Kivi mahassa ja itkettää...

MySelene
syystäkin sun mies pelkäs. ite olisin valmis potkimaan pihalle vähemmästäkin.

jos uskot että pääsette tosta yli niin hakekaa vaikka parisuhde-apuu tai puhukaa tai jotain. jos et usko niin pihalle vaan.

isot tsempit sinne! :hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No. Jos mies on niin liian kiltti ettei osaa sanoa ettei halua panna toisen naisen kanssa, niin miten sellaiseen mieheen voi luottaa jatkossakaan? Montako au-lasta sä ap sulatat? Mun appiukko on samanlainen, niin kiltti ettei osaa sanoa vieraille naisille ettei kiinnosta, ei halua loukata ketään (siis muita kuin vaimoansa ja lapsiansa).
Kyllä se osaa sanoa, väkivaltaseks ei vaan pysty jos toinen istuu päällä.

Uskomatonta mutta totta luottamus ei kovi suurta kolausta saanut, ja nekin jäljet on jo paikattu aikoja sitten.
 
Miimiäinen
:hug: Varmasti on vaikeeta.
Mä varmaan vaatimalla vaatisin miestä isyystestiin, tavalla tai toisella. Muuten en ikinä sais rauhaa, enkä vois olla miettimättä, onko se lapsi OIKEESTI mun ukkoni vai jonkun muun :/

Paljon jaksamista teille :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
syystäkin sun mies pelkäs. ite olisin valmis potkimaan pihalle vähemmästäkin.

jos uskot että pääsette tosta yli niin hakekaa vaikka parisuhde-apuu tai puhukaa tai jotain. jos et usko niin pihalle vaan.

isot tsempit sinne! :hug: :hug: :hug:
Mä en ymmärrä mitä pelkäämistä on jos mä kuitenkin jo keväällä annoin anteeks pettämisen.

Ja jos ei nyt vielä ihan yli olla päästy niin päälle ainakin (yllättävän leveä este).
 
Muistannkin ton keväisen ketjun kyllä.. Tosi inhottava tilanne. Mä en kuitenkaan välttämättä tossa tilanteessa uskoisi, että lapsi on sun miehen.
jos olette jo "pettämisen" selvittäneet, niin anna tän asian olla. Jos miehelläs ei ole asiaa k.o. maahan enää, ei häntä kai kukaan pakota allekirjoittamaan yhtään mitään? Ainakaan ilman isyystestiä. Vasta, jos isyystesti olisi positiivinen, miettisin että mitä helkuttia tekisin.
Tosin lapsi, joka asuu toisella puolella maapalloa ei varmaan teidän elämään juurikan vaikuttaisi..

Kuten olen jo aiemmin todennut, hankala tilanne!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
laskette ukkonne ulkomaille komennuksille.menkää itse mukaan niin ei tuu tälläisiä tuliaisia.sit täällä itketään kun penskoja sikiää maailman ääristä
Mun työnantaja ei välttämättä olis tykänny siitä että mä lähtisin reissaamaan.

Enkä mä penskaa itke vaan sitä öljyä ja poltinta (ei tykkää kylmästä suihkusta). Itseasiassa kivikin alkaa murskaantua soraks tää palsta on hyvä terapiointiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
laskette ukkonne ulkomaille komennuksille.menkää itse mukaan niin ei tuu tälläisiä tuliaisia.sit täällä itketään kun penskoja sikiää maailman ääristä
Niin just, ja seuratkaa mukana myös kun mies käy kuntosalilla, koiran kanssa lenkillä, kaupassa ja töissä. Varsinkin lounastauoilla. Eihän sitä koskaan muuten tiedä mitä se mies keksii tehdä :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Muistannkin ton keväisen ketjun kyllä.. Tosi inhottava tilanne. Mä en kuitenkaan välttämättä tossa tilanteessa uskoisi, että lapsi on sun miehen.
jos olette jo "pettämisen" selvittäneet, niin anna tän asian olla. Jos miehelläs ei ole asiaa k.o. maahan enää, ei häntä kai kukaan pakota allekirjoittamaan yhtään mitään? Ainakaan ilman isyystestiä. Vasta, jos isyystesti olisi positiivinen, miettisin että mitä helkuttia tekisin.
Tosin lapsi, joka asuu toisella puolella maapalloa ei varmaan teidän elämään juurikan vaikuttaisi..

Kuten olen jo aiemmin todennut, hankala tilanne!
Minä en vaadi isyystestiä, mieluummin unohtaisin koko jutun. Mut mitäs jos se ämmä rupee hankalaks, tulee jotain oikeusjuttuja tai jotain... Toisaalta hoitakoon mies itte sotkunsa, kunhan tiedottaa mulle missä mennään.
 
vieras
Siis onhan se selvä että seksiä ON ollut JOS miehesi on lapsen isä. Asia pitää selvittää ja sitten miettiä asioita ETEENPÄIN, ei jossitella ja syytellä menneitä. Kun asia on selvitetty, niin joko päätät jatkaa hänen kanssaan tai ilman häntä, mutta sori vaan - tuo syyttely ja toisaalta asian vähättely (ei lauennut yms höpönpöpöä) ei auta mitään. Tapahtunut mikä tapahtunut, nyt on aika pohtia, miten te päätätte tilanteen kanssa jatkaa eteenpän. Tarkemmin sanoen, mitä sinä päätät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Muistannkin ton keväisen ketjun kyllä.. Tosi inhottava tilanne. Mä en kuitenkaan välttämättä tossa tilanteessa uskoisi, että lapsi on sun miehen.
jos olette jo "pettämisen" selvittäneet, niin anna tän asian olla. Jos miehelläs ei ole asiaa k.o. maahan enää, ei häntä kai kukaan pakota allekirjoittamaan yhtään mitään? Ainakaan ilman isyystestiä. Vasta, jos isyystesti olisi positiivinen, miettisin että mitä helkuttia tekisin.
Tosin lapsi, joka asuu toisella puolella maapalloa ei varmaan teidän elämään juurikan vaikuttaisi..

Kuten olen jo aiemmin todennut, hankala tilanne!
Minä en vaadi isyystestiä, mieluummin unohtaisin koko jutun. Mut mitäs jos se ämmä rupee hankalaks, tulee jotain oikeusjuttuja tai jotain... Toisaalta hoitakoon mies itte sotkunsa, kunhan tiedottaa mulle missä mennään.
Mun mielestä ihan fiksua.
Jos tulee oikeusjuttuja, ei nekään voi johtaa mihinkään ilman isyystestiä. Eli vasta JOS se ämmä rupee hankalaksi ja vasta JOS oikeus vaatii isyystestiä niin saisi ukko alkaa selvittämään asiaa.
Mun mielestä kuitenkin tavallaan reilua että mies kertoi mahdollisesta lapsestaan, yhtä hyvin hän olisi voinut olla kertomatta, ottaa riski että se tulee jossakin vaiheessa julki.
Eli epäreilun teon jälkeen reilu veto toimia näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onhan se selvä että seksiä ON ollut JOS miehesi on lapsen isä. Asia pitää selvittää ja sitten miettiä asioita ETEENPÄIN, ei jossitella ja syytellä menneitä. Kun asia on selvitetty, niin joko päätät jatkaa hänen kanssaan tai ilman häntä, mutta sori vaan - tuo syyttely ja toisaalta asian vähättely (ei lauennut yms höpönpöpöä) ei auta mitään. Tapahtunut mikä tapahtunut, nyt on aika pohtia, miten te päätätte tilanteen kanssa jatkaa eteenpän. Tarkemmin sanoen, mitä sinä päätät.
Päätös on tehty jo keväällä, eikä sitä muuta mahdollinen lapsi.

Syyttely, vähättely, jossittelu jne. on mulle terapiaa ja toimii näköjään hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mun mielestä kuitenkin tavallaan reilua että mies kertoi mahdollisesta lapsestaan, yhtä hyvin hän olisi voinut olla kertomatta, ottaa riski että se tulee jossakin vaiheessa julki.
Eli epäreilun teon jälkeen reilu veto toimia näin.
Reilua oli myöskin se, että kertoi pettämisestä heti kun se vain oli mahdollista. Ei voinut jättää kertomatta tautiriskin takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mun mielestä kuitenkin tavallaan reilua että mies kertoi mahdollisesta lapsestaan, yhtä hyvin hän olisi voinut olla kertomatta, ottaa riski että se tulee jossakin vaiheessa julki.
Eli epäreilun teon jälkeen reilu veto toimia näin.
Reilua oli myöskin se, että kertoi pettämisestä heti kun se vain oli mahdollista. Ei voinut jättää kertomatta tautiriskin takia.
No niinpä! Veikkaanpa että moni jättäisi kertomatta ja toivoisi vaan ettei tauteja tullut!
 
sivusta seuraaja
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No. Jos mies on niin liian kiltti ettei osaa sanoa ettei halua panna toisen naisen kanssa, niin miten sellaiseen mieheen voi luottaa jatkossakaan? Montako au-lasta sä ap sulatat? Mun appiukko on samanlainen, niin kiltti ettei osaa sanoa vieraille naisille ettei kiinnosta, ei halua loukata ketään (siis muita kuin vaimoansa ja lapsiansa).
Kyllä se osaa sanoa, väkivaltaseks ei vaan pysty jos toinen istuu päällä.

Uskomatonta mutta totta luottamus ei kovi suurta kolausta saanut, ja nekin jäljet on jo paikattu aikoja sitten.
Ei tarvitse ruveta väkivaltaiseksi, jotta mies saa naisen päältään pois. Avaa jo silmäsi ja kaiva mieheltäs tieto, että mitä oikeesti tapahtui.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Pakko sanoa että saa se miehes olla susta onnellinen. Mä en ikinä päästäisi omaani noin vähällä.
Tähän on kyllä pakko peesata..

Ap:lle voimia! Vaikea tilanne.. :hug:
Ihan vaan mielenkiinnosta: Miten te olisitte toimineet, ettei mies pääsisi liian vähällä?
Mä kyseenalaistaisin miehen kertomuksen miljoonaan kertaan, olisin tosi syyllistävä ja ikävä ja heittäytyisin marttyyriksi. Loppujen lopuksi varmaan antaisin anteeksi, mutta oon sellanen luonne että oksat pois jos ei miellytä... :kieh:
 
vvvvv
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Pakko sanoa että saa se miehes olla susta onnellinen. Mä en ikinä päästäisi omaani noin vähällä.
Tähän on kyllä pakko peesata..

Ap:lle voimia! Vaikea tilanne.. :hug:
Ihan vaan mielenkiinnosta: Miten te olisitte toimineet, ettei mies pääsisi liian vähällä?
Pihalle lentäis ukko ihan taatusti, ei lapsen takia vaan idioottimaisen käytöksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
"Mies yritti estellä hän ei missään vaiheessa halunnut moista, mutta oli liian kiltti tönäsemään naista rajusti pois."

--> tää selitys meni kyllä yli äyräiden...
kieltämättä minäkin hämmästyin tuota liian KILTTI osaa :eek:
 
jaa
en mä kyllä noin tyhmää miestä kattelis, kyllä aikuisen miehen pitää osata mulkkunsa housuissa pitää, kun alastomia vieraita naisia parveilee ympärillä. montako kertaa olit ajatellut antaa vastaavan anteeksi?
saattaahan niitä syntyä lapsia seuraavallakin kerralla.
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä kyseenalaistaisin miehen kertomuksen miljoonaan kertaan, olisin tosi syyllistävä ja ikävä ja heittäytyisin marttyyriksi. Loppujen lopuksi varmaan antaisin anteeksi, mutta oon sellanen luonne että oksat pois jos ei miellytä... :kieh:
Kuin myös.
Varsinkin tollasen tarinan, enkä kyllä usko että pystyisin miehen kanssa jatkamaan.
 

Yhteistyössä