Kivoja palstalaisia

  • Viestiketjun aloittaja vierailijaraati
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No onpas vähän ilkeä ketju, joten pohditaanpas vähän.

Olen periaatteessa vähän samaa mieltä kuin aloittaja, mutta ei se nyt ole reilua alkaa noin haukkumaan.

Ekko on uskovainen, se määrittelee kuitenkin aika paljon miten ajattelee. Kaikki ei oo siis ilkeyttä. Kehottaisin kuitenkin miettimään niitä kristinuskon suvaitsevaisia puolia. Mikset olisi kiltti kun kuitenkin tiedät, että taivaspaikka taattu. Miksi edes vaivaudut vittuilemaan vihervasemmistolaisille, jotka kumminkin palavat siellä helvetin tulessa?

Lissu on ehkä vaan romahtanut siitä, että kaksi miestä pettänyt: Trump ja aviomies.

M1es nyt on vaan semmoinen lievästi peruspervo setämies. Onhan noita...

AIVANSAMA nyt on vaan erittäin nuiva persu, mutta ei mikään hihhuloija. Ei oo ny lähtenyt mukaan näihin kaikkein sekoimpiin juttuihin,

Missä ELLU?

Vähiin muuten käynyt pasltan säännöllinen MUSTA väki. Olisko persuilu, vittuilu ja muu riittänyt isolle osalle.
 
No onpas vähän ilkeä ketju, joten pohditaanpas vähän.

Olen periaatteessa vähän samaa mieltä kuin aloittaja, mutta ei se nyt ole reilua alkaa noin haukkumaan.

Ekko on uskovainen, se määrittelee kuitenkin aika paljon miten ajattelee. Kaikki ei oo siis ilkeyttä. Kehottaisin kuitenkin miettimään niitä kristinuskon suvaitsevaisia puolia. Mikset olisi kiltti kun kuitenkin tiedät, että taivaspaikka taattu. Miksi edes vaivaudut vittuilemaan vihervasemmistolaisille, jotka kumminkin palavat siellä helvetin tulessa?

Lissu on ehkä vaan romahtanut siitä, että kaksi miestä pettänyt: Trump ja aviomies.

M1es nyt on vaan semmoinen lievästi peruspervo setämies. Onhan noita...

AIVANSAMA nyt on vaan erittäin nuiva persu, mutta ei mikään hihhuloija. Ei oo ny lähtenyt mukaan näihin kaikkein sekoimpiin juttuihin,

Missä ELLU?

Vähiin muuten käynyt pasltan säännöllinen MUSTA väki. Olisko persuilu, vittuilu ja muu riittänyt isolle osalle.
En ole edes koskaan ollut naimisissa, mutta silti aviomies petti?
Minua ei ole petetty, sen voit nyt kirjoittaa ylös - näin sinulla on kertoa edes yksi paikkansa pitävä asia minusta.:love:

Kirjoitat minusta useassa eri ketjussa. Taidat olla vähän pihkassa muhun.:sneaky:
 
vierailija
No onpas vähän ilkeä ketju, joten pohditaanpas vähän.

Olen periaatteessa vähän samaa mieltä kuin aloittaja, mutta ei se nyt ole reilua alkaa noin haukkumaan.

Ekko on uskovainen, se määrittelee kuitenkin aika paljon miten ajattelee. Kaikki ei oo siis ilkeyttä. Kehottaisin kuitenkin miettimään niitä kristinuskon suvaitsevaisia puolia. Mikset olisi kiltti kun kuitenkin tiedät, että taivaspaikka taattu. Miksi edes vaivaudut vittuilemaan vihervasemmistolaisille, jotka kumminkin palavat siellä helvetin tulessa?

Lissu on ehkä vaan romahtanut siitä, että kaksi miestä pettänyt: Trump ja aviomies.

M1es nyt on vaan semmoinen lievästi peruspervo setämies. Onhan noita...

AIVANSAMA nyt on vaan erittäin nuiva persu, mutta ei mikään hihhuloija. Ei oo ny lähtenyt mukaan näihin kaikkein sekoimpiin juttuihin,

Missä ELLU?

Vähiin muuten käynyt pasltan säännöllinen MUSTA väki. Olisko persuilu, vittuilu ja muu riittänyt isolle osalle.
Huijui. Samaa mieltä, ja nauroin. Olenkohan nyt sitten ilkeä harmaa vai samalla mitalla takaisin antava viaton uhri :) en tiedä.

Mut joo, kyllähän tuo on vanha ja hyvä viisaus. Kohtele muita, kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Jos kohdistaa tietynlaista puhetta yksilöön tai massaan, saa todennäköisesti sen myös takaisin.
 
vierailija
En ole edes koskaan ollut naimisissa, mutta silti aviomies petti?
Minua ei ole petetty, sen voit nyt kirjoittaa ylös - näin sinulla on kertoa edes yksi paikkansa pitävä asia minusta.

Kirjoitat minusta useassa eri ketjussa. Taidat olla vähän pihkassa muhun.
Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä, että kaikki ei vain sinusta tykkää?
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
  • Rakkaus
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä