Lähdettiin jo aamulla pois mentiin ensiks syömään ravintolaan, sitten shoppailemaan vähän leluja, sitten elokuviin katsomaan alvin ja pikkuoravat, nyt sitten toinenkin elokuva katsoimme, sitten olimme vielä sen jälkeenkin ravintolassa, sekä mies oli kans, olimme myös Skanssissa shoppailemassa ja kävimme kahvilassa, tänään meni 435 , no mä ostin vähän vaatteitakin itselle ja koruja lapsille mitä he halusivat.
Sitten aamulla mulle myös soitti mun yks pomoista ja kerroi mulle uutisisa että perjantaina on minulla keikka ja hän tulee mua hakemaan, pitää esintyä yhdessä ravintolassa, palkka on ok ja heti sen jälkeen meillä vip biilet, myös saan ilmaiseks oma hotelli huone ja aamiainen sekä muuten kaikki juomat ja ruokaa ilmaista, kuulosti kyllä hyvältä =)
Sitten aamulla mulle myös soitti mun yks pomoista ja kerroi mulle uutisisa että perjantaina on minulla keikka ja hän tulee mua hakemaan, pitää esintyä yhdessä ravintolassa, palkka on ok ja heti sen jälkeen meillä vip biilet, myös saan ilmaiseks oma hotelli huone ja aamiainen sekä muuten kaikki juomat ja ruokaa ilmaista, kuulosti kyllä hyvältä =)