Saat todistaa 2:n sinulle tuntemattoman mustan ensitapaamista IRL. Ketkä 2 haluat kahvipöytääsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Latimeria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä haluaisin tavat itseni... miettikää, jos teillä olisi oikeasti mahdollisuus tavata itsenne. Siinä saattaisi minäkuva lähteä ihan uusille urille...
No en tiedä... olisi ehkä kiusallista, kun ei voisi yhtään kaunistella puheitaan, kun toinen tietäisi kumminkin totuuden :D

Ja joko se menisi kauheaksi väittelyksi tai sitten rakastuisin :love:

Mä haluaisin tavat itseni... miettikää, jos teillä olisi oikeasti mahdollisuus tavata itsenne. Siinä saattaisi minäkuva lähteä ihan uusille urille...

Saataiskos vähän esimakua, millainen se AS:n ja AS:n välinen keskustelu voisi olla? Piste-Pirkon #49 -tyylillä..... :LOL:

Huomasitko @Latimeria , että se meidän (Echo &minä) tapaamisemme tapahtui tässä ketjussa. Minulla ei ollut tyttökuvastoa, mutta paljastin @Echolle että @Elena777 oli pukeutunut sieviin kissapikkareihin. Tämä oli liikaa ja kaulimesta tuli :censored::confused::censored:
Älä viitsi olla lapsellinen. Se tekee sinusta entistä toopemman.
Ihan aiheesta tuli ns.kaulimesta, koeta ottaa onkeesi - ei sulle olla asiasta tässä ekaa kertaa sanomassa.

Älä viitsi olla lapsellinen. Se tekee sinusta entistä toopemman.
Ihan aiheesta tuli ns.kaulimesta, koeta ottaa onkeesi - ei sulle olla asiasta tässä ekaa kertaa sanomassa.

En minä onkeeni ota, pikemminkin otan ongellani ;)
Tuo kuvaus oli tarkoitettu hauskaksi tapahtumakertomukseksi Latimerialle, koska hän hienosti ennakoi tulevan.

Fishing.jpg

Huomasitko @Latimeria , että se meidän (Echo &minä) tapaamisemme tapahtui tässä ketjussa. Minulla ei ollut tyttökuvastoa, mutta paljastin @Echolle että @Elena777 oli pukeutunut sieviin kissapikkareihin. Tämä oli liikaa ja kaulimesta tuli :censored::confused::censored:

*kaulimet, kattilat, monitoimikoneet ja uuninpellit viuhuu ilmassa, Latte pysyy matalana turvallisuussyistä* :X3:

Miten mun pikkuhousut tähän ketjuun liittyy ja on...mulla on myös sellaset pitkävartiset kissasukatkin...mutta en edelleenkään ymmärrä mitä tekemistä niillä on tään ketjun kanssa.

(y):);)

Tässä selitys tuolta ketjun alkupäästä:
En oikeasti harrasta palstalaisten näkemistä, mutta...

Ellun ja Freezecatin kanssa voisi istua joku sateinen syysilta, juoda kuumat kaakaot/glögit ja silitellä Ellun kisumisua joka loikoilisi räsymatolla. :)

Yhteistyössä