Pakko tähän vastata, että Liisa34, et oo ainoa kuka huutaa ja riehuu! Nimimerkillä vasta uuteen rivitalokotiin muuttanut raivohullu, joka saattaa itkeä, karjua ja kiljua yhtäaikaa :ashamed: Mua varmaan pidetään tosi täysjärkisenä naapurina... Mutta se tosiaan helpottaa. Tsemppiä hoitoihin :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Liisa34:jag78 Me ollaan ainakin saatu yksityiseltä gyneltä lähete julkiselle puolelle, Helsingissä Naistenklinikalle. Säästät hermojasi, vaikka maksaahan se jotain. Lisäksi kannattaisi kyllä valittaa tuosta lääkäristä... en tiedä kelle... oikeusasiamiehelle?
Mä välillä kotona hakkaan tyynyllä sänkyä ja huudan suoraa huutoa. Saattaa naapurit vähän ihmetellä, mutta kyllä se helpottaa. Nyt on vähän helpottanut muutenkin, kun hoidot vihdoin alkavat. Ei oo ihan pelkkää epätoivoa tää elo.
Naapureista puheenollen, tänä aamuna, juuri negatiivisen raskaustestin (ensimmäisen IUI:n jälkeen) tehneenä oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa erästä naapuriamme ja hänen suurta vatsaansa postilaatikolla :'(
Miksi KAIKKI muut, mutta minä en koskaan???????