä.

Mulla on enää 3päivää töitä ennen lomaa!
 
Juhannusviikko ja viime viikolla miehen vanhemmat ilmoitti, että voisivat tulla juhannukseksi meille. No tottakai se sopii. Eivät ole koskaan tainneet vielä viettää juhannusta, joten perinteiset juhannusherkut pöytään olisi tarkoitus laittaa.

Työkaverilta kuulin, että heillä listat menee jo elokuun ekalle viikonlopulle, joten seuraavassa listassa on sitten jo munkin työvuorot. Nyt siis vielä lomatunnelmissa ja syksyllä alkaa uudet kuviot meillä, kun palaan töihin 1,5 vuoden kotona olon jälkeen ja kuopus menee ensimmäistä kertaa hoitoon.
 
lucifer
esikoinen palas eilen lomaltaan ja ovat niin mukavasti veljekset kinastelleet, tasainen nahina kokoajan päällä. Olisko kenties ikävä ollu:D

Tänään on pitsa tiistai. Nappailen särkylääkkeitä toistaviikkoa kun issias vaivaa ja on niin perkeleen kippeä,mutta saanpahan hyvällä mielellä ottaa pikkasen rennommin.
 

Yhteistyössä