Kivasti alkoi kesä irtisanomisilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28545290]No oletpa, jos et pysty edes TYÖAIKAA olemaan ilman, että pitää olla joku koko ajan puhelimen päässä. Mut hei, terapia saattais auttaa.[/QUOTE]

Miks sit kysyit jos tiesit vastauksen??
tai luulit tietäväs :D

mut ketä se haittaa jos puhuu puhelimeen jos se ei työntekoon vaikuta, vaan antaa enemmän virtaa siihen...Ku tietää miks raataa niskalimassa...siks et saa järkkää unelmahäät sen miehen kans ketä puhelimes puhuu

[QUOTE="vieras";28545310]Jaa, mutta potkuja en ole kuitenkaan koskaan saanut ;)[/QUOTE]

No onnee sulle mut ei kandeis olla liian varmapuheinen ku ei sitä koskaan tiedä näinä muuttuvina aikoina. Mut anyways en toivo sulle tai kellekkään toiselle tätä samaa kohtaloa joten oon onnellinen puolestasi, vaiks koitatkin kettuilla mulle.

En nyt kyl sanois et ihan oikeeseen osuit...Mut kuten sanottu ni en kommaa tätä asiaa siltä kantilta enempää. Mut se on pakko sanoo et kyl tärkeysjärjestyksessä RAKSUT menee aina työn edelle...Sullakin varmaan jos tosissas mietit? En ny tarkota sitä, et raksuilun tarttis vaikuttaa työntekoon mut kyl elämässä raksu on aina ykkössijalla :heart:

No ensinnäkin minä olen jo aikuinen, puhun aikuisten kielellä ja todellakin työaikana teen töitä, joka siellä työpaikalla yleensä on se tärkeyjärjestyksen ykkönen. Minulla ei ole mitään "raksuja", vaan rakkaita perheenjäseniä, mutta jos heille ei ole sattunut mitään, niin uskallan kyllä luottaa siihen, että he pärjäävät sen työajan ilman minua, kuka missäkin. Eri asia on, jos esim. lapseni tai isäni olisi vakavasti sairas ja tarvitsisi läsnäoloani joka hetki, niin silloin valitsisin heidät. Mutta sillä sun ukolla (älä luota siihenkään, että pääsette alttarille asti) ei varmaankaan ole tällaista tilannetta, joten kyllä, sinä olisit voinut keskittyä siellä töissä töihisi. Eli edelleen turhaa koitat pullikoida vastaan - olet saanut potkusi ihan syystä.

No just. Työssä tehdään töitä, ei soitella "raksuille". Meillä puhelinta ei räplätä työaikana. Että en ihmettele jos tuli koeaikapurku, kun oli pakko soitella..

No kuten sanottu, ni en täs nyt lähe sitä syytä sen enempää avaamaan.

Mut sen sanon vielä, että kyl mun mielestä se soittelu ja tekstailu kuuluu ensihuumaan...Varsinkin jos sain jonkun tosi nastan hääidiksen ni sit oli heti pakko soittaa/tekstata mun raksulle...

Usein kyl jouduin vain jättää sen vastaajan viestin :( koska mun raksuni on just tollanen asiallinen järki-ihminen et se työaikana puhu henk.koht.puheluita mut onneks tiesin aina raksuni lounastunnit jne. :heart: raksuni mun rakastan sua niiiiiin paljon :heart: :D

Mä voin niin kuvitella että nimimerkin 'sinisulka' takana on joku nelikymppinen, korkeakoulutettu, perheellinen ja vakiintunut nainen joka nauraa ihan kipeänä näille tuohtuneille kommenteille hahmonsa toilailuista :D

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
[QUOTE="vieras";28545359]No ensinnäkin minä olen jo aikuinen, puhun aikuisten kielellä ja todellakin työaikana teen töitä, joka siellä työpaikalla yleensä on se tärkeyjärjestyksen ykkönen. Minulla ei ole mitään "raksuja", vaan rakkaita perheenjäseniä, mutta jos heille ei ole sattunut mitään, niin uskallan kyllä luottaa siihen, että he pärjäävät sen työajan ilman minua, kuka missäkin. Eri asia on, jos esim. lapseni tai isäni olisi vakavasti sairas ja tarvitsisi läsnäoloani joka hetki, niin silloin valitsisin heidät. Mutta sillä sun ukolla (älä luota siihenkään, että pääsette alttarille asti) ei varmaankaan ole tällaista tilannetta, joten kyllä, sinä olisit voinut keskittyä siellä töissä töihisi. Eli edelleen turhaa koitat pullikoida vastaan - olet saanut potkusi ihan syystä.[/QUOTE]

Musta on tosi pilkunnus*imista tollanen et ei voi sanoa raksu ku tarkottaa rakasta. Et pitää jotenkin esittää niin korkeastikoulutettua tai yläluokkasta et voi käyttää sanaa raksu...Mut ei jäädä siihen. Joo kyl tajuun ton pointin, et ei mun olis pakko olla raksuni kans koko ajan puhelinyhteydessä enkä ollukkaan...Olisin tietty ollut jos se musta olis ollut kiinni, mut mun raksulle se ei sopinut. Ja ymmärrän kyl raksuunikin siinä, et sen työntekoa se haittas, mut mun työntekoani ei...Mut oon kyl sun kanssas samaa mieltä tossa, et se ei olis pakollista....Silti ei kuitenkaan haitaksikaan mun työssäni ollut ainakaan omasta mielestäni. Vaan työnteko meni ku siivillä aina ku jutskailin raksuni kans via mobile :heart:

Mä voin niin kuvitella että nimimerkin 'sinisulka' takana on joku nelikymppinen, korkeakoulutettu, perheellinen ja vakiintunut nainen joka nauraa ihan kipeänä näille tuohtuneille kommenteille hahmonsa toilailuista :D

En osaa arvata kuka tai millainen ihminen tuolla nimimerkin takana on, mutta joku siellä nauraa, se on varma. Ei kukaan oikeasti voi olla tuollainen.

Yhteistyössä