Kivi mahassa ja itkettää...

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä kyseenalaistaisin miehen kertomuksen miljoonaan kertaan, olisin tosi syyllistävä ja ikävä ja heittäytyisin marttyyriksi. Loppujen lopuksi varmaan antaisin anteeksi, mutta oon sellanen luonne että oksat pois jos ei miellytä... :kieh:
Kuin myös.
Varsinkin tollasen tarinan, enkä kyllä usko että pystyisin miehen kanssa jatkamaan.
Ei tarvinnu kyseenalaistaa, koska alkuperäisessä tarinassa mies otti itselleen kaiken vastuun. Ton tarinan kiskomiseen tarvittiin monta keskustelua ja itkua. Sitäpaitsi 13,5 vuoden kokemuksella tiesin puhuiko mies totta vai ei. Syyllisyydestä tuo kärsi ihan itsekseen enemmän kuin mä olisin koskaan voinut aikaansaada.

Eli tuskin tuokaan nyt kovin helpolla sitten kuitenkaan pääsi.

vieras
miehelle saa erektion, ku puristaa peniksen tyvestä. Sydän pumppaa verta penikseen(kin), ja veri pakkautuu paisuvaiskudokseen koska verisuonet tukossa -> erektio. Tämä onnistuu erektio-ongelmaisellakin melko hyvin, joten normaalikunnolla varustettu mies on nopeasti ase tanassa, tahtoi hän tai ei.

Täällä näkyy taas se sama juttu, et miestä ymmärretään ja annetaan anteeksi mutta se nainen, jota se itse pani on taas se kaiken pahan alku ja juuri.Sellasen kuvan tästä nimittäin saa. Se "ämmä" tuskin yksin on syyllinen tilanteeseen. Täytyy olla todella idiootti mies, että nai vierasta naista ilman kumia. Aivan käsittämätöntä tyhmyyttä.

vieras
Miten hlvtissä tätä tapahtuu täällä palstalla yleisesti ottaen niin paljon. Mihin kaikkeen pienten lasten pitää valmistautua vanhempiensa suhteen tänä päivänä.. Tässä mies ei oo ollu juuri aktiivinen, mutta en kyllä voi kuvitella oman/ystävieni isien joutuneen tällaiseen tilanteeseen - varsinkin kun alulle saatu lapsi on syntymässä. Siis miten hlvtssä ei älytä ehkäsyä ja sen jälkeen vielä saatetaan se lapsi maailmaan??? Ja kun palstalla kuulee tätä jatkuvasti!

Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
Täällä näkyy taas se sama juttu, et miestä ymmärretään ja annetaan anteeksi mutta se nainen, jota se itse pani on taas se kaiken pahan alku ja juuri.Sellasen kuvan tästä nimittäin saa. Se "ämmä" tuskin yksin on syyllinen tilanteeseen. Täytyy olla todella idiootti mies, että nai vierasta naista ilman kumia. Aivan käsittämätöntä tyhmyyttä.
Ylipäätään nai vierasta naista.....

Munkin mies on kiltti, mutta jos se tuossa tilanteessa olisi ollut niin varmasti olisi ennemmin heittänyt sen naisen seinään, kuin ottanut riskin että menettää perheensä, siis olettaen että se osa tarinaa on totta ettei itsekään mies alunperinkään olisi seksiä halunnut.

weballergy

Munkin mies on kiltti, mutta jos se tuossa tilanteessa olisi ollut niin varmasti olisi ennemmin heittänyt sen naisen seinään, kuin ottanut riskin että menettää perheensä, siis olettaen että se osa tarinaa on totta ettei itsekään mies alunperinkään olisi seksiä halunnut.
Todellakin näin.
Jos nainen ei ole ollut 200kiloinen ja mies 70kiloinen, jolloin voisi olla himppa hankaluuksia päästä alta pois. Ja miks mies menis edes koko hotellihuoneeseen vieraan naisen kanssa, jos ei olis mielessä jotain?
Ei vaan uppoo meitsiin toi selitys.

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:

Todellakin näin.
Jos nainen ei ole ollut 200kiloinen ja mies 70kiloinen, jolloin voisi olla himppa hankaluuksia päästä alta pois. Ja miks mies menis edes koko hotellihuoneeseen vieraan naisen kanssa, jos ei olis mielessä jotain?
Ei vaan uppoo meitsiin toi selitys.
Jo se, että ei "kiltteydessään" heivaa sitä muijaa pois päältää, osoittaa sen miehen prioriteetit melko selvästi. Sama se, vaikka tulis tauti tai pentu ja perhe menis, kunhan ei tarvii "häijy" olla ja kieltäytyä ja heivata mimmi helkkariin päältä.
Noin tossu jos mun mies olisi niin eihän sitä ilkeis edes mieheksi sanoakaan.

Mä en tapausta puolustele, mutta kyllä noi Carmelat osaa tarpeen tullen olla aika temperamenttisiä tapauksia, varsinkin jos niillä on päämäärä. Ne ei välttämättä kauheasti kysele. Ei taida olla ihan samantyyppisiä neitokaisia kun me viileät pohjolan naiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Mä en tapausta puolustele, mutta kyllä noi Carmelat osaa tarpeen tullen olla aika temperamenttisiä tapauksia, varsinkin jos niillä on päämäärä. Ne ei välttämättä kauheasti kysele. Ei taida olla ihan samantyyppisiä neitokaisia kun me viileät pohjolan naiset.
Olkoon miten temperamenttisia vaan, mutta kyllä yks mies nyt jonkun naisen pois päältään saa jos haluaa...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Venla:
Niin ja mitähän varten se mies oli mennyt sinne vieraan naisen luo.. Varmaan jotain kirjaa lainaamaan ja henkeviä keskustelemaan.. jep, jep..
Vieras nainen tuli miehen luo kaverin kanssa kuunteleen kitaran soittoa, kaveri lähti tätä ämmää aiemmin kotiin.
miksi se sun mies ilman housuja meni makoileen sängylle?vai väkisinkö se nainen sai sun mieheltä housut pois?

Olkoon miten temperamenttisia vaan, mutta kyllä yks mies nyt jonkun naisen pois päältään saa jos haluaa...
Saa mutta missä kunnossa? Humalaisen kun on vaikea säädellä voimiaan.

weballergy
Saa mutta missä kunnossa? Humalaisen kun on vaikea säädellä voimiaan.
No kyllä sieltä alta pois pääsee ilman tappomeininkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja mitähän varten se mies oli mennyt sinne vieraan naisen luo.. Varmaan jotain kirjaa lainaamaan ja henkeviä keskustelemaan.. jep, jep..
Vieras nainen tuli miehen luo kaverin kanssa kuunteleen kitaran soittoa, kaveri lähti tätä ämmää aiemmin kotiin.
miksi se sun mies ilman housuja meni makoileen sängylle?vai väkisinkö se nainen sai sun mieheltä housut pois?
Vaatteet päälä meni kun väsytti. Torkkuvalta on suht helppo avata housuja.

Miksi ihmeessä mies oli vieraan naisen kanssa hotellihuoneessa? Siinä ensimmäinen kysymys. Ilmeisesti kyseessä oli paiallinen nainen, eikä työkaveri, eli mikä ihmeen syy miehellä oli viedä vieras nainen työmatkalla hotellihuoneeseensa?

Toivon sulle voimia, mutta mulle ongelma ei enää olisi se viaton syntyvä lapsi, vaan se, että ilmeiseti valehtelemalla mies yrittää peitellä pettämisensä.

vieras
ja Carmelat osaa huutaa ja syyttää pahoinpitelystä/raiskausyrityksestä jos ei asiat nitten mielen mukaan. Ja osaa myös käyttää huumaavia aineita. Mutta uutisten mukaan nämä taitot ovat myös suomalaisillakin.

v
ok, aika uskomaton tarina.. mutta jos kerran ap miehensä kanssa ovat jo asian sopineet, annetaanko olla´? Ja tuohon lapsiasiáan, yritä nyt saada teetettyä se isyystesti, tavalla tai toisella

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ok, aika uskomaton tarina.. mutta jos kerran ap miehensä kanssa ovat jo asian sopineet, annetaanko olla´? Ja tuohon lapsiasiáan, yritä nyt saada teetettyä se isyystesti, tavalla tai toisella
miten muuten siellä amerikassa menee nuo lait,onko mies elatusvelvollinen jne..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaatteet päälä meni kun väsytti. Torkkuvalta on suht helppo avata housuja.
Nukkuva mies on aika vaikee raiskata :whistle:

Yhteistyössä