Kivasti alkoi kesä irtisanomisilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
luin hetken sun blogias ja ikävän todelliselta vaikutat. Ei kukaan selväjärkinen kirjottaisi tollasta raksupoksu paksaa vielä blogissaankin. Mä vähän ihmettelen että oletko sä jotenkin läheisriippuvainen tai miehen kipeä !!puhut blogissas ainakin 70eri eksästä! mä toivon että haet hoitoa, ja toivon ettet omista lapsia, ne ei käynyt blogissas selväksi, kun puhuit existä, nyxistä,sexistä ja raksuista

No sul ainakin itsevarmuutta piisaa...ei kait se pahitteeks oo ja kyl se on hyvä et paskaduuneihin riittää tollasia motivoituneita tekijöitä :)

No mikä kellekin on sitä paskaduunia... ;) Toiset pitää kaikkea Nokian johtajasta alaspäin paskaduuneina (yleensä sinunlaisesi teinit, joiden pitäs kouluttautumatta päästä johtajan pallille ja saada siitä vielä huimia summia rahaa), mutta itse kyllä pidän työstäni hoitoalalla, jossa todellakaan ei lopu työt - ainakaan ensimmäisten joukossa. Joten voin olla hyvillä mielin itsevarma tässä kohtaa! Mutta ehkä sinäkin vielä opit elämän realiteetit jossain kohtaa, kun tuo teinivaihe on ohitettu. Tai sitten et... :(

Ei hyvä luoja. Oikeesti hakeudu hoitoon. Luin blogiasi ja lapsena olet tehnyt omat lapsesi, hankkiutunut salaa raskaaksi kun halusit toisen lapsen, tämän jälkeen ihmetellyt kun mies ei halunnutkaan tätä lasta, jonka häneltä salaa hankit, häiriköinyt isäksi huijattua miestä niin pahasti, että tämä on joutunut muuttamaan toiselle paikkakunnalle perheensä kanssa, raksu-eksä-nyksäillyt ties kuinka monen miehen kanssa ja nyt ihmettelet sitä, ettei työnantaja halua jatkaa työsuhdettasi, koska raksu-nyksäilet (varmaan kohta eksäilet) työajalla työnantajan piikkiin. Joo ei terve!

Mulla oli kerran kesätyö toimistossa, jossa piti olla klo 9-17 ihan sen varalle, että joku soittaa tai tulee käymään. Puhelin ei soinut edes joka päivä eikä asiakkaitakaan käynyt kuin pari kertaa viikossa. Pakolliset työt tuli tehtyä parissa tunnissa, joten siinä olisi voinut tehdä vaikka mitä. Muita hommia en edes keksi, missä voi tekstailla ja soitellla työaikana työn häiriintymättä.

Yhteistyössä