Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Salilla käyty, pari tuntia siinä kierähtikin. Olisi tarkoitus kohta startata kohti Helsinkiä, missä pyöriminen ei koskaan kuulu lempipuuhasteluihini. Lukeakin pitäisi, mutta mielummin tekisin tilkkupeittoa pojalle. Ihanat käsityöt!

Sain muuten eilen yhden maton valmiiksi. Löysin mummolasta mummoni vanhoja villalankakeriä. Sellaista paksua vanhaa lankaa josta on tehty mm. patalappuja. Tein niistä sitten maton. Paksun, talvivarpaita lämmittävän maton.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Kesän ekat mansikat. :heart: Mun on pakko aina aloittaa noista espanjalaisista, en voi vastustaa niiden tuoksua kaupassa.

Sain aikaiseksi laittaa meiliä ekaluokkalaisen luokkakavereiden vanhemmille open yhteisestä läksiäislahjasta. Kiva ope muuttaa pois ja on mukavaa muistaa häntä jotenkin, mutta en halua kerryttää muuttokuormaa, joten hommataan lahjakortti. Nää on sellaisia asioita, joista mä aina mietin, että olispa kiva, mutta ikinä en tee. Nyt ryhdistäydyin.
 
Mä oon ollut pian viikon lukulomalla, hyvin suuren osan ajasta olen saanut lukea takapihalla aurinkotuolissa :wave: Olen lukenut tositosi paljon, mutta ehtinyt myös joka ikinen aamu salille ja iltaisin ehkä ukkokullan kanssa fillarilenkille. Tuulettuu vähän päänuppi kaiken pänttäämisen lomassa

Kuukausi sitten oli ihan se ja sama luenko tätä kurssimateriaalia suomeksi, puolaksi vai italiaksi. Ihan yhtä paljon tajusin siitä. Tentti on huomenna ja nyt on jo ihan levollinen fiilis, kyllä tää läpi menee.
 
Laitan linkkinä tuon yhden kuvan. Tuo on oikeasti puolihame mutta kun leikkaan summissa niin toppi on sitten kuitenkin käsistä liian kireä joten laitan sen myyntiin

zbE6FJ - Image - Aijaa.com

Mä niin toivoisin, että osaisin tehdä käsilläni jotain mutta saan just ja just verhot aikaiseksi. Siis suoran sauman ylös ja alas. Piirtää en osaa, mulla ei ole minkäänlaista mielikuvitusta esim. noiden korujen suhteen kuten sulla. Nää sun tekeleet on tosi kivoja!
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä