Kivasti alkoi kesä irtisanomisilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No onnee sulle mut ei kandeis olla liian varmapuheinen ku ei sitä koskaan tiedä näinä muuttuvina aikoina. Mut anyways en toivo sulle tai kellekkään toiselle tätä samaa kohtaloa joten oon onnellinen puolestasi, vaiks koitatkin kettuilla mulle.

Niin no, itsekin olen aika varma omasta työstä, joka on alalla, jossa on AINA töitä. Ja kun sijaisajankin tein töissä töitä, niin tuli myös vakkaripaperit. Että jos niin kun työpaikalla tekee töitä, niin aika rauhallisian mielin siellä saa olla jatkossakin. ;)

No kuten sanottu, ni en täs nyt lähe sitä syytä sen enempää avaamaan.

Mut sen sanon vielä, että kyl mun mielestä se soittelu ja tekstailu kuuluu ensihuumaan...Varsinkin jos sain jonkun tosi nastan hääidiksen ni sit oli heti pakko soittaa/tekstata mun raksulle...

Usein kyl jouduin vain jättää sen vastaajan viestin :( koska mun raksuni on just tollanen asiallinen järki-ihminen et se työaikana puhu henk.koht.puheluita mut onneks tiesin aina raksuni lounastunnit jne. :heart: raksuni mun rakastan sua niiiiiin paljon :heart: :D

Voi parahin Sinisulka, sinulla on vielä paljon opittavaa työelämästä ja elämästä yleensäkin. Soittelu ja tekstailu voi kuulua asiaan ja haaveilu, mutta EI työaikana. Kun olet työssä, olet ikään kuin myynyt itsesi työntekoa varten työnantajalle ja silloin työnantaja vaatii työhön keskittymistä, ei raksun infoamista.

No mut hei, nythän sulla on vapaa kesä!!! Just hienoa!! Ite otin loparit siks et ei tartte hikoilla duunissa, sit syksyllä mietitää uudestaan jos johonkin hommaan lähtis :D Tai sitten pidän syyslomankin 8) Nii että ota vaan relaa, äläkä välitä noista pätijöistä, ei varmasti oo kiva elää tollasena kuivana murmelina niin kuin nuo kitisijät on ;D

No mut hei, nythän sulla on vapaa kesä!!! Just hienoa!! Ite otin loparit siks et ei tartte hikoilla duunissa, sit syksyllä mietitää uudestaan jos johonkin hommaan lähtis :D Tai sitten pidän syyslomankin 8) Nii että ota vaan relaa, äläkä välitä noista pätijöistä, ei varmasti oo kiva elää tollasena kuivana murmelina niin kuin nuo kitisijät on ;D

Eläkeiässä onkin hyvä lollotella kurjassa vuokrayksiössä ja arpoa, ostaako lääkkeet vai syökö ruokaa.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";28545482]Niin no, itsekin olen aika varma omasta työstä, joka on alalla, jossa on AINA töitä. Ja kun sijaisajankin tein töissä töitä, niin tuli myös vakkaripaperit. Että jos niin kun työpaikalla tekee töitä, niin aika rauhallisian mielin siellä saa olla jatkossakin. ;)[/QUOTE]

No sul ainakin itsevarmuutta piisaa...ei kait se pahitteeks oo ja kyl se on hyvä et paskaduuneihin riittää tollasia motivoituneita tekijöitä :)

Voi parahin Sinisulka, sinulla on vielä paljon opittavaa työelämästä ja elämästä yleensäkin. Soittelu ja tekstailu voi kuulua asiaan ja haaveilu, mutta EI työaikana. Kun olet työssä, olet ikään kuin myynyt itsesi työntekoa varten työnantajalle ja silloin työnantaja vaatii työhön keskittymistä, ei raksun infoamista.

Todellakaan en ole itseäni myynyt!!

Kuulostaa kyl aikas pahalta toi, et mulla sentään toinen asenne...et ihan mielelläni olisin koko kesän paiskinut niskalimassa ku olis vaan sitä duunii ollu...!!

Mut se on pakko sanoo et kyl tärkeysjärjestyksessä RAKSUT menee aina työn edelle...Sullakin varmaan jos tosissas mietit? En ny tarkota sitä, et raksuilun tarttis vaikuttaa työntekoon mut kyl elämässä raksu on aina ykkössijalla :heart:

Mitä vitun raksut? Jotkut murot vai? Söiksä evääks vain muroja ja se oli liikaa pomollesi?

Vai onko tää jotain teinix-pissix-riksraks -kieltä jota muut ikäisesi tuolla kaduilla kiljuvat?

luin hetken sun blogias ja ikävän todellisela vaikutat. Ei kukaan selväjärkinen kirjottaisi tollasta raksupoksu paksaa vielä blogissaankin. Mä vähän ihmettelen että oletko sä jotenkin läheisriippuvainen tai miehen kipeäpuhut blogissas ainakin 70eri eksästä! mä toivon että haet hoitoa, ja toivon ettet omista lapsia, ne ei käynyt blogissas selväksi, kun puhuit existä, nyxistä,sexistä ja raksuista

Yhteistyössä