Kivoja palstalaisia

  • Viestiketjun aloittaja vierailijaraati
  • Ensimmäinen viesti
Njaa. Mä en pidä tai ole pitämättä siitä. Ne kuvat on mulle ihan yks hailee, mut ymmärrän kyllä niitä, joille ei ole, enkä tiedä, onko se jokin äänestysasia. No silloin en pidä siitä, kun se ja latte alkaa yhdessä haukkuun mua siksi puutteen alla eläväksi rantalinnuksi, kun yritän keskustella asiaa. Se menee just semmoseksi niljakkaaksi setämiesselittelyksi.
Jotkut niistä aloituksista, jotka koskee tätä kyseistä aihetta, on mielestäni ihan aiheellisiakin. Joskus musta tuntuu, et niitä aloituksia tekee joku vähän nuorempi henkilö. No se on vain spekulointia, mutta silti.
Oikeastaanhan tässä on kyse ainoastaan kahden intressin törmäämisestä ja siitä, voiko niitä sovittaa yhteen millään tapaa, eli saadaanko me kaikki leikkiä samalla hiekkalaatikolla.
Linkki? ;)

Niin kuule, rantalinnut kylläkin elää kosteikolla ja harrastaa seksiä keväällä :sneaky:

En nyt ihan heti tunnista itseäni tekstistäsi. Annan kyllä palautetta, jos joku haluaa kieltää seksistä kirjoittelun...
 
vierailija
Linkki?

Niin kuule, rantalinnut kylläkin elää kosteikolla ja harrastaa seksiä keväällä

En nyt ihan heti tunnista itseäni tekstistäsi. Annan kyllä palautetta, jos joku haluaa kieltää seksistä kirjoittelun...
Se koira älähtää, ja sitä rataa.
Seksistä on kiva kirjoitella, sitä on kiva ajatella ja sitä on kiva harrastaakin! suosittelen kokeilemaan.
Sen sijaan, että haukut täällä naisia kurpiksi, painele ihmeessä reberbahnille, sieltä löytyy apu joka hätään ja jos ei löydy, niin sen saa mittatilaustyönä.
 
  • Haha
Reactions: Echo ja Latimeria
vierailija
Noniin luulit. Mutta korjasin. joojoo.
Vanha virsi. No aletaan sitten riitelemään heti, kun riitelyksi se jokatapauksessa menee! Jes! Oikeasti. Tuo on huonoin tekosyy ikinä! Entä, jos tekisikin niin, että jos ja kun loukkaa, pyytää anteeksi? Sillehän on ihan sama, kuka on syyllinen ja onko loukkauden tunne oikeutettu vai ei, eikös? Opetat lapsillesi, että sivuuttaa tuollaiset, miksi et oppisi sitä itse?

Ei muuten välttämättä ole. Kynnysmaton esiaste voi olla myös fyysinen tai älyllinen vajaus. Kaikki on kiinni siitä hyväksikäyttäjästä. Minä olen esimerkiksi oikein tyytyväinen asemaani, minun hallitsijani ja tamppaajani? sattuu olemaan demokraattinen, joka ottaa tunteeni huomioon. Mutta asia voisi olla toisinkin.

Käänsin jo.

Mahdollisesti!
Juu, en anna samalla mitalla takaisin, mutta aikamoista väittää, että "olet ollut asiallinen ja maltillinen" minua kohtaan. Siis täh. Kiitti nyt vaan hirmuisen paljon tästä... huomionosoituksesta?
mt-ongelmia riittää
 
Sovittaisiinko @Echo näin, että kun Sinulla on taipumusta mainita minut aina välillä näissä kannanotoissasi, niin linkkaa ne tälleen mulle, niin saan minäkin lukea ne.

Siis tälleen:
@Rätti Väsynyt


Sen verran olen Aivansaman kanssa eri mieltä, että tällä palstalla on 2 seksuaalisesti epänormaalia, m1es ja Rättis.

-molemmilla se oman seksuaalisuuden floodaus palstalle on ylimitoitettua, vaikka tekisivät sitä läpällä. Sitä leimaa pakonomaisuus.
-m1es taiteilee palstalla pedariuden rajoilla. Hän ei näe mitään outoa siinä, että isä hieroo äidin tissejä lasten nähden - kuulostaa tutulta: eikös Usan pedarit vaadi, että vanhemman tulee "turvallisesti" johdattaa lasta seksuaalisuuteen?
Mielenkiinnonkohteet kuvissa on aina nippanappa aikuisia naisia, mutta usein lapsenomaisia. Hän haluaa ilmeisesti erityisen tuoretta lihaa ja ärsyyntyy, kun huomautan siitä.
Tyyliä Danny, ehkä jopa pahempi.
Siihen nähden että hän ei todennäköisesti ole enää edes kolmikymppinen, niin tulee vaan mieleen vanha, irstas, puolipedarisetä.

-m1es on muutoin järkevä joissain asioissa ja pystyy keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta, vaikka koronan suhteen se ei oo aina oikeessa.

-Rättis ei tuo muuta palstalle kuin "ihailen munaani ja kävin suihkussa anustappi p*rseessä ja panin alistuvaista naisystävääni, nyt kebabbia". Eikä muuta. Vuodesta toiseen. Ei anna kuvaa kovin monipuolisesta ihmisestä.
Rättis on sarjassamme "tämän vuoksiko Suomen veteraanit taistelivat Talvisodassa"?

Mä en antais Rättikselle anustappia. Syöttäisin rautakangen jotta tulisi vähän selkärankaa...
 
Ennen oli harmaita jotka käyttivät jotakin muuta nimimerkkiä kuin ”vierailija”, heistä osa on/oli tosi kivoja ja fiksuja.
Osan jopa oppi tunnistamaan kirjoituksesta vaikka eivät olisikaan kirjautuneet/kirjoitelleet harmaalla nimimerkillä.

Kaikki kirjautuneet ovat tosi kivoja, heidän kanssa on tullut rupateltua jo vuosia, ja osan kanssa ollaan nähty irlissäkin.❤
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä