V
vierailija
Vieras
Olet siis paula. Ei hätää, Kyllä me kaikki se jo tiedettiin.Saat anteeksi![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olet siis paula. Ei hätää, Kyllä me kaikki se jo tiedettiin.Saat anteeksi![]()
Nyt sit oikeesti. Pitääkö pilata ihan tavallinen keskustelu?
Sluibailija olisi kiva nähdä. Hän tulisi paikalle paljon puhutussa hiihtohaalarissaan.
Toinen olisi Hutkás Biehtár, joka tulisi paikalle upealla uudella veneellään.
Shampanjaa me juotaisiin kun HB olisi voittanut ison voiton Eurojaskassa.![]()
No hei, mitä muutakaan voi odottaa tuolta nikiltä?Nyt sit oikeesti. Pitääkö pilata ihan tavallinen keskustelu?
Ja kippari ei tietenkään ota mitään väkevää
Palaillaan aiheeseen![]()
Joo. Mä tykkään kissoista, ja Ellun kissan nimi-ketju oli ihana.No hei, mitä muutakaan voi odottaa tuolta nikiltä?![]()
Ratissa selvinpäin, vesillä melkein!
Nämä seksi- ja mirrikeskustelut on ihan paikallaan silloin, kun keskustelun aiheena on seksi. Mutta se että jokaikinen kerta ihan mikä tahansa keskustelu on väännettävä väkisin seksiin rupee oikeesti jo ällöttämän. Kuten sanoit, pilaa tuolla tavalla monen keskustelun. Eikä edes naurata enää.Joo. Mä tykkään kissoista, ja Ellun kissan nimi-ketju oli ihana.
Mut ei käy, puhutaas taas vaan seksistä ja mirreistä...
Jos mä puhun mirristä niin usein tarkoitan nelijalkaista omapäistä otusta.Joo. Mä tykkään kissoista, ja Ellun kissan nimi-ketju oli ihana.
Kiitos. ❤Jos mä puhun mirristä niin usein tarkoitan nelijalkaista omapäistä otusta.
Hyvinkin usein, mut ei ihan aina mun pienessä päässäni aina pörrää muukin kuin seksiseksi.
Tai siis ei ihan aina.
Eipä ollut.Olet siis paula. Ei hätää, Kyllä me kaikki se jo tiedettiin.![]()
Kiitos p@ula että tulit hätiinEipä ollut.
Sluibailija olisi kiva nähdä. Hän tulisi paikalle paljon puhutussa hiihtohaalarissaan.
Toinen olisi Hutkás Biehtár, joka tulisi paikalle upealla uudella veneellään.
Shampanjaa me juotaisiin kun HB olisi voittanut ison voiton Eurojaskassa.![]()
Nyt sit oikeesti. Pitääkö pilata ihan tavallinen keskustelu?
No hei, mitä muutakaan voi odottaa tuolta nikiltä?![]()
Joo. Mä tykkään kissoista, ja Ellun kissan nimi-ketju oli ihana.
Nämä seksi- ja mirrikeskustelut on ihan paikallaan silloin, kun keskustelun aiheena on seksi. Mutta se että jokaikinen kerta ihan mikä tahansa keskustelu on väännettävä väkisin seksiin rupee oikeesti jo ällöttämän. Kuten sanoit, pilaa tuolla tavalla monen keskustelun. Eikä edes naurata enää.
Jos mä puhun mirristä niin usein tarkoitan nelijalkaista omapäistä otusta.
Hyvinkin usein, mut ei ihan aina mun pienessä päässäni aina pörrää muukin kuin seksiseksi.
Tai siis ei ihan aina.
Kiitos. ❤
Enkä nyt valita m1ehen käytöksestä nutturapää-SiioninVirsi-mummona, vaan naisena.
Haista nyt jo pitkäEn kirjoittanut seksistä. Laitoin itsessään viattoman kuvan, jonka lukija mielikuvituksessaan yhdisti seksiin.
Korjasin.Haista nyt jo pitkäMaista nyt jo pehmeä![]()
Okei, mä teen sun kanssa saman kuin toiselle itsekkäälle tuputtajalle eli paulalle:lakkaan kommentoimasta viesteihisi.Korjasin.
Okei, mä teen sun kanssa saman kuin toiselle itsekkäälle tuputtajalle eli paulalle:lakkaan kommentoimasta viesteihisi.
Mulla on yleensä erittäin venyvä huumorintaju mutta enää en jaksa.
En oikeasti harrasta palstalaisten näkemistä, mutta...
Ellun ja Freezecatin kanssa voisi istua joku sateinen syysilta, juoda kuumat kaakaot/glögit ja silitellä Ellun kisumisua joka loikoilisi räsymatolla.![]()
Mahdotonta päättää vain kaksi.![]()
mie autan
epek&
päätön