V
vierailija
Vieras
Mitä mieltä ootte, jos ostan maatiaiskissan pennun ja maksan siitä 80€. Kuuluuko myyjän huolehtia ensimmäiset rokotukset tai voinko vaatia tuohon rahaan että olisi ainakin eka rokotus annettu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun oli vähän epäselvä tää keskustelu myyjän kanssa. Ilmoituksessa sanoo että pennut on 17.5 olleet 3 viikon ikäisiä...itse laskin että luovutusikä olisi silloin heinäkuun puolivälin tienoilla...vähän ennen. Myyjä itse sanoo että kesäkuun viimeisellä viikolla. En kehtaa alkaa tinkaamaan asiasta, luulisi myyjän osaavan se laskea. Kai sitten voi luottaa että madotukset huolehtii.
Omistaja itse painottaa ilmoituksessa että luovutus on 12 viikkoisina. Vaikuttaa muuten vastuuntuntoiselta, että en tiedä laskiko väärin...koska ovat tosiaan kesäkuun lopussa vasta n. 10 viikkoisia...jos liian aikaisesta emosta erottamisesta on jotain haittaa niin tietenkin haluan odottaa että on sen 12vk ikäinen. Kissa on 30km:n päässä...että ei nyt hirmu kaukana. En ole käynyt edes katsomassa...kuvaa pyysin mutta ilm. Myyjä ei osaa lähettää sitä.
Jos et voi olla täysin varma, että pennut ovat vähintään 12 viikon ikäisiä kun kasvattaja ne luovuttaa, unohda kyseinen tehtailija ja pennut.Kun oli vähän epäselvä tää keskustelu myyjän kanssa. Ilmoituksessa sanoo että pennut on 17.5 olleet 3 viikon ikäisiä...itse laskin että luovutusikä olisi silloin heinäkuun puolivälin tienoilla...vähän ennen. Myyjä itse sanoo että kesäkuun viimeisellä viikolla. En kehtaa alkaa tinkaamaan asiasta, luulisi myyjän osaavan se laskea. Kai sitten voi luottaa että madotukset huolehtii.