Kivi mahassa ja itkettää...

että Haaskalintu joutuu täällä nyt kaikille puolustelemaan itseään, miestään, valintojaan ja tilannettaan. Olisin myös itse reagoinut tilanteeseen eri tavoin kuin hän, mutta mitä perkelettä se kenellekään kuuluu miten hän on tilanteensa aikoinaan hoitanut, ja mitä valintoja hän on tehnyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Venla:
Niin ja mitähän varten se mies oli mennyt sinne vieraan naisen luo.. Varmaan jotain kirjaa lainaamaan ja henkeviä keskustelemaan.. jep, jep..
Vieras nainen tuli miehen luo kaverin kanssa kuunteleen kitaran soittoa, kaveri lähti tätä ämmää aiemmin kotiin.
miksi se sun mies ilman housuja meni makoileen sängylle?vai väkisinkö se nainen sai sun mieheltä housut pois?
Vaatteet päälä meni kun väsytti. Torkkuvalta on suht helppo avata housuja.
Nukkuva mies on aika vaikee raiskata :whistle:
No tästä mä oon erimieltä, meillä se tapahtuu ihan helposti myös nukkuvana. Ja nuokkuvana. Tosin näin parisuhteessa molempien osapuolien sitä halutessa sitä ei raiskaukseksi nimitetä. :D

 
ei oo tosi
Herran jestas mitä sinisilmäisyyttä. "Liian kiltti" ja "ei saanut pois päältä" "ei lauennut". Aikamoista epämääräisyyttä ja hölynpölyä. Mutta jos vaimo on taipuvainen uskomaan ja haluaa uskoa miehensä "syyttömyyteen" että pystyy anteeksi antamaan jos ei rahkeet riitä ukkoa pellolle tuommoisen jälkeen heivata niin mikäs siinä. Että en kyllä ihmettele, että polttimo ja öljyt menee murheissa sen äpärän edelle.... Onnea vaan tollaselle liitolle.
 
no kyllà isyystesti on ihan ehdoton làhtòkohta, tavalla tai toisella. lentàmàllà sinnekin pààsee. mieluummin maksaisin lentolipun kuin jotain avustuksia naiselle loppuelàmàni. todennàkòisesti on kyse kòyhàstà naisesta jolla on nyt loppuelàmà turvattuna (jos on raskaana). toivotaan kuitenkin ettà ei ole! jos on miehellàsi on tietenkin velvollisuus elàttàà lapsensa
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Tiesin pettämisestä ja asiat sen suhteen on kunnossa.

Ja tässä se mitä ette keväällä uskoneet, se nainen lähestulkoon raiskas. OK miehen vika olla kaksin hotellihuoneessa jonkun naisen kansssa. Sitten naikkonen meni vessaan ja mies humalapäissään heittäyty sängylle selälleen maate. Ämmä tulee vessasta ilkosen alasti ja menee miehen päälle, ennenkuin mies edes kunnolla tajus niin se ämmä oli jo vetäny housut auki ja istahti päälle. Tässä välissä mies yritti vaatia kondomia, mut vastaus oli vaan "don't worry". Ämmä tyydytti itsensä, mies ei edes lauennut, kävi vessassa puki ja lähti meneen.
Mies yritti estellä hän ei missään vaiheessa halunnut moista, mutta oli liian kiltti tönäsemään naista rajusti pois.

Öö.. vakava asia, mutta tähän tekis mieli todeta vain että :LOL:

"oli liian kiltti tönäsemään naista rajusti pois"

Avaa silmäsi, hyvä ihminen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tequila Sunrise:
että Haaskalintu joutuu täällä nyt kaikille puolustelemaan itseään, miestään, valintojaan ja tilannettaan. Olisin myös itse reagoinut tilanteeseen eri tavoin kuin hän, mutta mitä perkelettä se kenellekään kuuluu miten hän on tilanteensa aikoinaan hoitanut, ja mitä valintoja hän on tehnyt.
Niin, kaipa jokainen tällä palstalla vastailee aloituksiin oman arvomaailmansa ja omien kokemuksiensa pohjalta, miten itse olisi toiminut, tai mitä itse ajattelisi tuollaisessa tilanteessa. Se onkin tällaisen keskustelupalstan suola. Ap:llekin on varmaan ihan hyvä saada ulkopuolista näkökantaa asiaan, saa katsottua tilannetta hiukan kauempaa. En usko, että kukaan AP:ta tarkoittaa arvostella tai tuomita, kunhan vain vastaamme siltä jalustalta, millä itse seisomme.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Muistannkin ton keväisen ketjun kyllä.. Tosi inhottava tilanne. Mä en kuitenkaan välttämättä tossa tilanteessa uskoisi, että lapsi on sun miehen.
jos olette jo "pettämisen" selvittäneet, niin anna tän asian olla. Jos miehelläs ei ole asiaa k.o. maahan enää, ei häntä kai kukaan pakota allekirjoittamaan yhtään mitään? Ainakaan ilman isyystestiä. Vasta, jos isyystesti olisi positiivinen, miettisin että mitä helkuttia tekisin.
Tosin lapsi, joka asuu toisella puolella maapalloa ei varmaan teidän elämään juurikan vaikuttaisi..

Kuten olen jo aiemmin todennut, hankala tilanne!
Minä en vaadi isyystestiä, mieluummin unohtaisin koko jutun. Mut mitäs jos se ämmä rupee hankalaks, tulee jotain oikeusjuttuja tai jotain... Toisaalta hoitakoon mies itte sotkunsa, kunhan tiedottaa mulle missä mennään.
Sä tykkkäät kovasti syyttää tätä naista ja ämmätellä häntä koko ajan. Suuntaat selvästi vihasi naista kohtaan ja pidät miestäsi todellakin viattomana tapaukseen. Helpompi olohan sulla on, kun uskottelet itsellesi että miehesi oli ihan viaton. Voisin vaikka lyödä vetoa, että ei ollut eka eikä viimeinen kerta kun petti sua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo tosi:
Herran jestas mitä sinisilmäisyyttä. "Liian kiltti" ja "ei saanut pois päältä" "ei lauennut". Aikamoista epämääräisyyttä ja hölynpölyä. Mutta jos vaimo on taipuvainen uskomaan ja haluaa uskoa miehensä "syyttömyyteen" että pystyy anteeksi antamaan jos ei rahkeet riitä ukkoa pellolle tuommoisen jälkeen heivata niin mikäs siinä. Että en kyllä ihmettele, että polttimo ja öljyt menee murheissa sen äpärän edelle.... Onnea vaan tollaselle liitolle.
Ehkä mä olen sinisilmäinen, ehkä mä uskon liian helposti, ehkä mä haluan uskoa koska se on mulle helpompaa. Mä tunnen mieheni ja tiedän koska puhuu totta ja koska värittää. Ja jos mä kaikesta huolimatta rakastan ja olen luvannut rakastaa myötä- ja vastamäessä niin miks heivata hyvä mies pihalle yhden mokan takia. Takana kuitenkin mooonta yhteistä vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Pakko sanoa että saa se miehes olla susta onnellinen. Mä en ikinä päästäisi omaani noin vähällä.
Tähän on kyllä pakko peesata..

Ap:lle voimia! Vaikea tilanne.. :hug:
Ihan vaan mielenkiinnosta: Miten te olisitte toimineet, ettei mies pääsisi liian vähällä?
Ensin olisin lyönyt miestä paistinpannulla päähän ja sen jälkeen heittänyt sen ja sen kaikki kamat pihalle sekunnin tuhannesosan aikana :kieh:
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja Tequila Sunrise:
että Haaskalintu joutuu täällä nyt kaikille puolustelemaan itseään, miestään, valintojaan ja tilannettaan. Olisin myös itse reagoinut tilanteeseen eri tavoin kuin hän, mutta mitä perkelettä se kenellekään kuuluu miten hän on tilanteensa aikoinaan hoitanut, ja mitä valintoja hän on tehnyt.
Hän itse on täällä kertonut tilanteistaan ja valinnoistaan. Kysynyt, että miten te muut olisitte toimineet tässä tilanteessa jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja Tequila Sunrise:
että Haaskalintu joutuu täällä nyt kaikille puolustelemaan itseään, miestään, valintojaan ja tilannettaan. Olisin myös itse reagoinut tilanteeseen eri tavoin kuin hän, mutta mitä perkelettä se kenellekään kuuluu miten hän on tilanteensa aikoinaan hoitanut, ja mitä valintoja hän on tehnyt.
Niin, kaipa jokainen tällä palstalla vastailee aloituksiin oman arvomaailmansa ja omien kokemuksiensa pohjalta, miten itse olisi toiminut, tai mitä itse ajattelisi tuollaisessa tilanteessa. Se onkin tällaisen keskustelupalstan suola. Ap:llekin on varmaan ihan hyvä saada ulkopuolista näkökantaa asiaan, saa katsottua tilannetta hiukan kauempaa. En usko, että kukaan AP:ta tarkoittaa arvostella tai tuomita, kunhan vain vastaamme siltä jalustalta, millä itse seisomme.
Kuitenkin AP halusi tukea tähän uuteen käänteeseen, lapseen. Eikä siihen, minkä hän on jo jättänyt taakseen. Tätä viestilläni tarkoitin. Tuntuu hassulle että hän joutuu muille selittelemään sellaista, minkä itse on jo hyväksynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sä tykkkäät kovasti syyttää tätä naista ja ämmätellä häntä koko ajan. Suuntaat selvästi vihasi naista kohtaan ja pidät miestäsi todellakin viattomana tapaukseen. Helpompi olohan sulla on, kun uskottelet itsellesi että miehesi oli ihan viaton. Voisin vaikka lyödä vetoa, että ei ollut eka eikä viimeinen kerta kun petti sua.
No ei se täysin viaton tuo mieskään ollut.

Takuu varmasti oli eka kerta, viimeisestä ei voi vielä mennä sanomaan mutta tietää kyllä että toista kertaa mä en kestä.
 
Jaa-a, olisko kuitenkin niin että mies yrittää vähätellä omaa osuuttaan ja keksi tuollaisen "raiskaus"tarinan jottei se pettäminen tuntuisi niin pahalta.
Niin tai näin niin vieraan naisen kanssa puol alasti hotellihuoneessa kertoo mun mielestä tarpeeks.
Mitä tuohon mahdolliseen lapseen tulee, niin isyystesti on varmaan paikallaan ennenkun aletaan mitään papereita allekirjoittamaan tms.

Mitä miehesi ajattelee lapsesta tai mahdollisesta isyydestään?

Inhottava tilanne kaiken kaikkiaan :/

:hug:
 
Miksi ihmeessä kaikki on niin varmoja, että jos mies kerran mokaa ja pettää, tekee sen uudelleen? Tai että kerta ei ollut ensimmäinen? Ihmiset tekevät virheitä ja virheistä on mahdollisuus oppia. Enemmän epäilisin sellaista ihmistä, joka ei pettämistään tunnusta ja ei kovin katuvaiselta vaikuta. Onhan se mahdollista, että kerran petettyään pettää uudelleen, mutta on myös mahdollista, että pettäjä oppii läksynsä kerrasta. Minä en ylipäänsä ole mikään kerrasta poikki -ihminen, joten todennäköisesti antaisin omalle miehelleni anteeksi yhden kerran.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tequila Sunrise:
Kuitenkin AP halusi tukea tähän uuteen käänteeseen, lapseen. Eikä siihen, minkä hän on jo jättänyt taakseen. Tätä viestilläni tarkoitin. Tuntuu hassulle että hän joutuu muille selittelemään sellaista, minkä itse on jo hyväksynyt.
Aivan. Yleensä nämä keskustelut kuitenkin aina ajaantuvat sivuraiteillekin, ja voidakseen kommentoida , haluavat muut hivenen taustatietoja.

Paljon voimia AP:lle hankalaan tilanteeseen, toivottavasti teidän sydämemme on tarpeeksi iso siihen että viaton lapsi ei joudu millään lailla tilanteesta kärsimään, eli mies kantaa vastuun mahdollisesta lapsestaan.
 
Jaa-a, olisko kuitenkin niin että mies yrittää vähätellä omaa osuuttaan ja keksi tuollaisen "raiskaus"tarinan jottei se pettäminen tuntuisi niin pahalta.
Niin tai näin niin vieraan naisen kanssa puol alasti hotellihuoneessa kertoo mun mielestä tarpeeks.
Mitä tuohon mahdolliseen lapseen tulee, niin isyystesti on varmaan paikallaan ennenkun aletaan mitään papereita allekirjoittamaan tms.

Mitä miehesi ajattelee lapsesta tai mahdollisesta isyydestään?

Inhottava tilanne kaiken kaikkiaan :/

:hug:
Ei kun se meni just päinvastoin, kertoi pettämisestä ja yksityiskohtia sai vaatimalla vaatia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Muistannkin ton keväisen ketjun kyllä.. Tosi inhottava tilanne. Mä en kuitenkaan välttämättä tossa tilanteessa uskoisi, että lapsi on sun miehen.
jos olette jo "pettämisen" selvittäneet, niin anna tän asian olla. Jos miehelläs ei ole asiaa k.o. maahan enää, ei häntä kai kukaan pakota allekirjoittamaan yhtään mitään? Ainakaan ilman isyystestiä. Vasta, jos isyystesti olisi positiivinen, miettisin että mitä helkuttia tekisin.
Tosin lapsi, joka asuu toisella puolella maapalloa ei varmaan teidän elämään juurikan vaikuttaisi..

Kuten olen jo aiemmin todennut, hankala tilanne!
Minä en vaadi isyystestiä, mieluummin unohtaisin koko jutun. Mut mitäs jos se ämmä rupee hankalaks, tulee jotain oikeusjuttuja tai jotain... Toisaalta hoitakoon mies itte sotkunsa, kunhan tiedottaa mulle missä mennään.
Sä tykkkäät kovasti syyttää tätä naista ja ämmätellä häntä koko ajan. Suuntaat selvästi vihasi naista kohtaan ja pidät miestäsi todellakin viattomana tapaukseen. Helpompi olohan sulla on, kun uskottelet itsellesi että miehesi oli ihan viaton. Voisin vaikka lyödä vetoa, että ei ollut eka eikä viimeinen kerta kun petti sua.
No munahaukka on varmasti osuvampi nimitys. vai naiseksiko tätä raiskaajaa pitää kutsua. Sinä kun niin varmasti tiedät, että se ei ollu eka eikä viimeinen kerta kun mies petti. Sähän voisit alkaa sitten palstan ennustaja eukoksi kun noin hyvin osaat muiden tulevaisuuden ennustaa. Taitaa sun miehes pettää sua mennen tullen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Jaa-a, olisko kuitenkin niin että mies yrittää vähätellä omaa osuuttaan ja keksi tuollaisen "raiskaus"tarinan jottei se pettäminen tuntuisi niin pahalta.
Niin tai näin niin vieraan naisen kanssa puol alasti hotellihuoneessa kertoo mun mielestä tarpeeks.
Mitä tuohon mahdolliseen lapseen tulee, niin isyystesti on varmaan paikallaan ennenkun aletaan mitään papereita allekirjoittamaan tms.

Mitä miehesi ajattelee lapsesta tai mahdollisesta isyydestään?

Inhottava tilanne kaiken kaikkiaan :/

:hug:
Ei kun se meni just päinvastoin, kertoi pettämisestä ja yksityiskohtia sai vaatimalla vaatia.
Miksiköhän mä tässä tapauksessa sitt epäilisin vielä kahta pahemmin..

Siis jos olisi raiskattu, käytetty hyväksi tms, niin eikö olisi kertonut heti?


Ei ole tarkoitus sua alkaa epäilemään päätöstäsi tai arvostella sitä, mä olisin päättänyt varmasti myös jatkaa yhdessä ja antaa anteeksi, lopulta. Mutta kyllä se jäisi kalvamaan, ihan hiton varmasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
kun täällä niin moni puolustelee sitä naista. Lähettäkää sille ryhmä hali sinne ameriiikkaaan.
Huomaa että kotiäidit on saanu toisen epäonnella pohdittavaa..
Mun on pakko sanoa, että en sääli sitä toista naista, enkä AP:n miestä. Mua säälittää se viaton lapsi, ja sympatiat ovat AP:n puolella.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sä tykkkäät kovasti syyttää tätä naista ja ämmätellä häntä koko ajan. Suuntaat selvästi vihasi naista kohtaan ja pidät miestäsi todellakin viattomana tapaukseen. Helpompi olohan sulla on, kun uskottelet itsellesi että miehesi oli ihan viaton. Voisin vaikka lyödä vetoa, että ei ollut eka eikä viimeinen kerta kun petti sua.
No ei se täysin viaton tuo mieskään ollut.

Takuu varmasti oli eka kerta, viimeisestä ei voi vielä mennä sanomaan mutta tietää kyllä että toista kertaa mä en kestä.
etkös sä ole just se joka täällä pari viikkoa sitten avautu ku mies haluuki sun kaa vielä yhden lapsen!?! Mites se homma etenee.
Ja kaikenlaisia tarinoita naiset uskoo...ei oo totta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
kun täällä niin moni puolustelee sitä naista. Lähettäkää sille ryhmä hali sinne ameriiikkaaan.
Huomaa että kotiäidit on saanu toisen epäonnella pohdittavaa..
Kukaan ei ole puolustellut miestä, mutta mies on ollut parisuhteen osapuoli joka on pettänyt omaa puolisoaan. Suurin syyllinen on mies.

Ja siksi olen niin ehdoton pettämisestä, että itse tiedän, etten antaisi koskaan sitä anteeksi, kun tiedän aivan varmaksi että jos joku yrittää minua lähestyä niin teen jo heti selväksi ettei kiinnosta. Ja joskus aikoinaan kun olen ollut humalassa, niin en ikinä niin humalassa että olisin pettänyt. Sama ihminen henkilö on kännissäkin, turha on humalaan vedota lieventävänä asiahaarana.. Ei pettäminen ole mikään "virhe jota ihmiset tekee". Kyllä se on valinta, että panenko ja menetän perheeni.
 

Yhteistyössä