Kiukkuketju

minnuu ahistaa kun ei osaa "tässä tilassa" eli piinapäivien aikaan iloita mistään mistä normaalisti iloitsen ja nautin! :headwall: ahistaa jos liikkuu ja ahistaa jos ei liiku, ahistaa jos syö liian vähän tai syö jotain väärää ja kahviakin juodessa on saatana huono omatunto. ja sitten stressaa se, että stressaa, kun pitäs olla stressaamatta. PERKELE ja KIITOS JA KUMARRUS :D
 
Tästä on tullu ilameisesti mun lemppariketju! Täällä puren hampaita yhteen niin että kirskunta kuuluu! :kieh:

Mä oon ristiny mun kroppani mädäksi paskakasaksi! Nielis nyt vaan niitä siemeniä ja pitäis ne kans sielä!

Lupasin mennä parin viikon päästä ystäväni uutta tulokasta katsomaan. Se tuntui hyvältä idealta silloin kun luuli että ittellä matkalainen mukana... Nyt eie enää niin kivaa.

PeePee: Voimia!
 
Heippa, olen ihan uusi täällä ja tuntuu, että tästä ketjusta on hyvä aloittaa.
Olen 31-v ja mieheni 35-v ja lasta yritettiin luomusti 4 vuotta ennenkuin mentiin ronkittaviksi.
Onneksi mentiin..

Mua kiukuttaa ihmiset jotka sanoo iloisesti, et "Yksihän onneksi riittää!" Meillä sellanen tilanne, et miehen näytteistä on löytynyt vain 3 kpl simppoja kokonaisuudessaan ja joutuu nyt biopsiaan, joka tehdään vielä avobiopsiana. Kiukuttaa kun ei päästä aloittamaan hoitoja ennenkuin Biopsian vastaus tulee, eli uusi jono, urologit kun on Niin kiireisiä, sitten tuleekin sopivasti heinäkuun tauko. Naikkarilla kun ollaan.

Ei se yksi riitä, ei kolmekaan. On kuulemma epäeettistä pistää mua IVF:n läpi, jos ei ole kuin 3 simppaa käytössä, totta varmasti onkin, mutta jotenkin odotin, että suunnittelukäynnistä olis voinu aloittaa.

Sisko ilmoitti raskaudestaan näin: Olisi ihana jos sulla olis mulle tälläsiä uutisia joskus kertoa, mutta mä odotan toista lasta. Olis edes ilmoittanut tavallisesti, ilman sääliä.
Ihanaa, uusi siskontyttö syntyi ja söpö on niin...

Kiukuttaa ihmiset, jotka työntää vauvansa syliin, että herättelis jotain kuumetta ja samalla ne ihmiset, jotka hyvää hyvyyttään antaa harjoitella syöttämistä ja röyhtäyttämistä omalla vauvallaan, että sitten osaa jo valmiiksi

Kiukuttaa, että pelottaa. Jotenkin aluksi aattelin että onhan se raskasta varmasti, mut kannattaa, nyt pelottaa, et mihinkä tässä on oikeen rupeemassa. Pettymykset pelottaa ja odottelu kiukuttaa.
Hyvin alkoi palstailu täällä, onneksi on tällainen palsta ja ketju.
 
Ärsyttää! Mielessä pyörii vain lapsettomuus. Aivan kuin muuta elämää ei olisi. Olen surffannut läpi netin lapsettomuusaiheisia sivustoja ja palstoja. Silti juuri nyt tuntuu kuin olisin yksin tämän ongelman kanssa.

Olen odottanut lääkärin soittoa, mutta sitä ei vaan kuulu! Olemme käyneet jopa kahdella suunnittelukäynnillä, mutta vieläkään ei minkäänlaista suuntaa hoidoissa. Tilanne on se, että kohdallamme pohditaan luovutettuja sukusoluja. Mitä sukusoluja tarvitsemme, on sekin vielä auki! Tilanteemme on aika monimutkainen. Meinaa totaalisesti mennä itsellä hermot, kun täällä itsekseni pohdin ja pyörittelen vaihtoehtoja. Haluaisin, että edes jotain tapahtuisi. Nyt ei ole edes mitään mitä odottaa. Olkoonkin vaikka kolmas suunnittelukäynti... Nyt minulla olisi esittää kysymyksiä ja ehtottaa, miten me haluaisimme hoidoissa edetä.
 
Tämä on paras ketju ikinä :heart:

Eka kertaa alan kiukuttelemaan.
Niin täs ollaan kohta pari vuotta yritelty vaihtelevalla menestyksellä, kun miehellä tuppaa olemaan haluttomia kausia. Voi mennä kk ilma, kerrän jopa 2. Haaveile siinä jostai stnan muksusta..
Tutkimuksiinkaan ei kuulema vielä tarvi lähteä kun ei oo niin paljoa harrasteltu.
Toissa päivänä kuulin taas uuden raskaus uutisen... 3kierrolla napannu. prkl
Miks se o muilla niin helppoa!!! ääärrr
tois :kieh:
 
Suututtaa että kun olin pco:ni kanssa 2 v. sitten onnistunut raskautumaan niin sitten mun vauva kuoli kohtuun (rv 40) lääkärin tyrimisen takia ja nyt ei tropit enää tehoa!! Munasarjat on totaalilakossa ja masentaa jo ihan tarpeeksi vauvan menetys niin lisäksi ei uutta edes saada alulle!!! Syli on tyhjä ja elämä on ...seestä! Ei muuta ku lisää uusia myrkkyjä kroppaan!!
 
eevis83 :hug:

wilsson :hug:

täälläkin taas ahistaa. 2.IVF:n ainoikainen PAS nega, nyt sit se viimenen 3. IVF. voi kun tää jo loppuis.... vois vaihtaa seuraavaan elämän vaiheeseen.... pelkkä lapsen odottaminen (turha?) syö miut.... :headwall: en jaksa enää vastailla hymyillen typerille kysyjille.... vois vaan sanoo että oon mahopaska, että ei tule lapsia EI! |O
 
eevis83 :hug:

wilsson :hug:

täälläkin taas ahistaa. 2.IVF:n ainoikainen PAS nega, nyt sit se viimenen 3. IVF. voi kun tää jo loppuis.... vois vaihtaa seuraavaan elämän vaiheeseen.... pelkkä lapsen odottaminen (turha?) syö miut.... :headwall: en jaksa enää vastailla hymyillen typerille kysyjille.... vois vaan sanoo että oon mahopaska, että ei tule lapsia EI! |O
 
Ärsyttää, kun lapsettomuus pilaa koko elämän, se tunkeutuu joka paikkaan - sitä ei pääse pakoon...En edes muista, mitä hyviä asioita elämässä on tai on ollut, kun tämä on niin kokonaisvaltaista. Suorastaaan kiduttavaa. :headwall:
 
Minä olen ikäloppu itsekäs lapseton luuseri, jolle ei lasta suoda. :ashamed: Ystävääkin säälittää niin paljon, että ehdottaa, jotta voi jättää pienokaisensa miehensä hoitoon siksi aikaa, kun tapaisimme, ettei mulle vaan tule paha mieli :headwall:
 
Ihanaa, että on tää ketju sillä nyt ottaa niiiin pahasti jakaukseen, prkl!!!!! :kieh:

Kolmannen ICSI:n tuoresiirto päättyi eilen runsaaseen vuotoon. Enää ei edes sureta, vaan V**TUTTAA ihan kympillä!

Kaikkiaan neljä siirtoa, yhteensä kuus siirrettyä alkioo. KAIKISTA NEGAA! ARGHHHHH |O

Ottaa niiiin paljon päähän, kun lääkärit ensin puhuu, kuinka kaikki on meillä niin hienosti mennyt, lääkevaste hyvä, solut hyviä, alkiot hyviä, limakalvo ihanteellinen ja sitten lopputulos on aina tuo saatanan Niagran putous! Tää on kun seinään juoksemista, yks kerta toisensa jälkeen. Kyllä tässä tuntee ittensä niin helvetin huonoks, mahoks, vanhaks lehmäks! Vois laittaa uudet ketjun pystyyn: 35+ lapsettomat, mahot, vanhat ja kiukkuset lehmät. :kieh:

Anteeks ja kiitos :ashamed:
 
:'( mies soitti kesken työpäivän kertoakseen, että oli kuullu taas yhden ystävänsä perheeseen olevan eka vauva tulossa.... periaatteessa oon tosi onnellinen heidän puolesta, mutta tulee niinpahaniinpaha olo, kun tiedän kuinka miestäni syö.... :headwall: miten mie voisin häntä auttaa... kun en saa sitä lasta niin en saa.... :'(
 
kokoajan mielessä, miks meillä ei oo lasta, miks me ei saada lasta, miks se onnistunu yritys meni kesken, pikkuveljen tyttöystävä on raskaana, isosisko on viidettä kertaa raskaana, V******ttaa aivan kybällä :headwall: :headwall: :headwall: Mies on stressaantunu töistä, ei muka jaksa ees seksiä harrastaa sitäkään vähää ku yleensä, että miten ihmeessä sitä vois edes olla mahdollisuuksia :headwall: :headwall: P**kle Joka aamu herää armottomaan tyhjyyteen ja V******ukseen... Miks tää toisille on niin helppoo :(
 
kiukuttaa kiukuttaa...

Minä olen meidän perheen vanhin lapsi, toiseksi vanhimmalla on heinäkuussa syntynyt lapsi. ja äidillä parin päivän päästä 1v lapsi. onpa siinä mukava olla kun aina kuulee jostain että nyt heille on syntynyt vauva.
Pari päivää sitten syntyi miehen serkun perheelle esikoinen. Helmikuussa syntyi kaverille 1 yhteinen lapsi. oma serkku on saamassa kuun sisällä esikoisensa.

niin ja ollaan yritetty yli kolme vuotta jo raskautua, turhaan, ei yhtään kesken menoa, ei mitään, yhtään mitään... nytkin sit kun yritin oys:iin soittaa aikaa niin olivatkin talvilomalla. pitäisikö mun sit odottaa vielä kuukausi? en jaksa enää odottaa. en vain tiedä uskallanko aloittaa clomien syöntiä kun en tiedä onko 13.3 aikaa vapaana kun pitäis seurannassa käydä.
Vaikkei mies aina sitä näytäkkään huomaan aina kun menkat alkaa niin menee vähäks aikaa hiljaiseksi(pettyy kun en olekaan raskaana)
 
onlyer, tiedän näyn! Joka kerta kun menkat alkaa, mies esittää urheaa ja yrittää olla tukena, mutta on hiljainen ja totinen. Tuntuu niin pahalta kun näkee miten toista harmittaa!

Nyt on mun kaveriporukasta sitten viimeinenkin tyyppi raskaana. Eli kukaan ei mun kanssa enää kiroile huonoa tuuria ja pahaa maailmaa. On niin yksinäinen olo! Nyt ei viitsi hänenkään kanssa mennä kahvitteleen, kun en halua kuulla aamupahoinvoinneista ja ensimmäisistä ultrista enää YHTÄÄN! :headwall: Toinen vaihtoehto on sinkkuystävät, joiden mielestä mä olen tylsä kotirouva kun mulla ei ole mitään mehukasta käännimokailua kerrottavana! Kahvittelen prkl mielummin yksin!

Pikkusiskoni juuri ilmoitti vauvakuumeestaan (kahden lapsen äiti). Sanoin että en varmana tule kylään, jos sen teet! Nyt vähän hävettää.
:ashamed:
 
Kiukkua kiukkua kiukkua

Ensimmäinen ivf päin helvettiä... 14 saadusta solusta 10 hedelmöittyi ja niistä kuudessa!!! oli tumavika 2 meni haaskiin ihan muuten vaan. Tuloksena siitä kaikesta pistelystä kaksi alkiota joista kumpikaan ei kiinnittynyt!

Ei siinä vielä kaikki....eniten sieppaa se, että ollaan taas julkisen puolen (oys:n) 6-8 kk hoitojonossa!!!! En voi uskoa, käsittää ja hyväksyä tätä
 
Neljä raskausuutista viikonlopun aikana. Yksi ystävälle, joka kärsii myös lapsettomuudesta. Myös se sai aikaan saman "olen huono kelpaamaton hieho" reaktion. Jotain on pahasti omassa päässä pielessä kun ei kykene iloitsemaan toisen samassa tilanteessa (ei tosin hoidoissa, mutta yli kaksi vuotta yrittäneen) puolesta.

Pitäisi iloita, että kromosomitestit olivat puhtaat, mutta sekin vituttaa. Mikään ei selitätä tätä kropan toimimattomuutta ja siksi sitä on vielä vaikeampi ymmärtää. Ainakin minun. Olisi niin paljon helpompi ymmärtää, kun tietäisi miksi jotain EI tapahdu!

Ja tuo miehen reaktio on niin tuttu! Keskittyy minun tukemiseeni, kun suren, vihaan, kyynelehdin ja panikoin. Se ihana raasu pistää oman tuskansa piiloon ja leikkii Prinssi Rohkeaa, vaikka tiedän että sattuu vähintään yhtä paljon.

Ja luntakin vaan tulee, vaikka auringonvalo edes vähän lohduttaisi.

Missä se mahot lehmät ketju olikaan?????
 
Täällä yksi maho lehmä ilmottautuu!!!
Miksi mä en voi raskautua????Mikä hitto siinä on????
Eka inssi takana ja testi oli nega.Voi vittuperkelesaatanahelvetti...aaaaarghhhh....Mikä hitto tässä mättää????
Kaikki lositavasti joka kk...ovis löytyy,limis loistava,munarakkulat loistavan kokoisia ja miehen siittiöt hyviä.

Kait se olis sitten IFV seuraavana...mua pelottaa koska se on se viimeinen vaihtoehto.Eikä meillä ole varaa kuin yhteen..ollaan yksityisellä hoidoss.
 
Miksi ne menkat ei ikinä tule silloin kun niitä kaivataan? Kuudes ja viimeinen ICSI lähdössä ja mä olen elänyt kuin joku saatanan nunna jotta kaikki viimeisetkin epävarmuustekijät olisi pois suljettu ja odottanut kuinka viimeisen hoidon jälkeen pääsee ulkomaille työkavereiden kanssa ja sitten voi rentoutua. No nyt niitä samperin menkkoja ei näy ja ulkomaanreissun rentoutuminen alkaa näyttää kokoajan enemmän piinapäiviltä. Tällä hetkellä tämä harmittaa aivan suunnattomasti. Miksi se ajoitus ei voi ikinä toimia :headwall: :headwall:
 
Toisen Ivf:n viimeinen Pas alkamassa ja tunnelmat on ihan persuksista! Enää yksi blasto pakkasessa eli oon ihan varma, ettei se selviä sulatuksesta.. Ja nyt kyllä tuntuu siltä, et vaikka selviäiskin niin millähän hitolla se saatais pysymään tuolla sisällä!
Täällä siis pyöritään sellasissa pohjamudissa, et suunta ei voi olla kuin ylöspäin!! :LOL:
 
Mä olen vihainen siitä että meidän pitää käydä IVF-hoidot läpi. Miksi just meidän? Mitkä todennäköisyydet tässä oikein on? Ja ärsyttää jo etukäteen se että mitähän oireita noista kaikista hormoneista tulee? Aknea, ihottumaa, kuumia aaltoja, seksihaluttomuutta? En varmaan edes osaa ennakoida mihin kaikkeen nekin voi johtaa.

Ja sitten mua ärsyttää se että meillä ei ole rahaa. Hitto, kun viikko pitää elää makkarasopalla ja silti ei meinata saada laskuja maksettua kun pitää näissä pirun hoidoissa rampata, joista ei kuitenkaan tunnu tulevan yhtään mitään.

Ja perhana minä halua itteeni piikitellä. En edes pysty katsomaan kun sormen päästä otetaan verikoe kun alkaa pyörryttää niin nyt sitä pitää sitten sohia jos jonkinlaisella pistimellä. Niin ja sekin ärsyttää vielä että kun on kaiken maailman pääsiäisiä sun muita niin mitä tästä ajoituksesta edes tulee. Niin ja se että mitä sitä töihinkin sepostaa. Mukavia nämä poissaolot. Joo, eli ei niin hyvä päivä tänään. Huh, tulipahan avauduttua.
 

Yhteistyössä