Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Mun tentti tuntui aika iisiltä, sen jälkeen kävin vähän ostoksilla ja palkitsin itseni jäätelöllä. Sitten heittäydyin aurinkotuoliin kunnes ipana tuli koulusta ja piti hänet ruokkia ennen peliin lähtöä.

Nyt on tän kevään tentit tehty ja pääsen iskemään sormet multaan vihdoin!
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi ja moona81
Kiitos! :kiss: Toivottavasti teillä on jo pahin takana.

Mä sain vähän etupihan muutosta eteenpäin. Kaivoin muutaman kottikärryllisen puskaa ja nurtsia irti. Viimeinen kärryllinen meni supermutsityylillä. :cool: 2v. heräs vaunuistaan kesken mun hommien ja otin se tuohon etupihaan, laiton välipalakeksin kouraan ja herra piti mulle seuraa. Vein sit vaunuja ja kottikärryjä vuorotellen takapihaan, missä meillä on talkoiden jäljiltä lava. Aika huvittavaa touhua. :D
No joo on, tänään oli ulkona jo.
 
Meidän pihalla oli aamusella rusakon poikanen. Olisiko maalis-huhtikuista pesuetta, oli jo aika isokokoinen. Tiedän, mitä vihulaisia nuo otukset ovat puutarhassa, mutta tuo oli yksinkertaisesti söpö! Ja niin hölmö, ettei osannut edes karkuun lähteä, painautui vain littanaksi nurmikkoon. :D
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Ahistus iski jatkuvaan sekasortoon. Nyt on keittiö kaapeja myöten puunattu. Neljä laatikkoa käyty läpi. Ja tyytyväisenä huomasin, että neljän laatikon aarteet mahtuu nykyään kahteen. No joo puol jätesäkkiä tulikin täyteen. Vielä jos vähän jaksas tänään ja huomenna lissää.
Tämän piti olla kivojen juttujen ketju, mutta kadehdin aikaansaannoksiasi! :ashamed:

Mä rykäisen jotakin samansuuntaista kesälomalla.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Sain vikan koulutehtävän tekstiosan valmiiksi! Ny koitan vääntää lääkekortin dosettia varte. Jos ei onnistu koneella tehdä, niin ei tarvitte kuulemma sitte tehdä sitä. Mä ja erilaaset tietokoneohjelmat ei toimita kovin hyvin yksiin. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
No niin sain sen lääkekortinki tehtyä ja tehtävä on laitettu menemään s.postilla opettajalle. Viä tämä ja ens viikko olis työharjoottelua, vika viikko jotaki diipadaapajuttua koululla ja kuun vika päivä valmistuminen. Sitte ku viä sais tietää, että kuinka sen opinnäytteen kans on, että kelpaako se vai pitääkö korjata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28472066:
Tein just euroviisueväät. Tein kiltisti ensin porkkana-, kurkku- ja paprikatikkuja kevyellä dippikastikkeella. Laitoin mansikoita kulhoon ja sitten se idea tuli mieleeni. Uunissa on nyt tulossa neljän suklaan muffineita. :xmas:
Hyi olkoot, varmaan aiva kamalan makuusia muffineita. :xmas:
 
Jos meidän tytön (ensi viikolla kaks vee) eteen menee, laittaa sormen suun eteen ja sanoo "shhhhh", niin tyttö hymyilee, tulee ihan lähelle ja kuiskaa viekkaan näköisenä "tonttu!" Sitten jos itse katsoo pälyillen ympärilleen ja sanoo myös että "tonttu", niin tyttö tulee riemusta kiljuen syliin.

Ja tätä voisi leikkiä koko päivän.
 
lucifer
Aurinko paistaa, verkoilla käyty heti aamusta ja saalis savustumassa. käytiin esikoisen kanssa pyörälenkillä ja sain lopultakin remontin jäliltä laitettua taulut seinille. ovat etsineet paikkojaan ja nyt tyrkkäsin ne paikoilleen.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81

Yhteistyössä