Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Mä niin toivoisin, että osaisin tehdä käsilläni jotain mutta saan just ja just verhot aikaiseksi. Siis suoran sauman ylös ja alas. Piirtää en osaa, mulla ei ole minkäänlaista mielikuvitusta esim. noiden korujen suhteen kuten sulla. Nää sun tekeleet on tosi kivoja!
Kiitos :) Harmittaa kyllä vain tuo toppi. Mutta tätä se on kun pitää tehdä ilman mitään suit sait sukkelaan vain.
 
Sataa, ei haittaa. Vihreä tulee nyt esiin ihan räjähtämällä, niin nopeasti tuntuu luonto muuttuvan. Silmä kovana seuraan pihan kirsikkapuuta, ihan kohta se kukkii. Ensimmäistä äitienpäivää vietettiin Roihuvuoren japanilaisessa puistossa kirsikankukkien puhkeamisen kynnyksellä Hanami-juhlassa. Puu tuo aina mukavan päivän muiston mieleen. Joku vuosi voisi tehdä uusinnan tästä äitienpäivän picnicistä.

Puistossa laulettiin Sakura, laulu kirsikkapuun kukista.
Sakura Song (??, ??? ???) w. Lyrics & Translation - YouTube
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: moona81
No mutta sulla on jossain ollut joku virtapiiri väärin päin?
Ainahan mulla on virtapiirit miten sattuu. Niistä ota tolkkua ammatti ihminenkään.Lupasin katsos, että teen muita juttuja enkä tee mekkoja tänä kesänä jotta voin käyttää niitä jotka tein viime kesänä...Mutta mä se vaan aina teen mekkoja...nyt taitaa jo olla ylitettynä tuo 200 kpl:een raja.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja moekoe
Meinas eilen ihan "vähän" kiristää pinnaa yks kouluun liittyvä asia. Eilen oli iltapäivällä näytön arviointikeskustelu ja opettaja toi viestiä ryhmänohjaalta, että pitää ottaa yhteys opintotoimistoon. No keskustelun jälkeen vähän vaille neljä soitan kiireellä toimistolle, että mikähän siellä ny on ongelma. No eiköhän multa puutu erotodistus vanhasta koulusta jossa on merkittynä näytöt. Erotodistuksen pitääs kuulemma olla kaks sivuunen, mutta enpä mä oo saanu ku yhden sivun! No sitte kauhialla hädällä soittamaan entiseen kouluun ja selittämään tilanne. No eihän vanhalla koululla oo ketää joka näyttötodistukset allekirjoottaa vaan todistuksen pitää kiertää Seinäjoen kautta. :kieh: Pikkuusen meinas kiristää pinnaa se ku valmistuminen kiinni tuosta paperista eikä oo edes oma moka!!! Kaikki saamani todistukset oon toimittanu koululle monta viikkoa sitte, mutta ny vasta kysellään puuttuvan perään ku numerot pitää olla valmistuville annettuna perjantaina... Ja ekan kerran toimitin todistukset jo viime vuoden puolella, mutta eipä ne ikinä päässy opintotoimistoon asti!

No tänään soitin koululle uudestaan ja sinne käy enshätään faksattu todistus ilman allekirjootusta ja allekirjootettu tulee peräs. Huh. Olis voinu päästä pari rumaa sanaa jos en olisi valmistunu oikiana päivänä toisten kämmäälyjen takia!

Niin joo ja näytöstä tuli arvosanaksi 2 asteikolla 1-3. :) Opinnäytteestä ei oo viä kuulunu mitää.
 
Meinas eilen ihan "vähän" kiristää pinnaa yks kouluun liittyvä asia. Eilen oli iltapäivällä näytön arviointikeskustelu ja opettaja toi viestiä ryhmänohjaalta, että pitää ottaa yhteys opintotoimistoon. No keskustelun jälkeen vähän vaille neljä soitan kiireellä toimistolle, että mikähän siellä ny on ongelma. No eiköhän multa puutu erotodistus vanhasta koulusta jossa on merkittynä näytöt. Erotodistuksen pitääs kuulemma olla kaks sivuunen, mutta enpä mä oo saanu ku yhden sivun! No sitte kauhialla hädällä soittamaan entiseen kouluun ja selittämään tilanne. No eihän vanhalla koululla oo ketää joka näyttötodistukset allekirjoottaa vaan todistuksen pitää kiertää Seinäjoen kautta. :kieh: Pikkuusen meinas kiristää pinnaa se ku valmistuminen kiinni tuosta paperista eikä oo edes oma moka!!! Kaikki saamani todistukset oon toimittanu koululle monta viikkoa sitte, mutta ny vasta kysellään puuttuvan perään ku numerot pitää olla valmistuville annettuna perjantaina... Ja ekan kerran toimitin todistukset jo viime vuoden puolella, mutta eipä ne ikinä päässy opintotoimistoon asti!

No tänään soitin koululle uudestaan ja sinne käy enshätään faksattu todistus ilman allekirjootusta ja allekirjootettu tulee peräs. Huh. Olis voinu päästä pari rumaa sanaa jos en olisi valmistunu oikiana päivänä toisten kämmäälyjen takia!

Niin joo ja näytöstä tuli arvosanaksi 2 asteikolla 1-3. :) Opinnäytteestä ei oo viä kuulunu mitää.
Voi jestas mikä sotku....Huhhuh, paperi sieltä ja paperi täältä, ei ol tehty helpoks elämä :)
 
Tuo 2 vee on niin ihanan tohkeissaan uudesta potkupyörästään. :heart: Kruisailee sillä pitkin kämppää, kun on kipeä eikä päästykään ulos ajelemaan tänään. Puhuu koko ajan pyörästään ja on selvästi kovin ylpeä potkupyöränomistaja. :) Suloinen tuo on muutenkin, äitin mussukka. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja moona81
Tuo 2 vee on niin ihanan tohkeissaan uudesta potkupyörästään. :heart: Kruisailee sillä pitkin kämppää, kun on kipeä eikä päästykään ulos ajelemaan tänään. Puhuu koko ajan pyörästään ja on selvästi kovin ylpeä potkupyöränomistaja. :) Suloinen tuo on muutenkin, äitin mussukka. :heart:
Pikaisia paranemisia teille sinne. Meillä meinataan tänään mennä vähän haistelemaan ulkoilmaa vaikka näppylät on vielä aika koholla.
 
Pikaisia paranemisia teille sinne. Meillä meinataan tänään mennä vähän haistelemaan ulkoilmaa vaikka näppylät on vielä aika koholla.
Kiitos! :kiss: Toivottavasti teillä on jo pahin takana.

Mä sain vähän etupihan muutosta eteenpäin. Kaivoin muutaman kottikärryllisen puskaa ja nurtsia irti. Viimeinen kärryllinen meni supermutsityylillä. :cool: 2v. heräs vaunuistaan kesken mun hommien ja otin se tuohon etupihaan, laiton välipalakeksin kouraan ja herra piti mulle seuraa. Vein sit vaunuja ja kottikärryjä vuorotellen takapihaan, missä meillä on talkoiden jäljiltä lava. Aika huvittavaa touhua. :D
 

Yhteistyössä