V
"vieras"
Vieras
Minä pitäisin esikoisen kotona... sillä varauksella toki, että jaksaisin sitten käydä siellä ker
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pakko myöntää että jos en saisi omaani ymmärtämään selittämällä,niin tässä asiassa jyräisin kyllä.Minä uskon että tuollainen parivuotias nauttii enempi kotona rauhassa oleilusta kuin hoidosta.Mun lapset oli myös pph:lla ja musta olisi ollut outoa viedä lapsi toisen kotiin kun itse olen kotona ja sitten taas päiväkotiin siirtyminenkään ei tuntunut sen järkevämmältä.Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23299867:Esikoinen on aika tarkkaan 2,5v kun toisen olisi tarkoitus syntyä. Mies ehdottelee juuri jotain osa-aikasta, mutta kun esikoinen on nyt pph:lla, ja sielä saa sopimuspäivä vain 17 päiväksi kuukaudessa ja siirtävät päiväkotiin, jos haluaa tehdä vaikka 13 päivää kuukaudessa, niin musta tuntuisi aika isolta määrältä osa-aikahoitoa tuo 17 päivää, eikä siinä päiväkotiin siirtymisessäkään nyt tässä tilanteessa ole mitään järkeä. Sittenhän siinä vasta olisikin monta muutosta kerralla esikoiselle. Pph:lla viihtyy kyllä hyvin.