poitsuli
anteeks,mut oonks mä jotenki tyhmä ku jos mies ei laukee ni miten se ämmä voi ol paksuna sun miehelle???juu ja oon tyhmä!
Oli sillä ämmällä Itävaltalainen poikaystäväkin, joten siinäkin mahdollisuus... vaikka on niitä touhutippa lapsiakin.Alkuperäinen kirjoittaja höpö:höh ei lauennt mites se sit raskaaksi tuli?
Oletko kuullut ns.ups tipoista....?Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:anteeks,mut oonks mä jotenki tyhmä ku jos mies ei laukee ni miten se ämmä voi ol paksuna sun miehelle???juu ja oon tyhmä!
Ei tuonu tuliaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Isyystutkimuksiin. Onko mies käynyt sukupuolitautitesteissä ettei oo saanut muutakin kivaa naiselta
Gringo pikkukaupungissa? Ei oo vaikeeta hankkia tietoja.Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:Vaikutat ap kyllä aika sinisilmäiseltä. Jos kyseessä kännipano, niin silloin ei tiedetä nimeä eikä muutakaan. Miten hän on edes saanut selville miehesi nimen, osoitteen ja puhelinnumeron? Kyse on ollut pitemmästä jutusta tai sitten miehesi sepittelee sinulle tarinoita.
LatinoAlkuperäinen kirjoittaja täh:saako kysyä onko se vauva kenties erivärinen ns.tumma?
esim hotellin respasta vähän rahatukkua heiluttelemalla, tai kurkkaa salaa passista nimitiedot + asuinpaikat selville?Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Gringo pikkukaupungissa? Ei oo vaikeeta hankkia tietoja.Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:Vaikutat ap kyllä aika sinisilmäiseltä. Jos kyseessä kännipano, niin silloin ei tiedetä nimeä eikä muutakaan. Miten hän on edes saanut selville miehesi nimen, osoitteen ja puhelinnumeron? Kyse on ollut pitemmästä jutusta tai sitten miehesi sepittelee sinulle tarinoita.
Mä luin jostain ettei niistä "touhutipoista" raskaaksi tule, sehän on vaan sitä nestettä muttei siinä siittiöitä ole.Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Oletko kuullut ns.ups tipoista....?Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:anteeks,mut oonks mä jotenki tyhmä ku jos mies ei laukee ni miten se ämmä voi ol paksuna sun miehelle???juu ja oon tyhmä!
Arvaavaan kuinka moni on tullut keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi?
Ja kyllä muuten seisoo,kun se ei ole tahdon alainen elin...Alkuperäinen kirjoittaja onni:nussineet on kuule ja kunnolla,elä hyvä ihminen usko jotta väkisin nainen olisi raiskannut,eihän se muna edes seiso jos ei halua...
Tai kaverilta, joka on töissä tehtaassa, kysyy kuka on se komea gringo ja tietkö puhelinnumeroa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:esim hotellin respasta vähän rahatukkua heiluttelemalla, tai kurkkaa salaa passista nimitiedot + asuinpaikat selville?Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Gringo pikkukaupungissa? Ei oo vaikeeta hankkia tietoja.Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:Vaikutat ap kyllä aika sinisilmäiseltä. Jos kyseessä kännipano, niin silloin ei tiedetä nimeä eikä muutakaan. Miten hän on edes saanut selville miehesi nimen, osoitteen ja puhelinnumeron? Kyse on ollut pitemmästä jutusta tai sitten miehesi sepittelee sinulle tarinoita.
Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:Mä luin jostain ettei niistä "touhutipoista" raskaaksi tule, sehän on vaan sitä nestettä muttei siinä siittiöitä ole.Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Oletko kuullut ns.ups tipoista....?Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:anteeks,mut oonks mä jotenki tyhmä ku jos mies ei laukee ni miten se ämmä voi ol paksuna sun miehelle???juu ja oon tyhmä!
Arvaavaan kuinka moni on tullut keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi?
Se miten jotkut tulee raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä, johtuu siitä ettei äijä vaan ehtinyt vetästä vehjettä ajoissa ulos.