Kivi mahassa ja itkettää...

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
anteeks,mut oonks mä jotenki tyhmä ku jos mies ei laukee ni miten se ämmä voi ol paksuna sun miehelle???juu ja oon tyhmä!
Oletko kuullut ns.ups tipoista....?

Arvaavaan kuinka moni on tullut keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi?

 
hohhoijaa
"Mies yritti estellä hän ei missään vaiheessa halunnut moista, mutta oli liian kiltti tönäsemään naista rajusti pois."

--> tää selitys meni kyllä yli äyräiden...
 
hei. ap on varmasti joutunut tuota miettimään läpi monta kertaa miten se kävi, ja uskooko vai ei. nuo vittuilut on varmasti sanottu jo moneen kertaan siinä alkup. ketjussa että jos on ihan pakko vaikuttaa aikuselta ja fiksulta ihmiseltä, niin menkää lukemaan ne vanhat ketjut ja nyökytelkää.

ap:lle kovasti jaksamisia! ei se helppoa ole, mutta ajan kanssa se ei ehkä ole niin vaikeaa. miestä varmasti kaduttaa paljon mutta sekään ei tee tapahtunutta fiksuksi vedoksi. sä tiedät itse mitä teet ja mitä te teette, ja jos se on teidän mielestä oikea ratkaisu niin varmasti pääsette elämässä ettenpäin. luottamus varmasti mennyt ja unohtaa ei voi, eikä kukaan sitä sinulta vaadikkaan.
elä elämäsi myös nämä eväät mukana! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:
Vaikutat ap kyllä aika sinisilmäiseltä. Jos kyseessä kännipano, niin silloin ei tiedetä nimeä eikä muutakaan. Miten hän on edes saanut selville miehesi nimen, osoitteen ja puhelinnumeron? Kyse on ollut pitemmästä jutusta tai sitten miehesi sepittelee sinulle tarinoita.
Gringo pikkukaupungissa? Ei oo vaikeeta hankkia tietoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:
Vaikutat ap kyllä aika sinisilmäiseltä. Jos kyseessä kännipano, niin silloin ei tiedetä nimeä eikä muutakaan. Miten hän on edes saanut selville miehesi nimen, osoitteen ja puhelinnumeron? Kyse on ollut pitemmästä jutusta tai sitten miehesi sepittelee sinulle tarinoita.
Gringo pikkukaupungissa? Ei oo vaikeeta hankkia tietoja.
esim hotellin respasta vähän rahatukkua heiluttelemalla, tai kurkkaa salaa passista nimitiedot + asuinpaikat selville?
 
Tasku Venus
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
anteeks,mut oonks mä jotenki tyhmä ku jos mies ei laukee ni miten se ämmä voi ol paksuna sun miehelle???juu ja oon tyhmä!
Oletko kuullut ns.ups tipoista....?

Arvaavaan kuinka moni on tullut keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi?
Mä luin jostain ettei niistä "touhutipoista" raskaaksi tule, sehän on vaan sitä nestettä muttei siinä siittiöitä ole.
Se miten jotkut tulee raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä, johtuu siitä ettei äijä vaan ehtinyt vetästä vehjettä ajoissa ulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
nussineet on kuule ja kunnolla,elä hyvä ihminen usko jotta väkisin nainen olisi raiskannut,eihän se muna edes seiso jos ei halua...
Ja kyllä muuten seisoo,kun se ei ole tahdon alainen elin...
Otappa kuule ihmisen biologiasta selvää...
 
vieras
tuon väkisin makaamisen, nykyään eletään 2000 lukua. Naiset osaa tehdä temppuja ihan yhtälailla kuin miehetkin. Aivan varmasti tämä nainen on rahan puutteessa. Jos hänen oma poikaystävä ei ole suostunut makajaksi.
 
vieras
Mitenkähän sit aamustondikset, miehellä seisoo ennenku kunnolla herääkään? Tai sit pikkuisten poikien pippelin pölötykset, ne ei varmaan liity mihinkään seksuaaliseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:
Vaikutat ap kyllä aika sinisilmäiseltä. Jos kyseessä kännipano, niin silloin ei tiedetä nimeä eikä muutakaan. Miten hän on edes saanut selville miehesi nimen, osoitteen ja puhelinnumeron? Kyse on ollut pitemmästä jutusta tai sitten miehesi sepittelee sinulle tarinoita.
Gringo pikkukaupungissa? Ei oo vaikeeta hankkia tietoja.
esim hotellin respasta vähän rahatukkua heiluttelemalla, tai kurkkaa salaa passista nimitiedot + asuinpaikat selville?
Tai kaverilta, joka on töissä tehtaassa, kysyy kuka on se komea gringo ja tietkö puhelinnumeroa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
anteeks,mut oonks mä jotenki tyhmä ku jos mies ei laukee ni miten se ämmä voi ol paksuna sun miehelle???juu ja oon tyhmä!
Oletko kuullut ns.ups tipoista....?

Arvaavaan kuinka moni on tullut keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi?
Mä luin jostain ettei niistä "touhutipoista" raskaaksi tule, sehän on vaan sitä nestettä muttei siinä siittiöitä ole.
Se miten jotkut tulee raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä, johtuu siitä ettei äijä vaan ehtinyt vetästä vehjettä ajoissa ulos.

Muutamankin tapauksen tiedän jossa on tultu "touhutipoista" raskaaksi..
Olivat jatkaneet aivan muulla tavalla jotta mies oli lauennut...
Toki mistä mä sen tiedän oliko oikeesti näin,mutta en näe mitään syytä,että kyseiset henkilöt valehtelisi..Ovat parisuhteessa jne.
Mutta mistäs sitä tietää. :D

Eli haluan ainakin uskoa siihen,että touhutipoista voi tulla raskaaksi :D :LOL: :saint:

 
niin
No. Jos mies on niin liian kiltti ettei osaa sanoa ettei halua panna toisen naisen kanssa, niin miten sellaiseen mieheen voi luottaa jatkossakaan? Montako au-lasta sä ap sulatat? Mun appiukko on samanlainen, niin kiltti ettei osaa sanoa vieraille naisille ettei kiinnosta, ei halua loukata ketään (siis muita kuin vaimoansa ja lapsiansa).
 

Yhteistyössä