[QUOTE="vieras";28545283]No en yhtään ihmettele että sait potkut, oot ihan pimee : /[/QUOTE]
Hah kiitti vaan niin säkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En palkkaisi ap:n ajatuksenlaukalla varustettua edes suojatöihin.
Enkä mä edes tulis sulle töihin...syytä voit miettii ihan ite
Arvaillaanko sinisulan ammattia, mä arvaan kaupan kassa?![]()
Heh no en kyl...mitä sit meinaatkaan. Mut sitä kyl mietin et puhuinko liikaa siel raksustani...joskus oli tosi vaikeeta olla soittamatta vähän väliä raksulleni varsinkin ensihuumassa...:heart:
Ei ole pelkoa, että sellaista vahinkoa pääsisi käymään. Edellytän edes alkeellista järjenjuoksua.
No just. Työssä tehdään töitä, ei soitella "raksuille". Meillä puhelinta ei räplätä työaikana. Että en ihmettele jos tuli koeaikapurku, kun oli pakko soitella..
No onnee sulle mut ei kandeis olla liian varmapuheinen ku ei sitä koskaan tiedä näinä muuttuvina aikoina. Mut anyways en toivo sulle tai kellekkään toiselle tätä samaa kohtaloa joten oon onnellinen puolestasi, vaiks koitatkin kettuilla mulle.
En nyt kyl sanois et ihan oikeeseen osuit...Mut kuten sanottu ni en kommaa tätä asiaa siltä kantilta enempää. Mut se on pakko sanoo et kyl tärkeysjärjestyksessä RAKSUT menee aina työn edelle...Sullakin varmaan jos tosissas mietit? En ny tarkota sitä, et raksuilun tarttis vaikuttaa työntekoon mut kyl elämässä raksu on aina ykkössijalla :heart:
No just. Työssä tehdään töitä, ei soitella "raksuille". Meillä puhelinta ei räplätä työaikana. Että en ihmettele jos tuli koeaikapurku, kun oli pakko soitella..
Tuskin sun yritykses sit mikään neropattien ajatushautomo on jos alkeelleninkin järjenjuoksu riittää.
Mä voin niin kuvitella että nimimerkin 'sinisulka' takana on joku nelikymppinen, korkeakoulutettu, perheellinen ja vakiintunut nainen joka nauraa ihan kipeänä näille tuohtuneille kommenteille hahmonsa toilailuista![]()
Mä voin niin kuvitella että nimimerkin 'sinisulka' takana on joku nelikymppinen, korkeakoulutettu, perheellinen ja vakiintunut nainen joka nauraa ihan kipeänä näille tuohtuneille kommenteille hahmonsa toilailuista![]()