Saat todistaa 2:n sinulle tuntemattoman mustan ensitapaamista IRL. Ketkä 2 haluat kahvipöytääsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Latimeria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
(y):whistle:(y)
geekyget-children-pussycat-seamless-panties-4124097118313.jpg
Nyt sit oikeesti. Pitääkö pilata ihan tavallinen keskustelu?

Sluibailija olisi kiva nähdä. Hän tulisi paikalle paljon puhutussa hiihtohaalarissaan.
Toinen olisi Hutkás Biehtár, joka tulisi paikalle upealla uudella veneellään.
Shampanjaa me juotaisiin kun HB olisi voittanut ison voiton Eurojaskassa. :D

Katoppa jess (y), Lottotyttö :love: piit-kästä aikaa. Pari-kolme kertaa käväisin Jumbossa viim 3 viikon aikana, harmi kun ei satuttu samaan aikaan paikalle :(

Täytyy taas raapustaa uusia nummeroita, kun se isompi paatti on vielä lasikuitumattona tehtaalla :whistle: :D

On tuo nykyinen edelleenkin vesillä, nyt sulle ehkä maistuisi paremmin kuuma rommitoti? Mutta nou hätä, on siinä katto ja 2 kajuuttaa että suojassa ollaan räntäsateelta. Ja kippari ei tietenkään ota mitään väkevää (y)

Palaillaan aiheeseen :love:

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Joo. Mä tykkään kissoista, ja Ellun kissan nimi-ketju oli ihana.

Mut ei käy, puhutaas taas vaan seksistä ja mirreistä...
Nämä seksi- ja mirrikeskustelut on ihan paikallaan silloin, kun keskustelun aiheena on seksi. Mutta se että jokaikinen kerta ihan mikä tahansa keskustelu on väännettävä väkisin seksiin rupee oikeesti jo ällöttämän. Kuten sanoit, pilaa tuolla tavalla monen keskustelun. Eikä edes naurata enää.

Jos mä puhun mirristä niin usein tarkoitan nelijalkaista omapäistä otusta.
Hyvinkin usein, mut ei ihan aina mun pienessä päässäni aina pörrää muukin kuin seksiseksi.
Tai siis ei ihan aina.

• Tykkää
Reactions: Echo
Hyvinkin usein, mut ei ihan aina mun pienessä päässäni aina pörrää muukin kuin seksiseksi.
Tai siis ei ihan aina.
Kiitos. ❤
Enkä nyt valita m1ehen käytöksestä nutturapää-SiioninVirsi-mummona, vaan naisena.

Nyt sit oikeesti. Pitääkö pilata ihan tavallinen keskustelu?
No hei, mitä muutakaan voi odottaa tuolta nikiltä?(n)
Nämä seksi- ja mirrikeskustelut on ihan paikallaan silloin, kun keskustelun aiheena on seksi. Mutta se että jokaikinen kerta ihan mikä tahansa keskustelu on väännettävä väkisin seksiin rupee oikeesti jo ällöttämän. Kuten sanoit, pilaa tuolla tavalla monen keskustelun. Eikä edes naurata enää.
Tai siis ei ihan aina.
Kiitos. ❤
Enkä nyt valita m1ehen käytöksestä nutturapää-SiioninVirsi-mummona, vaan naisena.

Kerrankin palsta elävöityi, onnistuin :D

En kirjoittanut seksistä. Laitoin itsessään viattoman kuvan, jonka lukija mielikuvituksessaan yhdisti seksiin. Kommentit kertovat siis vähintään yhtä paljon ketjuun vastanneista kuin minusta. Fingerpori-huumori ei taida olla täällä suosittua?

1e490123a9a8fe3ac94dd258a30209ecb34e737211ddbb1052b6148761132511.gif

Ketjun alkuperäisen aiheen monet näyttivät käsittäneen väärin. @Latimeria kysyi, kenen kahden ennestään tuntemattoman tapaamisen haluaisitte nähdä, ei sitä, ketkä haluaisitte tavata.

Itse ehdota pareja @Milanna85 + @Rätti Väsynyt ja @Echo + @Lispetti

Korjasin.
Okei, mä teen sun kanssa saman kuin toiselle itsekkäälle tuputtajalle eli paulalle:lakkaan kommentoimasta viesteihisi.

Mulla on yleensä erittäin venyvä huumorintaju mutta enää en jaksa.

• Tykkää
Reactions: Lopenuupunut
Paulan ja siittiömiehen tapaamista olisi kiva seurata... pari minuuttia, kunnes pää räjähtäisi.

P: Lisäaine E48 aiheuttaa värinää sydämessä...
SM:Niin niin, kyllähän se E-kuppi saa värisemään monetkin paikat heh heh
P: Rypsiöljy on sitten vielä vaarallisempi, se saa elimistön räjähtämään
SM: Mmmmm, öljytty nainen saa tosiaan purkauksen aikaiseksi
P:Mitään kaupan herkkuja ei sitten syödä, kauramaitoon kun sekoittaa nokareen hunajaa, siinä on täydellinen jälkiruoka.
SM: Minä kyllä tykkään nuolla herkkuja heh heh, ja tykkään kyllä lipoa hunajaakin ainakin ”luonnon meijereiltä” heh heh.

Yhteistyössä