Heh,oli pakkokommentoida sulle pöppis.Tuo "nuoripari ottanut keskenmenot raskaasti". oli kyllä niin osuva kommentti. Mullaon monta km:a takana ja tämä viimeisin onnistunut raskaus oli sellainen,ettäkaksosia odotin ja toinen meni kesken. Minun papereissa lukee kirjaimellisesti näin "potilas itkuinen, vaikka ultrassa vain toinen alkio menehtynyt" ja "potilas pelkää keskenmenoa, koska on kokenut keskenmenot psyykkisesti hyvin raskaana" ja loppuhuipennus "ehdotetaan pelkoon diapam-lääkitystä, josta potilas ehdottomasti kieltäytyy" Voi helvetti mitä toimintaa..Alkuperäinen kirjoittaja pöppis77:Jeps, päästiin kolmen jälkeen tutkimuksiin ja syyksi löytyi miehen ylimääräinen markkerikromosomi (ilmeisesti syy, varmaksi eivät voineet sanoa). Perinnöllisyyslääkärin mukaan 25% mahdollisuus luomusti onnistuvaan raskauteen, joten ei halunnut laittaa meille lähetettä julkiselle puolelle Niin ja suurin osa raskauksista lähtenyt normisti alkuun ja sykkeetkin kuultu :'( Ei siis olla paperilla lapsettomia mutta kyllä tämä elämä kovin lapsettomalta tuntuu :/
Joskus mietin, että ollaanko me vaan jotenkin "herkkiä" mun miehen kanssa, kun perinnöllisyyslääkärin lausunnossa viidennen km:n jälkeen luki, että "nuoripari ottanut keskenmenot raskaasti" :headwall: Mut eikö nyt viidennen kerran elämän palasia keräillessään saisi jo vähän itkeskelläkin...
Ei muuten ole totta! Ainakaan täällä päin. Meillä oli kolme ihan alkuraskauden keskenmenoa (kemiallisia raskauksia?) ja päästiin tutkimuksiin.. Yhtäkään raskautta ei ole edes kukaan muu "todistanut" kuin minä ja mieheni katsomalla raskaustestiäAlkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:Pöppis: Totta joka sana!
Risukasa-; Ei pääse, jos raskauksia ei ole ultrassa todettu :/ Keskenmenot on jossakin lapsettomuudenja luomuraskauksien välimaastossa..
Emmiina! Tuohan on hyvä. Minulle on nimittäin näin sanottu.Alkuperäinen kirjoittaja emmiina00:Ei muuten ole totta! Ainakaan täällä päin. Meillä oli kolme ihan alkuraskauden keskenmenoa (kemiallisia raskauksia?) ja päästiin tutkimuksiin.. Yhtäkään raskautta ei ole edes kukaan muu "todistanut" kuin minä ja mieheni katsomalla raskaustestiäAlkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:Pöppis: Totta joka sana!
Risukasa-; Ei pääse, jos raskauksia ei ole ultrassa todettu :/ Keskenmenot on jossakin lapsettomuudenja luomuraskauksien välimaastossa..
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:Emmiina! Tuohan on hyvä. Minulle on nimittäin näin sanottu.Alkuperäinen kirjoittaja emmiina00:Ei muuten ole totta! Ainakaan täällä päin. Meillä oli kolme ihan alkuraskauden keskenmenoa (kemiallisia raskauksia?) ja päästiin tutkimuksiin.. Yhtäkään raskautta ei ole edes kukaan muu "todistanut" kuin minä ja mieheni katsomalla raskaustestiäAlkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:Pöppis: Totta joka sana!